En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa
Kommentit (191)
Kuivan kesän orava. Näyttää enemmän kuusikymppiseltä, varmaan tuollainen ohut rypistyvä iho yhdestettynä harmaisiin hiuksiin sen tekee.
Täysin vastikkeeton ex-kansanedustajille ja ministereille räätälöity korruptioraha ilmeisesti vanhentaa.
Törkeitä kommentteja. Nainen on naiselle susi.
Toivottavasti Tanja on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, se on pääasia.
Miksi se tunkuaa just nyt julkisuuteen? Onko työnhaussa, kun eläke loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Täysin vastikkeeton ex-kansanedustajille ja ministereille räätälöity korruptioraha ilmeisesti vanhentaa.
Tekee kyllä pahaa jälkeä.
Todella ruma malli leikattu, lyhyitäkin malleja on erilaisia. Tuo malli ei soville hänelle yhtään. Tyylikin on hakusessa, tosin ei ole koskaan ollut mikään tyylikäs pukeutuja.
Kaikkea ei saa rahallakaan, kuten hyvää tyylitajua.
Olispa Sale mennyt tuohon tilaisuuteen taskuliinansa kanssa. ;)
sehän on ollut jo vuosikausia eläkkeellä joten kai sen tuolta kuuluukin näyttää
Olen nähny Tanja Karpelan useita kertoja koiratapahtumissa ja kaupassa. On eri näkönen mutta edelleen hoikka ja tunnistin hãnet. Ei näytä luonnossa ihan samalta mitä noissa kuvissa. Kuvat varmaan otettu juuri kun rypistäâ otsaa jne.
Olen nähny Tanja Karpelan useita kertoja koiratapahtumissa ja kaupassa. On eri näkönen mutta edelleen hoikka ja tunnistin hãnet. Ei näytä luonnossa ihan samalta mitä noissa kuvissa. Kuvat varmaan otettu juuri kun rypistäâ otsaa jne.
Olen oikeasti surullinen ja hämmentynyt tästä ketjusta. Miksi naisen pitäisi näyttää nuorelta? Mikä oikeus on jokaisella haukkua tai arvostella ulkonäköä sillä perusteella, että on 15 vuotta sitten ollut julkisessa ammatissa? Ja missä olette te nuorekkaat ja upeat viiskymppiset, joita tämä palsta on pullollaan? Kannattaisiko joskus katsoa myös muiden teistä ottamia kuvia eikä luoda omakuvaa filtteriselfieiden kautta.
Hyväksykää itsenne ja toiset sellaisina kuin ollaan.
Ugh - olen puhunut
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti surullinen ja hämmentynyt tästä ketjusta. Miksi naisen pitäisi näyttää nuorelta? Mikä oikeus on jokaisella haukkua tai arvostella ulkonäköä sillä perusteella, että on 15 vuotta sitten ollut julkisessa ammatissa? Ja missä olette te nuorekkaat ja upeat viiskymppiset, joita tämä palsta on pullollaan? Kannattaisiko joskus katsoa myös muiden teistä ottamia kuvia eikä luoda omakuvaa filtteriselfieiden kautta.
Hyväksykää itsenne ja toiset sellaisina kuin ollaan.
Ugh - olen puhunut
No, itse en puhunut nuorekkuudesta mitään. Totesin vain, että tuo leikkaus ei ole paras mahdollinen. Tyyli on myös jotenkin tunkkainen. Hän on kaunis edelleen, kaikilla ei vaan ole tyylitajua ilmainen ammattilaisen apua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tunkuaa just nyt julkisuuteen? Onko työnhaussa, kun eläke loppuu?
Hän piti puheen ystävänsä tilaisuudessa. Ei "tunkenut julkisuuteen". Että ihmiset osaavat olla typeriä.
Onko kellekkään tullut mieleen, että ehkä Tanja itse ei enää välitä? Ehkä hänen elämässään on tärkeämpiä asioita kuin muiden silmissä kauniilta näyttäminen? Missitaustansa vuoksi Tanjan ulkonäkö on aina ollut se ensimmäinen asia mistä hänen kohdallaan puhutaan ja tämä on varmasti raskasta, jos esim. haluaa politiikassa tulla vakavasti otetuksi. Kun on nuorena tyttönä ollut jokaisen Avun ja Seuran kannessa ukkojen kuolattavana, niin on ihan ymmärrettävää, että aikuistuessaan sellaiseen kyllästyy. Valitettavasti tyhkäpäisen missin leima kuitenkin jää.
Joten voisiko olla niin, että jossain vaiheessa kauneudesta tuli Tanjalle rasite ja siksi sen katoaminen ei sureta häntä yhtä paljon kuin palstalaisia ja Iltasanomia?
En tiedä miksi pitää tuollaista mummo habitusta Tanjan näköisen naisen pitää.
K**pälän tavalla politiikassa eteneminen voi olla kuluttavaa.
Lyhyet hiukset rumentavat naisen. Aivan hirveä kynintä.
Nyt Tanja uusien Tyylikkäiden silmälasien hankintaan!
Jos ruma vanhenee, siitä tulee enintään ruma. Eli ei suurta muutosta.
Mutta jos kaunis vanhenee ja rumenee, muutos on järkyttävä. Shokki.