Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita oikeasti rumia?

Vierailija
24.04.2019 |

Onko muita naisia jotka ovat oikeasti todella epäviehättävän näköisiä? Vaikuttaako asia itsetuntoonne ja yleiseen olemiseen?
Olen kolmekymppinen, naimisissa oleva perheenäiti ja myöntää täytyy, että olen ulkonäöltäni ruma. Omaan sellaisia ulkoisia piirteitä joita yleisesti pidetään epäviehättävänä. Kengänkokoni on 42, olen muutenkin suurikokoinen ja kasvoissani on jo pari syvää ilmeryppyä. En jaksa juuri meikata, arkena pelkkä ripsiväri ja sävytetty päivävoide. Välillä olen yrittänyt kunnostautua tässä asiassa, mutta palaan yleensä tuohon koska tunnen oloni oudoksi meikeissä.
Olen harkinnut ripsienpidennyksiä ja muita muodikkaita ehostuksia, mutta olen lopulta liian mukavuudenhaluinen enkä halua liimoja silmiini tai muovia kynsiini, vaikka ne taitavasti tehtynä kauniilta näyttävätkin. Olen toisaalta myös liian pihi.

Ihmettelen että mieheni haluaa olla kanssani, vaikka varmasti saisi jonkun kauniimman. Hän on tavanomainen duunarimies, mutta sillä komealla tavalla jota naiset yleensä ihailevat. Mieheni on kaikinpuolin ihannekumppani, mutta en voi olla ihmettelemättä miksi hän on kanssani.

Hullua ajatella näin, tiedän.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jo lapsia niin sillä ei ole enää mitään väliä miltä näytät. Korkeintaan voit kohottaa itsetuntoa ja elää terveemmin.

Miten ne lapset liittyy mihinkään? Ei kaikki edes halua lapsia? Taas joku olettamassa, että kaikki haluaa samoja asioita :’D

Ihmisen tarkoitus on lisääntyä ja kun se on hoidettu voit jo kaatua haudan pohjalle makaamaan, ketään ei kiinnosta miltä näytät.

Vierailija
42/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat yläluomet johtuvat ravinnepuutoksista, kilpirauhasesta ja/tai väärästä nestetasapainosta. Joskus ne roikkuvat ja ovat pulskat, nykyään useiten kiinteät, kun olen tankannut ravinteita pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän itseäni rumana mutta jotenkin tuntuu hölmöltä luetella mun huonoja puolia tänne, kun tulee vaan paha mieli. Lisäksi luvannut omalle kumppanille, että lopetan sen, koska se on vaan itsensä rääkkäämistä.

Vierailija
44/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ainakin nään kauneutta tosi monen näköisissä naisissa ja miehissä, ei ole mitään absoluuttisesti rumia ihmisiä, joitain pitää vain katsoa pidempään että ns. Silmä tottuu ja sitten tällainen henkilö näyttääkin monesti kivalta. Olkaapa huoleti, elkääkä vaihdatko peilistä niin kriittisellä silmällä itseänne :( sorrun siihen itsekin tasaisin väliajoin, mutta ei elämä voi pyöriä sen ympärillä koko ajan. Hyväksytään itsemme ja muut ja koitetaan tarpoa läpi tämän ulkonäkökeskeisen maailman

Vierailija
45/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ei ole perässä juostu vaikka olin nuorena todella laiha. Mutta kun naama on noita-akan, tukka ohut liuru jne. niin minkäs teet. Ja pitkä ja kolho olen.

Olen kyllä muutaman kerran onnistunut pariutumaan, mutta edes naimisiin en ole päässyt, ja yleensä olen tullut varsin nopeasti ja tylysti heitetyksi nurkkaan kuin tiskirätti.

Nyt alkaa ikä näkyä, joks paikka roikkuu, joten ei varmaan kyllä enää tule luotua läheisempiä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.

Tosin yleensäkin ne ovat vaatineet tosi aktiivista toimintaa treffipalstoilla yms, joten näin normioloissa ei ole sitä riskiä että joku edes lähestyisi.

Oletko J.A.?

Vierailija
46/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipainolle ainakin voi tehdä jotain. Aika harva on hyväkroppainen luonnostaan, kyllä sen eteen pitää tehdä vähän töitä.

Jos on ohuet hiukset, voi ottaa Esim. tuuhennoksen jota monet julkkiksetkin käyttää. Ihoa voi hoitaa kotona, kuorinta ja erilaisia naamioita kannattaa käyttää säännöllisesti. Plus seerumi.

Hampaatkin saa kuntoon laittamalla. Hyvä tyyli vaikuttaa myös paljon! Omalle kropalle sopivat vaatteet tekee paljon.

Vierailija
47/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa uskoa että olisitte oikeasti rumia. Monella vain on sellainen käsitys ja lisäksi huono itsetunto. Jokainen voi tehdä itsestäni loppumattoman listan huonoista puolista ja tuijottaa niitä jatkuvasti.

Minulla on epäsymmetriset kasvot, valtavat silmäpussit, kaksoisleuka, pieni suu, ohuet hiukset, lyhyet jalat... lista on loputon. Usein kuitenkin meikkaan ja koitan hiuksiakin jotenkin laittaa. Pidän vartalostani huolta kuntoilemalla 5x viikossa.

Jos kuljen kaupungilla meikittä lököverkkareissa tiukka ilme naamalla niin tuntuu että sulaudun seiniin, olen ilmaa. Jos minulla on vartaloni parhaita puolia korostavat kivat vaatteet, vähän ehostusta ja etenkin positiivinen asenne ja hymy suunpielessä niin saan tuntemattomilta miehiltä treffipyyntöjä, silmäniskuja, juttuseuraa. En ole todellakaan kedon kaunein kukkanen mutta asenteella ja omalla hyvällä fiiliksella on aivan valtava ero siihen miten itsensä näkee ja miten muut näkevät tämän kyseisen henkilön.

Vierailija
48/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te "rumat", oletteko koittaneet olla iloisia ja positiivisia? Kuljette suu hymyssä ja pää pystyssä! Kivat vaatteet päälle joissa olo tuntuu mukavalta ja niitä kivoja vaatteita löytyy joka kokoa.

Jotain piristystä hiuksiin ja vaikka sipaisu meikkiä!

Ei se honey boo boo ohjelman mama Junekaan mikään kedon kaunein kukka ole mutta omaa iloisen elämänasenteen eikä ole tarvinnut sinkkuna viihtyä jos ei itse niin ole halunnut.

Kauneus kumpuaa sisältä.

Tätä joku "ruma" tulee alapeukuttamaan ja sanomaan että en ole nähnyt kuinka ruma juuri sinä olet mutta mitä menetät jos koitat tuota ehdottamaani kikkaa?

Ja alat puhua itsellesi kauniisti ja kehumaan itseä peilin edessä.

Vierailija
49/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ylipainolle ainakin voi tehdä jotain. Aika harva on hyväkroppainen luonnostaan, kyllä sen eteen pitää tehdä vähän töitä.

Jos on ohuet hiukset, voi ottaa Esim. tuuhennoksen jota monet julkkiksetkin käyttää. Ihoa voi hoitaa kotona, kuorinta ja erilaisia naamioita kannattaa käyttää säännöllisesti. Plus seerumi.

Hampaatkin saa kuntoon laittamalla. Hyvä tyyli vaikuttaa myös paljon! Omalle kropalle sopivat vaatteet tekee paljon.

En ole ollut hyväkroppainen 50, 60, 70 tai 80-kiloisena. Mutta jännästi se harmittaa sitä vähemmän mitä painavampi on, silloin voi harmitella ihan aidosti, että on liian iso maha tai pursuava selkä. Kevyempänä tajuaa, että mittasuhteet ja muodot on väärin ja ihossa sellaisia juttuja, joita ei muilla ole.

Vierailija
50/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut ovat palstan parhautta. Kuvailut rumuuden eri muodoista ovat niin hauskoja ja osuvia, että epäilen "rumien" olevan keskimääräistä luovempia ja omaavan jotain erikoistaitoja mitä taviksilta ja "kaunottarilta" puuttuu.

Vierailija
51/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep... Nuorempana luulin joskus olevani jopa hyvännäköinen, mutta ei se ihan niin mennytkään. Tuli vitiligo, eli iho on kuin lehmällä, nenä on vinossa, luomet roikkuu, rypyt lisääntyy päivä päivältä, hampaat on paskana, hiukset tippuu päästä, mutta muualla kropassa musta rehoittava karvoitus senkuin vahvistuu (tosin siitäkin karvoituksesta osa on valkoista, kiitos vitiligon) Kuinka hemmetissä kukaan haluaisi edes koskea muhun, kun en itse siedä edes katsoa peilikuvaani. Mulle riittäisi että olisin edes normaali.

Minusta vitiligo näyttää nätiltä. Mun miehellä on sitä myös.

Samaa mieltä. Vitiligo on niitä kauniita asioita minussa 😀

Vierailija
52/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te "rumat", oletteko koittaneet olla iloisia ja positiivisia? Kuljette suu hymyssä ja pää pystyssä! Kivat vaatteet päälle joissa olo tuntuu mukavalta ja niitä kivoja vaatteita löytyy joka kokoa.

Ei se honey boo boo ohjelman mama Junekaan mikään kedon kaunein kukka ole mutta omaa iloisen elämänasenteen eikä ole tarvinnut sinkkuna viihtyä jos ei itse niin ole halunnut.

Kauneus kumpuaa sisältä.

Tätä joku "ruma" tulee alapeukuttamaan ja sanomaan että en ole nähnyt kuinka ruma juuri sinä olet mutta mitä menetät jos koitat tuota ehdottamaani kikkaa?

Olen, ja toki se tekee kauniimmaksi. Se on vaan ihan sairaan rankkaa ja tulee myös mielisairas olo, vaikka ajatteleekin sen olevan omaksi hyväksi. Ideaalitapauksessahan ihminen saa ihailua ensin vanhemmiltaan ja myöhemmin kumppaniltaan ja se kaunistuminen tulee näin luonnostaan itsetunnon kautta. Näkymättömän ihmisen pitää tehdä se kaikki työ feikkinä yksin ja on siltikin takamatkalla.

Kaikki varmasti voivat visualisoida naisen, joka on menettänyt kaiken hehkunsa ja lakannut pitämästä itsestään huolta latistavassa parisuhteessa. Sieltä nouseminen on mahdollista, mutta ei helppoa.

Vierailija
53/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joskus ajatellut, että sen sijaan että yrittää - muiden ja naistenlehtien vinkkien mukaisesti - piilottaa huonot puolet ja korostaa parhaita voikin tehdä täysin päinvastoin. Joskus se nimittäin kaikkien maailman lakien vastaisesti näyttää hyvältä. Esim. iso perunapää ja pienet silmät, meikkaakin ne pikkuiset simmut tummaksi ja kajalilla sen sijaan, että yrittäisi "kontourata" kapeat kasvot ja suuret silmät. Korostaa niitä poikkeavia piirteitä.

Mulla oli yksi ystävä, joka häpesi etuhampaiden välissä olevaa rakoa ja paksuja huuliaan. Hänellä oli sellaiset täydelliset, pulleat ja ulospäin työntyvät symmetriset huulet, aivan täydelliset. Hampaat olivat valkoiset ja nätisti rivissä, vain etuhampaiden välissä oli pieni rako. Pyysin häntä kerran laittamaan kirkkaanpunaista huulipunaa. Hän taisi itsekin tajuta jotain kun katseli kuvaansa. Se ruma piirre olikin kaunis. Sori, oli pakko vaan heittää tämä tähän väliin.

Vierailija
54/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jo lapsia niin sillä ei ole enää mitään väliä miltä näytät. Korkeintaan voit kohottaa itsetuntoa ja elää terveemmin.

Miten ne lapset liittyy mihinkään? Ei kaikki edes halua lapsia? Taas joku olettamassa, että kaikki haluaa samoja asioita :’D

Onhan tuo todella törkeää "yyh nyyh olen niin ruma mutta on aviopuoliso ja lapset" kun monet oikeasti rumat toivoisivat omaa perhettä yli kaiken mutta rumuuden vuoksi se on mahdoton haave.

Miksi mahdoton? Eivätkö rumat naiset ja miehet voisi pariutua keskenään, vai kelpaako molemmille vain itseään paremman näköinen kumppani?

Itsekin olen kerran saanut poikaystävän vähäksi aikaa, kun laskin rimaa reilusti.

Vierailija
55/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä ihania. Itse saan itseni todella rumaksi mutta pienellä panoksella ihan nätiksi. Todella iso ero olla 70 kiloinen väsynyt ruuminharmaa hiirulainen tai kesän liikunnan tuloksena 60 kiloinen ruskettunut elämäniloinen pakkaus. Suosio taattu kauheasta pottunenästä, pienistä silmistä, leveästä lantiosta, pienistä rinnoista ja roikkuvista luomista huolimatta.

Vierailija
56/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus kumpuaa sisältä.

Olen, ja toki se tekee kauniimmaksi. Se on vaan ihan sairaan rankkaa ja tulee myös mielisairas olo, vaikka ajatteleekin sen olevan omaksi hyväksi. Ideaalitapauksessahan ihminen saa ihailua ensin vanhemmiltaan ja myöhemmin kumppaniltaan ja se kaunistuminen tulee näin luonnostaan itsetunnon kautta. Näkymättömän ihmisen pitää tehdä se kaikki työ feikkinä yksin ja on siltikin takamatkalla.

Kaikki varmasti voivat visualisoida naisen, joka on menettänyt kaiken hehkunsa ja lakannut pitämästä itsestään huolta latistavassa parisuhteessa. Sieltä nouseminen on mahdollista, mutta ei helppoa.

No tottakai kaikki muutos on rankkaa mutta jos sitä haluaa niin sen myös tekee.

Itsekin laihdutan. Ylipainoa minulla oli 35 kiloa ja jäljellä noin 18 kiloa. Ei ole ollut helppoa tämäkään muutos mutta se on hyväksi itselleni. Todennäköisesti vatsastani ei koskaan tule enää sileä eikä litteä vaan roikkuva nahka jossa mahdollisesti vielä läskiä painona ja allit tulee heilumaan tuulessa mutta ei se estä minua kulkemasta pää pystyssä ja suu hymyssä!

Kuinka usein itse kiinnität huomiota ihmisten epäkohtiin? Itse en juurikaan ja olen ajatellut ettei kukaan minuakaan niin kriittisellä silmällä katso ja se on totta! Ja jos katsoo niin siinähän katsoo. Hymyllä peittoan tuollaiset nirppanokat mennen tullen!

Vierailija
57/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut ovat palstan parhautta. Kuvailut rumuuden eri muodoista ovat niin hauskoja ja osuvia, että epäilen "rumien" olevan keskimääräistä luovempia ja omaavan jotain erikoistaitoja mitä taviksilta ja "kaunottarilta" puuttuu.

Muuten kiva kommentti, mutta en ymmärrä miksi aina kun sanoo yhdestä ryhmästä jotain hyvää, pitää toisesta mainita pahaa. Ei ulkonäkö kerro siitä onko ihminen hauska. Tässä ketjussa oli kyllä paljon hauskoja vastaajia, mutta ei se silti tarkoita että kaikki "rumat" olisi niin hulvattomia ja tavikset/kauniit tylsiä 🙄

Vierailija
58/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus kumpuaa sisältä.

No tottakai kaikki muutos on rankkaa mutta jos sitä haluaa niin sen myös tekee.

Itsekin laihdutan. Ylipainoa minulla oli 35 kiloa ja jäljellä noin 18 kiloa. Ei ole ollut helppoa tämäkään muutos mutta se on hyväksi itselleni. Todennäköisesti vatsastani ei koskaan tule enää sileä eikä litteä vaan roikkuva nahka jossa mahdollisesti vielä läskiä painona ja allit tulee heilumaan tuulessa mutta ei se estä minua kulkemasta pää pystyssä ja suu hymyssä!

Kuinka usein itse kiinnität huomiota ihmisten epäkohtiin? Itse en juurikaan ja olen ajatellut ettei kukaan minuakaan niin kriittisellä silmällä katso ja se on totta! Ja jos katsoo niin siinähän katsoo. Hymyllä peittoan tuollaiset nirppanokat mennen tullen!

En puhunut mistään laihduttamisesta vaan siitä, että yrität tsempata itsesi hymyilemään säitelevästi ja vakuutat olevasi rakas ja ihana ja yrität ilmituoda sitä ulos olemuksestasi, kun oikeasti olet yksin, kukaan ei koske eikä ihaile sinua, elämä pelottaa ja menneisyys on vaatinut veronsa. Se viimeinen surullinen häive silmistä on ihan tosi vaikea feikata pois. Etenkin kun ei tiedä,kantaako tuo kaikki koskaan mitään hedelmää vai jääkö se vain omaksi mielikuvitusleikiksi. Ei ihmisen itsetunto rakennu pelkästään oman pään sisällä tai siis jos saat enemmän itsetuntoa syövää impulssia kuin rakentavaa, joudut koko ajan hartiavoimin tekemään työtä pitääksesi itsesi edes jotenkin pinnalla.

On ihan helppo lähteä ulos ja lenkille ja katsoa mitä suuhunsa laittaa. Siihen ei tarvita mitään mielenmanipulaatiokeinoja.

Vierailija
59/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo todella törkeää "yyh nyyh olen niin ruma mutta on aviopuoliso ja lapset" kun monet oikeasti rumat toivoisivat omaa perhettä yli kaiken mutta rumuuden vuoksi se on mahdoton haave.

Miksi mahdoton? Eivätkö rumat naiset ja miehet voisi pariutua keskenään, vai kelpaako molemmille vain itseään paremman näköinen kumppani?

Itsekin olen kerran saanut poikaystävän vähäksi aikaa, kun laskin rimaa reilusti.

Minulla ei ole ulkonäkörimaa lainkaan, mutta on luonnekriteereitä, joista ei voi antaa periksi.

Vierailija
60/133 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se ruma ihminen pidä rumaa ihmistä yhtään sen kauniimpana kuin kauniskaan.