Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita oikeasti rumia?

Vierailija
24.04.2019 |

Onko muita naisia jotka ovat oikeasti todella epäviehättävän näköisiä? Vaikuttaako asia itsetuntoonne ja yleiseen olemiseen?
Olen kolmekymppinen, naimisissa oleva perheenäiti ja myöntää täytyy, että olen ulkonäöltäni ruma. Omaan sellaisia ulkoisia piirteitä joita yleisesti pidetään epäviehättävänä. Kengänkokoni on 42, olen muutenkin suurikokoinen ja kasvoissani on jo pari syvää ilmeryppyä. En jaksa juuri meikata, arkena pelkkä ripsiväri ja sävytetty päivävoide. Välillä olen yrittänyt kunnostautua tässä asiassa, mutta palaan yleensä tuohon koska tunnen oloni oudoksi meikeissä.
Olen harkinnut ripsienpidennyksiä ja muita muodikkaita ehostuksia, mutta olen lopulta liian mukavuudenhaluinen enkä halua liimoja silmiini tai muovia kynsiini, vaikka ne taitavasti tehtynä kauniilta näyttävätkin. Olen toisaalta myös liian pihi.

Ihmettelen että mieheni haluaa olla kanssani, vaikka varmasti saisi jonkun kauniimman. Hän on tavanomainen duunarimies, mutta sillä komealla tavalla jota naiset yleensä ihailevat. Mieheni on kaikinpuolin ihannekumppani, mutta en voi olla ihmettelemättä miksi hän on kanssani.

Hullua ajatella näin, tiedän.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut ovat palstan parhautta. Kuvailut rumuuden eri muodoista ovat niin hauskoja ja osuvia, että epäilen "rumien" olevan keskimääräistä luovempia ja omaavan jotain erikoistaitoja mitä taviksilta ja "kaunottarilta" puuttuu.

Muuten kiva kommentti, mutta en ymmärrä miksi aina kun sanoo yhdestä ryhmästä jotain hyvää, pitää toisesta mainita pahaa. Ei ulkonäkö kerro siitä onko ihminen hauska. Tässä ketjussa oli kyllä paljon hauskoja vastaajia, mutta ei se silti tarkoita että kaikki "rumat" olisi niin hulvattomia ja tavikset/kauniit tylsiä 🙄

Niin totta, olet ihan oikeassa. Täytyy siis jatkaa, että olen tavannut mm. työelämässä säkenöivän älykkäitä ja yhtäaikaa epätodellisen kauniita naisia (olen itsekin nainen). Ei sekään varmaan mukavaa ole jos kaikki pitävät bimbona tai "missinä" vaikka sen kauniin kuoren alla raksuttaakin einsteinin aivosolut.

Vierailija
62/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saanut selvää kuvaa siitä, miten ap olisi ruma. Komea mieskin löytyy. Varmaan epärealistinen käsitys itsestä. Ei mainittu olkapäiden pituudella kauhtuvaa luirutukkaa, töpselinenää, pieniä silmiä lähellä toisiaan ja syvällä päässä, laatikkoleukaa, vinoja hampaita, selkeää epäsymmetriaa, persjalkoja, miesmallista vartaloa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sil ulkonäöl ole niin välii. Olet hienotunteinen, aito ja rehellinen se päihittää ulkonäön.

Vierailija
64/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen aika pitkä 174 cm, ja pää on poikkeuksellisen pieni. Minulla ei ole isot jalat, minulla on pitkät raajat ja tukeva keskivartalo. Aivan epäsopusuhtainen siis. On vaikea pukeutua ja parasta minulle olisikin se että olsin kauttaaltani langanlaiha. Mutta näin olin viimeksi teininä... Kiloja tulee helposti eivätkä ne lähde yhtä helposti. Todellakin tsemppaan tämän asian kanssa. Keho ei esim kestä lainkaan alkoholia, turpoaa pienistäkin määristä, joten sen olen jättänyt pois. Elämä aika tylsää raittiina ja rumana. Mutta en vaan kestänyt enää peilikuvaani.

Kasvot etenkin turpoavat helposti, kaksoisleukaa pukkaa. Mulla on kauniit silmät, se on ollut ainoa valttini, kauniit omat ripset myös. Mutta kulmakarvat ovat värittömät, joutuu värjäämään säännöllisesti, hiukset alkaneet aikaisin harmaantumaan (väri) tosin on aika paksu tukka, mutta se kasvaa hitaasti, on hauras. Pienen pään takia on pakko olla iso frisyyri, muuten näytän ihan kaameelta. On siis leveät hartiat, iso rintakehä jne. Parisuuhteessa en oo ollut 10 vuoteen. Deittailusta ei tuu mitään. 

Nenä myös aika iso ja kasvot epäsymmetriset. Sanotaan, että miehet eivät syty jos naisella epäsymmetriset kasvot ja taidan kyllä olla osoitus siitä.  Silmät lähellä toisiaan ja vajoaa iän myötä syvemmälle päähän. No mitä vielä. Pieni suu ja pienet hampaat, huuleni ovat sopivan täyteläiset, mutta ne ovat just ne epäsymmetriset. 

Ihoni ei ole koskaan kestänyt meikkiä. Vaikka ostaisin kosmetologilta kalleimmat erikoismeikit, naama tukkeutuu ja kukki viimestään toisen käyttökerran jälkeen. Meikkaan ainoastaan poikkeustapauksissa, tai siis silmiä voi kyllä meikata. Työn takia on sellaisia tilaisuuksia että on pakko meikata koko naama aina välillä. Käytän laadukkaita kasvotuotteita ja joudun käymään kasvohoidoissa lähes kerran kuukaudessa. Koska se nyt vielä puuttuisi että rumuuden lisäksi olisin keski-ikäinen finninaama, mitä toki joudun olemaan aina välillä. Minulla on myös poikkeuksellisen matala otsa,  olen ehkä vähän peikkomainen.

Olen elänyt parisuhteessa joo. Mutta olin tosiaan vain parikymppinen sen alkaessa, ja silloin  hoikka, pirteä, reipas, mielenkiintoinen jne.  35 vuotiaana eron jälkeen oli yksi jakso, että olin hyvässä kunnossa, tukka oli tosi kaunis, paksu ja vaaleat raidat, olin ruskettunut enkä turvonnut. En saanu ketään!! Olin siihen aikaan noin vuoden pari, tosi hyvännäköinen ja sopusuhtainen minuksi. Voi, voi.

Vierailija
65/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi örkki.  Aloitetaan ylhäältä. Kiharat ja kuivat hiukset, otsassa syviä ryppyjä parikymppisestä. Erikokoiset silmät, valokuvien perusteella karsastusta. Syvät nasolabiaalijuonteet, vino hymy, pitkä väli nenästä suuhun, syvä uurre suun ja leuan välissä. Naamassa kymmeniä luomia ja lävistysarpi. Akne leuan alueella. Lyhyt kaula, näppyläinen rintakehä. Pienet tissit jotka kasvaa jotenkin liian alhaalta. Läskit olkavarret ja tosi kapeat ranteet. Selluliittia nyt jo mahassakin. Raskausarpia laatikkomainen takapuoli ja löllöt reidet täynnä. Iso lantio, lonkkaluut paistaa housujenkin läpi. Vartalossa satoja luomia. Keratosis pilaris, eli iho aina ns. kananlihalla. Onnettomat lyhyet ja laihat pohkeet ja nilkat. Pottuvarpaat pari cm muita pidemmät ja sojottavat 45 asteen kulmassa ulospäin. Puheääni tukkoinen ja aina pitää yskiä aluksi. 

Ja silti mulla on aina vientiä ollut ja pari viikkoa sitten kävin pitkästä aikaa baarissa ja sain taas kuulla siitä, kuinka näytän aina vaan niin hyvältä :D :D :D En todellakaan vaan voi tajuta.

Vierailija
66/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaan moni tähänkin keskusteluun osallistunut elää parisuhteessa tai on elänyt. Mutta olepa ruma mies, niin naiset jättävät sinut ihan rauhaan, niin kauniit kuin rumatkin.

No onpa jännä kun yhtä minua kohti on varmaan kymmenkunta rumaa miestä joille oli innokas ja itse itseään tarjoava kumppani tarjolla. Yhdellekään ei vaan kelvannut.

Olen kuullut näiltä kaikenlaista sitten ns. seurustellessa, esim. "toista noin rumaa harakkaa ei ole tässä talossa nähty", tai jo nuorena kuulin kautta rantain kuinka se "poikkis" oli puhunut kavereilleen "hyi yöök, ei enää ikinä (erehdy minua tapaamaan)".

Olen pahoillani etten jaksanut useampia miehiä tehdä tässä suhteessa onnelliseksi.

5

Vierailija
67/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias nainen. En ole seurustellut koskaan. Koen itseni rumaksi, koska olen nörtti. Sekä ylipainoinen. Miehet haluaa vain seksiä blondin tai punatukkaisen kanssa. Se on niin nähty/kuultu.

Vierailija
68/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jo lapsia niin sillä ei ole enää mitään väliä miltä näytät. Korkeintaan voit kohottaa itsetuntoa ja elää terveemmin.

Miten ne lapset liittyy mihinkään? Ei kaikki edes halua lapsia? Taas joku olettamassa, että kaikki haluaa samoja asioita :’D

Onhan tuo todella törkeää "yyh nyyh olen niin ruma mutta on aviopuoliso ja lapset" kun monet oikeasti rumat toivoisivat omaa perhettä yli kaiken mutta rumuuden vuoksi se on mahdoton haave.

Ei ole rumuus este parisuhteelle kun sattuu tapaamaan oikean ihmisen. Mutta sitä oikeaa on mahdoton tavata jos on ikävä ja pessimistinen luonne.

Vierailija
69/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-vuotias nainen. En ole seurustellut koskaan. Koen itseni rumaksi, koska olen nörtti. Sekä ylipainoinen. Miehet haluaa vain seksiä blondin tai punatukkaisen kanssa. Se on niin nähty/kuultu.

Miksi aina ajatellaan, että ruma nainen on automaattisesti nörtti ja toisinpäin? Moni jo varmaan nuorena indentifioi itsensä nörtiksi, vain koska ”näyttää siltä”. Outoa. Ei epäviehävyys, ylipaino tai silmälasit tms tee kenestäkään nörttiä. :D

Vierailija
70/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lisää. mutta mun kohtaloksi koituikin ikääntyminen. Vielä 45v olin ihan ok ja hoikka. Nyt 51v olen lihonut ja rupsahtanut. Naama roikkuu, silmäluomet roikkuu. Oikeastaan joka paikka roikkuu.  Ihan kammoan katsoa peilistä itseäni, en ole ollenkaan tottunut tähän lookiin. Tuo rupsahdus tapahtui nopeasti ja salakavalasti, tuntuu  että mä pidän majaa ihan väärän naamataulun ja kropan sisällä. Kun uskallan katsoa peiliin, päässä pyörii vaan ajatus "tuo en ole minä!". 

Vierailija
71/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi lisää. mutta mun kohtaloksi koituikin ikääntyminen. Vielä 45v olin ihan ok ja hoikka. Nyt 51v olen lihonut ja rupsahtanut. Naama roikkuu, silmäluomet roikkuu. Oikeastaan joka paikka roikkuu.  Ihan kammoan katsoa peilistä itseäni, en ole ollenkaan tottunut tähän lookiin. Tuo rupsahdus tapahtui nopeasti ja salakavalasti, tuntuu  että mä pidän majaa ihan väärän naamataulun ja kropan sisällä. Kun uskallan katsoa peiliin, päässä pyörii vaan ajatus "tuo en ole minä!". 

Lisään vielä, että mun huuletkin on kadonnut jotenkin. Ennen mulla oli huulet, eipä ole enää. 

Vierailija
72/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on pitkät ja paksut hiukset, kauniit silmät, olen keskipituinen 168-senttinen, mutta: Minulla on heltta kaulan alla, oikein kalkkunanheltta joka on ja pysyy, painoin sitten 48 tai 80 kiloa.

Nyt on ylipainoakin kyllä ja maha pömpöttää, rinnat ovat muuttuneet valtaviksi säkeiksi. Näille voisin jotain tehdä laihtumalla, mutta heltan kanssa menen hautaan. Kirurgisiin juttuihin ei ole varaa.

Joskus tuntemattomat ( miehet) ovat hassunhauskasti kommentoineet että ” komea kaula sulla”. Jep jep.

Vierailija
73/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun naama on epäsymmetrinen ja sellainen epämääräisen pullea. Niin että kasvokuvissa olen aina näyttänyt ylipainoiselta, vaikka olen aina ollut normaalipainoinen, nuorena jopa hoikka. Lisäksi mulla on huono iho. Suoraansanottuna kasvoistani en keksi yhtään positiivista asiaa. Mun silmiä on joskus sanottu kauniiksi, mutta nyt silmäkulmassakin on arpi, joten se siitä sitten. 

Vierailija
74/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on epäsymmetrinen naama, mietin että itselläni on varmaan sellainen. :(

Vierailija
75/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naama on kai ok, sellainen tavallinen. Tukastani ihan tykkään, se on pitkä ja tummanruskea. Jalka on kokoa 41 mutta en oikeastaan välitä siitä. Musta on vanhanaikaista ajatella, ettei naisella saa olla iso jalka. En myöskään meikkaa paljoa.

Mutta mun keskivartalo, se on iso ongelma. Olen n. 10kg ylipainoinen ja kaikki se rasva pakkautuu vatsaan ja rintoihin vaikka olen vasta 26-vuotias. Ei todellakaan näytä kivalta. Reidet ja sääret mulla sen sijaan on kuin jollakin eri ihmisellä, pelkästään niitä katsomalla mua voisi luulla 20kg kevyemmäksi. Itseäni tämä epäsopusuhtaisuus häiritsee paljon, enkä osaa pitää hoikempia kohtia edes hyvinä puolina, kun ne vain korostavat tynnyrimäistä vatsaa. Rinnatkin ovat ainakin omaan makuuni aivan liian lihavat ja löysät. Haaveilen edelleen siitä, millaista olisi omistaa hoikka vyötärö ja pienet kiinteät rinnat. Kenties se olisi minullekin tällä ruumiinrakenteella mahdollista, jos onnistuisin laihtumaan jonnekin alipainon rajoille. Rinnat tosin eivät varmaan laihduttaessa kiinteydy vaan ainoa keino olisi leikkaus.

Vierailija
76/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millainen on epäsymmetrinen naama, mietin että itselläni on varmaan sellainen. :(

No siis kyllä kaikilla tietenkin on vähän epäsymmetriaa. Mutta niinhän sitä sanotaan, että maailman kauneimmat naiset ovat niitä joiden kasvot ovat mahdollisimman symmetriset. 

Vierailija
77/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis kyllä kaikilla tietenkin on vähän epäsymmetriaa. Mutta niinhän sitä sanotaan, että maailman kauneimmat naiset ovat niitä joiden kasvot ovat mahdollisimman symmetriset. 

miten tuon voisi tutkia onko omat kasvot epäsymmetriset?

Vierailija
78/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on just parasta kun näkee niin kaikennäköisiä ihmisiä, eikä kukaan oikeasti ole ruma. Kaikista löytyy silti joku mukava piirre ulkoisesti ja pitää vaan lakata mököttämästä ja suoristaa ryhti. Mukava kampaus itselle sopiva, roikkuva maha tukeviin alkkareihin ja housuihin, leggarit ei ehkä ihan parhaat tuolloin, tai ainakin pidempi paita päälle. Kyllä me kaikki ollaan hyviä hei, asenteella mennään jo pitkälle ja ryhdillä.

Eikä kukaan ole toista huonompi matematiikassa tai piirtämisessä tai koripallossakaan, kaikki ollaan kaikessa ihan samalla viivalla.

Vierailija
79/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tuon voisi tutkia onko omat kasvot epäsymmetriset?

Mitä oudommalta näytät valokuvassa omissa silmissäsi, sitä epäsymmetrisempi olet. Kun otat valokuvan itsestäsi etkä meinaa tunnistaa itseäsi, mutta kääntämällä sen peilikuvaksi tunnet, tiedät olevasi epäsymmetrinen. 

Vierailija
80/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla on pitkät ja paksut hiukset, kauniit silmät, olen keskipituinen 168-senttinen, mutta: Minulla on heltta kaulan alla, oikein kalkkunanheltta joka on ja pysyy, painoin sitten 48 tai 80 kiloa.

Nyt on ylipainoakin kyllä ja maha pömpöttää, rinnat ovat muuttuneet valtaviksi säkeiksi. Näille voisin jotain tehdä laihtumalla, mutta heltan kanssa menen hautaan. Kirurgisiin juttuihin ei ole varaa.

Joskus tuntemattomat ( miehet) ovat hassunhauskasti kommentoineet että ” komea kaula sulla”. Jep jep.

Kokeile solumineraalivoidetta. Sulle kertyy kuona leuan alle. 

https://nettikauppa.solumineraalit.fi/solumineraali-voide-9