Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän järkyttävä käytös- Muilla vastaavaa?

Vierailija
21.04.2019 |

Olemme olleet naisystäväni kanssa yhdessä 6 vuotta. Suhteessamme ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt lähiaikoina olen ollut järkyttynyt. Eilen tein ruokaa.. pyysin naisystävää syömään , niin hän nauroi ruualleni. Olin tehnyt lammasta, perunoita, keitettyjä kananmunia ja kahta salaattia. Hän tokaisi ” siinä meidän ammattikokki” ja nauroi. Maistoi ruokaa, yökkäsi. Sanoin, että ” voit poistua pöydästä, ole hyvä” naisystävä alkoi huutamaan ja raivoamaan, kun en anna hänen syödä, pilaan kaiken ja olen maailman huonoin mies. Sanoin, että en jaksa katsella yökkimistä ja haukkumista. Tämän jälkeen naisystävä kaatoi mehulasin pöydälle tahallaan. Lähdin pöydästä ulos, koska hermoni menivät. Naisystävän mielestä minä tein väärin ja minun kuuluu pyytää anteeksi lapsellista käytöstäni.
Olimme lauantaina viihteellä. Naisystävä näki tiskillä omasta mielestään komean ja näköjään varatun miehen. Naisystävä lähti iskemään miestä humalassa. Sanoin, että lähden kotia, jos hän lähtee vieraan ja varatun miehen perään. Naisystävä alkoi huutamaan , että ” lähde” . Menin toiseen baariin ja tulin sieltä parin tunnin jälkeen takaisin tuonne samaan baariin. Naisystävä riiteli siellä toisen naisen kanssa, tämä toinen nainen oli tämän miehen nainen ja siis varattu, mutta naisystäväni ei meinannut millään luovuttaa iskemistä. Lopulta naisystäväni tuli takaisin luokseni ja alkoi kehumaan, kuinka hyvä mies olen. Otin tuoppini ja lähdin ja tuo nainen alkoi huutamaan , että ottaa minusta eron. Lähdin kotiin. Aamulla naisystävä pyysi anteeksi, mutta en antanut. Sanoin, että tahdon erota.
Nyt tänään sitten naisystävä sanoi, että en ole tarpeeksi kohtelias hänelle, en rakasta häntä ja että nuo asiat, mitä hän teki olivat osittain minun syytäni . Hän sanoi, ettei kukaan uusi nainen tule välittämään minusta.
Haluaisin nyt arvon naiset ja miehet kuulla teidän näkemyksen asiasta. Mitä tein väärin? Olen yrittänyt miettiä pääni puhki.
Olen aina ollut omasta mielestä rakastava ja huomioiva.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistit aterian, ja käyttäytyi noin.

Olet liian hyvä sille.

Jos kyseessä on hoitamaton bipolaarihäiriö (voi olla suvussa, onko muilla) siihen kuuluu ettei ole sairaudentuntoa. Sekään ei ole sinun asiasi, jos säästöt itsesi jollekin paremmalle. Älä anna seksin hämätä.

Täälläkin on monta, jotka arvostaisi että mies laittaa aterian.

Jätä se emakko.

Vierailija
22/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEHUlasin? Ruokajuomana mehua??

Kai sä tajuat, että ovat 16 v ja alkaneet olla yhdessä 10 v. Kukaan aikuinen ei tee/kirjoita tuollaisia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tehnyt mitään väärin. Naisesi on täysi k-sipää. Jätä saman tien.

Vierailija
24/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lopuksi kaikki on sinun syytäsi.

Vierailija
25/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on naisia ja miehiä joka lähtöön.

Mutta jos tosiaan tuollainen ollut sinulle vaikka ruuat olet tehnyt ja kaikki. Niin ei taida hänellä kaikki olla ihan kohdillaan.

Vierailija
26/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaali.

Vierailija
27/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tässä on ollut törkeä... Silti tuli mieleen, että hakeeko hän huomiota?

Tää on ihan hölmöä edes sanoa, kun sussa ei ole syytä kertomuksen perusteella, mutta..

oletko huomioinnut naistasi tarpeeksi viime aikoina? Kaikki ei huomiota kaipaa, mutta toiset kyllä. Ihanan ruuan kokkaaminen ei valitettavasti riitä. Onko arki ollut hektistä ja vähän yhteistä oloa ja aikaa pussailuun?

Toiset ihmiset vaan vaativat paljon.

Vierailija
28/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noin ota ja lähde. Tuollaista kohtelua ei tarvitse kestää.

Vierailija
29/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan hölmöä edes sanoa, kun sussa ei ole syytä kertomuksen perusteella, mutta..

oletko huomioinnut naistasi tarpeeksi viime aikoina? Kaikki ei huomiota kaipaa, mutta toiset kyllä. Ihanan ruuan kokkaaminen ei valitettavasti riitä. Onko arki ollut hektistä ja vähän yhteistä oloa ja aikaa pussailuun?

Miksi et voi lukea, mitä olen kirjoittanut? Mielestäni kirjoitin aloitukseen ihan selvästi, että olen rakastanut ja huomioinut niin paljon kun olen voinut.

Ap

Vierailija
30/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin juokse, ap! Tuo nainen on aivan sekopää. En ymmärrä naisia, jotka koko ajan haukkuvat miehiään kaikesta ja juoksevat toisten miesten perässä.

N39

Vierailija
31/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan korvaan kuulostaa, että naista rassaa asiat, joita et tuonut kirjoituksessa esiin. Tai sitten häntä on pitemmän päälle alkanut kyrsimään yksi jos toinenkin asia sinussa ja suhteessa, mutta jostain syystä ei osaa tuoda niitä julki kuten aikuiset. Oli nyt sitten niin, tai näin niin jos mahdollista käy juttelemassa tilanteesta jollekin ammattiauttajalle. Saat omia ajatuksiasi selkeämmäksi ja tukea ratkaisuihisi.

Vierailija
32/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi lukea, mitä olen kirjoittanut? Mielestäni kirjoitin aloitukseen ihan selvästi, että olen rakastanut ja huomioinut niin paljon kun olen voinut.

Ap

Niin sun mielestä. Mitäpä nainen on asiasta mieltä?

Usein ne erot tulee, kun toinen kuvittelee kaiken olleen hyvin, kuten ennenkin. Totuus onkin ihan muuta.

Kunhan kalastelin ja heitin yhden vinkin.

Naises käytös on ollut todella aka-arvosta. Jos pystytte keskustelemaan vielä, ehkä siellä on joku syy. Tai sitten hän haluaa erota ja yrittää tehdä susta syyllisen. Voimia!

Vierailija
33/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEHUlasin? Ruokajuomana mehua??

Ihmettelin ihan samaa. Kas kun ei oikein väkevää ja sakkaista miesvirtsaa ollut lasissa ruokajuomana.

Vierailija
34/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Otit naisen hoikkuuden ja ulkonäön takia? Mikä teitä miehiä vaivaa kun naisen luonne tulee teille vasta vikana.

Vierailija
35/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Kaverin vaimo oli ykskaks moinen mahdoton prinsessa. Vajaa pari viikkoa katteli ja kärsi, sitten ärähti.

Vaimolla oli todettu rintasyöpä ja yritti yksin selvitä siitä.

Vierailija
36/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usein ne erot tulee, kun toinen kuvittelee kaiken olleen hyvin, kuten ennenkin. Totuus onkin ihan muuta.

Naises käytös on ollut todella aka-arvosta. Jos pystytte keskustelemaan vielä, ehkä siellä on joku syy. Tai sitten hän haluaa erota ja yrittää tehdä susta syyllisen. Voimia!

No miksi kirjoittaisin tänne, jos suhteessamme olisi asiat pielessä ja naisystäväni käytös johtuisi siitä?

Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en ole tehnyt mitään väärää tai loukannut häntä. Olen luonteeltani kiltti ja kohtelias ja se on myös muidenkin yleinen mielipide minusta.

Ap

Vierailija
37/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Otit naisen hoikkuuden ja ulkonäön takia? Mikä teitä miehiä vaivaa kun naisen luonne tulee teille vasta vikana.

Sellaista se on, kun on valittava se kaunein jännänainen ja kilttejä vähemmän näyttäviä naisia ei edes huomata.

Luonnevikaisuus ei haittaa yhtään, kunhan on tarpeeksi kaunis ja laiha.

Vierailija
38/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ymmärrä, mitä kirjoitan? Juurihan kirjoituksessani mainitsin, että nuo piirteet ovat tulleet esille vasta nyt. Luuletko , että viettäisin 6 vuotta aikaa elämästäni ihmisen kanssa, joka olisi kokoajan käyttäytynyt noin? Ilmeisesti sinulla kokemuksia ihmisen valitsemisesta ulkonäön perusteella, kun noin kovasti jaksoit kommentoida. Minulla se ei ole ykkösasia.

Ap

Vierailija
39/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi kirjoittaisin tänne, jos suhteessamme olisi asiat pielessä ja naisystäväni käytös johtuisi siitä?

Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en ole tehnyt mitään väärää tai loukannut häntä. Olen luonteeltani kiltti ja kohtelias ja se on myös muidenkin yleinen mielipide minusta.

Ap

Ei ole kaikki hyvin, jos nainen käyttäytyy noin sietämättömästi.

Vierailija
40/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ak*a on sopimaton minkäänlaiseen suhteeseen. Nar*isti ja oman erinomaisuutensa pauloissa. Jätä olemaan ihan vaan keskenään. Et tarvitse moista ihmistä mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä