Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän järkyttävä käytös- Muilla vastaavaa?

Vierailija
21.04.2019 |

Olemme olleet naisystäväni kanssa yhdessä 6 vuotta. Suhteessamme ei ollut mitään ongelmia, mutta nyt lähiaikoina olen ollut järkyttynyt. Eilen tein ruokaa.. pyysin naisystävää syömään , niin hän nauroi ruualleni. Olin tehnyt lammasta, perunoita, keitettyjä kananmunia ja kahta salaattia. Hän tokaisi ” siinä meidän ammattikokki” ja nauroi. Maistoi ruokaa, yökkäsi. Sanoin, että ” voit poistua pöydästä, ole hyvä” naisystävä alkoi huutamaan ja raivoamaan, kun en anna hänen syödä, pilaan kaiken ja olen maailman huonoin mies. Sanoin, että en jaksa katsella yökkimistä ja haukkumista. Tämän jälkeen naisystävä kaatoi mehulasin pöydälle tahallaan. Lähdin pöydästä ulos, koska hermoni menivät. Naisystävän mielestä minä tein väärin ja minun kuuluu pyytää anteeksi lapsellista käytöstäni.
Olimme lauantaina viihteellä. Naisystävä näki tiskillä omasta mielestään komean ja näköjään varatun miehen. Naisystävä lähti iskemään miestä humalassa. Sanoin, että lähden kotia, jos hän lähtee vieraan ja varatun miehen perään. Naisystävä alkoi huutamaan , että ” lähde” . Menin toiseen baariin ja tulin sieltä parin tunnin jälkeen takaisin tuonne samaan baariin. Naisystävä riiteli siellä toisen naisen kanssa, tämä toinen nainen oli tämän miehen nainen ja siis varattu, mutta naisystäväni ei meinannut millään luovuttaa iskemistä. Lopulta naisystäväni tuli takaisin luokseni ja alkoi kehumaan, kuinka hyvä mies olen. Otin tuoppini ja lähdin ja tuo nainen alkoi huutamaan , että ottaa minusta eron. Lähdin kotiin. Aamulla naisystävä pyysi anteeksi, mutta en antanut. Sanoin, että tahdon erota.
Nyt tänään sitten naisystävä sanoi, että en ole tarpeeksi kohtelias hänelle, en rakasta häntä ja että nuo asiat, mitä hän teki olivat osittain minun syytäni . Hän sanoi, ettei kukaan uusi nainen tule välittämään minusta.
Haluaisin nyt arvon naiset ja miehet kuulla teidän näkemyksen asiasta. Mitä tein väärin? Olen yrittänyt miettiä pääni puhki.
Olen aina ollut omasta mielestä rakastava ja huomioiva.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
62/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sekosi juuri noin, kun sairastui skitsofreniaan. Muutaman päivän oli poissaoleva ja sitten kilahti. Nainen kyseessä. Oli siihen asti ollut täysin normaali, rauhallinen ihminen. Tuosta päivästä alkoi alamäki ja hän menetti mielenterveytensä täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääs susta eroon

Vierailija
64/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin L U T K A  luiskaan vaan ! Ei tuollaisesta paskakasasta ole mitään iloa, kenellekkään.

Vierailija
65/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioitusta peliin ja eroa. Tai jatka elämää hänen kanssaan ja kärsi.

Oma valinta.

Vierailija
66/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa selvin päin. Kysy, mitä nainen haluaa. Viina sekoittaa pään. Naisen käytös kuulostaa humalaisen tai Narkkarin käytökseltä. Hän ei ota vastuuta omasta käytöksestään. Älä jatkossa palvele häntä äläkä Anna hänen käyttää itseäsi hyväksi. Vaadi kunnioitusta.

Vierailija
67/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen ja vituttaa äijän lapatossumaisuus. Vetäisi vaikka turpaan tai vääntäisi nokasta, mutta ei hyväksyisi kaikkea mitä teen. Voisin erota itsekin, mutta miksi sen tekisin kun toinen sietää kaiken. Olen mulkku naiseksi, tiedän.

Vierailija
68/84 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt ei voi kukaan tietää mitä sen naisen päässä liikkuu. jotain ongelmaa purkaa sinuun, onko se sitten hänen omansa vai teidän suhteeseen liittyvä, sitä pitää kysyä, puhukaa. Toki esim. pms saa käyttäytymään oudosti. Itse ollut raivohullu kerran kuussa kunnes aloitin pillerit... voisit kysyä miksi ajattelee, ettet ole kohtelias, rakasta ym... oletko huomannut naisella huonoa itsetuntoa, epävarmuutta itsestään tmv?

Vierailija
69/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa, naisen, joka rakastaa ja arvostaa sinua sellaisena kuin olet. Olen varma, että löydät sellaisen. Naisystäväsi tässä on täysi kakara ja yrittää parhaansa mukaan vyöryttää kaiken syyn sinun niskoillesi, mutta sinä ET OLE tehnyt mitään väärää. Tsemppiä!

Vierailija
70/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia naisen käytöstä. Sitä on vain kestettävä jos meinaa saman katon alla asua.

Vierailija
71/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko naisystävälläsi on mielenterveysongelmia tai väärä hormonaalinen ehkäisy käytössä. Kannattaa selvittää kumpi ja voiko asialle tehdä mitään. Olet kyllä pitkäjänteinen, että olet jaksanut katsella tuota noinkin kauan. 

Vierailija
72/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on tuollainen apn kuvaama keski-ikäinen nainen ja tossukka mies. Kerran tuli hänen lähettämiään viestejä vahingossa meidän talouteemme kun tossukkamies oli yksin reissussa niin tämä nainen laittoi viestejä joissa hänellä oli "sydänkohtaus" ja ties mitä vaivoja ja että tossukan pitäisi ottaa heti yhteyttä saatuaan viestit. Eli ei jättänyt tossukkaa rauhaan edes tämän lomamatkalla.

Nainen voi hermostua mistä vaan, sättii miestä, saa raivokohtauksia ja passuuttaa kaikessa miestä. Mies saa vaan sättimistä osakseen ja jatkuvaa huomauttelua siitä miten epäonnistunut tämä on kaikessa. Tätä on jatkunut jo yli kymmenen vuotta. Voiko seksin voima olla noin suuri että tossukka katselee moista vai mitä ihmettä? Sääliksi käy. Eivät ole naimisissa eivätkä asu yhdessä.

Vierailija
73/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen sensaatioavaus tänään.

Vierailija
74/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on esittänyt sinulle 6-vuotta olevansa jotain muuta kuin on. Hän on pitänyt kusi#päisen luonteensa piilossa.

Vierailija
75/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen ja vituttaa äijän lapatossumaisuus. Vetäisi vaikka turpaan tai vääntäisi nokasta, mutta ei hyväksyisi kaikkea mitä teen. Voisin erota itsekin, mutta miksi sen tekisin kun toinen sietää kaiken. Olen mulkku naiseksi, tiedän.

Sairas sinä olet, olit sitten trolli tai et.

Vierailija
76/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäydyin noin, kun olin todella syvällä masennuksessa ja itsetuhoisuudessa. En tiedä, onko olemassa sellaista kuin maaninen masennus, mutta sellaista se oli. Olin ahdistunut, itsetuhoinen ja maaninen. En halunnut olla poikaystäväni kanssa, mutta en pystynyt jättämään häntä. Aloin sitten sekoilla oikein urakalla, osittain varmaan tuon mt-ongelman vuoksi ja osittain sen haluni irrottautua suhteesta. Nyt olen ollut jo vuosia "terveiden kirjoissa", eikä tulisi mieleenkään käyttäytyä noin.

Vierailija
77/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanoloinen vaimoke minulla.

Ellei tuo sitten ollut vaimosi yritys heittää hyvä vitsi, mikä epäonnistui pahasti, sanoisin, että meneillään on hänen taholtaan paljon vakavampaa. Puhun vain omasta kokemuksesta.

Vaimoni petti minua toisen miehen kanssa. Suhde oli edennyt sille tasolle että vaimoni oli jo alkanut miettimään muuttoa yhteen tämän miehen kanssa ja eroa minusta. Halusi saada kuitenkin minut eroamaan hänestä, koska omatunto ei sallinut hänen itsensä eroavan minusta. Kummallista, koska salli itselleen kuitenkin pettämisen ja toisen miehen panemisen. Syytti, riehui, yritti tehdä elämästään ja elämästäni mahdollisimman vaikean, jotta kyllästyisin ja ilmoittaisin haluavani erota. Ja tiedän tämän siitä, että kertoi asiasta myöhemmin suoraan.

Vaimoni jäi kuitenkin kiinni kaikista näistä suunnitelmistaan ja pettämisestä, jolloin miesystävä laittoikin jarrun päälle. Oletan miehen pettäneen myös vaimoani tai sitten ei halunnutkaan suhteesta vaimoni kanssa seksiä enempää.

Tuona aikana alkoi juuri tuollainen ap:n vaimon kaltainen käytös. Vaimoni alkoi kostaa ja syyttää minua elämänsä (ja molempien suhteiden) pilaamisesta

Luuli saavansa kaiken, mutta menettikin sekä hänet ja minut.

Vierailija
78/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kilahtaa noin 6 vuoden jälkeen niin jotain on nyt tapahtunut joka tämän käytöksen on laukaissut. Ei kukaan jaksa teeskennellä 6 vuotta olevansa normaali ja sitten paljastu täydeksi idiootiksi. Jotain muuta tässä on takana joten älä eroa vielä vaan ota selvää mistä on kysymys!

Minkä ikäinen naisesi on? Kenties hän on raskaana, vaihtanut ehkäisyä, tai vaihdevuosi oireita?

Kenties hän on sairastunut joko psyykkisesti tai fyysisesti ja siksi ei ole tasapainossa. Voitko saada hänet lääkäriin?

Onko hän padonnut tunteitaan kaikki nämä vuodet ja nyt ne purkautuvat kerralla? Kysy onko hän katkera jostakin ja sitten kuuntele aidosti. Vaikka kuvittelisin olevasi täydellinen mies niin ei asia välttämättä näin ole. Pari juttua tulee heti mieleen: 6 vuotta yhdessä etkä ole kosinut, ei ole lastakaan. Tunteeko hän että on tuhlannut nuoruutensa odottaen turhaan jotakin jota ei tule koskaan sinulta saamaan.

Vierailija
79/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEHUlasin? Ruokajuomana mehua??

Monet ihan aikuiset, monikymppiset, ihmiset juovat ruuan kanssa jotain mehua. 

Vierailija
80/84 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEHUlasin? Ruokajuomana mehua??

Lounasravintolassa näyttää olevan tarjolla veden lisäksi mehua. En ole koskaan ajatellut järkyttyä tilanteesta.

Ihmettelen enemmän aikuisia ihmisiä, jotka juovat maitoa ruoan kanssa.

ohis

Totta. Hirveän näköistä kun aikuiset ihmiset juovat maitoa ruuan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän