Saako 20 v nuorempaan työkaverimieheen käydä kuumana?
Kommentit (80)
Kesä on setämiehen parasta aikaa. Taas odottelen kesää että tulee uudet nuoret kuumat kinkut töihin ja pääsee opastamaan . Ja esimiehen tuntien sieltä tulee aina muodollisesti pätevää porukkaa .
Lomat pidän sitten talvella thaimaassa ,terkut reiskaan .
Ihastuminen on normaalia, mutta työpaikalla kannattaa noudattaa hyviä tapoja.
Metoo-kampanja keskittyi melko paljon naisiin kohdistuvaan seksuaaliseen ahdisteluun, mutta todellisuudessa miehet kohtaavat sitä myös paljon.
Ap, onko mies muuten "muodollisesti pätevä"?
Tietysti saa, jos työkavereiden seläntakana naureskelu ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko mies muuten "muodollisesti pätevä"?
Erittäin.
Ap
No yök. Tuskin pitää sua viehättävänä voisit olla hänen vanhempansa.
Älä nolaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on, että mies on niin ystävällinen ja huomioonottava. Tunteita pääsee syntymään, vaikka yrittäisi pitää päänsä kylmänä.
Ap
Mulle kävi just näin. Eikä asiaa auta, että tuo nelikymppinen mies alkoi oikeasti vongata minua, 6-kymppistä. Ikäni on kyllä hänen tiedossaan, passistani sen katsoi.
Huh huh, onneksi moraalini on korkea, muuten olisin suostunut kahvitteluihin yhdessä virka-ajan ja -paikan ulkopuolella ;-))
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa, jos työkavereiden seläntakana naureskelu ei haittaa.
Mulla ei ole tapana naureskella työkavereiden selän takana.
Ap
Jos olet hyvin säilynyt voit kelvata pari kertaa sänkyseuraksi. En kyllä suosittelis...saatat päätyä naurunaiheeksi hänen kaveripiireissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on, että mies on niin ystävällinen ja huomioonottava. Tunteita pääsee syntymään, vaikka yrittäisi pitää päänsä kylmänä.
Ap
Mulle kävi just näin. Eikä asiaa auta, että tuo nelikymppinen mies alkoi oikeasti vongata minua, 6-kymppistä. Ikäni on kyllä hänen tiedossaan, passistani sen katsoi.
Huh huh, onneksi moraalini on korkea, muuten olisin suostunut kahvitteluihin yhdessä virka-ajan ja -paikan ulkopuolella ;-))
Oletko varattu, vai mikä esti?
Miten jotkut naiset ottavatkin kaiken ystävällisen ja kohteliaan käytöksen miehen suunnalta merkkinä siitä, että mies käy kuumana...eihän tässä uskalla kohta enää työkavereita moikata...
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut naiset ottavatkin kaiken ystävällisen ja kohteliaan käytöksen miehen suunnalta merkkinä siitä, että mies käy kuumana...eihän tässä uskalla kohta enää työkavereita moikata...
En mä ole ottanut merkkinä yhtään mitään. Itse käyn kuumana.
Ap
Iästä viis, tämä käytös ei kuulu työpaikalle.
10 vee nuorempi vielä menis, kun näyttävät ikäisiltäni, mutta 20 vee nuorempi nou, nou.
Olisipa todella inhottava tilanne jos joku kollega yhtäkkiä osoittaisi kiinnostusta. Torju sitten toinen siinä ja silti säilytä hyvä työilmapiiri.
Kuulostaa siltä, että aapeella menossa keski-iän kriisi. Jospa jätät poikaparan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Heiluttelet vaikka kimaltelevaa niitten silmien edessä, niin jospa muistavat säätysi.
Onko miehillä kokemuksia tällaisesta? Onko lähestytty?
Meillä parikin tosi kuumaa n 50 vee sihteerikköä. Silmäpeliä on jatkuvasti mutta isompaa liikettä ei ole kumpikaan osapuoli uskaltanut ottaa.
-M35-
Vierailija kirjoitti:
Meillä parikin tosi kuumaa n 50 vee sihteerikköä. Silmäpeliä on jatkuvasti mutta isompaa liikettä ei ole kumpikaan osapuoli uskaltanut ottaa.
-M35-
Oletteko varattuja?
Kiinnostaisiko?
Up