Ymmärtääkö naiset että korkeatasoinen mies vaatii myös naiselta paljon?
Eli siis se komea,pitkä,korkeakoulutettu ja rikas mies vaatii naiselta myös paljon. Ei sille kelpaa se perus pirkkoliisa tai pluskokoinen punkero vaan se vaatii että nainen on kaunis tasoa "sara sieppi".
Kommentit (186)
Jos puhut itsestäsi niin älytasosi on ö-luokkaa.
Oikeasti tasokas mies odottaa puolisoltaan myös sivistystä, ei pelkkää ulkonäköä.
Aloitetaanpas nyt perusteista: vaatiminen on sana, jota ei parisuhteessa saa olla. Vaatimukset kun tappavat rakkauden.
Ajatusharha: miten vaativa mies voi olla korkeatasoinen? Mistä lähtien mies, joka tappaa parisuhteet, on ollut kovatasoinen?
Miehenä sanon että aloitus on hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaanpas nyt perusteista: vaatiminen on sana, jota ei parisuhteessa saa olla. Vaatimukset kun tappavat rakkauden.
Ajatusharha: miten vaativa mies voi olla korkeatasoinen? Mistä lähtien mies, joka tappaa parisuhteet, on ollut kovatasoinen?
Vaativa mies=hankala. Semmoista ei kattele kuin tyhjäpää. Siinä ap:lle tasoteoriaa. XD
Ymmärsikö ap tämän vasta nyt, kun tuli asiaa julistamaan? Sen, että kauniille naisille ei kelpaa ap:n kaltainen peräkammarin poika?
Korkeatasoinen mies ottaa puolisokseen sen naisen, jolla on suurimmat tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaativa mies=hankala. Semmoista ei kattele kuin tyhjäpää. Siinä ap:lle tasoteoriaa. XD
totta. Vaativa ihminen on aina hankala ihminen.
Ap ymmärtää tästä asiasta yhtä paljon kuin pässi tähdistä. Tasokkaiden miesten asioista siis.
Mulla on kuvailemasi mies ja ei hän kyllä mitään täydellistä ulkonäköä vaadi. Mieheni on fiksu eikä tykkää mistään pintaliito pissiksistä, hän tykkää luonnollisesta ja ei-ulkonäkökeskeisestä naisesta. Riittää ihan kaltaiseni tavis. Luonteeltani olen kyllä priimaa ;)
Sara Sieppi on koulutukseltaan meikkitaiteilija. Eli se AP:n vaatiminen koskee vain ulkonäköä, monella tavisnaisellakin on enemmän koulutusta.
Ei ymmärrä. Joko miehen etsimä nainen on luonnostaan sitä tai ei ole. Piste. Kontrolloidut alistetut työmyyrä (kotona ja töissä työleiri, myös harrastuksissa) naiset ovat surullinen näky. Nainen asettaa itselleen tavoitteita ja mies itselleen, tai sitten ei.
Naiset ovat aina tienneet, että ihmiset etsivät kaltaistaan puolisoa. Korkeasti koulutettu mies ottaa puolisokseen korkeasti koulutetun naisen. Tietenkin. Muutenkin elämänarvojen pitää kohdata.
Kuratason ap lässyttää korkean tason miehistä ihan kuin tietäisi mitä he haluavat :D
Naisten ongelma on pikemminkin se että oma ulkonäkö jne on arvioitu pilviin. Olen niin monen naisen kanssa käynyt treffeillä ja ylipainoiset tavikset sanoo mulle suoraan mitä kissoja ja kaunottaria ovat. Kuuntelen vain hiljaa. En halua puhkaista kuplaa mutta samalla ihmettelen, että mitähän hittoa.
Jääkiekkoilijoille sopii missit, koulutetut menestyjät usein valitsevat kaltaisensa puolison, älyllinen yhteensopivuus on parisuhteessa tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilmeisesti koskettaa vain miehiä?
Täällä nimittäin jatkuvasti tulee viestejä, joissa kerrotaan miten naiset ovat oikeutettuja vaatimaan mitä tahansa ja sitä innokkaasti peukutetaan sitten kuin jonkun Jumalan sanelemana viisautena.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelma on pikemminkin se että oma ulkonäkö jne on arvioitu pilviin. Olen niin monen naisen kanssa käynyt treffeillä ja ylipainoiset tavikset sanoo mulle suoraan mitä kissoja ja kaunottaria ovat. Kuuntelen vain hiljaa. En halua puhkaista kuplaa mutta samalla ihmettelen, että mitähän hittoa.
Aika vaikea uskoa, että naiset alkaisi kehua itseään tuosta vaan jollekin tuntemattomalle inzelille.
Kyllä valtaosa naisista tuon ymmärtää, ja ovat mieluummin sitten yksin kun eivät sitä laatikkoleukaa pysty saamaan. On toki olemassa harhaisia peruspirkkoja, jotka oikeasti luulevat pystyvänsä saamaan suhteeseen komean miehen, mutta aika harvat naiset ovat näin sekaisin.