Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi johtavissa asemissa olevilla ei ole tatuointeja?

Vierailija
21.04.2019 |

Matti Vanhasella tai Juha Sipilällä ei todellakaan ole mitään tatuointeja. Kummatkin ovat menestyneitä ja arvostettuja johtajia. Miksi he eivät ota tatuointeja?

Tatuoitu nainen

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit sattuvat, ovat ikävän näköisiä ja täysin out. Mikä on se syy, joka saa ihmiset hakkauttamaan ihoonsa rumia sinisiä kuvia ?

Vierailija
2/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä tatskaketjuja jaksa. Eikö kukaan keksi mitään uutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saunonut heidän kanssaan, vai mistä tiedät, ettei Sipilällä ole pikku apilanlehteä pakarassa?

Vierailija
4/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii i... Mietipä sitä. Itsekin olen yritysjohdossa duunissa ilman tatskoja eikä meidän johtoryhmämme jäsenistä kellään ole niitä myöskään. Tatskoja olen nähnyt lähinnä elämämkoululaisilla ja selkeästi alemman sosiaaliluokan kansalaisilla. Yleensä ne ovat aika pöljän näköisiä ellet ole merimies tai vanki.

Vierailija
5/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte kellä on tatuointeja ja kellä ei :D

Vierailija
6/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii i... Mietipä sitä. Itsekin olen yritysjohdossa duunissa ilman tatskoja eikä meidän johtoryhmämme jäsenistä kellään ole niitä myöskään. Tatskoja olen nähnyt lähinnä elämämkoululaisilla ja selkeästi alemman sosiaaliluokan kansalaisilla. Yleensä ne ovat aika pöljän näköisiä ellet ole merimies tai vanki.

Mistä sinä tiedät, mitä johtoryhmän Tuijalla on sisäreidessä?

Vierailija
7/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on juuri se tekijä, joista voi ulospäin nähdä kuuluuko fiksujen vai yksinkertaisten ryhmään.

ja se on hienoa!

Vierailija
8/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietättekö useinkin yhteisiä saunailtoja koko johtoryhmän kesken?

Vierailija
9/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on monta, hän on esimiesasemassa.

Yhtä absurdi yleistys: miksi tatuoidut ei koskaan hauku muita ja tee heistä hyvin yksinkertaistettuja oletuksia.

Älykkäällä on joustava ja avara maailmankatsomus.

Vierailija
10/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä absurdi yleistys: miksi tatuoidut ei koskaan hauku muita ja tee heistä hyvin yksinkertaistettuja oletuksia.

Pikkuesimiehiä ei lasketa. Vain todelliset johtajat.

Ap

Vierailija
11/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ison firman hr-päällikkö ja minulla on koko selän tatuointi. Kukaan alaisistani ei tosin tiedä sitä, töissä olen täysissä pukeissa.

Vierailija
12/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoilla johtajilla ei myöskään ole itsetunto ongelmia.

Vierailija
13/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit alkaa olla jo menneen talven lumia. Jokusen vuoden päästä niitä on enää vain mummoilla ja papoilla :D

Vierailija
14/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mulla on tatuointi. Ja kesällä näkyy, kun vaatteet vähenee. Toimitusjohtaja, 40 v nainen ja liikevaihto firmassa liki 100 miljoonaa euroa.

Ehkä poikkeus vahvistaa säännön?

Vierailija
15/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoo kuka? Sanot sinä :D

Vierailija
16/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneissa on hiukan sama pointti kuin Instagrammeissa. Niillä yritetään todistella itselle ja muille:" Hei mä oon olemassa. Hei mulle tapahtui jotain. Hei mullakin on mielipide".

Vierailija
17/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän johtavassa asemassa olevilla on kengän numero pienempi kuin älykkyysosamäärä?

Vierailija
18/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit alkaa olla jo menneen talven lumia. Jokusen vuoden päästä niitä on enää vain mummoilla ja papoilla :D

Mua säälittää ne nyt parikymppiset tytöt, joilla on koko hiha tatuoitu. Mahtaa muutaman vuoden päästä harmittaa.

Vierailija
19/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niinkään ole se onko tatuointeja ylipäätään vaan juurikin se kuinka näkyviä ne ovat. Monilla ns. menestyneillä tai korkeasti koulutetuilla voi olla tatuointi jossain, mutta työelämässä pitää yleensä näyttää siistiltä, jolloin tatuoinnit, lävistykset jne ei näy. Olen kuullut monen korkeassa asemassa olevan sanovan, että kunhan tatuointi ei näy kun on kauluspaita päällä.

Itse en tatuointeja ymmärrä, mutta ei se minulle kuulu, jos jollain muulla on. Mutta olen minäkin sitä mieltä, että ne kuten lävistyksetkään eivät sovi siistiin ulkonäköön eli kannattaisi laittaa ne sellaiseen paikkaan, että saa tarvittaessa peitettyä (tai lävistykset otettua pois).

Vierailija
20/73 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on, mutta hän on puku päällä töissä, joten ei se mihkää näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme