En olisi tunnistanut Tanja Karpelaa
Kommentit (191)
Tosi vanhalta näyttää ikäisekseen. Ehkä sopeutumiseläke ei ole riittänyt kauneudenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta oli jo tänään yksi ketju. Miksi se piti poistaa?
Ai se poistettiin?
Kurpela itse vanhana mediamanipulaattorina varmaan poistattanut.
Vierailija kirjoitti:
Tanja tekee tärkeää työtä ja kuntouttaa ihmisten rääkkäämiä koiria. Sellaisen pahuuden näkeminen muuttaa arvoja ihan varmasti ja myös kuluttaa ihmistä. Rakastan koiria, mutta minusta ei henkisesti olisi vastaavaan työhön.
Tanja lopetutti 2 koiraansa, kun iski baby blues. Siis LOPETUTTI.
Olen aina inhonnut tätä naista. Törkeä pokka ja aivan valheellinen ihminen. Härski kaikissa touhuissaan. Von Hertzeniä ei saanut ansaan ja Sauli onneksi löysi itselleen Jennin, kolla on ajatuksia päässään ja hyvä sydän ❤
Kuvitelkaa kun silikoni-Tanja olisi edustanut Suomea maailmalla Saulin vierellä :0 Olis sujunut ihan hienosti, jos Tanja olisi mykkä. Mutta niin juristimieheni kerran totesikin, että puhuminen ei kenties ole se, mitä Tanja poliitikkoaikoinaan suullaan parhaiten teki ; )
Jenni on myös ksunis hyvin raikkaalla ja lämpimällä tavalla.
Järkyttävä. Toi tukka on ruma!
Näyttää kuusikymppiseltä mummelilta.
Miksi ehdoin tahdoin rumentaa itsensä?
Karpela on muuttunut viherpiipertäjäksi. Ja toden näköisesti myös siirtynyt vegaaniksi ja siihen suuntaan. Se on vaan tosi asia että kyseinen dietti vanhentaa pitkässä juoksussa ihmisen.
Mulle tuli myös heti mieleen, että on ollut syöpä ja siksi lyhyt tukka ynnä pois julkisuudesta.