En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa
Kommentit (191)
Kyllä kasvoista tunnistaa, lyhyet hiukset vaan muuttavat ulkonäköä paljon joten äkkiseltään vaikeaa.
Alkanut näyttää ihan mieheltä. Kamalaa jos itse näyttää 8 vuoden päästä samalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten IS:kin kirjoittanut jutun aiheesta.
Tanjahan on pysynyt poissa julkisuudesta eläkeläisenä vaan ei politiikka aikoinaan, jolloin julkisuushakuisuus loi kuvan turhasta julkkiksesta. Muistelen myötähäpeällä niitä aiheita, joissa avautui... Miehet, erot, omat eläimet jne. Niistä eläimistä olisi luottamusta herättävää kuulla, vieläkö niitä malamuutteja ja rakkauspapukaijoja on... Varmasti saaneet hyvän hoidon, mutta silti niiden tarina kiinnostaisi kun sen alunkin on jokaisesta eläimestä saanut lukea lehdistä.
Kärsitte kasvosokeudesta, jos rillit ja tukat hämäävät niin paljon ettette tunnista tuttuja kasvoja.
Minulle ei tuottanut mitään vaikeuksia. Tunnistan kasvot helposti jos olen kerran nähnyt, iällä, paikalla, olemuksella, ei ole mitään vaikutusta, kun olen kerran rekisteröinyt naaman mieleen. Vaikka ihan lyhyeltä viaukseltakin.
Ilmeisesti tämä kyky enemmistöltä uupuu.
Tanjan hääpuku oli pohjanoteeraus päivävarjoineen, vaikka tuolloin kermakakut olivat muotia ennen korsettimuotia. Laura Voutilainen kummallinen kilpikonnankuori puku vetää vertoja karmeudessaan.
Ihan normaalin näköinen rillipäänainen, ei ruma tms. ihmeellinen ketju.
Tanja on hyväsydäminen, sen huomasi kun joskus juonsi koiraohjelmaa ja olen lukenutkin että eläimet ovat sydämen asia ja auttaa niitä. Ja haukut saa päälle kun on tukkansa leikannut, voi voi, onpa ihan hirvittävä synti ja rikos.
Kumma ettei rillipäiset lyhyttukka-ukot saa koskaan moitteita "rumuudestaan" ja että näyttävät 90v papoilta..
Naisviha elää ja voi hyvin. Koittakaa nyt s'atana ryhdistäytyä pikkuhiljaa.
Silmälasit näyttää olevan monille kauhistus. Ennemmin ollaan sokeita kuin lepakot kun laitetaan rillit nenälle. Ne ja lyhyet hiukset ovat vielä suurempi moka. Tanja tunnistaa kuvista silti, ihan ikäisensä oloinen ja edelleen viehättävä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalin näköinen rillipäänainen, ei ruma tms. ihmeellinen ketju.
Tanja on hyväsydäminen, sen huomasi kun joskus juonsi koiraohjelmaa ja olen lukenutkin että eläimet ovat sydämen asia ja auttaa niitä. Ja haukut saa päälle kun on tukkansa leikannut, voi voi, onpa ihan hirvittävä synti ja rikos.
Kumma ettei rillipäiset lyhyttukka-ukot saa koskaan moitteita "rumuudestaan" ja että näyttävät 90v papoilta..
Naisviha elää ja voi hyvin. Koittakaa nyt s'atana ryhdistäytyä pikkuhiljaa.
Ymmärrän kyllä ulkonäönkin arvioinnin koska kyseessä on entinen, upea Miss Suomi, mutta jos tuota taustaa ei olisi, niin esim. eläköityneen naispoliitikon ulkonäköön puuttuminen olisi epäkorrektia.
Hyväsydäminen? Lopetti kaksi upeaa tanskandogiaan koska ei jaksanut siivota niiden jälkiä. Myönsi tämän itsekin. Tai siis toisen kohdalla, toisen lopetti sitten muuten vaan samalla kertaa. Arvosteli julkisesti Niinistöä kovista arvoista kun purki kihlauksensa tämän kanssa.
Jne.
Milffistä grannyksi, kuuluu elämän kiertokulkuun.
Tyylikäs ja upea. Ei todellakaan tantta vaan lady.
On kyllä vanhentunut todella paljon. Ja jotenkin koko nuoruuden kauneus hävinnyt. On myös liian laiha ja juonteet näkyvät senkin vuoksi.
Näyttää siltä, että olisi kärsinyt jostain sairaudesta tai sitten ollut surua muutoin.
48-vuotiaan naiset näyttävät pääsääntöisesti paljon nuoremmilta kyllä.
Komea ja solakka nainen. Tanja ei ole syönyt itseään pullukaksi.
Kateellinen korppikotkalauma kirkuu. Säälittävää. Menkää kuntosalille, mutta ette te silläkään saisi Tanjan kaunista kasvojen luustoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni teistä haukkuu Tanjaa vaan sen vuoksi, että olette hänelle kateellisia ?
Peiliin katsomisen paikka monella teistä . Verratkaa omaa vartaloanne Tanjan kroppaan.
Luulenpa, että monella teistä arvon madamet on niin helvetin heikko itsetunto oman ulkonäkönne suhteen, että mussutatte täällä nostaaksenne sitä omaa ekoanne.
Suuressa joukossa tyhmyys tiivistyy.
Tanja on upea kaunis nainen.
Ihan yleisesti olen joskus kaupassa tai muualla katsonut hoikkaa naista takaapäin ja luullut nuoreksi ihmiseksi. Sitten kun on kääntynyt tai olen mennyt ohi niin olen jopa pelästynyt, kun naama onkin kuiva ja ryppyinen.
Vartalo on teinin ja naama on oman ikäisensä näköinen.
Ei se hoikka vartalo pelkästään nuorena pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samanikäinen mies on esim David Beckham. On se vain suuri ero miten miehet ja naiset vanhenee. MIehelle vaan ikä sopii aika hyvin, ei ihme että nuoria naisia kiehtoo.
Huono vertaus. David Beckham on 5 vuotta nuorempi kuin Tanja. Ja Beckham on muuten ikäisekseen, 44 vuotta, todella rupsahtanut, näyttää lähemmäs kuusikymppiseltä.
MITÄ!? Onko Beckham vasta 44? :O Luulin et päälle 50... reilusti päälle 50.
Siitä on kauan, kun Tanja oli missi. Nykyään toimii koirien hyväksi.
http://www.ilotulitus.fi/artikkelit/elintenkouluttaja-tanja-karpela-neu…
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/tilaajille-7.140698?aId=1.412…
Minulla on naapuri, joka takaa päin on paremman näköinen kuin 90 % nuorista, hyvin siro, pitkäsäärinen ja kaunisrakenteinen. On kuitenkin jo 65 v. vartalo ihmeen hyvin säilynyt.
On se kyllä kamalaa kun nainen ei ymmärrä että hänen tehtävänsä on näyttää mahdollisimman kauniilta ja seksik käältä koko elämänsä ajan.
Ja mahdollisimman nuorelta tietysti, ikänsä ja luonnollinen vanheneminen täytyy peittää kaikin keinoin.
Ei vttu teitä. Tanja on koko nuoruutensa pyörinyt ulkonäkönsä ja kovien uökonäköpaineiden ympärillä, nyt kun elämässä on muuta sisältöä ja vakava sairauskin selätetty niin ehkä haluaa vihdoin olla vapaa siitä jatkuvasta miellyttämisen ja puunaamisen pakosta. Mikä ihmeen velvollisuus hänellä on näyttää mahdollisimman kauniilta ja nuorelta?
Muistan Tanjan opiskeluajoilta ja joskus samoissa baareissa käytiin. Oli aluksi todella ylpeän ja itsetietoisen oloinen, vähän semmoinen ylimielinen hymy huulillaan koko ajan. Se karsiutui pois jossain vaiheessa. Ja nyt näyttää varsin nöyrältä. On saanut maistaa julkisuuden ei niin kivaa puolta, ihmistä lyödään aika rankasti. En ikimaailmassa haluaisi olla julkkis.
Kun Antti L kukoistaa niin..