Saako 20 v nuorempaan työkaverimieheen käydä kuumana?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä parikin tosi kuumaa n 50 vee sihteerikköä. Silmäpeliä on jatkuvasti mutta isompaa liikettä ei ole kumpikaan osapuoli uskaltanut ottaa.
-M35-
Oletteko varattuja?
Kiinnostaisiko?Kaikki on varattuja. Ainakin minua kiinnostaisi.
-M35-
Kiinnostaako sua ylipäätään itseäsi vanhemmat, vai onko nää erityistapauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä parikin tosi kuumaa n 50 vee sihteerikköä. Silmäpeliä on jatkuvasti mutta isompaa liikettä ei ole kumpikaan osapuoli uskaltanut ottaa.
-M35-
Oletteko varattuja?
Kiinnostaisiko?Kaikki on varattuja. Ainakin minua kiinnostaisi.
-M35-
Kiinnostaako sua ylipäätään itseäsi vanhemmat, vai onko nää erityistapauksia?
Ehkä mua vähän vanhemmat kiinnostaa vaikka oma muija onkin viis vuotta mua nuorempi.
-M35-
Meille palkattiin töihin 18 vuotta nuorempi mies (minä tuolloin 53, mies 35). Pian ajattelin, että taisi rekry epäonnistua kun mies tuntui tarvisevan apuani ihan yksinkertaisissakin työasioissa. Hän kävi myös jatkuvasti työhuoneessani ihan muuten vain juttelemassa. Mies oli muistakin hauskaa seuraa ja pian hänestä tuli hyvin suosittu. Työkaverit kyllä naureskelivat, että "Maija sai lemmikin" ja jos en ollut paikalla, sain kuulla, että "Matti oli kaivannut minua". Vasta useiden kuukausien jälkeen mies kysyi vähän ärtyneenä, että enkö todellakaan välitä hänestä. Kun ihmettelin, mitä hän tarkoittaa, hän kertoi olleensa alusta lähtien ihastunut minuun. Nyt olemme olleet yhdessä 6 vuotta. Ja miehen työtaidotkin parani tuosta päivästä alken, ei enää tarvinnut töissä minun "apuani" kun nähtiin töiden ulkopuolellakin 😊
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa, toisinpäin puhutaan siasta.
Toisin päin puhutaan rikoksesta. Seksuaalinen ahdistelu työpaikalla on yksi suurimpia miehiin kohdistuvia tasa-arvo ongelmia tässä maassa. Pitää vain "kestää kuin mies" mitä tahansa ahdistelua.
Kinnostua saa ja sen saa osoittaakin, jos tekee tämän tyylillä.
Onko minkä näköisiä ne M35:n sihteeriköt?
Vierailija kirjoitti:
Onko minkä näköisiä ne M35:n sihteeriköt?
M35, tarvitsemme tarkempaa kuvailua!
Vierailija kirjoitti:
Saa käydä kuumana, mutta ei sitä pidä töissä osoittaa mitenkään normaalia toimistoflirttiä kummemmin.
Pätee sekä miehiin että naisiin, oli ikäero mikä tahansa.
Käytöstavat kunniaan ja halun osoitukset eivät kuulu nykyiseen työelämään.
Millaista on ”normaali toimistoflirtti”?
Eroaako toimistoflirtti duunariflirtistä? Entä millaista on yliopistoflirtti?
Minäkin käyn todella kuumana työ ohjaajani. Hän on kylläkin mies ja minä nainen. Tunteet on ihmeellisiä,ne tulee ja menee. Vaikka tunnen vetoa häntä kohtaan, en tee asialle mitään. Onhan se kivaa olla töissä kun on kivoja työkavereita joista tykkää, tykkääminen toisesta ei ole väärin vaan aika mukavaa.
Et saa näyttää sitä, toki saat omalla mielelläsi tehdä mitä haluat. Itse siitä kärsit tai saat iloa. Käy moni vanha mieskin kuumana 20-v nuorempaan naiseen ja onhan se hemmetin ahdistavaa jos tekee sen myös selväksi.
Täällä kohtalo toveri. Toisaalta mietin näyttääkö kaikki kolmikymppiset viisikymppisten mielestä aivan ihanilta. Se nuoruuden voima ja optimismi kiehtoo.
Onko ap ja tämä nuorempi mies molemmat vapaita?
Kaikki on varattuja. Ainakin minua kiinnostaisi.
-M35-