Miksi miehet joita en koskaan lähestyisi tai haluaisi kertovat kuinka eivät viehäty minusta?
Kovin myötähäpeää herättävää ja kiusallista käytöstä
Kommentit (270)
Itselleni on käynyt näin: olin nuorempana eräässä kaveriporukassa, jossa oli mukana myös ihan mukava mies (tai silloin enemmänkin poika). Hänen suhtautumisensa minua kohtaan muuttui täysin, kun alkoi seurustella erään tuohon porukkaan myöskin kuuluvan tytön kanssa. Hän mm. lyttäsi mielipiteitäni, naksutti kieltään tai naureskeli kommenteilleni ja usein puhui myös tahallaan päälleni. Uskoin tämän johtuvan siitä, että hänen tyttöystävänsä oli todella mustasukkainen ja tyyppi halusi näin osoittaa hänelle, ettei ollut kiinnostunut muista tytöistä. Asiaa ei koskaan otettu puheeksi, ja ehdinkin sitten muuttaa toiseen kaupunkiin.
Vuosia myöhemmin tuo mies lähestyi minua Facebookissa ja kertoi, että oli eronnut tyttöystävästään ja tutustuisi minuun mielellään nyt paremmin. Ilmoitin kuitenkin, etten ollut kiinnostunut. Kun ihmettelin tuota eräälle ystävälleni (joka niin ikään oli kuulunut tuohon samaan kaveriporukkaan), sain häneltä tietää, että tuo mies oli ollut aikoinaan ihastunut minuun. Se lisäksi hän oli kuitenkin kuvitellut, että minäkin olin kiinnostunut hänestä. Käytöksellään hän yritti "hätyytellä" minua pois, jottei tyttöystävänsä olisi pahoittanut mieltään.
Ja niin, en siis tosiaan ollut ikinä hänestä kiinnostunut, muuta kuin kaverina. Pidin häntä hyvänä tyyppinä, kunnes alkoi käyttäytyä kuin aasi. Sääli, jos ihmiset enemmänkin tällä tavalla pilaavat ihmissuhteitaan kuviteltujen ihastusten vuoksi.
Jos tuolla yhdellä hyypiöllä on yhtään minkäänlaista naista, syön luudan rikkalapioineen.
Ehkä vähän eri asia, mutta tuli tästä aiheesta mieleeni.
Olen hyvin sosiaalinen, puhelias ja iloinen nainen. Sellainen helposti lähestyttävä, kaikille mukava. Olen joutunut tämän vuoksi todella monta kertaa kiusallisiin tilanteisiin joissa mies on alkanut tunnustamaan ihastumistaan minua kohtaan ja luullut, että välillämme on jotain. Olen sitten kiusaantuneena selittänyt, että hän kyllä ymmärsi väärin enkä ollut muuta kuin tuttavallinen, kaveri. En sitten tiedä, miksi niin moni mies on ottanut tuttavallisen, perusystävällisen käytökseni noin väärin. En ole flirttaileva luonne, paitsi jos hymyily lasketaan. :D Onko iso osa ihmisistä nykyään niin juroja toisilleen, että tavallinen, ystävällinen käytös tulkitaan flirttinä ja kiinnostuksena vai mikä siinä oikein on?
Miehet ovat niin yksinkertaisia pölvästejä, että eivät osaa suhtautua pahimmillaan yhteenkään naiseen neutraalisti tai normaalisti.
Kaikki naiset luokitellaan vain: Panisin tai en panisi.
Tätä tulosta sitten pitää automaationa julistaa kaikille, koska miesreppanoille ei mene jakeluun, ettei naiset ole yhtä yksinkertaisia eli ei kiinnosta suuntaan taikka toiseen haippiringit tms, ja naisilla elämään mahtuu muutakin sekä elämänhallinta muutenkin kaikkine segmentteineen yleensä paremmin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies kohtaa ylivoimaisen naisen, siis kauniin, fiksun ja miellyttävän, mieheltä menee itsetunto samantien nollille. Tajuaa ettei ole mitään tuolle naiselle. Silloin on pakko alkaa v*ttuilla, pää hajoaa muuten. Noille miehille voisi sanoa: "Harmi, sinä olet sellainen unelmieni palkintoso*ni, jollaista en ole vieläkään tajunnut tarvitsevani. Siinä mielessä tilanteemme on tasan". Kaikki voittaa.
???
Onpa fiksu ja miellyttävä nainen, jos ajattelee ettei tuo ihminen ole mitään minulle.
Pari kertaa käynyt, että hyvin vastenmieliset miehet ovat tulleet kertomaan, kuinka ruma mielestänsä olen. Hyvä vaan, pysy kaukana, ajattelin..... Tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin sosiaalinen, puhelias ja iloinen nainen. Sellainen helposti lähestyttävä, kaikille mukava. Olen joutunut tämän vuoksi todella monta kertaa kiusallisiin tilanteisiin joissa mies on alkanut tunnustamaan ihastumistaan minua kohtaan ja luullut, että välillämme on jotain. Olen sitten kiusaantuneena selittänyt, että hän kyllä ymmärsi väärin enkä ollut muuta kuin tuttavallinen, kaveri. En sitten tiedä, miksi niin moni mies on ottanut tuttavallisen, perusystävällisen käytökseni noin väärin. En ole flirttaileva luonne, paitsi jos hymyily lasketaan. :D Onko iso osa ihmisistä nykyään niin juroja toisilleen, että tavallinen, ystävällinen käytös tulkitaan flirttinä ja kiinnostuksena vai mikä siinä oikein on?
Suuri osa naisista oppii jo teini-ikäisinä, että suuri osa miehistä tulkitsee perusystävällisen ja hymyilevän naisen kiinnostuneeksi. Tästä syystä naiset käyttäytyvät tylysti ja jurosti tuntemattomia miehiä kohtaan. Asiasta on tehty myös tutkimuksia. Linkki yhteen niistä:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886915301124
Ja tässä erikoislainaus juuri sinulle, johon kaikki naiset ihastuu ja jolla on nuori ja kaunis vaimo:
Men higher in attachment anxiety were found to project their own fliratiousness and sexual interest onto the women, based on their hopes she would reciprocate.
Professor Hart said: "If you view yourself as being flirtatious, that biases you to seeing others as behaving similarly."
Men higher in attachment avoidance felt the opposite: "Their lower interest in intimacy led them to be less interested in the fictional woman, thus seeing themselves as being less flirty, and in turn, imagining the woman as less sexually interested in them," Professor Hart said.
The study provides an example of how wishful thinking pervades human social interactions.
"We see in reality what we wish to see, not necessarily what's there," Professor Hart added.
https://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/why-some-men-always-t…
Nuorikaunisvaimojankkaajaheebo tuskin ymmärtää englantia, ei ymmärrä puhetta ollenkaan suomeksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä tosiaan kuvittelee jotenkin olevansa siinä asemassa, että voivat kohdella naisia noin. Tai esim kommentoida ulkonäköä tai kehottaa baarissa "hei, hymyile nyt vähän, älä ole myrtsinä" tai ylipäänsä puuttua henkisesti tai jopa fyysisesti naisen olemiseen ja ylittää rajat. Joku niissä miehissä on pahasti vialla.
Tää on kyllä muuten mielenkiintoinen ilmiö. Seison kerran bussipysäkillä ja yks ohi kulkeva mies huikkas mulle, että älä näytä noin myrtsiltä! Ihan perustuulella mielestäni olin/mitä nyt siinä seisoin ajatuksissani peräkylän pysäkillä ja no, saattoi ottaa aivoon, että bussia joutui odottaan aika kauan. Miltä ihmisen sit oikein pitäisi pysäkillä näyttää? :-D
Vierailija kirjoitti:
Nuorikaunisvaimojankkaajaheebo tuskin ymmärtää englantia, ei ymmärrä puhetta ollenkaan suomeksikaan.
Sehän tässä varmaan oli tarkoituskin: osoittaa heebon koulutuksen ja sivistyksen taso, kun se ei edes ymmärrä perustekstiä englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Minäkin olen luonnostani lähestyttävän näköinen, ystävällisen näköinen ja hymyilevä. Pakosti on pitänyt alkaa käyttäytyä etäisesti ja varoa suoranaisesti hymyilyä ja ystävällistä kohtaamista, koska HYVIN USEIN miehet käsittävät sen väärin. Vielä varovaisempi on pitänyt olla pariskuntien kanssa, ettet vaan hymyile miehelle enemmän... miten ihmeessä perusystävällisyys tulkitaan miesten taholta aina flirttailuksi? Sitten, kun tunnetaan jo paremmin ja minut tunnetaan paremmin, voi olla jo oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin yksinkertaisia pölvästejä, että eivät osaa suhtautua pahimmillaan yhteenkään naiseen neutraalisti tai normaalisti.
Tätä tulosta sitten pitää automaationa julistaa kaikille, koska miesreppanoille ei mene jakeluun, ettei naiset ole yhtä yksinkertaisia eli ei kiinnosta suuntaan taikka toiseen haippiringit tms, ja naisilla elämään mahtuu muutakin sekä elämänhallinta muutenkin kaikkine segmentteineen yleensä paremmin hallussa.
Mielestäni tuo kertoo kyllä enemmänkin siitä, ettei naisten taso voi olla kovin korkea, jos te kelpaatte lähinnä vain panoiksi. Se vetää luonnostaan puoleensa panomiehiä.
Naisille on pakko kertoa suoraan ettei kiinnosta. Ne kun luulevat, että jokainen mies on vapaata riistaa vaikka olisi kuinka varattu. Siitä oli tutkimuskin, että jos miehellä on sormus, niin naiset yrittävät paljon helpommin iskeä miehen. Sen vuoksi en pidä sormusta jos olen yksin liikkeellä yöelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo kertoo kyllä enemmänkin siitä, ettei naisten taso voi olla kovin korkea, jos te kelpaatte lähinnä vain panoiksi. Se vetää luonnostaan puoleensa panomiehiä.
Epäolennaista lillukanvarsiin takertuvaa defenssiuliulia.
Karu kertoma on se, että miehet menevät täysin laput silmillä mitään muuta tajuamatta pilinsä perässä ja siksi siinä onkin reikä, jotta aivot saisivat happea.
Miehet eivät hahmota naisia edes itsenäisiksi ihmisiksi eli subjekteiksi, joilla on oma vapaa tahto, vaan ne naiset joita ko. reppana haluasi panna, joutuisivat kaikki pakosti vastoin omaa haluaan suostumaan ja ne, joita reppana ei halua eivät ansaitse edes asiallista käytöstä tai ihmisarvoa ja voitaisiin häätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karu kertoma on se, että miehet menevät täysin laput silmillä mitään muuta tajuamatta pilinsä perässä ja siksi siinä onkin reikä, jotta aivot saisivat happea.
Miehet eivät hahmota naisia edes itsenäisiksi ihmisiksi eli subjekteiksi, joilla on oma vapaa tahto, vaan ne naiset joita ko. reppana haluasi panna, joutuisivat kaikki pakosti vastoin omaa haluaan suostumaan ja ne, joita reppana ei halua eivät ansaitse edes asiallista käytöstä tai ihmisarvoa ja voitaisiin häätää.
Nyt näyttäisi siltä, että miehet tosiaan ovat kävelleet laput silmillään.....ohitsesi....AINA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttäisi siltä, että miehet tosiaan ovat kävelleet laput silmillään.....ohitsesi....AINA.
Näyttäisi siltä, että niin toivoisit misogynioissasi. Teemana on kuitenkin nyt Ap:n ruikutus.
*Ap:n ihmettely + (:miesten ruikutus:)
Nuorikaunisvaimo on kipeä asia, nuorikaunisvaimo on kipeä asia, nuorikaunisvaimo on kipeä asia, on on on...
"= Mulle on kipeä asia, jos mun mielikuvitusnuorikaunisvaimo EI ole kaikille kipeä asia yyyyyhyyyyy.."
No ei fiksuilla niin. Mutta kun ne kaikki eivät todellakaan ole fiksuja.