Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet joita en koskaan lähestyisi tai haluaisi kertovat kuinka eivät viehäty minusta?

Vierailija
21.04.2019 |

Kovin myötähäpeää herättävää ja kiusallista käytöstä

Kommentit (270)

Vierailija
241/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ilmiötä. 

Esimerkki: olin yliopiston ruokalassa, siinä oli vuosikurssilaisiani ja joitain vanhempia opiskelijoita myös. Juttelin yhden samassa pöydässä olleen kanssa, kyselin hänen opiskeluistaan (hän opiskeli useampaa pääainetta yhtä aikaa). Jossain vaiheessa hän sanoi että mä muuten sitten olen naimisissa. Ihan vaan normaalisti juttelin, kyselin että miten saa opiskeltua useammassa paikassa yhtä aikaa ja mihin aikoo suuntautua tulevaisuudessa jne. En tuntenut tuota ihmistä juurikaan ennestään, ja ihan mielenkiinnosta siis kyselin, koska en myöskään tiedä mitään siitä toisesta alasta jota hän opiskelee. En ajatellut että asian voisi ymmärtää mitenkään väärin. Olimme vieläpä opiskelukavereiden kesken samassa pyödässä, emme kahdestaan. Enkä edes pidä kyseistä miestä kiinnostavana, suoraan sanottuna ei ole tyyppiäni :D 

Ja siis olen täysin tavallisen näköinen, en kaunotar enkä hirviö. 

Vierailija
242/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorikaunisvaimo on kipeä asia, nuorikaunisvaimo on kipeä asia, nuorikaunisvaimo on kipeä asia, on on on...

"= Mulle on kipeä asia, jos mun mielikuvitusnuorikaunisvaimo EI ole kaikille kipeä asia yyyyyhyyyyy.."

Onko siellä nyt jollain keski-ikäisellä ja ei niin kauniilla lirvahtanut pimpsaan kasa teräviä hiekanjyviä vai mistä tuo kipuilu johtuu? Mahdatko olla edes kenenkään vaimo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilevät sisimmässään ettet heistä viehäty ja haluavat näpäyttää tai kostaa? On siinä kai sietämistä ettei kaikki naiset lankeakaan eteen, varsinkin jos on muuta itse harhaisena kuvitellut.

Siitäkin riippumatta onko näillä iskemättä tor(j)uvilla oikeasti naisystävä, vaimo tai vaikka molemmat.

Vierailija
244/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilevät sisimmässään ettet heistä viehäty ja haluavat näpäyttää tai kostaa? On siinä kai sietämistä ettei kaikki naiset lankeakaan eteen, varsinkin jos on muuta itse harhaisena kuvitellut.

Siitäkin riippumatta onko näillä iskemättä tor(j)uvilla oikeasti naisystävä, vaimo tai vaikka molemmat.

jaajaa, tuossa taas nähtiin miten naiset luulevat että kaikki miehet ovat niitten perässä.

Vierailija
245/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne vaan rumat miehet jotka kertovat ettei niitä viehätä vai tekevätkö komeetkin sitä?

Vierailija
246/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa syytä, miksi kenenkään tarvitsisi mennä ilmoittamaan kenellekään, että ei ole kiinnostunut hänestä tai ei pidä hänen ulkonäöstään.

Vierailija
247/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ne vaan rumat miehet jotka kertovat ettei niitä viehätä vai tekevätkö komeetkin sitä?

Minun kokemukseni mukaan rumat ovat tylympiä ja tökerömpiä.

Vierailija
248/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, että joku ilmoittaa parisuhdestatuksensa ilman, että aihe on tullut puheeksi.

Vierailija
249/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, että joku ilmoittaa parisuhdestatuksensa ilman, että aihe on tullut puheeksi.

Joo, outoa se on.

Yks kerta tavattiin kaverin kanssa pitkästä aikaa ja istuttiin tovi terassilla juttelemassa viinilasin äärellä, niin jostain terassin perältä kurvasi pällepäin kohtalaisen normaalin näköinen mies notkumaan pöydän kulmaan. Koska kamun kanssa oli juttu kesken, niin ei siihen tyyppiin juuri huomiota kiinnitetty, ja hetken päästä se tokaisi: "Mullon himassa sata kertaa paremman näköinen muija kuin mitä te kaks yhteensä." Käännyttiin sitten kattomaan sitä kohtalaisen hitaasti niin lähti menemään, mutta kimitti vielä olan yli että "tommoset haahkat!" Vähä oltiin ihmeissään mutta naurattikin kyllä, oli se sen verran ihme hyypiö. 🤓

(Olikohan se tää sama tyyppi joka täällä varsin tiuhaan tota eläinkuvastoa viljelee? Yhtä oudot vibat siitä ainakin tuli.)

Vierailija
250/270 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, tämä on miesten ongelma ja heidän on syytä korjata ajattelutapansa.

Vierailija
251/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysykää heiltä, että miten tuo mieltymys liittyy yhtään mihinkään asiaan mitenkään, kun, ette ole mielipidettä kysyneet. Varmaan menee incelillä tunteisiin.

Vierailija
252/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin työpaikalla. 

En ollut kertaakaan puhunut eräälle miehelle muista kuin työasiosta, enkä niistäkään kovinkaan paljoa koska työni ei sitä vaatinut. Mies oli minulle vain yksi työkaveri muiden joukossa. 

No yhden kerran kyselin tältä jostain projektista ihan neutraalilla sävyllä, kun tämä sanoi minulle että hänen täytyy kertoa minulle jotain. Ja sitten sanoi että hän on naimisissa.

Olin vähän hämmentynyt koska tilanne oli siis täysin ammattimainen ja tuo kommentti tuli ihan puskista ja vastasin vain okei

Tähän mies jatkoi että Tästä ei siis voi tulla mitään.

No tässä vaiheessa aloin nauramaan kun luulin että mies vitsailee, mutta hän suuttui ja lampsi huoneesta ulos oven kiinni paiskaten. Itse jäin miettimään että mitä helkkaria juuri tapahtui? 

Tämän jälkeen hän oli käynyt pyytämässä ettei hänen tarvitsisi työskennellä kanssani kun olen niin hankala. Jouduin vielä pomolleni selittämään mitä oli tapahtunut.

Vierailija
253/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies varmaan kertoo selkäsi takana miten olet yrittänyt ahdistella häntä ja suuttunut kun hän antoi sinulle pakit :D

Vierailija
254/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tärkeä asia kannattaa huomioida:

Kun mies antaa pakit, nainen voi loukkaantua, suuttuakin.

Kun nainen antaa pakit, mies voi pahimmillaan ryhtyä väkivaltaiseksi.

Naisilla on hyvä syy mahdollisimman varhain tehdä selväksi, että juttelu on vain juttelua, niin ettei mies vahingossakaan lähde elättämään toiveita ja sitten pety ja mahdollisesti rupea riehumaan.

(huomaammehan tästäkin keskustelusta että miehet luulevat varsin usein, että kyseessä on naisen puolelta kiinnostus, kun nainen on vain peruskohtelias.)

Naisen puolelta puolisosta mainitseminen on ihan itsensä turvaamista - koska vaikka itse pitää keskustelua ei-flirttailuna, niin mies ehkä ei pidäkään.

Miehen puolelta puolisosta mainitseminen on jossain määrin egoistista, koska kertoo luuloista, että vastapuoli on kiinnostunut ja miehen ei keskimäärin tarvitse pelätä vaikka nainen vahingossa erehtyisi keskustelun suunnasta.

Vierailija
255/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
256/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tärkeä asia kannattaa huomioida:

Kun mies antaa pakit, nainen voi loukkaantua, suuttuakin.

Kun nainen antaa pakit, mies voi pahimmillaan ryhtyä väkivaltaiseksi.

Naisilla on hyvä syy mahdollisimman varhain tehdä selväksi, että juttelu on vain juttelua, niin ettei mies vahingossakaan lähde elättämään toiveita ja sitten pety ja mahdollisesti rupea riehumaan.

(huomaammehan tästäkin keskustelusta että miehet luulevat varsin usein, että kyseessä on naisen puolelta kiinnostus, kun nainen on vain peruskohtelias.)

Naisen puolelta puolisosta mainitseminen on ihan itsensä turvaamista - koska vaikka itse pitää keskustelua ei-flirttailuna, niin mies ehkä ei pidäkään.

Miehen puolelta puolisosta mainitseminen on jossain määrin egoistista, koska kertoo luuloista, että vastapuoli on kiinnostunut ja miehen ei keskimäärin tarvitse pelätä vaikka nainen vahingossa erehtyisi keskustelun suunnasta.

Tämä puolison mainitseminen johtuu ihan siitä, että naiset todella harvoin tekevät täysin suoria aloitteita vaan tyytyvät ilmaisemaan kiinnostuksensa flirttailemalla ja vihjailemalla, jolloin pyrkivät heittämään pallon lopullisesta aloitteen teosta miehelle ( ja voi jeesus, jos mies ei ymmärrä tätä vihjailua! Mikä idiootti!). Naiset ikään kuin haluavat saada sen miehen itselleen ( tai edes vähän flirttailla tämän kanssa), mutta eivät kehtaa laittaa omaa egoansa alttiiksi torjunnalle. Sitten tulee tällaisia tilanteita ja väärinkäsityksiä. Ja naiset on sinänsä ristiriitaisia, että jos tämä toinen osapuoli tarttuukin tähän flirttiin niin lopputulos voi olla mitä tahansa. :D Itselläni on tästä henkilökohtaista kokemusta:

Kämppiksen kautta olin tutustunut erääseen naispuoliseen opiskelijaan. Tämä suhde oli täysin platoninen, kunnes eräänä perjantai-iltana tämä likka pyysi hänen kämpillensä juomaan ja barittelemaan. Okei, ainahan juominen on mukavaa ja hyvä seura, joten lähdin mielelläni mukaan. Täällä yökerhossa likka halusi jatkuvasti tanssia kanssani, kyseli millaisista naisista tykkään, kehui kuinka mukava olen ja muutaman kerran jopa ehdotti vitsillä pussailua ( ja siis nämä tuli itselleni ihan puskista :D). Ok, eipä tuona iltana mitään kummempaa silti tapahtunut. Mutta kun mainitsin tästä jälkeen päin kyseiselle likalle niin sieltä tuli kamalat meriselitykset: " Mä olin juovuksissa...mä oon justtinsa eronnut.... mä halusin piristää sua...mä oon vaan luonteeltani flirttaileva...tää on täyttä väärinkäsitystä...". Eli jos nainen flirttailee selvästi, se on pallonheitto miehelle, mutta ei tämäkään näköjään vielä tarkoita mitään.

Vierailija
257/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on mainittukin, naiset tekevät samaa ainakin siinä mielessä, että keskusteluun täytyy väkisin ja epäluontevasti ympätä jossain kohtaa maininta poikaystävästä, vaikka se ei sovi keskustelun aiheeseen. Tähän olen törmännyt niin opiskeluaikoina kuni töissä ja baarissakin. Se tuntuu oudolta.

Mutta sitten toiseen seikkaan. Jos baarissa ollessanne mies tulee kommentoimaan ulkonäköänne negatiivisesti, kyseessä saattaa olla ns. pelimiesoppaista opittu taktiikka, jota kutsutaan negaukseksi. Ajatuksena on, että kaunis nainen on tottunut saamaan pelkkiä kohteliaisuuksia ja sen takia hänet voi saada ikään kuin pois jalustaltaan heittämällä jotain negatiivista. Tämän olisi sitten tarkoitus saada nainen niin sekaisin, että hän jotenkin oudolla tavalla kiinnostuu negan heittäjästä ja pitää häntä ihanan itsevarmana ja tavoiteltavana tyyppinä. Tuskin toimii kovinkaan tehokkaasti.

Vierailija
258/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaajaa, tuossa taas nähtiin miten naiset luulevat että kaikki miehet ovat niitten perässä.

Ei, nähtiin vain, miten paljon taitavammin naiset hallitsevat kieltä ja käsitteitä kuin sinä. Sinä et ole kaikki miehet, eivätkä kaikki miehet käyttäydy omituisesti. Puhuttiin niistä, jotka käyttäytyvät omituisesti, ja jostain syystä nimenomaan sinä vedit siitä herneen nenääsi (tai penikseesi, joten aivosi eivät nyt saa happea).

Vierailija
259/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7656567 kirjoitti:

Kuten täällä on mainittukin, naiset tekevät samaa ainakin siinä mielessä, että keskusteluun täytyy väkisin ja epäluontevasti ympätä jossain kohtaa maininta poikaystävästä, vaikka se ei sovi keskustelun aiheeseen. Tähän olen törmännyt niin opiskeluaikoina kuni töissä ja baarissakin. Se tuntuu oudolta.

Mutta sitten toiseen seikkaan. Jos baarissa ollessanne mies tulee kommentoimaan ulkonäköänne negatiivisesti, kyseessä saattaa olla ns. pelimiesoppaista opittu taktiikka, jota kutsutaan negaukseksi. Ajatuksena on, että kaunis nainen on tottunut saamaan pelkkiä kohteliaisuuksia ja sen takia hänet voi saada ikään kuin pois jalustaltaan heittämällä jotain negatiivista. Tämän olisi sitten tarkoitus saada nainen niin sekaisin, että hän jotenkin oudolla tavalla kiinnostuu negan heittäjästä ja pitää häntä ihanan itsevarmana ja tavoiteltavana tyyppinä. Tuskin toimii kovinkaan tehokkaasti.

No eihän se toimi ollenkaan. Ymmärtääkseni useimmat ihmiset vetäytyvät kauas kun joku pimeä (=pelimies) alkaa heitellä paskaa ympärilleen.

Vierailija
260/270 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa syytä, miksi kenenkään tarvitsisi mennä ilmoittamaan kenellekään, että ei ole kiinnostunut hänestä tai ei pidä hänen ulkonäöstään.

Öö, stalkkaajalle tai ahdistelijalle voi ja pitää sanoa. Kummassakin tilanteessa lähestymisyrityksen on ensin tehnyt se stalkkaaja tai ahdistelija, joten en todella ymmärrä miesten heittäytymistä outoihin defensseihin naisia kohtaan, jotka eivät ole heitä stalkanneet ja ahdistelleet.