Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Sami "Valehtelija" Kuronenhan sanoi lehdessä 2019, ettei ole koskaan pettänyt. Hän siis VALEHTELI.
Vierailija kirjoitti:
Sami "Valehtelija" Kuronenhan sanoi lehdessä 2019, ettei ole koskaan pettänyt. Hän siis VALEHTELI.
Pitäisikö teidän Kuros-jankkaajien tehdä oma ketju Samin asioista? Hän on vain juontajana Temppareissa, ei liity hänen yksityisasiansa mitenkään tähän.
Mun mielestä Mattuun sopii silareista huolimatta tuo "luonnonlapsi" -nimike. Eihän sillä pelkkää ulkoista tarkoiteta, vaan nimenomaan sitä että on tuollainen aidosti vähän höpsö mimmi. Mun mielestä oikeasti aika symppis, nuoruutensa ja kokemattomuutensa takia ei vielä seiso ihan yhtä tukevilla jaloilla kuin vaikka 10 vuotta enemmän elämää nähneet. Epävarmuus ja heikko itsetunto toivottavasti korjaantuu aikanaan ja mun mielestä Mattu on aika fiksustikin osannut välillä omia ajatuksiaan ja käytöstään pohtia. Suhde näillä kahdella ei ehkä ole toimivin, siinä peiliinkatsomista molemmilla, mutta kuinka monilla ne ensimmäiset suhteet on kovin kypsiä olleetkaan... Monta asiaa itsestä ja toisesta tulee opittua kun kokemusta karttuu.
Wallu taas on sen oloinen kaveri, että sen käytöstä tuskin edes elämänkokemus muokkaa. Veikkaan että tulevaisuus löytyy vankilasta tai katkolta. Sen inisevän äänen kuuleminenkin jo ärsyttää, mulle hän on temppareiden historian inhokki kaikista.
Emppu toivon mukaan hakeutuu terapiaan asap. On mukavanoloinen nainen kaikinpuolin, mutta jotain on pielessä kun tohon suhteeseen on jäänyt ja hyväksyy osakseen kaikenlaista. Ehkä sieltä menneestä löytyy paljonkin. Toivottavasti saa hyvän miehen ja elinpiirin muutenkin.
Mirasta pidin tosi paljon alkuun, mutta pikkuhiljaa alkoi se epäaitous puskemaan eikä siitä oikein saa kyllä selvää ajatteleeko se oikeasti siten, mitä sanoo. Mukava ja kiva kyllä. Pettäminen oli iso yllätys.
Valto on rehti, katsoo asiat asioina ja semmoinen simppelinoloinen tyyppi. Tämän kauden suosikki mulla.
Japesta näkee ettei ole suhteessa ennen ollut, ehkä viiden vuoden päästä on jo erilainen mies kun kokemusta on enemmän. Haparoivaa kompurointia ja opettelua, niinkuin suurimmalla osalla eka suhde onkin. Toivottavasti tämä suhde ja tempparit opettanut edes vähän.
Sinkuista Miina on jostain syystä ärsyttävä ja teennäisen oloinen, samaa lamaantunut ilme ja monotoninen ääni kokoajan, koittaa kuulostaa fiksulta mutta ei silti edes näytä uskovan itsekään sanomisiinsa, on kuin jostain parisuhteen käsikirjasta olisi ulkoa opetellut noita psykologisia pohdintoja.
Jemina on kivanoloinen, reipas, sinkuista myös kaunein. Siitä ei oikein ole kuin positiivista sanottavaa.
Aliisa ärsyttää jostain syystä tosi paljon, samoin Inkku.
Miessinkuista mieleen ei ole jäänyt kuin Iiro.
Samin henk.koht. elämä ei liity temppareihin mitenkään, mutta pakko muistuttaa että elareita ei viedä oikeuteen pelkästään siksi että ne olisi jätetty maksamatta, vaan myös siksi jos ei ole päästy yhteisymmärrykseen summista tms.
Silloin oikeus päättää niiden puolesta. Aiempi pettäminen vuosia sitten ei tähän päivään hetkauta kyllä mitenkään; jos suhde on ollut jo lopussa niinkuin käsitin, niin aika monikin on jo itseasiassa valmis ihastumaan seuraavaan. Ja näiden suhdehan ei ollut mikään yhden yön pettäminen vaan seurustelivat eron jälkeenkin.
Sitä en ymmärrä miksi tässä vaiheessa ex-vaimo haluaa tuoda julki tämmöiset asiat. Heidän lapsikin jo siinä iässä että ei ole seiskan lööpeiltä ja somelta suojassa. Mutta joillakin kai se katkeruus vaan säilyy eikä osata ajatella muita.
Oli pakko laittaa extra poikki kun Moisio kuvaili Miran ja Markuksen n*ssimista sanoilla "kaunista, tuo ei ollut panemista vaan tuo oli intohimoista" niin mitä, en tiedä, oksensin vähän suuhuni ja laitoin telkkarin pimeäksi. Kenen mielestä oli hyvä idea pistää tämä likamielinen vampyyri samettisissa Lagerfeld-verkkareissa läähättämään joidenkin kännisten pissisteinien sekstaamista siis hyi h elvetti.
Moision setämieheily alkaa kyllä käydä vähän oksettavaksi, kun se - ehkä vähän läpällä, mutta kuitenkin - kuolaa 20 vuotta nuorempia teinejä. Kommentoi liikaa niiden naisten ulkonäköä. Sen kun jättäisi niin tykkäisin tyypistä, mutta tuo avoin himoilu on ällöttävää ja sen voisi jättää tv:n ulkopuolelle yksityisiin katseluhetkiinsä.
Voitteko please jatkaa Kurosen henk. koht. metkuista jossain muualla, tehkää vaikka oma aloitus aiheesta.
Miksei ”analyysisedän” tilalla ole jotain Väestöliitosta parisuhdeneuvojaa analysoimassa? Miks kaikista maailman elämän ilmetymistä paikalle on otettu vanha ukkeli? Miks häne edes haluaa miettiä näitä juttuja? Tai katsoa? Miksi Moiso on tässä ohjelmassa????
Kurosen suhde asiat ovat sivuseikka, eivät liity ohjelmaan millään tavoin.
Kyllä illalla nauratti Wallun tekopyhä asenne.En tee mitään,hoidan kunnialla loppuun. Voi ei!Viinaa,seksiä,naisia on elämän asenne.
Wallu ja Jape voisivat muuttaa asumaan kaksin,Wallu vois antaa parisuhde neuvoja Japelle.
Japella ei oo huumorintajua lainkaan, hammasta puree naama mustana nuotiolla. Kaikki rentous puuttuu.
Samoin Valto vähän yksitotinen Miisulle.Elämä pyörii vaan kuntosali tasolla ja ei ole huomannut Miisun tarpeita, oikeita.
Miisulle ja Mattulle käynyt molemmille et silmät ovat avautuneet kun voineet olla omien ajatusten kanssa seurassa joka ei vaadi mitään arkielämän tasolla. Ei ole eka kerta kun silmät avautuvat että en halua enää sitä entistä vaan muutosta täytyy tapahtua.Ja sehän on hyvä mikäli kumppani ymmärtää tilanteen.Tunteet jos tulevat toisaalla peliin mukaan, se onkin vaikeampaa saada selvitettyä.
Mun mielestä Moisio taas on extrassa just parasta, joku ammattilainen parisuhdeneuvoja olisi tod.näk. vain kuolettavan tylsää kuunneltavaa.
Mä odotan näitä Moision analyyseja aina eniten.
Senkään takia mikään ammattilainen ei tohon sovi, että osallistujat on enimmäkseen aina kännissä ja siinä tilassa toilailu nyt on mitä on muutenkin. Ei tuolla eletä normaalissa arjessa. Formaatin tarkoitus ei ole siinä mielessä kuitenkaan mikään parisuhteiden pelastaminen.
Osallistujat on järjestään nuoria ja suhteet ihan alkuvaiheissa, joten paremmin tähän extraan mun mielestä sopii myös tommoinen kepeämpi viihde ja se että näille sekoiluille myös hymähdellään kieli poskessa ja mun mielestä Moisio osaa analysoida noita meininkejä hauskasti mutta myös tarkasti ja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko please jatkaa Kurosen henk. koht. metkuista jossain muualla, tehkää vaikka oma aloitus aiheesta.
Ilokseni olen huomannut että ainakin 3 eri henkilöä on kanssani samaa mieltä.
Pettäjä ei sovi hiillostajan rooliin teeveessä.
Kaikki kommentit eivät ole minun kirjoittamiani.
Pelkäätkö että Kurosen ystävät sulkevat tämän ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestäis minuuttiakaan samassa tilassa tän kanssa, vaikka olen itsekin sosiaalinen ekstrovertti. Mikä helvetin show sillä on päällä koko ajan?? Ei tota voi enää kuvailla sanoilla energinen ja pirtsakka... Tulee mieleen se Phoeben miesystävä, joka oli "kuin piristeissä oleva joulupukki Disneylandissa saamassa pesää".
Erehdyin klikkaamaan linkin auki. Olen järkyttynyt. Suorastaan sanaton. Kuka pystyy kuuntelemaan tuota?!?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Moisio taas on extrassa just parasta, joku ammattilainen parisuhdeneuvoja olisi tod.näk. vain kuolettavan tylsää kuunneltavaa.
Mä odotan näitä Moision analyyseja aina eniten.
Senkään takia mikään ammattilainen ei tohon sovi, että osallistujat on enimmäkseen aina kännissä ja siinä tilassa toilailu nyt on mitä on muutenkin. Ei tuolla eletä normaalissa arjessa. Formaatin tarkoitus ei ole siinä mielessä kuitenkaan mikään parisuhteiden pelastaminen.
Osallistujat on järjestään nuoria ja suhteet ihan alkuvaiheissa, joten paremmin tähän extraan mun mielestä sopii myös tommoinen kepeämpi viihde ja se että näille sekoiluille myös hymähdellään kieli poskessa ja mun mielestä Moisio osaa analysoida noita meininkejä hauskasti mutta myös tarkasti ja hyvin.
Moisio yllättää:
Sami voitasko me vähän puhua sun naissuhteista?
Sami: Mitä sä nyt ...mä vaan juonnan..
Moisio: Mä nyt kuitenkin vähän vertaan:
Sami petit vaimoasi kuukausia..kolkuttiko omatunto?
Sami: Kiellän jyrkästi. En oo pettäny . Kateellisten juoruja
Moisio: kyseessä siis vain seiskan juoru?
Moisio: entäs toi elareitten maksamatta jättäminen?
Sami: Akka on ahne pska..noniin mitäs mieltä oot siitä että Mattu pissaa julkisesti?
Haluatteko te muka oikeasti Moision tilalle jonkun maaretkallion tai marjakihlstömin lässyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ”analyysisedän” tilalla ole jotain Väestöliitosta parisuhdeneuvojaa analysoimassa? Miks kaikista maailman elämän ilmetymistä paikalle on otettu vanha ukkeli? Miks häne edes haluaa miettiä näitä juttuja? Tai katsoa? Miksi Moiso on tässä ohjelmassa????
Hyvä ehdotus tuo parisuhdeneuvoja, kannatan! Alusta asti olen ihmetellyt Moision kommentaattorina toimimista. Ehkä täytynyt vain saada tietyt työtunnit täyteen, ja siksi lykätty radiojuontohommien lisäksi juttelemaan Kurosen kanssa. Nyt kuitenkin olisi aika vaihtaa kommentaattoria, Moisio on alkanut luisua liikaa kuoppaan nimeltä vanha likainen ukko.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestäis minuuttiakaan samassa tilassa tän kanssa, vaikka olen itsekin sosiaalinen ekstrovertti. Mikä helvetin show sillä on päällä koko ajan?? Ei tota voi enää kuvailla sanoilla energinen ja pirtsakka... Tulee mieleen se Phoeben miesystävä, joka oli "kuin piristeissä oleva joulupukki Disneylandissa saamassa pesää".
Erehdyin klikkaamaan linkin auki. Olen järkyttynyt. Suorastaan sanaton. Kuka pystyy kuuntelemaan tuota?!?
Joo. Ei ole tuo tubettaminen Miran juttu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti.
Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.
Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.
Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.
Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.
Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.
Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.
Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt
Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä?
Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset
Elatusmaksujen maksamatta jättäminen
Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?
Minä kutsuisin ska kuroseksi
Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen.
Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Hui..mee terapiaan..
Voimia ..kyllä se ukko sulle vielä elarit maksaa.
Onneksi miehesi suvaitsee pitää yhteyttä siittämiinsä lapsiin
Voimia sinne
Mitä sinä nyt selität? En minä mitään voimia tässä tarvitse enkä edes niitä elareita. Kunhan vaan kerroin, että elarien maksaminen ei ole mikään mitta sille, onko lapsen elämässä läsnä vai ei. Katsos kun on olemassa sellainen vuoroviikkoasuminen ja yhteisymmärrys, jossa elareita ei tarvita. Jos sinulle ainoa vaihtoehto eron jälkeen on se, että miestä ei enää koskaan lapsien elämässä näy ja ainoastaan lapsenvalvojan vahvistama rahavirta enää kelpaa, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Asiat voi järjestää myös toisin.
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko te muka oikeasti Moision tilalle jonkun maaretkallion tai marjakihlstömin lässyttämään?
Eiköhän Suomesta löydy muitakin parisuhdeasioiden asiantuntijoita kuin nämä kaksi naista ja Moisio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti.
Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.
Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.
Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.
Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.
Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.
Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.
Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt
Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä?
Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset
Elatusmaksujen maksamatta jättäminen
Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?
Minä kutsuisin ska kuroseksi
Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen.
Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Hui..mee terapiaan..
Voimia ..kyllä se ukko sulle vielä elarit maksaa.
Onneksi miehesi suvaitsee pitää yhteyttä siittämiinsä lapsiin
Voimia sinne
Mitä sinä nyt selität? En minä mitään voimia tässä tarvitse enkä edes niitä elareita. Kunhan vaan kerroin, että elarien maksaminen ei ole mikään mitta sille, onko lapsen elämässä läsnä vai ei. Katsos kun on olemassa sellainen vuoroviikkoasuminen ja yhteisymmärrys, jossa elareita ei tarvita. Jos sinulle ainoa vaihtoehto eron jälkeen on se, että miestä ei enää koskaan lapsien elämässä näy ja ainoastaan lapsenvalvojan vahvistama rahavirta enää kelpaa, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Asiat voi järjestää myös toisin.
Tässä pieni muistutus keskustelupalstan säännöistä:
1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.
2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.
3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.
Ei mitään asiantuntijoita tai terapeutteja itsestään selvyyksiä latelemaan, ei jaksa enää Ensitreffit alttarilla -ohjelmassakaan kuunnella asiantuntijapuheenvuoroja. TIS on ohjelma pään nollausta varten.
Kyllä se on aina ollut enemmän tai vähemmän näin. Esimerkiksi silloin kun Bile-Dani ja Eveliina oli tuolla Kuronen oli hämmästtyävän ymmärtäväinen Eveliinaa kohtaan. Missään vaiheessa ei kyseenalaistanut Eveliinaa tai kysynyt haastavia kysymyksiä, ei edes silloin kun "Kalu" eli Kalle ja Eve runkkasi toisiaan peiton alla. Ja Dania roustasi ihan jatkuvasti, vaikka tämä ei tehnyt kirjaimellisesti mitään.