Miksi miehet joita en koskaan lähestyisi tai haluaisi kertovat kuinka eivät viehäty minusta?
Kovin myötähäpeää herättävää ja kiusallista käytöstä
Kommentit (270)
Tuo on oikeasti noloa.
Pidät jotain miestä kivana kaverina etkä edes hahmota hänen sukupuoltaan. Seuraavaksi hän änkyttää sinulle, ettei halua seurustella kanssasi. No kuka pyysi? :D
Vallankäyttöä. Joillain ihmisillä on sellainen tarve. Pidän outona.
no mua aina naurattaa ne ja mietin et haluaako ne oikeesti että mä avaudun niistä, henkkohtasesti vastavuorosesti ? =D kai ne olettaa etten sitä tee? mutta teenpä kuitenki, jonka jälkeen on enää turha pyrkiäkkään kaveriks.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti kaunis, silloin saa usein kuulla kummallisia (nega)kommentteja, ihmisillä on ihme tarve "näpäytellä".
Joo, jotkut miehet aistivat ettei ”tuohon naiseen ole koskaan mitään mahdollisuuksia” joten haluavat kertoa etteivät ikinä haluaisikaan. Mulle on myös käynyt niin että joku täysin uuno jota en ole noteerannut mitenkään alkaa yhtäkkiä toitottaa kuinka ”et ole yhtään mun tyyppiä, ei vois vähempää kiinnostaa yms”.
Ekan kerran ihmettelin asiaa mutta jossain vaiheessa aloin järkeillä että siihen on varmaan syynsä.
ja sit ihmiset vielä sanoo et kauniilla on aina helpompaa?? :DDD
mulle on käyny noin jopa työelämässä... :'DD siis sellases paikassa, mis oon ajatellu et työ on työtä varten..mut ilmeisesti vastapuolella jtn hampaankolossa.
tosi epäoikeudenmukasta
Sitähän se on että halutaan nolata, mielestäni niin tökeröä käytöstä noilta miehiltä.
Miten ja kenen aloitteesta tuollainen keskustelunaihe edes alkaa? Ei minulle ole ainakaan ikinä tullut yksikään mies kertomaan tuollaista ja tuskin tuleekaan. N44
Osa miehistä tosiaan kuvittelee jotenkin olevansa siinä asemassa, että voivat kohdella naisia noin. Tai esim kommentoida ulkonäköä tai kehottaa baarissa "hei, hymyile nyt vähän, älä ole myrtsinä" tai ylipäänsä puuttua henkisesti tai jopa fyysisesti naisen olemiseen ja ylittää rajat. Joku niissä miehissä on pahasti vialla.
Kun mies kohtaa ylivoimaisen naisen, siis kauniin, fiksun ja miellyttävän, mieheltä menee itsetunto samantien nollille. Tajuaa ettei ole mitään tuolle naiselle. Silloin on pakko alkaa v*ttuilla, pää hajoaa muuten. Noille miehille voisi sanoa: "Harmi, sinä olet sellainen unelmieni palkintoso*ni, jollaista en ole vieläkään tajunnut tarvitsevani. Siinä mielessä tilanteemme on tasan". Kaikki voittaa.
on hassua että miehet käyttää valtaa tavalla, joka tekee heistä tyhmimmännäköisiä ihmisiä joita maa päällään kantaa. tyttöporukojen pissat housuun naurattajia, oikein narrien narreja :D kai jotkut vaan haluaa olla koko kansan naurunaiheita
Jotkut vähän hupsusti luulevat, että nainen kun nainen pyrkii aina olemaan mahdollisimman viehättävä miehille. Sitten saatat saada näitä "ystävällisiä neuvoja", kuinka oot liian sitä ja tätä, kannattaisi olla enempi tai vähempi sitä ja tätä, laserleikkausta tai piilareita ootko ajatellu? Eikä nainen edes pyytänyt neuvoja tai ilmaissut tyytymättömyyttä elämäänsä. Ei kun hei, se nainen ei hymyillyt! Hän tarvitsee apua muistaakseen hymyn ja viehätyksen tärkeyden!
Olipa helpottavaa lukee etten ole ainoa, jolle käy näin! Oon ihmetellyt, miksi useasti on käynyt niin, että joku mies on tullut selittämään mulle, miten ei pidä mun tyyppisistä naisista tai miten pitää ihan erinäköisistä kuin mä. Ja tosiaan mulla ei ole ollut mitään suhdemielenkiintoa näitä kohtaan, kunhan oon muuten vaan lämpimikseni jutellut heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies kohtaa ylivoimaisen naisen, siis kauniin, fiksun ja miellyttävän, mieheltä menee itsetunto samantien nollille. Tajuaa ettei ole mitään tuolle naiselle. Silloin on pakko alkaa v*ttuilla, pää hajoaa muuten. Noille miehille voisi sanoa: "Harmi, sinä olet sellainen unelmieni palkintoso*ni, jollaista en ole vieläkään tajunnut tarvitsevani. Siinä mielessä tilanteemme on tasan". Kaikki voittaa.
No höpsistä heijaa.. Tai ehkä teineillä tuo on joku yleinen juttu, mutta ei aikuisilla fiksuilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ja kenen aloitteesta tuollainen keskustelunaihe edes alkaa? Ei minulle ole ainakaan ikinä tullut yksikään mies kertomaan tuollaista ja tuskin tuleekaan. N44
Näin. Tuo aloitus oli outo ja kertoo enemmän naisen omituisuudesta ja itse rakkaudesta kuin miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa helpottavaa lukee etten ole ainoa, jolle käy näin! Oon ihmetellyt, miksi useasti on käynyt niin, että joku mies on tullut selittämään mulle, miten ei pidä mun tyyppisistä naisista tai miten pitää ihan erinäköisistä kuin mä. Ja tosiaan mulla ei ole ollut mitään suhdemielenkiintoa näitä kohtaan, kunhan oon muuten vaan lämpimikseni jutellut heidän kanssaan.
Siis oot mennyt oma-aloitteisesti juttelemaan vai mitä? Aika varmasti silloin luulevat että olet kiinnostunut muutenkin.
Minullekin on käynyt näin muutaman kerran.
Joku mies josta en ole edes ajatellut mitään romanttisessa mielessä, saati sitten flirttaillut, tulee ilmoittamaan ettei ole kiinnostunut minusta. En tiedä onko heille tosiaan tullut kuvitelma että olisin kiinnostunut jos juttelen heille aivan normaalisti vai onko kyse jostain muusta?
Huvittavaa tuossa on myös se, että jos suhtaudun tuohon ihan neutraalisti tai huvittuneesti, niin tuntuvat suuttuvan asiasta. Mitä he oikein odottavat? Että murtuisin kyyneliin ja rukoilisin heitä muuttamaan mielensä?
Toinen ryhmä, jotka menevät minusta vähän samaan kategoriaan, ovat nämä jotka ensin yrittävät viritellä kanssasi jotain ja kun eivät saa vastakaikua niin haukkuvat sinut pystyyn.
Ensin olet maailman kaunein, mukavin ja ihmeellisin olento, mutta kun käy ilmi ettet ole kiinnostunut niin muutut nanosekunnissa suttuiseksi, lihavaksi h*o raksi johon kukaan ei koskisi kepilläkään.
Joku miesten defenssi?
Olisi kiva kuulla jonkun miekkosen analyysi miksi käyttäytyvät näin. Tämä mollaus on yllättävänkin yleistä, kaunis nainen "haukutaan" pystyyn jos ei satu kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla jonkun miekkosen analyysi miksi käyttäytyvät näin. Tämä mollaus on yllättävänkin yleistä, kaunis nainen "haukutaan" pystyyn jos ei satu kiinnostumaan.
Ainakin voin tulla kertomaan, että en ole koskaan edes nähnyt tuollaista tilannetta, ja tulee ihan puun takaa että tuollaista tapahtuu
M39
Ketkä?