Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2281/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä on parhaimman näköinen sinkku, miehistä ja naisista? Musta naisista ehdottomasti Daniela, on tosi nätti ilman meikkiäkin ja laitettuna kaunotar.  Varmasti kauneimpia sinkkuja koko tempparihistoriassa. Miehistä taas Anttoni, on kyllä omassa sarjassaan siellä vaikka ei muisskaan vikaa ole :D

Daniela! Näyttää tosiaan Selena Gomezilta kuten joku joskus hoksasi :)

https://scstylecaster.files.wordpress.com/2019/11/selena-gomez-frozen.j…

Andra olisi todella kaunis oikealla tummemmalla hiusvärillään ja ilman niitä huuliturvotustäytteitä jotka tekee kasvoistaan päärynän muotoiset eli alakasvoista raskaan oloiset.

Miehistä Anton tietty, ja Markuksessa on sitä naapurinpoikamaista siistiä tyyppiä josta pidän. Sellainen ikäistään vanhemman oloinen muutenkin, joka hoksaa paljon asioita.

Jotain ihanaa Iirossakin on, sellaista aitoutta ja hyvä suustaan, se on ihme ja kumma erittäin seksikästä.

Vierailija
2282/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Halaile ja kähmi vastakkaista sukupuolta

- Ole humalassa

- Käyttäydy muuten asiallisesti

= SikaMika

- Ole humalassa

- Esittele sukupuolielimiäsi jatkuvasti

- Hauku kumppaniasi ja kerää sillä säälipisteitä/huomiota

- Ihastu jokaiseen vuoron perään

- Nylkytä ja kuivapane muita

- Vaadi muita näyttämään sukupuolielimensä

- Ui alasti

= Luonnonlapsi, ihana Mattu

Miksi tuotannon täytyy olla aina näin miesvastainen? Sitten ihmetellään miksi miehiä on hankala saada tähän ohjelmaan mukaan.

Kuronenkin peesaili tätä vaikka itse ei maksa edes kouluikäisen tyttärensä elatusmaksuja. Sitten tuolla kaikkitietävänä pätemässä kuinka muiden suhteet pitäisi toimia.

Minä en nyt ihan näe, miten tuotanto nyt on ollut Mattun puolella tässä sen enempää kuin Mikankaan puolella. Ihan samalla tavalla molemmille mielestäni extrassa naureskeltiin ja kumpaakaan ei sen kummemmin hiillostettu iltanuotioilla. Ettekö te nyt oikeasti näe, että iltanuotiolla katsotaan sitä videota ja puhutaan siitä eikä se ole mikään nuhtelupenkki. Siksi niitä pahimpia sikailijoita ei koskaan siinä  vielä kritisoida. Vasta sillä viimeisellä iltanuotiolla Kuronen tenttaa omasta näkökulmastaan niistä toilailuista. Sitä ennen hän kyselee vain siitä, mitä se kumppani siellä videolla sanoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä on parhaimman näköinen sinkku, miehistä ja naisista? Musta naisista ehdottomasti Daniela, on tosi nätti ilman meikkiäkin ja laitettuna kaunotar.  Varmasti kauneimpia sinkkuja koko tempparihistoriassa. Miehistä taas Anttoni, on kyllä omassa sarjassaan siellä vaikka ei muisskaan vikaa ole :D

Minusta kaikki jäljellä olevat sinkut ovat hyvännäköisiä ja mukavan oloisia. Tai ehkä ne hauskat persoonat kompensoivat ulkonäköä.

Ero esimerkiksi viime kauteen on valtava, niistä ei Marinan lisäksi jäänyt oikein kukaan mieleen.

Vierailija
2284/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestäis minuuttiakaan samassa tilassa tän kanssa, vaikka olen itsekin sosiaalinen ekstrovertti. Mikä helvetin show sillä on päällä koko ajan?? Ei tota voi enää kuvailla sanoilla energinen ja pirtsakka... Tulee mieleen se Phoeben miesystävä, joka oli "kuin piristeissä oleva joulupukki Disneylandissa saamassa pesää".

En oo varmaan ikinä nähny noin ylipirteetä ihmistä 🙈 Kuka jaksaa kattoo videon ees loppuun?!

Vierailija
2285/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin ajatellut että Mira olisi pitänyt haarat kiinni pari päivää vielä ennen kotimatkaa. Ilmeisesti halusi todelliseksi Tosi-TV tähdeksi ja huomiota niin medialta kuin some seuraajiltaan. Nyt itkee että voi kauhea kaikki eivät tykänneetkään hyvää, tuli yllätyksenä? Suuri tositv julkkis omasta mielestään, itse näen Tukiaisen tulevaisuuden. 

Ennustaminen on vaikeaa. Varsinkin tulevaisuuden. :D

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Olisiko pitänyt feikata? Hyvässä parisuhteessa ei tapahdu pettämistä. Suhde Valtoon ei ollut oikeasti hyvä. Valto on ylimielinen. Pitää itseään muita parempana.

Suomut putosivat Miran silmistä. Jos tunteet heräsi Markusta kohtaan, niin mitä syytä feikata.Mitä se teitä loukkaa, jos nai Markusta. Ei mitään velvollisuutta koko kansalle ”tunnustaa”

Asiat pitää sopia Ja lienee sovittu Valton kanssa ja paskat välittää tirkistelijöistä.

Vierailija
2286/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just tämä täysin yksipuolinen naisten puolustaminen Samin toimesta on vienyt kyllä makua tästä kaudesta reippaasti. 

Hei vähän tolkkua nyt. Eihän se Kuronen siellä oman tykkäämisen tai omien mielipiteittensä perustalta puhu. Miehiä suututetaan, ärsyyntyvät, saadaan tunteet pintaan, alkoholin kanssa yhdistettynä seuraa mielenkiintoista katseltavaa.

Naisia taas täytyy rohkaista avautumaan, pitämään hauskaa ja tarttumaan hetkeen. Olet sen arvoinen -puheella saadaan naiset juhlimaan ja seurauksena hyvää telkkariohjelmaa.

Oletteko katsoneet c-morelta sarjaa Unreal? Siinä tehdään unelmien poikamies- tyyppistä sarjaa, mutta hyvä kuvaus siitä kuinka tosi- tv:ssä mestaroidaan ja manipuloidaan osallistujien tunteilla. Iltanuotionkin takana on tiimi, joka pohtii millaisella käsittelyllä osallistujista saadaan mahdollisimman paljon draamaa irti.

Kuronen vetää hyvin, mutta on silti pelkkä juontaja.

Kuronen joka on pettänyt vaimoaan ja jättää lapsen elarit maksamatta.

Pilaa saarella nuorten elämän...provoamalla ja pilaamalla nuorten ihmissuhteet.

Mutta on itse PAHEMPI...pettäjä..perheensä hylännyt

Pettämiseen en ota kantaa, mutta eihän se ole vielä perheen hylkäämistä, että eroaa ja elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Tunnen eronneen miehen, joka tapaa lapsiaan ihan säännöllisesti ja hoitaa heidät hyvin, mutta on vain sössinyt raha-asiansa todella pahasti, joten elarit joudutaan perimään ulosoton kautta. Vai onko eroaminen nykyään perheen hylkäämistä? 

Kuukausien pettäminen..kun on vaimo ja lapset

Elatusmaksujen maksamatta jättäminen

Kutsutaanko sitä nykyään : eroamiseksi?

Minä kutsuisin ska kuroseksi

Kyllä, sitä kutsutaan pettämiseksi, eroamiseksi ja elarien maksamatta jättämiseksi. Ei perheen hylkäämiseksi. Perheen hylkääminen on minun maailmassani sitä, että kadotaan kuin pieru saharaan, ei vastata puheluihin eikä tavata lasta. Pettäminen ja eroaminen liittyy parisuhteeseen, ei lapsen hylkäämiseen. Elarien maksamattomuus liittyy rahattomuuteen, ei lapsen hylkäämiseen. 

Etkö lukenut kommenttiani? Kuten jo sanoin, tunnen erään vuoroviikkoisän, jonka elarit menevät ulosoton kautta, mutta en silti mitenkään päin kuitenkaan sanoisi, että hän on hylännyt lapsensa. Samoin oma exäni ei ole koskaan minulle maksanut elareita, mutta ihan säännöllisesti hän tapaa lapsiaan, joten en hänestäkään sanoisi, että hän on lapsensa hylännyt. Ero ei ole perheen hylkääminen. Mitä kohtaa et ymmärrä? 

Hui..mee terapiaan..

Voimia ..kyllä se ukko sulle vielä elarit maksaa.

Onneksi miehesi suvaitsee pitää yhteyttä siittämiinsä lapsiin

Voimia sinne

Mitä sinä nyt selität? En minä mitään voimia tässä tarvitse enkä edes niitä elareita. Kunhan vaan kerroin, että elarien maksaminen ei ole mikään mitta sille, onko lapsen elämässä läsnä vai ei. Katsos kun on olemassa sellainen vuoroviikkoasuminen ja yhteisymmärrys, jossa elareita ei tarvita. Jos sinulle ainoa vaihtoehto eron jälkeen on se, että miestä ei enää koskaan lapsien elämässä näy ja ainoastaan lapsenvalvojan vahvistama rahavirta enää kelpaa, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. Asiat voi järjestää myös toisin. 

Tässä pieni muistutus keskustelupalstan säännöistä:

1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

Laita edes YKSI esimerkki keskusteölusta/mielipiteestä joka olisi järkevä (kyseessä tempparit)

Onko se

a Matun silarit

b Kurosen elarit

Kivasti rimmaa! Voitko kirjoittaa runon Matun silareista ja Kurosen elareista?

Vierailija
2287/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo katkera ,kun petetty kuukausia   YLLÄRI

Vaimo katkera ja pyytää (samin mielestä) liikaa elareita YLLÄRI

sun mielestä ihan ok pettää..jos sit seukkaa sen salarakkaan kanssa pitkään?

yök..

Eikö tosta erosta ja pettämisestä ole jo vuosikausia aikaa, kyllä se musta on vähän "ylläri" olla edelleen katkera ja lähteä julkisesti tässä vaiheessa itkemään, varsinkin kun tosiaan heidän tytär on jo sen ikäinen että ei jää varmasti suojaan tältä. Kyllä näissä vuosissa asia pitäisi olla jo loppuunkäsitelty.

Elareita ei käsittääkseni makseta katkeruuden mukaan ja ne ei liity toisiinsa mitenkään. Elarit on lapsen elatusta varten ja puhdasta matematiikkaa, huolimatta siitä, miltä äidistä ja isistä tuntuu toistensa tekemiset. Ylläri.

Mä en missään vaiheessa sanonut että pettäminen on ok edes silloin, jos seurustelu jatkuu pitkään. Se ei vaan ole mitenkään erikoista tänä päivänä että ihmiset ihastuu toisiin kun oma liitto on loppusuoralla tms.

Naista/miestä vaihdetaan lennosta kaikissa piireissä, joten se että kyseessä on julkisuuden henkilö joka tehnyt näin vuosikausia sitten, ei pitäisi olla sen kummempi asia kuin se, että naapurisi on tehnyt saman joskus.

Eikös Moision juontajapari radiossakin ole samoista lähtökohdista päätynyt nykyiseen avioliittoonsa...

Pettämistä ei voi oikeuttaa millään, mutta ihan mustavalkosena ei kannata jotain seiskan lööppejä lukea ja teilata ihmistä sen perusteella.

Vierailija
2288/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on temppareitten historian kuvottavin ihminen käytökseltään. Mattukaan ei ärsytä niin paljon, koska muija on avoimesti tollanen. Mira taas esittää herttaista ja symppistä, ulkonäkönsä avulla pelaa ja koittaa feikata olevansa aito. Käytös paljasti, että ei ole. Tekpyhyys ja kierous on pahempaa kuin kevytkenkäisyys. Edes Wallu ei kuvota samalla tavalla, koska on rehellisesti tampio.

Nimim. kolmatta päivää Amsterdamissa

Älä palakkaan sieltä ja ole varovainen, ettet saa koronaa .

Vierailija
2289/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestäis minuuttiakaan samassa tilassa tän kanssa, vaikka olen itsekin sosiaalinen ekstrovertti. Mikä helvetin show sillä on päällä koko ajan?? Ei tota voi enää kuvailla sanoilla energinen ja pirtsakka... Tulee mieleen se Phoeben miesystävä, joka oli "kuin piristeissä oleva joulupukki Disneylandissa saamassa pesää".

Tiesithän, että ei ole yhtään mikään pakko katsoa Miran videoita eikä seurata IG.

Sitten televisiosa on kaukosäädin ja off-napista se menee pois päältä.

Vierailija
2290/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin ajatellut että Mira olisi pitänyt haarat kiinni pari päivää vielä ennen kotimatkaa. Ilmeisesti halusi todelliseksi Tosi-TV tähdeksi ja huomiota niin medialta kuin some seuraajiltaan. Nyt itkee että voi kauhea kaikki eivät tykänneetkään hyvää, tuli yllätyksenä? Suuri tositv julkkis omasta mielestään, itse näen Tukiaisen tulevaisuuden. 

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Olisiko pitänyt feikata? Hyvässä parisuhteessa ei tapahdu pettämistä. Suhde Valtoon ei ollut oikeasti hyvä. Valto on ylimielinen. Pitää itseään muita parempana.

Suomut putosivat Miran silmistä. Jos tunteet heräsi Markusta kohtaan, niin mitä syytä feikata.Mitä se teitä loukkaa, jos nai Markusta. Ei mitään velvollisuutta koko kansalle ”tunnustaa”

Asiat pitää sopia Ja lienee sovittu Valton kanssa ja paskat välittää tirkistelijöistä.

"Mielestäni on tavallaan hyvin raadollista, kuinka minun täytyi mennä TV-formaattiin asti ymmärtääkseni, kuinka keskeneräinen, epästabiili ja huono vointinen olin sen loputtoman pirteän ja iloisen kuoren alla. Kannoin tietämättäni sisälläni aikapommia, joka vain odotti tarpeeksi heikkoa hetkeä räjähtää: pantattuja tunteita, myrkyllisiä käyttäytymismalleja, käsittelemättömiä traumoja ja tunnelukkoja. Tämä kaikki tuli minulle itsellenikin aivan puhtaana yllätyksenä, sillä viimeisen 3,5 vuoden ajan kaikki oli ollut elämässä täydellistä."

Noin kirjoittelee Mira instatarinassaan.  

Vierailija
2291/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Valto on kyllä vähän ylimielisen oloinen. Se on puhetavassa ja ilmeissä, sellaista muiden vähättelyä. Tai sitten hänkin on tosi epävarma ja peittää sitä tollaisella käytöksellä. Siitä huolimatta hän suhtautuu parisuhteeseensa aikuismaisesti ja käyttäytyy fiksusti, vaikka Mira perseilee omalla resortillaan miten sattuu.

Vierailija
2292/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronenko siellä..vai onko se Elias? Ilmeisesti tempparijuontaja jätti niin syvän vaikutuksen, että Elias alkoi apinoimaan tämän tyyliä

Vierailija
2293/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Valto on kyllä vähän ylimielisen oloinen. Se on puhetavassa ja ilmeissä, sellaista muiden vähättelyä. Tai sitten hänkin on tosi epävarma ja peittää sitä tollaisella käytöksellä. Siitä huolimatta hän suhtautuu parisuhteeseensa aikuismaisesti ja käyttäytyy fiksusti, vaikka Mira perseilee omalla resortillaan miten sattuu.

Kyllä Valtolle selvästi on ongelma se seura minkä muut varatut miehet tarjoavat😂

Vierailija
2294/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin klikkaamaan linkin auki. Olen järkyttynyt. Suorastaan sanaton. Kuka pystyy kuuntelemaan tuota?!?

Joo. Ei ole tuo tubettaminen Miran juttu ollenkaan.

Mun mielestä se on kiva. Ei tarvi katsoa, jos ei tykkää.

Vierailija
2295/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset oppii asiota.

Hyvä Mira!

Minusta ei ole ollenkaan ylimielinen, vaan harvinaisen sinut itsensä kanssa oleva ihminen. Tietää oman arvonsa nostamatta itseään muiden yläpuolelle, terve itsetunto ja muutenkin kypsän oloinen. Tällaisia ihmisiä ei ole totuttu telkkarissa näkemään, joten varmasti monet leimaa ylimieliseksi tyypin, joka ei jatkuvasti mollaa itseään kuten muut.

Vierailija
2296/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on ihana!!!

Alussa täysin huomaamaton, mutta olis just sellanen mies, joka olisi mulle houkutus. Tavallinen, järkevä, selkeästi miehekäs mutta tunneälykäs. Toivottavasti hän ja Mira ovat yhdessä.

Vierailija
2297/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elias tän päivän iltarovio videolla. :D  toivottavasti emppu ja wallu eroavat.

Vierailija
2298/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuronenko siellä..vai onko se Elias? Ilmeisesti tempparijuontaja jätti niin syvän vaikutuksen, että Elias alkoi apinoimaan tämän tyyliä

Reps nyt lens juomat näytölle mitä peeersettä :'¨''D Kuronen ja toi on ku sellasesta ennen jälkeen humalan yhden yön jutun ku kaljalasit silmillä.

Vierailija
2299/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Markus sanonnut jossain vaiheessa,että ei lähde niihin hommiin kun Mira on varattu? Taisi mennä himot edelle.En kyllä arvosta Markusta enkä Miraa.Mira oli aluksi kivan tuntuinen.Mattu elää nuoruuttaan ja nuorihan hän todella on.Millainen oli ulkonäöltään ja muutenkin ennenkuin rupesi olemaan Japen kanssa.Jape taas hyvin omistava ihminen ja haluaa naisen ns tietynlaiseen muottiin.Vallu on kyllä ihan uskomaton puhumaan valetta.Elää jossain ihme fantasia maailmassa mitä ei ole.Tuon miehen kannattaa saarelta päästyään laittaa vaikka tinderiin ilmoitus haluaa vapaan suhteen.Emppu älä palaa tuon olennon kanssa yhteen.

Vierailija
2300/4706 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extrat voisi lopettaa. Turha ohjelma, Moisio on jo nähty, Extra ei anna mitään lisäarvoa. 

Ketju on lukittu.