Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Kurosen kauden inhokki ainakin on selvää ja se on Jape, ja Mattuun on lääpällään. Oikein naama valahti kun Moisio pikkuisen kritisoi myös Matun puuhia.
Mattu ei ole pettäjä .Muut tytöt pettivät.
Aaaa apuaaaa Repesin ihan totaalisesti kun IG storyissa on pätkä missä Kuronen haastattelee Iiroa nyt ohjelman jälkeen:
Kuronen: No minkäslainen nainen siihen vierelle mahtis?
Iiro: Eiii oo tällä hetkellä mulla kovin paljoo noita kritteerejä ollu, kuhan sillä on pillu ja pulssi niin se kyllä riittää meikäläiselle.
Kuronen: No mutta noilla kriteereillä se varmasti vielä löytyy, mä uskon Iiro näin.
:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Kovin moni ei joudu elämässään näin kovaan paikkaan. Te nettivihaajat ette välttämättä opi virheistänne yhtään mitään, koska kukaan ei tule haukkumaan teitä teidän omilla nimillänne vihakommenteista, joita kirjoitatte anonyymisti tänne, ettekä te välttämättä koskaan osaa itse nähdä vikoja itsessänne ja kasvaa niistä ulos. Sehän on Miran vika, että raivoatte täällä ja haukutte häntä? Näin ehkä kuvittelette, ja teette silloin samaa kuin Vallu: ette ota vastuuta yhtään mistään mitä teette. Jos/kun petätte, niin sekin on silloin jonkun muun vika, tai ainakin siihen on jokin parempi syy kuin Miralla.
Nyt kannattaa oikeasti nöyrtyä, ennen kuin löytää itsensä vastaavasta tilanteesta kuin Mira. Kannattaa ymmärtää, että kuka tahansa voi joutua tuollaiseen tilanteeseen, jos ei ymmärrä olevansa altis tekemään ihan yhtä pahoja tekoja kuin kuka tahansa muukin ihminen. Kannattaa ymmärtää, että vaikka ei jäisi koskaan kiinni, niin on silti aina vastuussa siitä mitä on tehnyt. Ja kun sen ymmärtää, niin kannattaa miettiä, kuinka isoista virheistä on valmis ottamaan vastuuta. Mira olkoon nyt esimerkkinä siitä, miten kauheaan tilanteeseen ylpeys omasta erinomaisuudesta ja vastuuttomuus omista teoista voivat johtaa. Mira kärsii tästä taatusti, vaikka ette laukoisi enää yhtään vihakommentteja. Teko pitää tuomita, mutta ei ihmistä. Parempi on ottaa opiksi toisten virheistä ja keskittyä teoissaan, ei siis pelkästään sanoissaan, siihen että ei tee samoja virheitä. Viisas oppii omista virheistään, mutta vielä viisaampi oppii muiden virheistä.
Lässyn lää. Itse en ainakaan aikuisena ihmisenä tarvitse mitään nettilynkkausta, jotta ymmärtäisin tehneeni väärin, saati sokeasti tuomitse muita ja itse perseile menemään.Ihan naurettavaa ajatella, että kaikki ihmiset olisivat samanlaisia ja kuka tahansa saattaisi päätyä vastaavaan tilanteeseen. Mistä moinen teoria edes tulee? Moni ihminen on ihan perusluonteeltaan hillitympi ja harkitsevampi. Kuulostaa nyt lähinnä siltä, että sinä yrität pyörtää Miran vastuun sillä teorialla että "kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa". Minusta hän ei ole tehnyt tilanteen jälkipuintia asiallisesti tai tyylikkääsi ja hänen sietäisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Kenet Mattu vei kaksnelosille??
Varmaan ne silarinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mattu ei ole pettäjä .Muut tytöt pettivät.
Pitää paikkansa. Hän kunnostautui lähinnä kuseskelemalla joka paikkaan ja esittelemällä tekorintojaan.
Siis mikä se sana oli että ollaan me budjaildu tms. Mitäääää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen haluaisi miehen, joka alkaisi aina humalassa esittelemään ky rpäänsä muille vrt. Mattu rintojaan?
Rinnat eivät ole sukuelin.
Ei,mut Mattu oli p**inyt resortilla ympäriinsä tuntemattomien ihmistenkin läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti ihmisiä vaivaa?? Menee telkkariin kehumaan kuinka on täydellinen parisuhde, pettää siellä. Instassa vaan kehutaan kuinka olet vahva ja viisas tyttö, eli saa osakseen enemmän sympatiaa?!? Ällöttää tämmönen ihminen kuka sit yrittää selitälle tekooan ja saa joltain idiootti hännystelijöiltä pään paijauksia. Joidenkin ihmisten todellisuuden taju on mennyt vessasta alas. Eikö ole koskaan ennen miettinyt asioita oikeassa elämässä? Saa todella idioottimaisen kuvan tästä tytöstä. Vain temppareissa löytää pahan olon tunteen ja sit toisen miehen housuista löytyy vastauksia hallelujah!! Markus on oikea ihme parantaja. Mira on täysin moraaliton ja itsekeskeinen, ei sitä auta mitenkään selitellä.
Se on nykypäivää. Miettikääs sitä p*skamyrskyn määrää jos Valto ois pettäny. Kuitenkin nainen on itsenäinen ja vahva "you go girl!" kun sitten menee tekemään tämmöstä. Naisen pettäminen jotenkin koetaan erilaiseksi (miehen syyksi) kuin toisinpäin. Ei ole Instagramia, joten en tiedä miten tuota on kommentoitu, mutta jos tosiaan on saanut tukea, ni näillä kommentoijilla on varmaan sitten oma lehmä ojassa. Valton ja Miran nykytilanteesta en tiedä, mutta Valto on fiksu kaveri joka varmasti löytää parempaa seuraa.
En nyt niin hirveästi ole nähnyt Miraa kuvattavan itsenäiseksi ja vahvaksi naiseksi. Lähinnä sitä on huoriteltu, eikä syytä todellakaan ole viritetty Valton niskaan. Miten voisikaan, kun Valto ei mitenkään ole antanut aihetta! Mira on nimenomaan haukuttu keskenkasvuiseksi ja epäitšenäiseksi, joka ei ole kyennyt omassa elämässään saamaan mitään aikaan. Luultavasti tukea tulee lähinnä näiden melko tylyjen haukkumisen kestämiseen.
Ainakin Miran uusin ig julkaisu on saanut paljon ymmärrystä ja tukea...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei tietenkään ole kaunista, mutta jäikö Miralle sitten pelkkä luu käteen vai tuliko hänen ja Markuksen välille jotain pysyvämpää, silloin tällä pettämisellä olisi ollut joku tarkoitus, mutta jos se jäi vain pelkäksi tempparihuuman panoksi, niin mitä iloa siitä kenellekään oli? Tuli mieleen Miikka ja Sonja, heidän tarinansahan sai onnellisen lopun, ovat edelleenkin yhdessä, samaa olisin toivonut myös Miralle ja Markukselle, en tosin tiedä, mikä heidän tilanteensa tänä päivänä on.
Tuo kuullaan varmaan viimeisessä jaksossa. Mirahan näyttää asuvan nykyään Tampereella. Esittelyjaksossa Markuksen kotipaikka oli Vantaa. Pari on nähty yhdessä jossain Kuopiossa. Niin että ilmeisesti tapailevat, jos eivät asu yhdessä. Ollessaan etäsuhteessa Valton kanssa Miran kerrotaan olleen mustasukkainen. Varmaan sama juttu, jos on etäsuhteessa Markuksen kanssa. Markus on nyt kuuluisuus ja varmaan paljon naisia, jotka haluavat panna vahingon kiertämään.
Jos heillä on suhde niin onko syy siihen ainoastaan se että Mira jäi tyhjän päälle ja ihan yksin. Jos Mira on oikeasti yhä noin sekaisin mitä instasta voisi päätellä eikä kysymyksessä ole pelkästään pa*kan kiiltopaeriin kääriminen niin näillä lähtökohdilla olevan suhteen hengissä pysyminen on aika haastavaa, väittäisin että juuri tältä näyttää se kuuluisa laastarisuhde.
Enkä edes ymmärrä millä perusteella Mira ja Markus olisi hyvä pari?
Ei se välttämättä olekaan hyvä pari. Mira löysi uuden keneen varaan turvautua ja ripustautua hänen omilla ongelmillaan. Joku kuuntelee hänen ongelmiaan,mutta hän ei osaa itse niitä selvittää. Tällainen tulee toistumaan koko ajan, ellei hän pysy sinkkuna jonkin aikaa ja selvitä ongelmia itse.
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota Valton shortseihin? Aika lyhyet lahkeet yleensä.
Ei muuten varmasti Valto lopeta suhdetta iltanuotiolla. Se on koko ajan venyttänyt rajojaan sen mukaan mitä on Miran nähnyt tekevän. Taatusti se ensin vastuuttaa Miraa tekemisistään mutta päättää kuitenkin antaa anteeksi ja ymmärtää tempparikuplan haasteet ja hankaluudet. Jos jättää, niin vasta Suomessa.
Valto on niin ihana. Harvinaisen ihana. Mua säälittää hänen tilanne suunnattomasti
Toivottavasti löytää yhtä urheilullisen ja kunnollisen seuralaisen itselleen kuin on.
Mua ärsyttää kun pettäjät aina sanoo, että syy pettämiseeni ei ole minun vaan parisuhteen toisen osapuolen. Haistakaa nyt paska.
Noin olisi kyllä toisaalta mukava tehdä kaikkea paskaa riemurinnoin ja syyttää vain toista. En oo tehnyt mitään
Vierailija kirjoitti:
Valto on niin ihana. Harvinaisen ihana. Mua säälittää hänen tilanne suunnattomasti
Toivottavasti löytää yhtä urheilullisen ja kunnollisen seuralaisen itselleen kuin on.
Mitä harvinaisen ihanaa siinä on? Mun mielestä se on jotenkin niin perusjamppa. Toivon kyllä minäkin hänelle kunnollista ja itselleen sopivaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota Valton shortseihin? Aika lyhyet lahkeet yleensä.
Hyvin lyhyet shortsit sileissä jaloissa kiinnitti huomion ja yllätti!
Vierailija kirjoitti:
Eikös Valto itse todennut esittelyvideolla, että lyhyissä shorteissa näkyy treenatut reidet paremmin mihin Mira oli että no totta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti ihmisiä vaivaa?? Menee telkkariin kehumaan kuinka on täydellinen parisuhde, pettää siellä. Instassa vaan kehutaan kuinka olet vahva ja viisas tyttö, eli saa osakseen enemmän sympatiaa?!? Ällöttää tämmönen ihminen kuka sit yrittää selitälle tekooan ja saa joltain idiootti hännystelijöiltä pään paijauksia. Joidenkin ihmisten todellisuuden taju on mennyt vessasta alas. Eikö ole koskaan ennen miettinyt asioita oikeassa elämässä? Saa todella idioottimaisen kuvan tästä tytöstä. Vain temppareissa löytää pahan olon tunteen ja sit toisen miehen housuista löytyy vastauksia hallelujah!! Markus on oikea ihme parantaja. Mira on täysin moraaliton ja itsekeskeinen, ei sitä auta mitenkään selitellä.
Se on nykypäivää. Miettikääs sitä p*skamyrskyn määrää jos Valto ois pettäny. Kuitenkin nainen on itsenäinen ja vahva "you go girl!" kun sitten menee tekemään tämmöstä. Naisen pettäminen jotenkin koetaan erilaiseksi (miehen syyksi) kuin toisinpäin. Ei ole Instagramia, joten en tiedä miten tuota on kommentoitu, mutta jos tosiaan on saanut tukea, ni näillä kommentoijilla on varmaan sitten oma lehmä ojassa. Valton ja Miran nykytilanteesta en tiedä, mutta Valto on fiksu kaveri joka varmasti löytää parempaa seuraa.
En nyt niin hirveästi ole nähnyt Miraa kuvattavan itsenäiseksi ja vahvaksi naiseksi. Lähinnä sitä on huoriteltu, eikä syytä todellakaan ole viritetty Valton niskaan. Miten voisikaan, kun Valto ei mitenkään ole antanut aihetta! Mira on nimenomaan haukuttu keskenkasvuiseksi ja epäitšenäiseksi, joka ei ole kyennyt omassa elämässään saamaan mitään aikaan. Luultavasti tukea tulee lähinnä näiden melko tylyjen haukkumisen kestämiseen.
Ainakin Miran uusin ig julkaisu on saanut paljon ymmärrystä ja tukea...
Syy: Mira on poistanut miltein kaikki negatiiviset kommentit ja jättänyt nämä tsemppiviestit sinne.
Ei tule olemaan helppo elämä neidillä. Lähtee nöyryyttämään ja pettämään kumppaniaan televisioon, ja kun siitä tulee sanomista niin ollaankin sulkemassa silmät kaikelta pahalta. Jos et kestä kritiikkiä, niin ole hyvä ja poistu somesta. Itse hän on soppansa keittänyt, kärsisi nyt seurauksetkin.
ei ollut sama sohva,samantyylinen mutta ei sama
Sanoo naurettava elämänkoululainen, jolle asioiden ajatteleminen on liian työlästä. :D