Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla kaunis ja freesi.

Vierailija
142/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kamalaa kun nainen ei ymmärrä että hänen tehtävänsä on näyttää mahdollisimman kauniilta ja seksik käältä koko elämänsä ajan.

Ja mahdollisimman nuorelta tietysti, ikänsä ja luonnollinen vanheneminen täytyy peittää kaikin keinoin.

Ei vttu teitä. Tanja on koko nuoruutensa pyörinyt ulkonäkönsä ja kovien uökonäköpaineiden ympärillä, nyt kun elämässä on muuta sisältöä ja vakava sairauskin selätetty niin ehkä haluaa vihdoin olla vapaa siitä jatkuvasta miellyttämisen ja puunaamisen pakosta. Mikä ihmeen velvollisuus hänellä on näyttää mahdollisimman kauniilta ja nuorelta?

Hyvin kirjoitettu. Mielestäni fiksu nainen kun on karistanut missilookin tyystin pois.

Lyhyt tukka on kätevä eläinten parissa työskennellessä ja muutenkin.

Koiraihmisenä pidän hänen työtään arvokkaana. Ten points for Tanja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Karpela on nykyään aika samannäköinen kuin Virpi Miettinen.

Vierailija
144/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samanikäinen mies on esim David Beckham. On se vain suuri ero miten miehet ja naiset vanhenee. MIehelle vaan ikä sopii aika hyvin, ei ihme että nuoria naisia kiehtoo.

Keksit sitten verrata Karpelaa viisi vuotta nuorempaan Beckhamiin, etkä esim. Karpelan kanssa suht saman ikäiseen 47-vuotiaaseen Halla-ahoon. Saati sitten Halla-ahoa Beckhamiin.

Tää on paras! Halla-aho vs. Beckham 😂😁😀

nyt kale-vauvalle vihjettä. Päivän polttava laulu halla-ahosta ja beckhamista :)

Vierailija
145/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan nämä, jotka niin kiivaasti puolustavat Tanjaa itse niitä laihoja, kuivakkaita ja lyhyttukkaisia. 😁

Vierailija
146/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena ymmärrän Tanjaa hyvin. Miesten jatkuva huomio ja naisten kateus väsyttää, hän kokee varmaan vapauttavaksi olla tavallinen ikäisensä nainen. Luulen, että puoliso Janne rakastaa häntä juuri tuollaisena.

Ylväs nainen ja luonnollisen viehättävä.

Vierailija
147/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No KUKA saat ana se sitten on ylipäätään ??

Vierailija
148/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Hoffs, videon aikaan 51 vuotta:

Lucy Liu, 49 vuotta:

Kate Beckinsale, 43-vuotias, aikuinen tytär, polttanut vuosia tupakkaa:

Vierailija
149/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa vanhentunut.

Toi kampaus vanhentaa tosi paljon.

Mä sanoisin, että Tanjalla on ollut rintasyöpä. Näyttää samalta kun muutama sairauden kokenut tuttavani.

No sinäpä se olet kova nainen diagnosoimaan ihmisiä tosta noin vaan.

Vierailija
150/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoikka se on ainakin. Säilyttänyt hienosti kroppansa.

Vierailija
151/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan nämä, jotka niin kiivaasti puolustavat Tanjaa itse niitä laihoja, kuivakkaita ja lyhyttukkaisia. 😁

Heh, en ole mitään noista.

Sillä tavalla samaistun kuitenkin että suht kauniina naisena sitä alkoi kokea olevansa vankilassa, kun kaikki pyöri niin kovasti ulkonäön ympärillä. Ulkonäkö oli iso osa identiteettia ja itsetuntoa kun siitä oli ikänsä kehuja ja huomiota saanut.

Oli hirveän vapauttavaa kun tajusi että ei ole mitään kellekään velkaa tai pakko näyttää kauniilta ja hyvältä. Täysin sama ihmisarvo ja kunnioitus kuuluu kaikille. Saa olla sellainen kuin on, naiset ja miehet. Jos se ei jotakuta miellytä niin voivoi.

Ja kyllä kuulin myös kommentteja siitä olenko sairas ym.jos en meikannut ja tällännyt itseäni, totesin että en ole ja miksi me puhumme minun ulkonäöstäni ylipäätään?

Vierailija
152/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v.? Whaaat.. voisin luulla 68v.

Vierailija
153/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli nuori kaunis ja seksikäs. Pyöräytti pari lasta ja hankki koulutuksen ennen sitä'. Alkoi yhteiskunnalliset asiat kiinnostamaan, kansanedustaja ja istui ministerin pallilla. En tiedä yrittikö uudelleen. Nyt vanhenee kauniisti ilman mitään hoppuspokkus temppuja. 

Vierailija
154/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpela teki elämänsä mokan kun jätti Salen. Nyt joutuu ottamaan vain tusinajormia. Ei ihme, että riuduttaa.

Vierailija
155/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan oli nuori kaunis ja seksikäs. Pyöräytti pari lasta ja hankki koulutuksen ennen sitä'. Alkoi yhteiskunnalliset asiat kiinnostamaan, kansanedustaja ja istui ministerin pallilla. En tiedä yrittikö uudelleen. Nyt vanhenee kauniisti ilman mitään hoppuspokkus temppuja. 

Kansanedustajana ja ministerinä ei tehnyt mitään asiaan kuuluvaa, miten sekin oli ylipäätään mahdollista nostaa palkkaa ja välttää jokaikinen kyselytunti! Ehti kyllä vehtaamaan eduskunnassakin sekä Vanhasen että Niinistön kanssa. Pysyvä likatahra Saulin järkevässä urassa, sortua moiseen silikonirintaiseen tyhjäpäähän 😖

Vierailija
156/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kamalaa kun nainen ei ymmärrä että hänen tehtävänsä on näyttää mahdollisimman kauniilta ja seksik käältä koko elämänsä ajan.

Ja mahdollisimman nuorelta tietysti, ikänsä ja luonnollinen vanheneminen täytyy peittää kaikin keinoin.

Ei vttu teitä. Tanja on koko nuoruutensa pyörinyt ulkonäkönsä ja kovien uökonäköpaineiden ympärillä, nyt kun elämässä on muuta sisältöä ja vakava sairauskin selätetty niin ehkä haluaa vihdoin olla vapaa siitä jatkuvasta miellyttämisen ja puunaamisen pakosta. Mikä ihmeen velvollisuus hänellä on näyttää mahdollisimman kauniilta ja nuorelta?

Mikä hiton sairaus? Työttömyys täydellä eläkkeellä vai?

Vierailija
157/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kauheat rypyt on. Kuvissa ei ainakaan näy. Edelleen kauniskasvoinen ja hyväkroppainen nainen.

Vierailija
158/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki sanovat, että aurinko vanhentaa. Olen ollut ja ottanut aurinkoa koko ikäni ja olen mielestäni (ja muidenkin mielestä) ikäistäni nuoremman näköinen naamastani.

Ei ole pahemmin ryppyjä naamassa, kaulassa ja edustassa.

Voin hyvin pitää avonaistakin puseroa, ei tarvitse huiveilla peitellä.

Hiukset ovat paksut, ei harmaata kuin muutama haiven ja kasvavat normaalisti.

Eli kyllä se on paljon geeneistä ja perintötekijöistä kiinni kuinka kukin vanhenee.

Niinhän sinä luulet. Pieni vinkki, kurkkaapa itseäsi peilin ylle kumartuneena (älä pelästy!) 🤣😂

En pelasty, olen monesti ihan peiliin tahallani katsonut ja ihmetellyt asiaa, en tosin peilin ylle kumartuneena, mutta tuskin muutkaan ihmiset ovat siitä kulmasta viehättävimillään, silloin roikkuu nuorempienkin posket. Onneksi me muut katsomme toisiamme suoraan, eikä alakautta. ☺

Suoraan sanoen olen joskus itsekin asiaa ihmetellyt, koska tosi monet ovat sanoneet, että olen niin pirtsakka ja nuorekas. Ja onhan minulla silmät päässäni kun katson samanikäisiä, ei voi mitään, ryppyisempiä ja ohuthiuksisia ovat.

En sano tätä itsekehulla, mutta juuri kun tuota auringonvaloakin sanotaan niin vanhentavaksi.

Nytkin kun olen muutaman päivän oleillut kevätauringossa ja pieni rusketus jo tarttunut moni on sanonut, että oletpa kivan näköinen kun olet jo ruskettunut.

Ehkä asiaa auttaa kun minulla on ulkolaista perimää. Ihan omaa ansiota tämä ei ole, sen toki tiedän, enkä sillä rehvastele, mutta nyt vaan totean täällä, että ihmisillä on eroa kuinka vanhenevat ja missä vaiheessa.

Vaaleaihoiset ja ohuthiuksiset vanhenevat eri tavalla kuin tummempi-ihoiset ja paksun tukan perintönä saaneet.

🙈Oot sä aika pahvi itsekehuinesi Karpela-ketjussa 🤣🤣🤣

Vierailija
159/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä kyllä, että on hieman yli 40-vuotiaana "eläköitynyt". Ymmärtäisi, jos olisi työkyvytön tms. Onneksi tulee lakimuutos.

Vierailija
160/191 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missitkin vanhenee ja kauneus muuttuu, niin se on.

Mutta ei Tanja ruma ole tietenkään!

Milloin päästäis siihen, että jokainen vois olla vähemmän ulkonäkökeskeinen? Eikä tarvitsis surra itsensä tai haukkua jonkun muun mahdollista rupsahtamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän