Naisystävän järkyttävä käytös- Muilla vastaavaa?
Olemme olleet naisystäväni kanssa yhdessä 6 vuotta. Suhteessamme ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt lähiaikoina olen ollut järkyttynyt. Eilen tein ruokaa.. pyysin naisystävää syömään , niin hän nauroi ruualleni. Olin tehnyt lammasta, perunoita, keitettyjä kananmunia ja kahta salaattia. Hän tokaisi ” siinä meidän ammattikokki” ja nauroi. Maistoi ruokaa, yökkäsi. Sanoin, että ” voit poistua pöydästä, ole hyvä” naisystävä alkoi huutamaan ja raivoamaan, kun en anna hänen syödä, pilaan kaiken ja olen maailman huonoin mies. Sanoin, että en jaksa katsella yökkimistä ja haukkumista. Tämän jälkeen naisystävä kaatoi mehulasin pöydälle tahallaan. Lähdin pöydästä ulos, koska hermoni menivät. Naisystävän mielestä minä tein väärin ja minun kuuluu pyytää anteeksi lapsellista käytöstäni.
Olimme lauantaina viihteellä. Naisystävä näki tiskillä omasta mielestään komean ja näköjään varatun miehen. Naisystävä lähti iskemään miestä humalassa. Sanoin, että lähden kotia, jos hän lähtee vieraan ja varatun miehen perään. Naisystävä alkoi huutamaan , että ” lähde” . Menin toiseen baariin ja tulin sieltä parin tunnin jälkeen takaisin tuonne samaan baariin. Naisystävä riiteli siellä toisen naisen kanssa, tämä toinen nainen oli tämän miehen nainen ja siis varattu, mutta naisystäväni ei meinannut millään luovuttaa iskemistä. Lopulta naisystäväni tuli takaisin luokseni ja alkoi kehumaan, kuinka hyvä mies olen. Otin tuoppini ja lähdin ja tuo nainen alkoi huutamaan , että ottaa minusta eron. Lähdin kotiin. Aamulla naisystävä pyysi anteeksi, mutta en antanut. Sanoin, että tahdon erota.
Nyt tänään sitten naisystävä sanoi, että en ole tarpeeksi kohtelias hänelle, en rakasta häntä ja että nuo asiat, mitä hän teki olivat osittain minun syytäni . Hän sanoi, ettei kukaan uusi nainen tule välittämään minusta.
Haluaisin nyt arvon naiset ja miehet kuulla teidän näkemyksen asiasta. Mitä tein väärin? Olen yrittänyt miettiä pääni puhki.
Olen aina ollut omasta mielestä rakastava ja huomioiva.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tässä on ollut törkeä... Silti tuli mieleen, että hakeeko hän huomiota?
Tää on ihan hölmöä edes sanoa, kun sussa ei ole syytä kertomuksen perusteella, mutta..
oletko huomioinnut naistasi tarpeeksi viime aikoina? Kaikki ei huomiota kaipaa, mutta toiset kyllä. Ihanan ruuan kokkaaminen ei valitettavasti riitä. Onko arki ollut hektistä ja vähän yhteistä oloa ja aikaa pussailuun?
Toiset ihmiset vaan vaativat paljon.
Miksi et voi lukea, mitä olen kirjoittanut? Mielestäni kirjoitin aloitukseen ihan selvästi, että olen rakastanut ja huomioinut niin paljon kun olen voinut.
ApNiin sun mielestä. Mitäpä nainen on asiasta mieltä?
Usein ne erot tulee, kun toinen kuvittelee kaiken olleen hyvin, kuten ennenkin. Totuus onkin ihan muuta.
Kunhan kalastelin ja heitin yhden vinkin.
Naises käytös on ollut todella aka-arvosta. Jos pystytte keskustelemaan vielä, ehkä siellä on joku syy. Tai sitten hän haluaa erota ja yrittää tehdä susta syyllisen. Voimia!
No miksi kirjoittaisin tänne, jos suhteessamme olisi asiat pielessä ja naisystäväni käytös johtuisi siitä?
Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en ole tehnyt mitään väärää tai loukannut häntä. Olen luonteeltani kiltti ja kohtelias ja se on myös muidenkin yleinen mielipide minusta.
ApEi ole kaikki hyvin, jos nainen käyttäytyy noin sietämättömästi.
No se vika voi olla muussakin kuin minussa. Vähän hankalaa on edes yrittää kysellä mitään, kun alkaa haukkuminen. Jos kysyisin, onko hänellä jotain murheita, niin hän haukkuisi minut samantien, ettei kelpaa minulle ja että yritän mustamaalata häntä.
Ap
Mitä teit väärin?
No kuulostaa et pokasit jonkun itserakkaan epävakaan bitchin tai psykoosipotilaan.
Kummin vaan niin väärin pokattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tässä on ollut törkeä... Silti tuli mieleen, että hakeeko hän huomiota?
Tää on ihan hölmöä edes sanoa, kun sussa ei ole syytä kertomuksen perusteella, mutta..
oletko huomioinnut naistasi tarpeeksi viime aikoina? Kaikki ei huomiota kaipaa, mutta toiset kyllä. Ihanan ruuan kokkaaminen ei valitettavasti riitä. Onko arki ollut hektistä ja vähän yhteistä oloa ja aikaa pussailuun?
Toiset ihmiset vaan vaativat paljon.
Miksi et voi lukea, mitä olen kirjoittanut? Mielestäni kirjoitin aloitukseen ihan selvästi, että olen rakastanut ja huomioinut niin paljon kun olen voinut.
ApNiin sun mielestä. Mitäpä nainen on asiasta mieltä?
Usein ne erot tulee, kun toinen kuvittelee kaiken olleen hyvin, kuten ennenkin. Totuus onkin ihan muuta.
Kunhan kalastelin ja heitin yhden vinkin.
Naises käytös on ollut todella aka-arvosta. Jos pystytte keskustelemaan vielä, ehkä siellä on joku syy. Tai sitten hän haluaa erota ja yrittää tehdä susta syyllisen. Voimia!
No miksi kirjoittaisin tänne, jos suhteessamme olisi asiat pielessä ja naisystäväni käytös johtuisi siitä?
Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en ole tehnyt mitään väärää tai loukannut häntä. Olen luonteeltani kiltti ja kohtelias ja se on myös muidenkin yleinen mielipide minusta.
ApEi ole kaikki hyvin, jos nainen käyttäytyy noin sietämättömästi.
No se vika voi olla muussakin kuin minussa. Vähän hankalaa on edes yrittää kysellä mitään, kun alkaa haukkuminen. Jos kysyisin, onko hänellä jotain murheita, niin hän haukkuisi minut samantien, ettei kelpaa minulle ja että yritän mustamaalata häntä.
Ap
Mitä sitten tältä keskustelulta haluat? Mikä on pointti? Kysyt aloituksessa, että ''mitä tein väärin'', ja kun jotkut täällä yrittävät ehdotella että mikä voisi mättää niin vastaat tylysti että sinussa ei kyllä varmasti ole mitään vikaa ja miksi pitää haukkua.
Ihan niin kuin kymmenet muutkin täällä olen myös sitä mieltä, että naisella on nyt omassa päässään vikaa ja suosittelen eroamaan. Mutta en ymmärrä tämän keskustelun pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan puskista tuli tällainen käytös kuuden yhteisen vuoden jälkeen?
Erikoista...ehkä naisystävälläsi on puhjennut mielenterveysongelma.
Juurihan kirjoitin sen . Enkai olisi 6 vuotta tällaistä katsellut
Ap
No jos yhtäkkiä muuttuu tuollaiseksi hulluksi, niin jotainhan sillä on päässä vialla. Puhjennut bipo tai psykoosi tai jotain. Yritä nyt ekaksi hommata se hoitoon, jos kerran tähän asti on ollut ihan normaali ja hyvä kumppani.
Tämmöinen naisvihaketju tällä kertaa.
(Eikös tämä kuulu asiaan silloinkin, kun mies valittaa omasta kumppanistaan, kun kerran toisinpäin tehdyt avaukset ovat aina miesvihaa.)
No ensinnäkin, lammas on ihan v*tun pahaa oli se sit valmistettu miten tahansa ja varsinkin mehun kanssa tarjoiltuna makuelämys on taatusti ollut yököttävä. Siinä sun eka virhe.
Se, että menit vielä takaisin samaan baariin räväkän eukkosi tykö oli virhe nro 2. Joten suosittelen lämpimästi, että eroatte niin tyrkkypirkkosi saattaa löytää jonkun varatun ja sä saatat löytää itsellesi uuden naisen jolla ei toivottavasti ole makuaistia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan. Otit naisen hoikkuuden ja ulkonäön takia? Mikä teitä miehiä vaivaa kun naisen luonne tulee teille vasta vikana.
Sellaista se on, kun on valittava se kaunein jännänainen ja kilttejä vähemmän näyttäviä naisia ei edes huomata.
Luonnevikaisuus ei haittaa yhtään, kunhan on tarpeeksi kaunis ja laiha.Mikä katellisuusvimma sinuun on oikein iskenyt? Mistä sinä tiedät, miltä avovaimoni näyttää? Mitä tekemistä kauneudella on ilkeyden kanssa? Mene kehittämään itsetuntoasi ja koita päästä kateudesta eroon. Niin ja.. naisystäväni on ihan tavallinen nainen kuten minäkin tavallinen mies.
Ap
Sen siitä saa kun ulkonäön perusteella valkkaa k*sipään. Eipä kelpaa rumat kiltit naiset. :(
Olet unelmien mies, potkaise se rasittava nart-tu helkkariin pilaamasta fiiliksiäsi yhtään enempää.
Kesä tulossa ja biitsibeibet oottaa sua, namu!
Kuulostaa epävakaalta, eli mt-ongelmia on ihan selkeesti. Ystäväni käyttäytyy juuri noin. Saa kilareita mitättömistä asioista, huomion hakuinen (baarissa), käyttää liikaa alkoa ym.
Välillä on ihan ok ja oikein mukava. Ja yht äkkiä kaikki muuttuu taas....huh huh.
Koska korostat moneen kertaan, että olet rakastava ja huomioiva mies, ehdotukseni on, että ehkä olet sitä liikaakin. Nainen on ahdistunut liikaan rakastamiseen, ja tuntee olevansa vankilassa. Ehkä olet tossukka ja nainen yrittää saada sinusta jotain reaktiota aikaan.
Väärät ovat keinot, siitä olen samaa mieltä monen muun kanssa. Tuo johtaa vaan eroon. Paras teille olisi siis ihan rehellisesti yrittää keskustella missä nyt mättää ja antaa molemmille puheenvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Koska korostat moneen kertaan, että olet rakastava ja huomioiva mies, ehdotukseni on, että ehkä olet sitä liikaakin. Nainen on ahdistunut liikaan rakastamiseen, ja tuntee olevansa vankilassa. Ehkä olet tossukka ja nainen yrittää saada sinusta jotain reaktiota aikaan.
Väärät ovat keinot, siitä olen samaa mieltä monen muun kanssa. Tuo johtaa vaan eroon. Paras teille olisi siis ihan rehellisesti yrittää keskustella missä nyt mättää ja antaa molemmille puheenvuoro.
Voi olla, vaikka en kyllä sitä liikaa käytännössä näytä. Avovaimo on paljon menossa, että kyllä hänellä omaa aikaa ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin, lammas on ihan v*tun pahaa oli se sit valmistettu miten tahansa ja varsinkin mehun kanssa tarjoiltuna makuelämys on taatusti ollut yököttävä. Siinä sun eka virhe.
Se, että menit vielä takaisin samaan baariin räväkän eukkosi tykö oli virhe nro 2. Joten suosittelen lämpimästi, että eroatte niin tyrkkypirkkosi saattaa löytää jonkun varatun ja sä saatat löytää itsellesi uuden naisen jolla ei toivottavasti ole makuaistia...
No avovaimo sitä mehua itse halusi. Eikai se minun vika ole. Eipä ole ennen lammas ollut pahaa, kun hän sitä itse toivoi.. kerro mikä se virhe ruuassa oli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hänen toimintansa muistuttaa bipolaarisen käytöstä manian aikana.
Muistuttaa, mutta ei kai siitä voi olla kyse; yhtäkkiä mania 6 vuoden yhdessäolon jälkeen, mutta mies ei olisi huomannut masennusjaksoja 6 vuoden aikana/ei olisi tullut tätä ennen maniavaihetta.
Toi ap:n tarina kuulostaa niin provolta kuin voi olla.
Kuulostaa siltä, että naisesi haluaa lopettaa teidän seurustelun, mutta ei pysty sanomaan sitä joten käyttäytyy kamalasti jotta sä jättäisit sen. Tämmösiä me naiset ollaan, ei pysty suoraan sanoon niin kieroillaan.
Jotenkin tuosta sai sellaisen käsityksen, että hän on vihainen jostain. Jos hän luulee, että olet pettänyt tai tehnyt jotain muuta väärää? Hän osoittaa mieltään noin. Oletko kysynyt tarkemmin hänen käytöstään? Kannattaa olla rauhallinen.
Avovaimosi kuulostaa kyllä aika pakkaukselta. Jos mieheni kohtelisi minua noin, niin päästäisin vapaaksi. Tahtooko kumpikaan teistä edes olla tuossa suhteessa? Avovaimosi ei ainakaan kunnioita sinua ollenkaan. Mitenköhän rakkauden laita?
Ei millään pahalla, mutta kuulostatte aika hölmöille molemmat. Selkeästi siis sovitte toisillenne. Kait naisystäväsi on jo raskaana? :)
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kuulostatte aika hölmöille molemmat. Selkeästi siis sovitte toisillenne. Kait naisystäväsi on jo raskaana? :)
No sinä se hölmö ainakin olet kommentin perusteella. Oikea hölmö.
Ei tähän pysty vastaamaan oikeastu muut, kun ap:n naisystävä.
Itse olen kilahtanut silloin, kun 1) rupesin syömään pillereitä, 2) tulin raskaaksi x 2. Tokan raskauden alettua mies tajusi raskauden ennen minua ja raskaustestiä mun (älyttömästä) käytöksestä.
Eli voisiko liittyä naisystävän hormoonitoimintaan? Kilahtaminen ilman syytä ja erittäin impulsiivinen toiminta kuulostaa siltä (ainakin itseni kohdalla).
Jos naisystäväsi ei ole raskaana, vaihtanut hormonaaliseen ehkäisyyn tai hänen vaihdevuotensa eivät ole alkaneet, on syy muualla.
Mikä katellisuusvimma sinuun on oikein iskenyt? Mistä sinä tiedät, miltä avovaimoni näyttää? Mitä tekemistä kauneudella on ilkeyden kanssa? Mene kehittämään itsetuntoasi ja koita päästä kateudesta eroon. Niin ja.. naisystäväni on ihan tavallinen nainen kuten minäkin tavallinen mies.
Ap