Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2221/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa on jo kuultu "Nää on Mattun omia ongelmia, ei MUN. En tiedä mistä tässä puhutaan, MUN mielestä meillä ei ole mitään ongelmaa. Mattu puhuu paskaa, MINÄ olen helvetin hyvä poikaystävä." Hohhoijaa...

Oikeastaan en enää ihmettele miksi monelle miehelle ero tulee yllätyksenä jos tuollainen ajatusmaailma on yleistä.

Tavallaan Jape on näissä on kyllä oikeassa. Aikuisen ihmisen tulisi olla vastuussa omista tarpeistaan ja tuoda ne selkeästi myös esille, eikä uhriutua. Nyt Mattu odottaa, että Japen olisi pitänyt tajuta mitä hän tarvitsee, vaikkei itsekään ole ihan tiennyt mitä tarvitsee. Se on kohtuutonta ja epäreilua. 

Joo, jokaisen pitäisi ensin pitää itsestään että voi olla toisen kanssa, mutta jos suhteessa jo ollaan niin silloin ongelmat on yhteisiä. Tai ei niitä ainakaan sillä korjata että toinen syyllistää eikä suostu ymmärtämään. Ja samalla kehuu itseään..

Metsään ollaan kyllä menty jo siinä vaiheessa kun keskenkasvuiset yrittää jotain together forever -suhdetta.

Vierailija
2222/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIssäs on siis sanottu, että Kuronen on pettänyt? Jos lehden kannessa lukee, "kurosen suhdesotku, uskottomuutta", eihän se vielä tarkoita, että hän olisi pettänyt omaa kumppaniaan. 

No se nainen jonka kanssa on pettänyt ja myöhemmin seukannut on asian tunnustanut.

Sami kuulemma kielsi jyrkästi kertomasta vaimo kullalle:)

No just. Että ihan joku random-nainen kertoi näin seiskalle :D

Random nimi : Minna Torikka

taidat olla vähän vjaa..mut tykkäät naputtaa päätettä:)

Sami on ihana..vaalea ja söpö! Älä grillaa Samia..Samille tulee paha mieli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on ihan sama mitä Kuronen on tehnyt tai jättänyt tekemättä omassa elämässään. Temppareita juontaa ihan ok. Juontajahan tekee työtänsä kuten on ohjeistettu ja sanoo about mitä on ohjeistettu. Ei se Kuronen itse päätä mitä videoilla näytetään tai mitä asioita otetaan esille.

Vierailija
2224/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami tienaa vaan 100000 vuodessa..ei sillä mitään lasta vielä elätetä.

Missien kanssa  seukkaaminen ja matkustelu tulee kalliiksi.

Vierailija
2225/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle on ihan sama mitä Kuronen on tehnyt tai jättänyt tekemättä omassa elämässään. Temppareita juontaa ihan ok. Juontajahan tekee työtänsä kuten on ohjeistettu ja sanoo about mitä on ohjeistettu. Ei se Kuronen itse päätä mitä videoilla näytetään tai mitä asioita otetaan esille.

Oi..Ihanaa Joku puolustaa Sami parkaa..

Olen avioero lapsi.

Kyllä on ihanaa kun isi salapanee ja ei maksa elareita.

Vierailija
2226/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIssäs on siis sanottu, että Kuronen on pettänyt? Jos lehden kannessa lukee, "kurosen suhdesotku, uskottomuutta", eihän se vielä tarkoita, että hän olisi pettänyt omaa kumppaniaan. 

No se nainen jonka kanssa on pettänyt ja myöhemmin seukannut on asian tunnustanut.

No kuka tämä Minna Torikka sitten on? Onko hän jotenkin tunnettu siitä, että hän ei voi puhua kakkaa? Se, että ihmiselle on löydetty nimi, ei kyllä vielä ainakaan minua vakuuta. Ai niin, nyt puhunkin ihmisten kanssa, joille medialukutaito on vieras käsite. 

Pieni vinkki: joka kerta, kun seiska käyttää ilmaisuja "seiskan saamien tietojen/ lähteen/ henkilön xx mukaan", se tarkoittaa sitä, että asiasta on vain tämän yhden ihmisen sana asiasta, eikä mitään muita todisteita". Siitä saa sitten jokainen tehdä omat johtopäätöksensä ja seiskan lukijakuntaanhan se uppoaa juuri siten, kuin oli tarkoituskin. 

Vierailija
2227/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on temppareitten historian kuvottavin ihminen käytökseltään. Mattukaan ei ärsytä niin paljon, koska muija on avoimesti tollanen. Mira taas esittää herttaista ja symppistä, ulkonäkönsä avulla pelaa ja koittaa feikata olevansa aito. Käytös paljasti, että ei ole. Tekpyhyys ja kierous on pahempaa kuin kevytkenkäisyys. Edes Wallu ei kuvota samalla tavalla, koska on rehellisesti tampio.

Nimim. kolmatta päivää Amsterdamissa

Vierailija
2228/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi..Ihanaa Joku puolustaa Sami parkaa..

Olen avioero lapsi.

Kyllä on ihanaa kun isi salapanee ja ei maksa elareita.

Itselle on ihan sama mitä Kuronen on tehnyt tai jättänyt tekemättä omassa elämässään

Mulla on isä ja äiti .

Ite kyllä panen ympäriinsä..mut se on mun oma asia.

Vierailija
2229/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami  esittää herttaista ja symppistä, ulkonäkönsä avulla pelaa ja koittaa feikata olevansa aito. Käytös paljasti, että ei ole. Tekpyhyys ja kierous on pahempaa kuin kevytkenkäisyys. Edes Wallu ei kuvota samalla tavalla, koska on rehellisesti tampio.

Vierailija
2230/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis minuuttiakaan samassa tilassa tän kanssa, vaikka olen itsekin sosiaalinen ekstrovertti. Mikä helvetin show sillä on päällä koko ajan?? Ei tota voi enää kuvailla sanoilla energinen ja pirtsakka... Tulee mieleen se Phoeben miesystävä, joka oli "kuin piristeissä oleva joulupukki Disneylandissa saamassa pesää".

Vierailija
2231/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami  esittää herttaista ja symppistä, ulkonäkönsä avulla pelaa ja koittaa feikata olevansa aito. Käytös paljasti, että ei ole. Tekpyhyys ja kierous on pahempaa kuin kevytkenkäisyys. Edes Wallu ei kuvota samalla tavalla, koska on rehellisesti tampio.

Sami maksa ELARIT! Fanit ei tykkää!!

Vierailija
2232/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on temppareitten historian kuvottavin ihminen käytökseltään. Mattukaan ei ärsytä niin paljon, koska muija on avoimesti tollanen. Mira taas esittää herttaista ja symppistä, ulkonäkönsä avulla pelaa ja koittaa feikata olevansa aito. Käytös paljasti, että ei ole. Tekpyhyys ja kierous on pahempaa kuin kevytkenkäisyys. Edes Wallu ei kuvota samalla tavalla, koska on rehellisesti tampio.

Nimim. kolmatta päivää Amsterdamissa

Onks punaisten lyhtyjen alue vielä suljettu?

Poltteletko pilvee?

Vierailija
2233/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti. 

Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.

Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.

Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.

Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.

Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.

Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.

Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt

Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä? 

Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset

Elatusmaksujen maksamatta jättäminen

Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?

Minä kutsuisin ska kuroseksi

Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen. 

Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä? 

Vierailija
2234/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on siis paljonkin porukkaa, joiden mielestä pettänyt mies ei saisi tehdä töitä. 

Vierailija
2235/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI just pettäjä kuronen vetää tätä showta.

Esko Eerikäinen ei petä ja hoitaa hienosti lapsensa.

Esko temppareihin juontajaksi...oon kyllästyny Kurosen tekopyhään grilliin.

Esko sekoilee sanoissaan ihan tarpeeksi radiossa. Ihan hyvin Kuronen pääasiassa nuotiot vetää, mitä nyt pikkusen Mira kiinnostaa...

Extrasta sensijaan on alkanut tulla aika kökkö, Moisiokin painottaa ihan ihme asioita. "Ihana luonnonlapsi Mattu", kuka aikuinen mies oikeasti haluaisi noin keskenkasvuisen naisen?

Mattu olkoon oma itsensä, mutta parisuhde ei ole autuaaksi tekevä asia läheskään jokaiselle.

Vierailija
2236/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tuon luonnonlapsi-Mattun vimma näytellä niitä tissejään, vaikka ne ei ole edes aidot. Nahka vaan on aitoa ja itse Mattua mutta sisällys silkkaa silikonia, irralliset ja keinotekoiset lisäosat vain. Oikea luonnonlapsi tosiaan. Hah.

Vierailija
2237/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on siis paljonkin porukkaa, joiden mielestä pettänyt mies ei saisi tehdä töitä. 

Saa saa

ja pedari saa hoitaa lapsia

ja elarit saa jättää maksamatta

ja ateisti saa sarnata jeesuksesta

Juontajan tulisi toimia esimerkkinä nuorille

Vierailija
2238/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti. 

Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.

Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.

Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.

Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.

Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.

Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.

Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt

Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä? 

Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset

Elatusmaksujen maksamatta jättäminen

Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?

Minä kutsuisin ska kuroseksi

Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen. 

Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä? 

Hui..mee terapiaan..

Voimia ..kyllä se ukko sulle vielä elarit maksaa.

Onneksi miehesi suvaitsee pitää yhteyttä siittämiinsä lapsiin

Voimia sinne

Vierailija
2239/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattu on hankkinut silikoninsa tasan yhden asian takia. Että saa näytellä niitä. Koko Suomen kansalle. Pian näemme hänet alastonkuvissa.

Vierailija
2240/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka tämä Minna Torikka sitten on? Onko hän jotenkin tunnettu siitä, että hän ei voi puhua kakkaa? Se, että ihmiselle on löydetty nimi, ei kyllä vielä ainakaan minua vakuuta. Ai niin, nyt puhunkin ihmisten kanssa, joille medialukutaito on vieras käsite. 

Pieni vinkki: joka kerta, kun seiska käyttää ilmaisuja "seiskan saamien tietojen/ lähteen/ henkilön xx mukaan", se tarkoittaa sitä, että asiasta on vain tämän yhden ihmisen sana asiasta, eikä mitään muita todisteita". Siitä saa sitten jokainen tehdä omat johtopäätöksensä ja seiskan lukijakuntaanhan se uppoaa juuri siten, kuin oli tarkoituskin. 

Tässä asiassa olet väärässä. Ja tykkäät vain vänkätä asioista netissä, kun KELA maksaa elämisesin eikä tarvi mitään tehdä.

Ketju on lukittu.