En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa
Kommentit (191)
Minuakin ihmetyttää monen mielipide, että noin 50-vuotias nainen olisi ilman muuta ryppyinen mummeli tai täti.
Kun ei välttämättä ole.
Jotkut ovat jotkut eivät. Monet ovat hyvinkin hehkeitä.
Vaikka pyöreys ehkä toisaalta olemusta vanhentaa (joidenkin mielestä), niin naamassa pieni pyöreys on yleensä parempi kuin kuiva laihuus.
Rypyt ja juonteet eivät tule niin selkeästi esille. Usein tuntuu, että ihokin on jotenkin paremman näköinen, ei ole niin kireä ja näytä niin ohuelta. Kuten usein näyttää laihalla kun iho on kireästi heti luuston päällä.
Myös kaula ja dekoltee näyttää ryppyisemmältä, ikävä kyllä.
Saman ikäinen kuin Smura, jonka ulkonäköä täällä myös on ruodittu. Kumpikin ikääntyneitä luonnollisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tanja oli ihailtu kaunotar vuosia, ihan hyvä vaan että pystyy vanhenemaan luonnollisesti eikä takerru menneeseen tai roiku julkisuudessa.
Ryppyjen tulo on tosi yksilöllistä. Yksi laiha ja vaalea ulkoileva kaverini alkoi rypistyä jo kolmekymppisenä. Samoin hoikka vaalea viisikymppinen serkkuni oli rupsahtanut niin nopeasti että järkytyin kun en ollut aikoihin nähnyt. Pisamaiset kuulasihoiset punapäägeenejä kantavat sukulaiset taas ovat kadehdittavan rypyttömiä. Olisiko kuiva tai ohut ihotyyppi ryppyisempi?Oma isäni on ryppyinen kuin mopsi että geenit itsellä huonot...
Nuorena kauniit naiset ovat ikävä kyllä juuri niitä jotka ns. rupsahtavat, koska nuorella ihmisellä kauniin näköinen ohut ja ei-rasvoittuva ihotyyppi muuttuu vanhemmiten ryppyiseksi ja roikkuvaksi. Rasvainen ja paksu iho ei näytä niin kauniilta, mutta ei toisaalta rypistykään yhtä helposti. Lisäksi kasvot menettävät rasvaa iän myötä, joten nuorella kauniin näköiset, luuston esiin tuovat kasvonpiirteet rumentuvat vanhemmiten. Nuorena pallonaamaista sen sijaan vanheneminen voi jopa kaunistaa.
Tanja Karpelalla ikävä kyllä kaikki nuo piirteet, jotka tekevät nuorena kauniiksi ja iäkkäämpänä ennenaikaisesti vanhentuneen näköiseksi.
Naurattaa nää hyvännäköiset 50v. Saahan sitä sanoa mutta totuus voi olla jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samanikäinen mies on esim David Beckham. On se vain suuri ero miten miehet ja naiset vanhenee. MIehelle vaan ikä sopii aika hyvin, ei ihme että nuoria naisia kiehtoo.
Hahahhhaaaaa, joopajooo.50vee mies luulee, että on vielä Hunksi, ja että nuoret naiset käy kuumana.Sori, mutta miehet rupsahtaa ihan samalla tavalla kuin naiset, eivätkä viehätä nuoria naisia.Itselläni 20-vuotias tytär, ja 25-vuotias on ns. "vanhempi mies"Kolmekymppinen on ikäloppu ja sitä vanhemmat Pappa-kategoriaa
Miehillä on paksumpi iho. Siksi eivät rupsahda naisten tapaan. Katso nyt tuostakin Karpelaa millainen hlvetin mummo siitä on tullut.
Tupakointi ja järjetön auringonotto, ne on Karpelan vanhentaneet. Olen samanikäinen enkä ole tehnyt kumpaakaan, ja totisesti näkyy ihossa. Kunpa nuoret käryttävät naiset tajuaisivat ajoissa, nelikymppisenä on jo myöhäistä 😀
Jos Tanja otto liikaa aurinkoa kun oli missiaikoinaan se miljonääri Naigoordin saarella. Palasi häntä koipien välissä.Vähin äänin.
Tuo väri ja malli on jostain syystä hyvin suosittu 40-50 v. naisilla. Päivittäin näkee kaupungilla ja muutamilla sukulaisillakin. Sitten kesällä kärventävät kasvonsa punakoiksi tai ovat muuten punakoita, ei sovi ollenkaan. Minusta näyttää, että tuo väri on syrjäyttänyt entisen suosikin räväkän punaisen.
Melkein kaikki sanovat, että aurinko vanhentaa. Olen ollut ja ottanut aurinkoa koko ikäni ja olen mielestäni (ja muidenkin mielestä) ikäistäni nuoremman näköinen naamastani.
Ei ole pahemmin ryppyjä naamassa, kaulassa ja edustassa.
Voin hyvin pitää avonaistakin puseroa, ei tarvitse huiveilla peitellä.
Hiukset ovat paksut, ei harmaata kuin muutama haiven ja kasvavat normaalisti.
Eli kyllä se on paljon geeneistä ja perintötekijöistä kiinni kuinka kukin vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samanikäinen mies on esim David Beckham. On se vain suuri ero miten miehet ja naiset vanhenee. MIehelle vaan ikä sopii aika hyvin, ei ihme että nuoria naisia kiehtoo.
Hahahhhaaaaa, joopajooo.50vee mies luulee, että on vielä Hunksi, ja että nuoret naiset käy kuumana.Sori, mutta miehet rupsahtaa ihan samalla tavalla kuin naiset, eivätkä viehätä nuoria naisia.Itselläni 20-vuotias tytär, ja 25-vuotias on ns. "vanhempi mies"Kolmekymppinen on ikäloppu ja sitä vanhemmat Pappa-kategoriaa
Miehillä on paksumpi iho. Siksi eivät rupsahda naisten tapaan. Katso nyt tuostakin Karpelaa millainen hlvetin mummo siitä on tullut.
Tupakointi ja järjetön auringonotto, ne on Karpelan vanhentaneet. Olen samanikäinen enkä ole tehnyt kumpaakaan, ja totisesti näkyy ihossa. Kunpa nuoret käryttävät naiset tajuaisivat ajoissa, nelikymppisenä on jo myöhäistä 😀
Onko tämä faktatieto, että Karpela polttaa? Jos on joskus eduskuntatyön tauolla käynyt imasemassa hermosavut, ei se välttämättä tarkoita vakituista polttamista. Ei silti, iho on niin kuiva että jokin syy siihen on.
Kyllä polttaa. Ainakin 95% misseistä ja malleista valitettavasti tupakoi, pysyäkseen laihana. Karmea epäloogisuus kun ulkonäköä säilyttääkseen tuhotaan ulkonäköä. ☹ Janina Frostellkin ainakin ennen kärytti kuin korsteeni, (kärtsäsi itseään myös auringossa)aivan turhaan, ei pysynyt laiha, tuli rintasyövän esiaste ja nyt iho on kuin paljon vanhemman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki sanovat, että aurinko vanhentaa. Olen ollut ja ottanut aurinkoa koko ikäni ja olen mielestäni (ja muidenkin mielestä) ikäistäni nuoremman näköinen naamastani.
Hiukset ovat paksut, ei harmaata kuin muutama haiven ja kasvavat normaalisti.Eli kyllä se on paljon geeneistä ja perintötekijöistä kiinni kuinka kukin vanhenee.
Niinhän sinä luulet. Pieni vinkki, kurkkaapa itseäsi peilin ylle kumartuneena (älä pelästy!) 🤣😂
Ehkä tarkoittavat, että hyvännäköisiä ikäisekseen. Ei 50-vuotias tietenkään voi olla samanlainen kuin 20-vuotias, mutta voi olla hyvännäköinen, kaunis ja hehkeä 50-vuotias.
Joskus se iän tuoma oma tyyli voi olla parempikin kuin tällä ihmisellä nuorena.
Kokonaisuus ratkaisee, kokonaisuus voi olla vanhempana parempi kun on iän tuomaa varmuutta ja itseluottamusta ja turha epävarmuus ja ääripäisyys jäänyt pois, voi olla oma itsensä, hyvällä tavalla.
Itseluottamus ei tässä tarkoita ylpeyttä tai ylimielisyyttä. Vaan sitä, että luottaa olla oma itsensä. Silti haluaa laittaa itseään ja käyttää kauniita vaatteita.
Se tuo monesti ihmiseen viehättävyyttä.
Sharon Stonella on ollut tyylikkäitä lyhyitä kampauksia, mutta myös floppeja. Terveysguru Karita Tykkä poltti malliaikoinaan kuin korsteeni, en tiedä polttaako enää. Milloin Jenni Haukio päivittäisi kampaustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ovat paksut, ei harmaata kuin muutama haiven ja kasvavat normaalisti.Eli kyllä se on paljon geeneistä ja perintötekijöistä kiinni kuinka kukin vanhenee.
Niinhän sinä luulet. Pieni vinkki, kurkkaapa itseäsi peilin ylle kumartuneena (älä pelästy!) 🤣😂
En pelasty, olen monesti ihan peiliin tahallani katsonut ja ihmetellyt asiaa, en tosin peilin ylle kumartuneena, mutta tuskin muutkaan ihmiset ovat siitä kulmasta viehättävimillään, silloin roikkuu nuorempienkin posket. Onneksi me muut katsomme toisiamme suoraan, eikä alakautta. ☺
Suoraan sanoen olen joskus itsekin asiaa ihmetellyt, koska tosi monet ovat sanoneet, että olen niin pirtsakka ja nuorekas. Ja onhan minulla silmät päässäni kun katson samanikäisiä, ei voi mitään, ryppyisempiä ja ohuthiuksisia ovat.
En sano tätä itsekehulla, mutta juuri kun tuota auringonvaloakin sanotaan niin vanhentavaksi.
Nytkin kun olen muutaman päivän oleillut kevätauringossa ja pieni rusketus jo tarttunut moni on sanonut, että oletpa kivan näköinen kun olet jo ruskettunut.
Ehkä asiaa auttaa kun minulla on ulkolaista perimää. Ihan omaa ansiota tämä ei ole, sen toki tiedän, enkä sillä rehvastele, mutta nyt vaan totean täällä, että ihmisillä on eroa kuinka vanhenevat ja missä vaiheessa.
Vaaleaihoiset ja ohuthiuksiset vanhenevat eri tavalla kuin tummempi-ihoiset ja paksun tukan perintönä saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti Kaija Stormbom 54v näyttää 20 v nuoremmalta
Kamala kurttukaula, joka näyttää 64-vuotiaalta! Ei voi puhua Karpelan kanssa samana vuosisatanakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala kurttukaula, joka näyttää 64-vuotiaalta! Ei voi puhua Karpelan kanssa samana vuosisatanakaan!
Kaija s on vanha herramunvereni äidiksi 1.4 v ikäiselle lapselleen. Kyllä tulee lapsi niin kärsiin.
Ajattelin että Tanja lla on syövän kokeneiden hiukset. En tiedä.
Kaunis eläkeläinen,hyvin leikkaus hiuksissa. Hyvä ettei ole sitä lampaanimemää lainehtivaa,jokaisella olevaa puolipitkää lettiä
Olen aina ihmetellyt, miksi kukaan on koskaan pitänyt Tanjaa tyylikkäänä. Eihän sillä ihmisellä ole mitään makua eikä tyylitajua. Ensimmäinen häämekkokin, kun meni Totti Karpelan kanssa naimisiin, oli ihan kammottava kermakakku. Sitten se makkarankuori ensimmäisissä Linnan juhlissa, jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija s on vanha herramunvereni äidiksi 1.4 v ikäiselle lapselleen. Kyllä tulee lapsi niin kärsiin.
Mutta lapsella on nuori isä, kai isälläkin on merkitystä.
Kuinkahan moni teistä haukkuu Tanjaa vaan sen vuoksi, että olette hänelle kateellisia ?
Peiliin katsomisen paikka monella teistä . Verratkaa omaa vartaloanne Tanjan kroppaan.
Luulenpa, että monella teistä arvon madamet on niin helvetin heikko itsetunto oman ulkonäkönne suhteen, että mussutatte täällä nostaaksenne sitä omaa ekoanne.
Suuressa joukossa tyhmyys tiivistyy.
Tanja on upea kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni teistä haukkuu Tanjaa vaan sen vuoksi, että olette hänelle kateellisia ?
Peiliin katsomisen paikka monella teistä . Verratkaa omaa vartaloanne Tanjan kroppaan.
Luulenpa, että monella teistä arvon madamet on niin helvetin heikko itsetunto oman ulkonäkönne suhteen, että mussutatte täällä nostaaksenne sitä omaa ekoanne.
Suuressa joukossa tyhmyys tiivistyy.
Tanja on upea kaunis nainen.
En mää ny niin suuri oo. Vähän vatsaa vaan kertyny. Terv. Jouko
Sopeutumiseläkeläinen näyttää eläkeläiseltä.
Isonenäiset naiset näyttävät usein vanhoilta, jos leikkuuttavat tukkansa liian lyhyeksi. Vähän miesmäinen ulkonäkö - ja harmaa tukkakin.