Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2261/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ”analyysisedän” tilalla ole jotain Väestöliitosta parisuhdeneuvojaa analysoimassa? Miks kaikista maailman elämän ilmetymistä paikalle on otettu vanha ukkeli? Miks häne edes haluaa miettiä näitä juttuja? Tai katsoa? Miksi Moiso on tässä ohjelmassa????

Hyvä ehdotus tuo parisuhdeneuvoja, kannatan! Alusta asti olen ihmetellyt Moision kommentaattorina toimimista. Ehkä täytynyt vain saada tietyt työtunnit täyteen, ja siksi lykätty radiojuontohommien lisäksi juttelemaan Kurosen kanssa. Nyt kuitenkin olisi aika vaihtaa kommentaattoria, Moisio on alkanut luisua liikaa kuoppaan nimeltä vanha likainen ukko.

Moisio on just hauska kommentoija. Edustaa tavantallaajan mielipidettä kun ei ole mitään parisuhdeneuvoja. Ei siinä, saisi siinä olla lisäksi vielä ammattilaisenkin kanta vastapainoksi, se voisikin olla ihan hyvä kombo.

Enemmän terävyyttä saisi Kurosella ja Moisiolla olla analyyseissään. Ja siitä olen samaa mieltä, että Kurosen grillistä naiset pääsevät kuin koira veräjästä, hyvin lempeästi kohdellaan ja miehiä grillataan. Toisaalta olisiko tämän kauden huipennuksiin päästy jos Miraa ja Mattua olisi iltanuotioilla kovisteltu, että mitäs varatun naisen käytöstä tuo on ja miltähän tämä toisella puolella tuntuu ja näyttää. Nyt Kuronen löi lisää pökköä pesään ymmärtämällä ja kannustamalla naisten käytöstä, koska on ”kommunikaatio-ongelmia” ja ”pitää saada olla oma itsensä”.

Vierailija
2262/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkia ohjelmia piristää kun juontajia välillä vaihdetaan. Kuronen ja Moisio ovat olleet ihan ok, mutta alkavat tuntua aika väsyneiltä. En toivo mitään asiantuntijoita tilalle, mutta kyllä Suomesta löyttyy uusia innokkaita persoonia, jotka saisivat ohjelman taas raikkaammaksi ( ja tasapuolisemmaksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti. 

Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.

Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.

Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.

Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.

Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.

Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.

Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt

Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä? 

Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset

Elatusmaksujen maksamatta jättäminen

Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?

Minä kutsuisin ska kuroseksi

Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen. 

Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä? 

Hui..mee terapiaan..

Voimia ..kyllä se ukko sulle vielä elarit maksaa.

Onneksi miehesi suvaitsee pitää yhteyttä siittämiinsä lapsiin

Voimia sinne

Mitä sinä nyt selität? En minä mitään voimia tässä tarvitse enkä edes niitä elareita. Kunhan vaan kerroin, että elarien maksaminen ei ole mikään mitta sille, onko lapsen elämässä läsnä vai ei. Katsos kun on olemassa sellainen vuoroviikkoasuminen ja yhteisymmärrys, jossa elareita ei tarvita. Jos sinulle ainoa vaihtoehto eron jälkeen on se, että miestä ei enää koskaan lapsien elämässä näy ja ainoastaan lapsenvalvojan vahvistama rahavirta enää kelpaa, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Asiat voi järjestää myös toisin. 

Tässä pieni muistutus keskustelupalstan säännöistä:

1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

No osoitapas tämä tuolle toiselle, joka lähti jaarittelemaan minun elämästäni, kun yritin vain parilla esimerkillä selittää, että ero ei aina tarkoita elareita tai perheen hylkäämistä. Minä nimenomaan olin perustelemassa omaa argumenttiani ja se en ollut minä, joka meni henkilökohtaisuuksiin. 

Vierailija
2264/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikku vallua. Olet kuin minun 15 v poika. Yhtä hukassa.

Vierailija
2265/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te muka oikeasti Moision tilalle jonkun maaretkallion tai marjakihlstömin lässyttämään?

Eiköhän Suomesta löydy muitakin parisuhdeasioiden asiantuntijoita kuin nämä kaksi naista ja Moisio. 

En halua temppareihin mitään parisuhdeammattilaisen puisevia pälinöitä. Viihteellisyyys on avainsana.

2266/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te muka oikeasti Moision tilalle jonkun maaretkallion tai marjakihlstömin lässyttämään?

Eiköhän Suomesta löydy muitakin parisuhdeasioiden asiantuntijoita kuin nämä kaksi naista ja Moisio. 

En halua temppareihin mitään parisuhdeammattilaisen puisevia pälinöitä. Viihteellisyyys on avainsana.

Ammattilaisiakin on monenlaisia. Eivät kaikki ole puisevia pälisijöitä. Ilmeisesti parhaimmat ovat kuitenkin sen verran älykkäitä, että pysyvät mieluummin pois televisiosta. Toivottavasti nähdään Temppareita vielä ylipäätään, ettei tämä koronavuosi pilaa sitäkin.

Vierailija
2267/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teistä on parhaimman näköinen sinkku, miehistä ja naisista? Musta naisista ehdottomasti Daniela, on tosi nätti ilman meikkiäkin ja laitettuna kaunotar.  Varmasti kauneimpia sinkkuja koko tempparihistoriassa. Miehistä taas Anttoni, on kyllä omassa sarjassaan siellä vaikka ei muisskaan vikaa ole :D

Vierailija
2268/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurosen suhde asiat ovat sivuseikka, eivät liity ohjelmaan millään tavoin.

Kyllä illalla nauratti Wallun tekopyhä asenne.En tee mitään,hoidan kunnialla loppuun. Voi ei!Viinaa,seksiä,naisia on elämän asenne.

Wallu ja Jape voisivat muuttaa asumaan kaksin,Wallu vois antaa parisuhde neuvoja Japelle.

Japella ei oo huumorintajua lainkaan, hammasta puree naama mustana nuotiolla. Kaikki rentous puuttuu.

Samoin Valto vähän yksitotinen Miisulle.Elämä pyörii vaan kuntosali tasolla ja ei ole huomannut Miisun tarpeita, oikeita.

Miisulle ja Mattulle käynyt molemmille et silmät ovat avautuneet kun voineet olla omien ajatusten kanssa seurassa joka ei vaadi mitään arkielämän tasolla. Ei ole eka kerta kun silmät avautuvat että en halua enää sitä 0entistä vaan muutosta täytyy tapahtua.Ja sehän on hyvä mikäli kumppani ymmärtää tilanteen.Tunteet jos tulevat toisaalla peliin mukaan, se onkin vaikeampaa saada selvitettyä.

Mistä tiedät tämän kaiken, vai päättelitkö sen siitä mitä tuotanto haluaa sinulle näyttää?

Vierailija
2269/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tästä formaatista mennyt maku, kun Kuronen valinnut linjan, jossa vain syyllistetään miehiä.

Kyllä se on aina ollut enemmän tai vähemmän näin. Esimerkiksi silloin kun Bile-Dani ja Eveliina oli tuolla Kuronen oli hämmästtyävän ymmärtäväinen Eveliinaa kohtaan. Missään vaiheessa ei kyseenalaistanut Eveliinaa tai kysynyt haastavia kysymyksiä, ei edes silloin kun "Kalu" eli Kalle ja Eve runkkasi toisiaan peiton alla. Ja Dania roustasi ihan jatkuvasti, vaikka tämä ei tehnyt kirjaimellisesti mitään.

Kuronen saa ohjeet tuotannolta ja ne ovat, että suurta draamaa pitää saada aikaan. Dan&Eve keissi oli aika samanlainen kuin Valto&Mira. Dani oli vieläpä tunnettu "naistenkaataja", joten olisi ollut jymyjuttu, jos vieras kaveri olisi pannut hänen naistaan puolen miljoonan katsojan nähden, ja siinä miltei onnistuttiin. Valto ja Mira lanseerattiin ihanneparina ja Miran suhteen onnistutaan romanssin viemisessä täyttymykseensä, joten ensi viikolla näemme aiheesta otsikoita. Uusi kausi on varmistettu.

Vierailija
2270/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Moisio taas on extrassa just parasta, joku ammattilainen parisuhdeneuvoja olisi tod.näk. vain kuolettavan tylsää kuunneltavaa.

Mä odotan näitä Moision analyyseja aina eniten.

Senkään takia mikään ammattilainen ei tohon sovi, että osallistujat on enimmäkseen aina kännissä ja siinä tilassa toilailu nyt on mitä on muutenkin. Ei tuolla eletä normaalissa arjessa. Formaatin tarkoitus ei ole siinä mielessä kuitenkaan mikään parisuhteiden pelastaminen.

Osallistujat on järjestään nuoria ja suhteet ihan alkuvaiheissa, joten paremmin tähän extraan mun mielestä sopii myös tommoinen kepeämpi viihde ja se että näille sekoiluille myös hymähdellään kieli poskessa ja mun mielestä Moisio osaa analysoida noita meininkejä hauskasti mutta myös tarkasti ja hyvin.

Moisio yllättää:

Sami  voitasko me vähän puhua sun naissuhteista?

Sami: Mitä sä nyt ...mä vaan juonnan..

Moisio: Mä nyt kuitenkin vähän vertaan:

Sami petit vaimoasi kuukausia..kolkuttiko omatunto?

Sami: Kiellän jyrkästi. En oo pettäny . Kateellisten juoruja

Moisio: kyseessä siis vain seiskan juoru?

Moisio: entäs toi elareitten maksamatta jättäminen?

Sami: Akka on ahne pska..noniin mitäs mieltä oot siitä että Mattu pissaa julkisesti?

Samin henk.koht. elämä ei liity temppareihin mitenkään, mutta pakko muistuttaa että elareita ei viedä oikeuteen pelkästään siksi että ne olisi jätetty maksamatta, vaan myös siksi jos ei ole päästy yhteisymmärrykseen summista tms.

Silloin oikeus päättää niiden puolesta. Aiempi pettäminen vuosia sitten ei tähän päivään hetkauta kyllä mitenkään; jos suhde on ollut jo lopussa niinkuin käsitin, niin aika monikin on jo itseasiassa valmis ihastumaan seuraavaan. Ja näiden suhdehan ei ollut mikään yhden yön pettäminen vaan seurustelivat eron jälkeenkin.

Sitä en ymmärrä miksi tässä vaiheessa ex-vaimo haluaa tuoda julki tämmöiset asiat. Heidän lapsikin jo siinä iässä että ei ole seiskan lööpeiltä ja somelta suojassa. Mutta joillakin kai se katkeruus vaan säilyy eikä osata ajatella muita.

Vierailija
2271/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ammattilaisten kommentteja kaipaavat voivat katsoa jotain muuta ohjelmaa tai mennä vaikka itse vastaanotolle. Tempparit on viihdettä, tarkoitus on laittaa aivot narikkaan sekä saarella että kotisohvalla.

Vierailija
2272/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Moisio taas on extrassa just parasta, joku ammattilainen parisuhdeneuvoja olisi tod.näk. vain kuolettavan tylsää kuunneltavaa.

Mä odotan näitä Moision analyyseja aina eniten.

Senkään takia mikään ammattilainen ei tohon sovi, että osallistujat on enimmäkseen aina kännissä ja siinä tilassa toilailu nyt on mitä on muutenkin. Ei tuolla eletä normaalissa arjessa. Formaatin tarkoitus ei ole siinä mielessä kuitenkaan mikään parisuhteiden pelastaminen.

Osallistujat on järjestään nuoria ja suhteet ihan alkuvaiheissa, joten paremmin tähän extraan mun mielestä sopii myös tommoinen kepeämpi viihde ja se että näille sekoiluille myös hymähdellään kieli poskessa ja mun mielestä Moisio osaa analysoida noita meininkejä hauskasti mutta myös tarkasti ja hyvin.

Moisio yllättää:

Sami  voitasko me vähän puhua sun naissuhteista?

Sami: Mitä sä nyt ...mä vaan juonnan..

Moisio: Mä nyt kuitenkin vähän vertaan:

Sami petit vaimoasi kuukausia..kolkuttiko omatunto?

Sami: Kiellän jyrkästi. En oo pettäny . Kateellisten juoruja

Moisio: kyseessä siis vain seiskan juoru?

Moisio: entäs toi elareitten maksamatta jättäminen?

Sami: Akka on ahne pska..noniin mitäs mieltä oot siitä että Mattu pissaa julkisesti?

Samin henk.koht. elämä ei liity temppareihin mitenkään, mutta pakko muistuttaa että elareita ei viedä oikeuteen pelkästään siksi että ne olisi jätetty maksamatta, vaan myös siksi jos ei ole päästy yhteisymmärrykseen summista tms.

Silloin oikeus päättää niiden puolesta. Aiempi pettäminen vuosia sitten ei tähän päivään hetkauta kyllä mitenkään; jos suhde on ollut jo lopussa niinkuin käsitin, niin aika monikin on jo itseasiassa valmis ihastumaan seuraavaan. Ja näiden suhdehan ei ollut mikään yhden yön pettäminen vaan seurustelivat eron jälkeenkin.

Sitä en ymmärrä miksi tässä vaiheessa ex-vaimo haluaa tuoda julki tämmöiset asiat. Heidän lapsikin jo siinä iässä että ei ole seiskan lööpeiltä ja somelta suojassa. Mutta joillakin kai se katkeruus vaan säilyy eikä osata ajatella muita.

Vaimo katkera ,kun petetty kuukausia   YLLÄRI

Vaimo katkera ja pyytää (samin mielestä) liikaa elareita YLLÄRI

sun mielestä ihan ok pettää..jos sit seukkaa sen salarakkaan kanssa pitkään?

yök..

Vierailija
2273/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tosiaan yhden yön pettäminen..kesti ihan kuukausi kaupalla

Oli maila lainassa..kettu kävi kolossa.

Samalla munalla pani vaimoa ja salarakasta:)

Vierailija
2274/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti. 

Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.

Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.

Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.

Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.

Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.

Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.

Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt

Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä? 

Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset

Elatusmaksujen maksamatta jättäminen

Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?

Minä kutsuisin ska kuroseksi

Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen. 

Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä? 

Hui..mee terapiaan..

Voimia ..kyllä se ukko sulle vielä elarit maksaa.

Onneksi miehesi suvaitsee pitää yhteyttä siittämiinsä lapsiin

Voimia sinne

Mitä sinä nyt selität? En minä mitään voimia tässä tarvitse enkä edes niitä elareita. Kunhan vaan kerroin, että elarien maksaminen ei ole mikään mitta sille, onko lapsen elämässä läsnä vai ei. Katsos kun on olemassa sellainen vuoroviikkoasuminen ja yhteisymmärrys, jossa elareita ei tarvita. Jos sinulle ainoa vaihtoehto eron jälkeen on se, että miestä ei enää koskaan lapsien elämässä näy ja ainoastaan lapsenvalvojan vahvistama rahavirta enää kelpaa, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Asiat voi järjestää myös toisin. 

Tässä pieni muistutus keskustelupalstan säännöistä:

1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

Laita edes YKSI esimerkki keskusteölusta/mielipiteestä joka olisi järkevä (kyseessä tempparit)

Onko se

a Matun silarit

b Kurosen elarit

Vierailija
2275/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaisiakin on monenlaisia. Eivät kaikki ole puisevia pälisijöitä. Ilmeisesti parhaimmat ovat kuitenkin sen verran älykkäitä, että pysyvät mieluummin pois televisiosta. Toivottavasti nähdään Temppareita vielä ylipäätään, ettei tämä koronavuosi pilaa sitäkin.

Te ketkä kaipaatte uutta juontajaa tai kommentaattoria niin kertoisitteko omia ehdotuksianne? Vähän tyhjäksi jää heitot kuinka olisi paljon hyviä vaihtoehtoja jos ei itse esitä lopulta yhtäkään.

Vierailija
2276/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se Kurosesta jankkaaminen.

Vierailija
2277/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Halaile ja kähmi vastakkaista sukupuolta

- Ole humalassa

- Käyttäydy muuten asiallisesti

= SikaMika

- Ole humalassa

- Esittele sukupuolielimiäsi jatkuvasti

- Hauku kumppaniasi ja kerää sillä säälipisteitä/huomiota

- Ihastu jokaiseen vuoron perään

- Nylkytä ja kuivapane muita

- Vaadi muita näyttämään sukupuolielimensä

- Ui alasti

= Luonnonlapsi, ihana Mattu

Miksi tuotannon täytyy olla aina näin miesvastainen? Sitten ihmetellään miksi miehiä on hankala saada tähän ohjelmaan mukaan.

Kuronenkin peesaili tätä vaikka itse ei maksa edes kouluikäisen tyttärensä elatusmaksuja. Sitten tuolla kaikkitietävänä pätemässä kuinka muiden suhteet pitäisi toimia.

Vierailija
2278/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle pieni muistutus keskustelupalstan säännöistä:

Vierailija
2279/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aikaisemmin mietti että onko Lotta ja Atso enää yhdessä, niin ilmeisesti ei ole. Atson ig storien mukaan on saanu paljon viestiä feikistä tinderprofiilistaan, mutta sanoi sen olevan ihan aito.

Vierailija
2280/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle pieni muistutus keskustelupalstan säännöistä:

Ketjun aihe on Temptation Island Suomi, ei Sami Kurosen elämä.

Ketju on lukittu.