Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruma vanhenee, siitä tulee enintään ruma. Eli ei suurta muutosta.

Mutta jos kaunis vanhenee ja rumenee, muutos on järkyttävä. Shokki.

Vierailija
162/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan kesän orava. Näyttää enemmän kuusikymppiseltä, varmaan tuollainen ohut rypistyvä iho yhdestettynä harmaisiin hiuksiin sen tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vastikkeeton ex-kansanedustajille ja ministereille räätälöity korruptioraha ilmeisesti vanhentaa.

Vierailija
164/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä kommentteja. Nainen on naiselle susi.

Toivottavasti Tanja on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, se on pääasia.

Vierailija
165/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tunkuaa just nyt julkisuuteen? Onko työnhaussa, kun eläke loppuu?

Vierailija
166/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin vastikkeeton ex-kansanedustajille ja ministereille räätälöity korruptioraha ilmeisesti vanhentaa.

Tekee kyllä pahaa jälkeä.

Vierailija
167/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ruma malli leikattu, lyhyitäkin malleja on erilaisia. Tuo malli ei soville hänelle yhtään. Tyylikin on hakusessa, tosin ei ole koskaan ollut mikään tyylikäs pukeutuja.

Kaikkea ei saa rahallakaan, kuten hyvää tyylitajua.

Vierailija
168/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa Sale mennyt tuohon tilaisuuteen taskuliinansa kanssa.  ;)

Vierailija
169/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ollut jo vuosikausia eläkkeellä joten kai sen tuolta kuuluukin näyttää

Vierailija
170/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähny Tanja Karpelan useita kertoja koiratapahtumissa ja kaupassa. On eri näkönen mutta edelleen hoikka ja tunnistin hãnet. Ei näytä luonnossa ihan samalta mitä noissa kuvissa. Kuvat varmaan otettu juuri kun rypistäâ otsaa jne.

Vierailija
171/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähny Tanja Karpelan useita kertoja koiratapahtumissa ja kaupassa. On eri näkönen mutta edelleen hoikka ja tunnistin hãnet. Ei näytä luonnossa ihan samalta mitä noissa kuvissa. Kuvat varmaan otettu juuri kun rypistäâ otsaa jne.

Vierailija
172/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti surullinen ja hämmentynyt tästä ketjusta. Miksi naisen pitäisi näyttää nuorelta? Mikä oikeus on jokaisella haukkua tai arvostella ulkonäköä sillä perusteella, että on 15 vuotta sitten ollut julkisessa ammatissa? Ja missä olette te nuorekkaat ja upeat viiskymppiset, joita tämä palsta on pullollaan? Kannattaisiko joskus katsoa myös muiden teistä ottamia kuvia eikä luoda omakuvaa filtteriselfieiden kautta.

Hyväksykää itsenne ja toiset sellaisina kuin ollaan.

Ugh - olen puhunut

Vierailija
173/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti surullinen ja hämmentynyt tästä ketjusta. Miksi naisen pitäisi näyttää nuorelta? Mikä oikeus on jokaisella haukkua tai arvostella ulkonäköä sillä perusteella, että on 15 vuotta sitten ollut julkisessa ammatissa? Ja missä olette te nuorekkaat ja upeat viiskymppiset, joita tämä palsta on pullollaan? Kannattaisiko joskus katsoa myös muiden teistä ottamia kuvia eikä luoda omakuvaa filtteriselfieiden kautta.

Hyväksykää itsenne ja toiset sellaisina kuin ollaan.

Ugh - olen puhunut

No, itse en puhunut nuorekkuudesta mitään. Totesin vain, että tuo leikkaus ei ole paras mahdollinen. Tyyli on myös jotenkin tunkkainen. Hän on kaunis edelleen, kaikilla ei vaan ole tyylitajua ilmainen ammattilaisen apua. ;)

Vierailija
174/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tunkuaa just nyt julkisuuteen? Onko työnhaussa, kun eläke loppuu?

Hän piti puheen ystävänsä tilaisuudessa. Ei "tunkenut julkisuuteen". Että ihmiset osaavat olla typeriä.

Vierailija
175/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään tullut mieleen, että ehkä Tanja itse ei enää välitä? Ehkä hänen elämässään on tärkeämpiä asioita kuin muiden silmissä kauniilta näyttäminen? Missitaustansa vuoksi Tanjan ulkonäkö on aina ollut se ensimmäinen asia mistä hänen kohdallaan puhutaan ja tämä on varmasti raskasta, jos esim. haluaa politiikassa tulla vakavasti otetuksi. Kun on nuorena tyttönä ollut jokaisen Avun ja Seuran kannessa ukkojen kuolattavana, niin on ihan ymmärrettävää, että aikuistuessaan sellaiseen kyllästyy. Valitettavasti tyhkäpäisen missin leima kuitenkin jää.

Joten voisiko olla niin, että jossain vaiheessa kauneudesta tuli Tanjalle rasite ja siksi sen katoaminen ei sureta häntä yhtä paljon kuin palstalaisia ja Iltasanomia?

Vierailija
176/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi pitää tuollaista mummo habitusta Tanjan näköisen naisen pitää.

Vierailija
177/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K**pälän tavalla politiikassa eteneminen voi olla kuluttavaa.

Vierailija
178/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset vanhentaa heti.

Vierailija
179/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset rumentavat naisen. Aivan hirveä kynintä.

Vierailija
180/191 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tanja uusien Tyylikkäiden silmälasien hankintaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan