Naisystävän järkyttävä käytös- Muilla vastaavaa?
Olemme olleet naisystäväni kanssa yhdessä 6 vuotta. Suhteessamme ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt lähiaikoina olen ollut järkyttynyt. Eilen tein ruokaa.. pyysin naisystävää syömään , niin hän nauroi ruualleni. Olin tehnyt lammasta, perunoita, keitettyjä kananmunia ja kahta salaattia. Hän tokaisi ” siinä meidän ammattikokki” ja nauroi. Maistoi ruokaa, yökkäsi. Sanoin, että ” voit poistua pöydästä, ole hyvä” naisystävä alkoi huutamaan ja raivoamaan, kun en anna hänen syödä, pilaan kaiken ja olen maailman huonoin mies. Sanoin, että en jaksa katsella yökkimistä ja haukkumista. Tämän jälkeen naisystävä kaatoi mehulasin pöydälle tahallaan. Lähdin pöydästä ulos, koska hermoni menivät. Naisystävän mielestä minä tein väärin ja minun kuuluu pyytää anteeksi lapsellista käytöstäni.
Olimme lauantaina viihteellä. Naisystävä näki tiskillä omasta mielestään komean ja näköjään varatun miehen. Naisystävä lähti iskemään miestä humalassa. Sanoin, että lähden kotia, jos hän lähtee vieraan ja varatun miehen perään. Naisystävä alkoi huutamaan , että ” lähde” . Menin toiseen baariin ja tulin sieltä parin tunnin jälkeen takaisin tuonne samaan baariin. Naisystävä riiteli siellä toisen naisen kanssa, tämä toinen nainen oli tämän miehen nainen ja siis varattu, mutta naisystäväni ei meinannut millään luovuttaa iskemistä. Lopulta naisystäväni tuli takaisin luokseni ja alkoi kehumaan, kuinka hyvä mies olen. Otin tuoppini ja lähdin ja tuo nainen alkoi huutamaan , että ottaa minusta eron. Lähdin kotiin. Aamulla naisystävä pyysi anteeksi, mutta en antanut. Sanoin, että tahdon erota.
Nyt tänään sitten naisystävä sanoi, että en ole tarpeeksi kohtelias hänelle, en rakasta häntä ja että nuo asiat, mitä hän teki olivat osittain minun syytäni . Hän sanoi, ettei kukaan uusi nainen tule välittämään minusta.
Haluaisin nyt arvon naiset ja miehet kuulla teidän näkemyksen asiasta. Mitä tein väärin? Olen yrittänyt miettiä pääni puhki.
Olen aina ollut omasta mielestä rakastava ja huomioiva.
Kommentit (84)
Joku lienee jo todennut että nyt on aitoa wt menoa.
Voi olla jonkinlainen ikäkriisi eli nainen on pettynyt elämäänsä ja parisuhteeseensa. Haluaa muutosta hinnalla millä hyvänsä. Yrittää purkaa pahaa oloa sinuun ja saada sinut eron alullepanijaksi.
"Ditch the bitch."
Mun arvaus on,että naisella on ollut sivusuhde ja on siinä saanut takkiinsa.Nyt sitten purkaa pettymystään ja suruaan rähjäämällä sinulle.Asiat kotona ei miellytä ja tuntuu salarakkaan lähdön jälkeen arkisilta ja tylsiltä ja toisaalta pelkää menettävänsä sinutkin.Erityisesti varmaan pelkää,että sinäkin jätät.Nainen rauhoittuu taas kyllä kun löytyy uutta säpinää elämään jostain Instagram-viestittelijästä.
Sulle neuvo:Älä jää ihmettelemään syitä.Lähde.
Ne arkiset riidan aiheet ei oo se milä oikeasti mättää, ne on se missä se tulee esiin. Eli jos naisesi tai sinä ette kykene itse keskustelemaan tunteista/ tarpeistanne niin varatkas aika tunnekeskeiseen pariterapiaan. Auttaa