Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän järkyttävä käytös- Muilla vastaavaa?

Vierailija
21.04.2019 |

Olemme olleet naisystäväni kanssa yhdessä 6 vuotta. Suhteessamme ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt lähiaikoina olen ollut järkyttynyt. Eilen tein ruokaa.. pyysin naisystävää syömään , niin hän nauroi ruualleni. Olin tehnyt lammasta, perunoita, keitettyjä kananmunia ja kahta salaattia. Hän tokaisi ” siinä meidän ammattikokki” ja nauroi. Maistoi ruokaa, yökkäsi. Sanoin, että ” voit poistua pöydästä, ole hyvä” naisystävä alkoi huutamaan ja raivoamaan, kun en anna hänen syödä, pilaan kaiken ja olen maailman huonoin mies. Sanoin, että en jaksa katsella yökkimistä ja haukkumista. Tämän jälkeen naisystävä kaatoi mehulasin pöydälle tahallaan. Lähdin pöydästä ulos, koska hermoni menivät. Naisystävän mielestä minä tein väärin ja minun kuuluu pyytää anteeksi lapsellista käytöstäni.
Olimme lauantaina viihteellä. Naisystävä näki tiskillä omasta mielestään komean ja näköjään varatun miehen. Naisystävä lähti iskemään miestä humalassa. Sanoin, että lähden kotia, jos hän lähtee vieraan ja varatun miehen perään. Naisystävä alkoi huutamaan , että ” lähde” . Menin toiseen baariin ja tulin sieltä parin tunnin jälkeen takaisin tuonne samaan baariin. Naisystävä riiteli siellä toisen naisen kanssa, tämä toinen nainen oli tämän miehen nainen ja siis varattu, mutta naisystäväni ei meinannut millään luovuttaa iskemistä. Lopulta naisystäväni tuli takaisin luokseni ja alkoi kehumaan, kuinka hyvä mies olen. Otin tuoppini ja lähdin ja tuo nainen alkoi huutamaan , että ottaa minusta eron. Lähdin kotiin. Aamulla naisystävä pyysi anteeksi, mutta en antanut. Sanoin, että tahdon erota.
Nyt tänään sitten naisystävä sanoi, että en ole tarpeeksi kohtelias hänelle, en rakasta häntä ja että nuo asiat, mitä hän teki olivat osittain minun syytäni . Hän sanoi, ettei kukaan uusi nainen tule välittämään minusta.
Haluaisin nyt arvon naiset ja miehet kuulla teidän näkemyksen asiasta. Mitä tein väärin? Olen yrittänyt miettiä pääni puhki.
Olen aina ollut omasta mielestä rakastava ja huomioiva.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puskista tuli tällainen käytös kuuden yhteisen vuoden jälkeen? 

Erikoista...ehkä naisystävälläsi on puhjennut mielenterveysongelma.

Vierailija
2/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit väärin? Et eronnut aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meni vähän liiallisuuksiin. Harjoittele vielä. Antaisin 0/5 jos olisin rehellinen, mutta vaivannäöstä saat puoli pistettä.

Vierailija
4/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEHUlasin? Ruokajuomana mehua??

Vierailija
5/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuollainen hullu kun söin e-pillereitä, tosin itkin myös lisäksikoko ajan. Lopetettuani olen ollut ihan normaali.

Vierailija
6/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä näkyy saaneet tarpeekseen suhteestanne ja yrittää saada sinua panemaan välit poikki. Kysy itseltäsi, saatko suhteelta enemmän kuin siinä menetät. Ja juokse.

Vierailija
9/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen toimintansa muistuttaa bipolaarisen käytöstä manian aikana.

Vierailija
10/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Onko se sinulta jotenkin pois, jos juomme mehua?

Ap

Vierailija
11/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetään sukupuoliroolit toisinpäin, niin tuollaista hämmästyttävää käytöstä löytyy wt miehiltä... ehkä olet löytänyt pubiruusun :D

Vierailija
12/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounasravintolassa näyttää olevan tarjolla veden lisäksi mehua. En ole koskaan ajatellut järkyttyä tilanteesta.

Ihmettelen enemmän aikuisia ihmisiä, jotka juovat maitoa ruoan kanssa.

ohis

Vierailija
13/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puskista tuli tällainen käytös kuuden yhteisen vuoden jälkeen? 

Erikoista...ehkä naisystävälläsi on puhjennut mielenterveysongelma.

Juurihan kirjoitin sen . Enkai olisi 6 vuotta tällaistä katsellut

Ap

Vierailija
14/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi nyt vaan ainakin pysyä sillä mehulinjalla. 

Vierailija
15/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee naisesta entinen naisystävä. Eihän tuo ole terveen ihmisen toimintaa.

Vierailija
16/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on epävarma itsestään, joten testaa sinua ja rakkauttasi jatkuvasti tajuamatta, että se johtaa lopulta eroon.

Jos vaan jaksat niin menkää terapiaan ja/tai istukaa alas juttelemaan. Naisesi mielestä teillä on selvittämättömiä asioita.

Jos et jaksa niin eroa suoraan, ihan susta kiinni. Kyllä tuosta voi vielä normaalin saada, jos se saa purkaa mieltään painavat asiat ja omat epävarmuudet, mutta se voi olla melkoinen projekti. Jos kuitenkin 6v on oltu yhdessä ilman ongelmia niin ehkä sitä kannattaa yrittää selvittää ensin.

Vierailija
17/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku vakava mielenterveysongelma, jos yhtäkkiä alkoi. Mutta arvaan että sairaudentunto puuttuu, eikä naisystävä koe tarpeelliseksi hakea apua itselleen. Jos kehotat lääkäriin, nimittänee sua hulluksi. Vaikea tianne. Jos vaikka työpaikallaan käyttäytyy samoin, luulis että sieltä ohjataan hoitoon. Tai joku naisen ystävä, voisko auttaa?

Vierailija
18/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Onko se sinulta jotenkin pois, jos juomme mehua?

Ap

Tämä paljasti, että ap on nainen.

Vierailija
19/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, se on ainut neuvo, jonka annan.

Suhteen ”kuheruskuukaudet” on ohi ja naista on alkanut kyllästyttää. Nyt näet todellisuudessa, kenen kanssa olet tekemisissä. Kun tämä on alkanut, mitä tahansa voi tapahtua. Kun juo, voi sattua vaikka ja mitä episodeja, joita sitten ”kadutaan”.

Jos nainen olisi tasapainossa ja arvostaisi sinua todella, ei hän koskaan kohtelisi sinua noin. Nyt tulet saamaan hänen toilailuistaan syyt omille niskoillesi, vaikka syyt ei todella ole sinussa.

Tämä on nähty. Vaikka ero kirpaisee niin lähde, ennenkuin sattuu vielä kovempaa.

Vierailija
20/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit väärin... Käytit sanaa "sitten".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi