Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä se Valto on tehnyt hiuksilleen? Olen itse harvahapsinen nainen enkä voi vain vetää kaljuksi niin kuin mies voisi vastaavassa tilanteessa. Mutta Valto on tehnyt jotain että tukka on tuuheampi, mikä on salaisuus?
Aloittanut varmaan hormonitoimintaa alentavan lääkityksen, siskoni mies käyttää finasterid-valmistetta ihan lääkärin määräyksestä kaljuuntumiseen. Miehillä kaljuuntuminen usein sidoksissa korkeisiin testosteroniarvoihin.
Onko kukaan muu ihmetellyt Miinan osuutta ohjelmassa. Minusta hänellä oli todella ikävä rooli, oli aina viisastelemassa vakuuttavan kuuloisin sanankääntein, että miehet ovat suhteessaan vankilassa ja naiset ovat niin ja näin väärässä ja kamalia ihmisiä. Ymmärrän että ohjelmassa on sinkkunaiset lähtökohtaisesti varattuja naisia tavallaan vastaan mutta tuntui tosi tympeältä kuin sellainen vanhempi nainen ilmoitti itsevarmalla äänellä mitä kaikkea vikaa näissä nuoremmissa tytöissä oli.
Hirveesti Miina kehui/ylisti Vallua.En ymmärrä mitä hän näki kundissa.Oliko tosiaan palkattu tonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on tyhmä vaikka voissa paistaisi. Tyhmää ei pidä ylianalysoida, menee turhan vaikeaksi. Tää oli tässä. Piste.
Samaa mieltä. Harva itsestään noin rehellisesti sen toteaa.
Valton olis pitänyt laittaa Aholan tyttö Oulun junaan ja tervemenoa!🙋
Vierailija kirjoitti:
Hirveesti Miina kehui/ylisti Vallua.En ymmärrä mitä hän näki kundissa.Oliko tosiaan palkattu tonne?
Minusta kyllä vaikutti siltä, että ihan hyvin viihtyi tuolla. Siis ihan kaverillisella meiningillä.
Mahtaa mira olla kateudesta soikeana kun valto hengailee loveisland julkkujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä.
Se on ansainnut, tappouhkauksia lukuunottamatta, kaiken sonnan mitä on saanut ja tulee saamaan niskaansa.
Mitä nautintoa sinä siitä saat? Mitä tarvetta Miran haukkuminen sinussa tyydyttää?
Mitä sulta puuttuu?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/bbde4300-c026-4977-a7ab-83c5b0bb93b3
Itse hän on tuon aiheuttanut. Minulla nousee jälleen usko tätä kansaa kohtaan kun ne inhoavat pettäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä se Valto on tehnyt hiuksilleen? Olen itse harvahapsinen nainen enkä voi vain vetää kaljuksi niin kuin mies voisi vastaavassa tilanteessa. Mutta Valto on tehnyt jotain että tukka on tuuheampi, mikä on salaisuus?
Aloittanut varmaan hormonitoimintaa alentavan lääkityksen, siskoni mies käyttää finasterid-valmistetta ihan lääkärin määräyksestä kaljuuntumiseen. Miehillä kaljuuntuminen usein sidoksissa korkeisiin testosteroniarvoihin.
Finasterid on hormoni ja samalla saa hoidettua eturauhasvaivansakkin, jos sellaista sattuu olemaan
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa mira olla kateudesta soikeana kun valto hengailee loveisland julkkujen kanssa
Valton kaveri Aku Virtanen oli joo loveidlandilla :D , ei napannut, vaikka kuinka yritti typyjä hieroskella. Oliko se kuitenkin Valto, joka saarelle halusi.
Vierailija kirjoitti:
Näin taisi käydä. Kivasti meni ristiin näiden etukäteistoiveet ja todellisuus julkisuuden kanssa. Ihmiset tykkää hyvistä tyypeistä, simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa mira o
lla kateudesta soikeana kun valto hengailee loveisland julkkujen kanssa
Erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Opettiin periskoulun ala-asteen ekalla luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko julkkis hengailulla Valton instassa esiintyviä selvästi kännissä olevia hieman elähtäneitä naisia (Loveisland). 🤣. On taso laskenut.
Joku kirjoitti aiemmin, että oli positiivinen yllätys että Väpä vastaa kaikkiin kommentteihin instassa koska tuollainen alkaa olla harvinaista nykyään, varsinkin kun on enemmän seuraajia, niin sama juttu Marin kanssa! Olen hänen kanssaan jutellut snapissä muutaman kerran niitänäitä ja on kyllä mukava tyttö :-)
Täytyy näin miehenä sanoa, että itsekin olen monesti huono lukemaan kehonkieltä eikä se tule luonnostaan minulla, mutta jotkut tämän sarjan varatut ovat kyllä paljon pahempia. Ei siis vain nykyiset vaan aiempienkin kausien varatut. Tuntuu, että joka kaudella on se yksi mies joka on todella kiinnostunut jostain sinkusta, ja tämä sinkku esittää mukana ja mies on aivan lääpällään. Kuitenkin kehonkielestä ja eleistä pitäisi aivan selvästi nähdä, ettei tämä sinkku ole ollenkaan kiinnostunut ja esittää mukana lähinnä siksi, että loma jatkuisi pidempään.
Yksi esimerkki oli sillä kaudella, kun Juuso oli temppareissa ekan kerran, ja hän oli jatkuvasti sen Jassun (Jasmina tms) kanssa. Jassu kyllä kaulaili Juusoa ja hengaili hänen kanssaan, mutta kyllä hänen kehonkielestään olisi selvästi voinut lukea, ettei mitään oikeaa kiinnostusta ollut. Hehän eivät tainneet koskaan edes pussata.
Toinen räikeä esimerkki on Fanni ja Juho, Fanni oli kyllä fyysisesti ja seksuaalisesti kiinnostunut Juhosta, mutta mitään tunteita ei kyllä ollut. Esimerkiksi yksissä bileissä Juho jotain ihastuneena leperteli Fannille tyyliin: "Sä oot tosi ihana ihminen", johon Fanni vastasi vain tyyliin "ja sä oot tosi hikinen." Fannista ei ehkä huokunut sellainen "olisin missä vain mualla kuin tässä" -viba, mutta hän ei vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta eikä varsinkaan ihastuneelta. Ja ei myöskään sanonut missään vaiheessa olevansa ihastunut, vaikka Juho jatkuvasti puhuikin ihastuksestaan Fanniin.
Kaikista pahin esimerkki oli Lance ja Rebecca. Rebecca vaikutti todella kyllästyneeltä ja apaattiselta Lancen seurassa, ja reagoikin Lancen jatkuviin kehuihin vähän ihmetellen ja oudoksuen. Miten tuosta kehonkielestä ja jutuista mitä Rebecca puhui ei voi tajuta, ettei hän ole oikeasti kiinnostunut? Rebecca oikeasti vaikutti jatkuvasti siltä, että tunsi olonsa epämukavaksi ja olisi mieluummin missä tahansa muualla. Sitten ihmetellään kun tämä sinkku ei haluakaan olla vapaa-ajalla enää missään tekemisissä...
Toki myös tällä kaudella Wallu ja Jemina on selvästi juuri tällainen pari, Jemina vaikuttaa monesti vähän vaivaantuneelta ja selkeästi haluaisi mieluummin vain olla Japen kanssa. Hän ei myöskään juuri ole Wallulle valehdellut olevansa ihastunut tai mitenkään kiinnostunut. Mutta kyllä tuo kehonkieli on niin selkeää, että ihmettelen miksei Wallulla ole kertaakaan edes käynyt mielessä, että ehkäpä Jemina ei olekaan kiinnostunut. Walluhan jopa ajatteli, että ehkä heille kahdelle voisi kehittyä Suomessa jotain, kun itse taas luulen ettei Jemina ole Suomessa enää juuri missään tekemisissä Wallun kanssa.
Ja jos ei kehonkieltä osaakaan lukea, miksei näillä varatuilla käy mielessä kysyä sinkulta suoraan, että onko tämä ihastunut tai kiinnostunut ollenkaan? Tokihan siinä nyt voi valehdella, Jassu olisi luultavasti tehnyt niin Fannikin olisi saattanut kokeilla, mutta itse luulisin ettei Rebecca ja Jemina siinä kohtaa edes lähtisi valehtelemaan, he eivät vaikuta miltään vedättäjätyypeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti aiemmin, että oli positiivinen yllätys että Väpä vastaa kaikkiin kommentteihin instassa koska tuollainen alkaa olla harvinaista nykyään, varsinkin kun on enemmän seuraajia, niin sama juttu Marin kanssa! Olen hänen kanssaan jutellut snapissä muutaman kerran niitänäitä ja on kyllä mukava tyttö :-)
Korjaan: mukava NAINEN. Tai vaikka ihminen, ei sillä sukupuolella tässä ollut väliä
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä.
Se on ansainnut, tappouhkauksia lukuunottamatta, kaiken sonnan mitä on saanut ja tulee saamaan niskaansa.
Mitä nautintoa sinä siitä saat? Mitä tarvetta Miran haukkuminen sinussa tyydyttää?
Mitä sulta puuttuu?
Samaa mietin, onko täällä jopa niitä keskustelemassa jotka tappouhanneet häntä? Millainen ihminen lähtee uhkaamaan jotain tositeevee sarjan satunnaisia ihmisiä? Samanlaiset mielenvikaiset sekopäät jotka kulkee tuolla marketeissa huutelemassa solvauksia esim. Salkkareiden näyttelijöille koska kuvittelevat näiden olevan samanlaisia kuin roolihahmonsa?
Toivottavasti viranomaiset tutkivat nuo Miraan kohdistuneet vihaviestit.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu ihmetellyt Miinan osuutta ohjelmassa. Minusta hänellä oli todella ikävä rooli, oli aina viisastelemassa vakuuttavan kuuloisin sanankääntein, että miehet ovat suhteessaan vankilassa ja naiset ovat niin ja näin väärässä ja kamalia ihmisiä. Ymmärrän että ohjelmassa on sinkkunaiset lähtökohtaisesti varattuja naisia tavallaan vastaan mutta tuntui tosi tympeältä kuin sellainen vanhempi nainen ilmoitti itsevarmalla äänellä mitä kaikkea vikaa näissä nuoremmissa tytöissä oli.
Mutta, Miina osui aivan oikeaan kun analysoi poikien käytöstä huomionhakuisten naistensa takia :) Naisten jotka teettäneet silikoneista rintaa, muovikuonomaisia huulitäytteitä ja muuta feikkiä jo tuossa iässä ja suorastaan kerjäävät ulkonäöillänsä eikä älyillänsä huomiota.
Samanlainen analyysimies olisi tarvittu varattujen naisten puolelle.
Ihan hirveitä ihmisiä täällä kommentoimassa Miran ja Valton asioita. Tietysti Mira teki väärin pettäessään, mutta miten tämä oikeuttaa ulkopuolisia suoranaiseen uhkailuun ja haukkumiseen? Hyviltä ihmisiltä vaikuttavat molemmat, mutta eivät ehkä parina toisilleen sopivimmat. Tai ainakin asioista olisi pitänyt puhua jo kauan sitten. En heidän tilannettaan oikeassa elämässä tunne, mutta vaikuttaa siltä, että ero oli kuitenkin oikea ratkaisu, joka toki olisi ollut parempi hoitaa ilman pettämistä ja tv-kameroita. Nämä netissä anonyymisti haukkuvat eivät varmasti ole koskaan omassa elämässään tehneet mitään virheitä.
En ole kauheasti Mirasta pitänyt mutta nyt iltarovion katsottua täytyy sanoa että toivon kyllä että hänet nyt jätettäisiin rauhaan. Omasta mielestäni oli selvästi pahoillaan ja ottanut vastuun teoistaan. Ja niinkuin täällä moni sanonutkin niin tosi rikkinäisen oloinen, toivottavasti tämä koko kohu laantuu nopeasti että pääsee korjailemaan itseään kaikessa rauhassa. Oli jotenkin sen näköinen että painuu kasaan hetkellä millä hyvänsä. Valtokin sanonut että asiat on puitu ja elämää jatkettu pikkuhiljaa, joten eiköhän kaikki annettaisi asian olla. Kohta tulee taas uusi kausi ja uudet kohut.
Vähän kyllä alkanut mietityttää tuo koko ohjelma että onko se nyt sittenkään niin kevyttä viihdettä kuin millasena oon sitä pitänyt.. Valtokin sanoi videossaan että oli puolessa välissä pyytänyt että he pääsisivät pois saarelta mutta tuotannon puolelta estelty koska show huononisi. Ei ollut sitten "tarpeeksi kovasti vaatinut" mutta silti vähän oksettaa se miten viihteen vuoksi uhrataan toisen mielenterveys tosta noin vaan. Toki Miran olisi itse varmaan kannattanut vaatia poislähtöä mutta luulisi Valtonkin sanan painavan jos on videolta nähnyt että toisella alkaa selvästi kasetti pettää..
Eikös toi jossain sanonut että laittoi tukan kuntoon kun alkoi harvenemaan.