Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko rakkaus syttyä hitaasti?

Vierailija
16.04.2019 |

Hei. Olen nuori nainen, ja minusta on kiinnostunut nuori mies. Hän on periaatteessa kaikkea, mitä voisin haluta. Minusta hän on tosi ihana ja ennen kaikkea loistavaa kumppanimateriaalia. Mukava, hyvännäköinen, ahkera, siisti, periaatteet ja itsekunnioitus kunnossa. Mutta en vain kertakaikkiaan saa itseäni rakastamaan häntä. En tiedä, mikä tässä on ongelma. Hän mielellään tekisi asioita kanssani, mutta mokaan kaiken, kun jarruttelen koko ajan. Voiko tästä tulla jotain vai pitäisikö vain luovuttaa?

Kommentit (451)

Vierailija
201/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kiinnostunut kyseisestä miehestä, vaikka onkin "hyvä pakkaus". Pysy miehen kaverina.

Vierailija
202/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;n vastauksista näkee, ettei hän ainakaan ole ihastunut mieheen. Miksi vaivautuu edes enää tapaamaan häntä? Ihan selvää ajanhukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette tunteneet? Oletteko te siis jo suhteessa vai harkitsetko vasta lähempää tutustumista? Oletteko tehneet yhdessä jotain matkoja tai olleet ainakin pitkiä viikonloppuja keskenänne?

Toimiiko seksi? Seksi ei mielestäni ole mitenkään pääasia, mutta siitä kyllä huomaa sen vetovoiman. Hyvä seksi myös saa hyvälle tuulelle muutenkin ja se lisää läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta hyvin.

Ollaan tunnettu muutama kuukausi. Mies olisi ollut heti valmis, minä taas hämmennyin, että mikäs tyyppi tämä on ja mitä se haluaa. Vasta nyt äskettäin olen ehdottanut, että no jos hän haluaa jotain, mitä jos tutustuttaisiin pikku hiljaa. Mies otti tämän kuin iskun palleaan ja alkoi vetää omia puheitaan takaisin. Suutuin tästä ja vaadin puhumaan kanssani, että mitä tämä pelleily on. Sitten tilanne rauhoittui ja periaatteessa hän olisi taas ollut valmis aloittamaan tapailun, mutta minulla tökkii ja jarruttelee kun tuntuu siltä että pitäisi ilmaista jo tässä kohtaa enemmän mielenkiintoa kuin mitä voin, flirttailla tms. Haluan tietää hänestä enemmän, ja oli aika työn takana saada tämä hänelle perille.

Ap

No sä olet kyllä tosi outo, etkä ainakaan aidosti ole kiinnostunut tuosta miehestä lainkaan! Miksi edelleen pompottelet häntä, antaisit mennä jo. Eihän parisuhde noin onnistu. Ja ajattelet vain itsekkäästi että paperilla tämä mies on kuitenkin niin unelma, että et viitsi antaa mennä. Aika hirveän itsekäs ajatus, etkä edes itse huomaa sitä.

Ei taida sinulla flaksi hirveästi käydä, kun kommentoit noin ankaraan sävyyn. Ei ole mitään pompottamista, että haluaa tutustua toiseen ennen kuin rupeaa mihinkään.

Ap

Miten voi tutustua, jos toinen ei jaksa tavata? Ja pompottelua on nimenomaan tuo, että laitat toisen odottamaan, kun sinua väsyttää liikaa. Tapaamiset menee siis sun ehdoilla. Toivon että mies juoksee karkuun, sä olet väärä nainen sille.

Voi huoh nyt. Tapaamiset ei mene yksin mun ehdoilla, mutta ilmeisesti sinua kiusaa, ettei ne mene yksin miehen ehdoilla. Olen ehdottanut tapaamista joo, mutta haluaisin vain ottaa rauhalliseen tahtiin. Miksi minun kimppuun pitää hyökätä siitä hyvästä, että haluaa edetä rauhallisesti?

Ap

Vierailija
204/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisprovo. Ap istuu himassa ja lipittää viiniä tai kaljaa.

Vierailija
205/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap;n vastauksista näkee, ettei hän ainakaan ole ihastunut mieheen. Miksi vaivautuu edes enää tapaamaan häntä? Ihan selvää ajanhukkaa.

Missä välissä ehdin ihastua, kun pitäisi ensitapaamisella jo olla valmis parisuhteeseen? Ihan älytön mentaliteetti täällä palstalla, jos tällä mennään...

Vierailija
206/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisprovo. Ap istuu himassa ja lipittää viiniä tai kaljaa.

Puoliksi oikein. Istun himassa, lipitin viiniä aiemmin, ja nyt tekstaan miehen kanssa, joka sanoo että nyt tai ei ollenkaan. Vissiin olen tästä kohta menossa treffeille, tai huomenna. Ei ole itselleni kiva, mutta hän ei jätä hirveästi valinnanvaraa. Aika tyly vastaus tuli tuohon "mennäänkö tuonnenpana syömään".

Ap

Vierailija
207/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vttu. Nyt se ukko on kohta saman tien ajamassa minun kämpille. Voi helvetti. Mitä teen nyt.

Ap

Vierailija
208/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kohtalaisen nuori ja perheetön ihminen, niin parissa päivässä lepäilee sen verran, että jaksaisi yhtenä (neljästä) 1päivänä nähdä. Jos on tosiaan kiinnostusta.

Kyllä minä naisena olisin ihmeissäni jos tapailemani mies ei yhtenäkään päivänä jaksaisi minua tavata. Jos esittäisin itse, että haluaisin.

Ellei ole sairas tai työvuoroja pyhinä.

Kuten sinulla ilmeisesti ei ole.

Ymmärrän hyvin levon ja yksinolon tarpeen, olen itsekin sellainen, mutta ymmärrän myös sen, miten pitkälle sitä voi viedä, jos haluaa jonkun ihmisen kanssa.

Täytyy ajatella sen toisenkin tunteita.

Vierailija
209/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu miehet ja painostus. D:

Ap

Vierailija
210/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vttu. Nyt se ukko on kohta saman tien ajamassa minun kämpille. Voi helvetti. Mitä teen nyt.

Ap

Ap pisti provoon vähän lisää tulta.

Vierailija
211/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap pisti provoon vähän lisää tulta.

Sori mutta on nyt totta. Pyyhe päässä tulin suihkusta, hiukan paniikki nyt.

Ap

Vierailija
212/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko pantannut kaiken itseensä. Mistä se löytyy...

Vierailija
213/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ei auta yhtään, että vedin just pullon punkkua, kun luulin että tänään olen ihan itsekseen. Voi helvetti.

Ap

Vierailija
214/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Seuraavaksi lähdet tapaamaan miestä, ja tuletkin nopeasti takaisin kotiin päivittelemään tätä ketjua. Että nyt mies halusi vaan seksiä ja sinä et suostunut. Että mitäs nyt teet, annatko miehen mennä, vai....

Vierailija
215/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla et edes tiennyt oletko kiinnostunut, ja nyt se on tulossa sinun luo omasta mielestään p*nemaan. Miten meni noin omasta mielestä.

Miksi päästit sen sinun kotiin, olisit edes lähtenyt yhdelle lasilliselle ulos?

No jos olet takki päällä kun se tulee niin meette ulos sille lasilliselle. Etkä ota sitä jatkoille. Yritä nyt edes kerran ihan itse päättää, haluatko seurustella, ettet anna miehen viedä noin.

Vierailija
216/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

non-parelli kirjoitti:

Oletko Ap itse valmis suhteeseen ylipäätänsä kenenkään kanssa juuri nyt? hyväksytkö itsesi täysin sellaisena kuin olet? Ajoitus voi olla väärä, vaikka mies olisikin oikea. Tunteita voi syttyä myös ajan kanssa. Ei se aina mene niin että rakkautta ensi silmäyksellä.

En. Ajoitus on oman tilanteeni kannalta tosi huono, koska minulla on tällä hetkellä muita isoja asioita järjestettävänä. Mutta mies alkoi jo menettää mielenkiintoaan, kun en lähtenyt kelkkaan mukaan, joten panikoin että menee hyvä tilaisuus ohi, ja nyt on sitten yritetty tutustua.

Ap

”Mies alkoi menettää mielenkiintoaan” kertoo sen ettei hänelläkään ole suuria tunteita sinua kohtaan, olet vaan joku jota pidetään varalla kunnes kolahtaa jonkun muun kanssa. Älä haaskaa aikaasi.

Jos hän sinut todella haluaisi, taistelisi rakkaudestasi, ei ”menettäisi mielenkiintoaan”.

Periaatteessa joo näin. Mutta ajattele itsesi vastaavaan tilanteeseen. Olet kiinnostunut jostakusta, mutta tämä joku jarruttelee, on epämääräinen. Mitä itse tekisit? Totta kai ajattelisit ensin omia toiveitasi.

Ap

Se, että hän haluaa heti suhteen vaikka ette edes tunne vielä, on jonkin sortin hälytysmerkki. Voihan sitä tutustua ihan kaikessa rauhassa ilman painetta niskassa että tästä on tultava jotain. Jostain syystä se ei tuolle miehelle sovi eli hän on tod.näk.lähinnä seksin perässä tai sitten muutoin kontroilloiva ja haluaa merkitä toisen ”omakseen” jotta on helpompi taivutella vaatimuksiin. Ja jos et taivu, alkaa mököttäminen.

Olen samaa mieltä ap kuin tämä, jostain syystä mies haluaa painostaa ja kiirehtiä sinua sänkyyn, joko vain saadakseen seksiä, tai pahempaa, saadakseen sinut nopeasti suhteeseen ennen kuin ehdit harkita, eli narsisti.

Minä en ymmärrä ettei kuuntele lainkaan sinua ja mitä tarvitset. Eikö itseäsi huoleta lainkaan että painostetaan.

Vierailija
217/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla et edes tiennyt oletko kiinnostunut, ja nyt se on tulossa sinun luo omasta mielestään p*nemaan. Miten meni noin omasta mielestä.

Miksi päästit sen sinun kotiin, olisit edes lähtenyt yhdelle lasilliselle ulos?

No jos olet takki päällä kun se tulee niin meette ulos sille lasilliselle. Etkä ota sitä jatkoille. Yritä nyt edes kerran ihan itse päättää, haluatko seurustella, ettet anna miehen viedä noin.

Hääh? Siis minä oletin, että se on tulossa autolla hakemaan. Kahvista se puhui tms.

Ap

Vierailija
218/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaankin perheidylliä...

Vierailija
219/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

non-parelli kirjoitti:

Oletko Ap itse valmis suhteeseen ylipäätänsä kenenkään kanssa juuri nyt? hyväksytkö itsesi täysin sellaisena kuin olet? Ajoitus voi olla väärä, vaikka mies olisikin oikea. Tunteita voi syttyä myös ajan kanssa. Ei se aina mene niin että rakkautta ensi silmäyksellä.

En. Ajoitus on oman tilanteeni kannalta tosi huono, koska minulla on tällä hetkellä muita isoja asioita järjestettävänä. Mutta mies alkoi jo menettää mielenkiintoaan, kun en lähtenyt kelkkaan mukaan, joten panikoin että menee hyvä tilaisuus ohi, ja nyt on sitten yritetty tutustua.

Ap

”Mies alkoi menettää mielenkiintoaan” kertoo sen ettei hänelläkään ole suuria tunteita sinua kohtaan, olet vaan joku jota pidetään varalla kunnes kolahtaa jonkun muun kanssa. Älä haaskaa aikaasi.

Jos hän sinut todella haluaisi, taistelisi rakkaudestasi, ei ”menettäisi mielenkiintoaan”.

Periaatteessa joo näin. Mutta ajattele itsesi vastaavaan tilanteeseen. Olet kiinnostunut jostakusta, mutta tämä joku jarruttelee, on epämääräinen. Mitä itse tekisit? Totta kai ajattelisit ensin omia toiveitasi.

Ap

Se, että hän haluaa heti suhteen vaikka ette edes tunne vielä, on jonkin sortin hälytysmerkki. Voihan sitä tutustua ihan kaikessa rauhassa ilman painetta niskassa että tästä on tultava jotain. Jostain syystä se ei tuolle miehelle sovi eli hän on tod.näk.lähinnä seksin perässä tai sitten muutoin kontroilloiva ja haluaa merkitä toisen ”omakseen” jotta on helpompi taivutella vaatimuksiin. Ja jos et taivu, alkaa mököttäminen.

Olen samaa mieltä ap kuin tämä, jostain syystä mies haluaa painostaa ja kiirehtiä sinua sänkyyn, joko vain saadakseen seksiä, tai pahempaa, saadakseen sinut nopeasti suhteeseen ennen kuin ehdit harkita, eli narsisti.

Minä en ymmärrä ettei kuuntele lainkaan sinua ja mitä tarvitset. Eikö itseäsi huoleta lainkaan että painostetaan.

No kyllä se minua vähän huolettaa, mutta ajattelin että jotain ihastuksen huumaa tms. Mutta nyt kyllä vähän särähtää tuo narsisti korvaan. Narsistitko yrittää hoputtaa suhteeseen?

Ap

Vierailija
220/451 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin eilen lopettaa koko jutun, mutta pyörsin puheeni melkein saman tien, koska tuli niin surullinen olo. Ehkä olen riippuvainen huomiosta. Jotain epätervettä tässä on. Toisaalta huomasin erotessa katselevani hänen hiuksiaan, ne olivat jotenkin eri tavalla kuin aiemmin ja näyttivät tosi söpöiltä. Myös yksi asia, jota hän välillä tekee piristääkseen minua, tuntui ensimmäistä kertaa aika söpöltä ja mukavalta, vaikka se on aiemmilla kerroilla lähinnä ahdistanut minua.

En tiiä... haluaisi vain edetä tosi hitaasti, että ei alkaisi ahdistaa. Mies ei vain oikein pidä sitä kovin imartelevana, minkä tietysti ymmärrän.

Ap

Jos vaisto sanoo, että on jotain epätervettä, usko sitä.

Tuo kuulostaa että haluat hänestä sen hyvän olon, että joku niin paperilla hyvä haluaa sinua; että ylipäätään joku haluaa sinua ja olet haluttava ja saat huomiota.

Et halua tuota miestä vaan hyvää oloa jonka hänen kiinnostuksensa sinulle antaa.

Minulla oli tuollaisia suhteita, ja kun ajan kanssa en saanut tuota palvontaa enää omalta mieheltä, aina piti olla sivussa joku joka osoitti minulle ihastusta ja palvontaa. Oma reagointini oli eoäterve.

Olin addikti huomiolle, ehkä johtuen omasta lapsuuden ja nuoruuden taustassa sijoitusperheessä. Olin jäänyt vaille sellaista ihailua ja ehdotonta rakkautta, mitä saa omalta vanhemmalta. Etsin sitä miehistä, välillä vanhemmista miehistä, välillä manipuloivista tai riippuvaisista miehistä.

Et ole kiinnostunut itse miehestä, vaan siitä hyväksytyksi tulemisen olosta jonka hän sinulle antaa. Omalla ihailulla, ja sillä että näyttäisi hyvältä kun sinulla olisi niin paperilla hyvä mies. Kokisit että muiden silmissä olisit myös hyväksytty ja onnistunut.

Tämä siis puhdasta arvailua omiin kokemuksiin perustuen.

Kiinnostava kommentti. Minusta minun pitäisikin miettiä juuri noita oman taustan vaikutuksia asiaan, mutta tässä on koko ajan paniikki päällä, kun painostetaan valitsemaan nyt heti, mitä haluan. Tuntuu ettei ole tarpeeksi aikaa peilata omia tuntoja ja varsinkaan tarpeeksi aikaa hyvän valinnan tekemiseen. Kuitenkin tulee kamala olo, jos päätän sivuuttaa tämän jutun. En ymmärrä, mistä se kamala olo tulee. Kun toisaalta kuitenkin kannustetaan seuraamaan niitä omia tunteita, niin mitä se kamala olo sitten ilmoittaa minulle asiasta? Että olen tekemässä virhettä? Olen ihan pihalla suurimman osan ajasta tämän asian kanssa.

Ap

Okei, entä tämä teoria.

On teoria, että jos on lapsena ja nuorena joutunut "suorittamaan" ja"olemaan kiltti" saadakseen vanhempien rakkautta, luulee että sitä rakkaus on, eikä tunnista toisenlaista rakkautta.

Ehkä olet oppinut luulemaan, että pyyteettä annettu rakkaus ei ole minkään arvoista, eli se mitä mies nyt on sinulle tarjonnut.

Että olisi oikeaa rakkautta vain, jos sinun pitää jotenkin ponnistella sen eteen, eli mitä joutuu vanhemmille tekemään, ja mitä joutuu väärille, hankalille miehille tekemään.

Entä jos, sekoittaa rakastumisen tähän ponnisteluun, ja siitä saatavan "palkinnon" eli kitsaasti annettavan, annostellun huomion tuomaan helpotukseen. Näin manipuloijat ja narsistit saavat ihmiset jäämään koukkuun: kova työ, käytä kaikki keskittyminen, sitten pieni palkinto, juuri riittävä että kuvittelet että toinen voisi rakastaa sinua.

Nyt kun joku ei pelaile pelejä eikä kitsastele, se ei tunnu oikealta eikä tavoittelemisen arvoiselta. Ei tule sitä tunnehyökyä kun on pitänyt ponnistella.

Minusta pidä kiinni tunteistasi ja että olet arvokas.

Sano miehelle, että et voi vielä tuntea häntä riittävästi tietääksesi, mitä teidän välillä on. Että arvostat häntä ja sinusta hän on hieno mies, mutta että et luota omaan arviointiin nyt vielä tässä, että sinulla on itsesi kanssa niin paljon työstettävää.

Jos hän lähtee heti kävelemään, ei hän ollutkaan hyvä mies sinulle, koska sinulla ei olisi ollut tilaa keskittyä itseesi lainkaan, vain täyttämään hänen tarpeitaan.

Jos hänelle on ok, että tapailette ja tutustutte, ja teette kivoja asioita yhdessä ilman odotuksia, se kuulostaa hyvältä ja opit tuntemaan hänet.

Minusta arvostus, ihailu ja kunnioitus on hyvä lähtökohta.

Minulle on käynyt niin että suhde on ehkä lähtenyt seksistä, mutta kunnioitus on jäänyt puuttumaan -ei toimi. Sitten taas kun se on lähtenyt ystävyydestä, ja intohimon kipinä on syntynyt syvästä pitämisestä -on toiminut.

Ja vielä, mikään suhde ei tule toimimaan, jos et tutkii ja opiskele omaa toimintaasi, ja ole valmis avoimesti keskustelemaan näistä (diplomaattisesti tietenkin, ei raportteja eksistä) miehesi kanssa.

Kiitos, tämä on tosi hyvä kirjoitus. Todellakin jouduin lapsena ansaitsemaan rakkautta suorituksilla enkä sitä sitten toisaalta koskaan niillä suorituksillakaan saanut, en ikinä. Olen huomannut tuntevani vetoa ihmisiin, jotka vaativat kohtuutonta ponnistelua omalta puoleltani, ja tähän suhteen alkaminen on aina kaatunutkin. Eli olen yleensä osannut tunnistaa kaavan ennen kuin olen edes alkanut suhteeseen, mutta tunteet ovat ehtineet syntyä ja sydän sitten mennyt rikki, kun oli pakko lyödä jarrut päälle. On totta, että hyvä ja kiva tuntuu tylsältä. Mutta tiedostan tämän ja siksi yritän nyt uutta taktiikkaa miesten kanssa. Yritän totuttaa itseni siihen mukavaan ja hyvään, vaikka tuntuisi sisällä ihan tyhjältä. En yksinkertaisesti keksi mitään muutakaan. Tunteet ovat ihan sekaisin, mutta järki sanoo, että samaa noidankehää ei kannata jatkaa lapsuudesta hamaan hautaan. Toisaalta olen tosi perso sille mentaliteetille, että hyvien asioiden eteen on oltava valmis ponnistelemaan, koska sitten oikeasti ansaitsen ne, eli pyyteettömän rakkauden ajatus tuntuu ihan vieraalta ja pelottavalta, jos se rakkaus siis kohdistuu itseeni eikä minua vaadita ponnistelemaan. Eihän kukaan saa tai voi rakastaa minua siltä pohjalta, että saan tehdä tai olla tekemättä ihan mitä minua itseäni vain huvittaa. Toisaalta se on ainoa ajatus, jota en ole vielä koskaan elämässäni kokeillut. Juuri eilen illalla sattumalta katsoin yhden haastattelun, jossa ihminen sanoi, että omat uskomuksensa tai itsensäselvyytensä pitäisi oppia tunnistamaan ja kokeilla välillä mennä niitä vastaan. Siis tyyliin että jos on vaikka tottunut puurtamaan aina tosi paljon, pitäisi kokeilla parin viikon ajan priorisoida jotain muuta kuin se totuttu #1, vaikkapa lepo tms.

Sinulla näyttäisi olevan syvään juurrutettu usko, että et ole rakkauden arvoinen ihan vain sellaisena kuin olet. Jopa silloin, vaikka et rakastaisi takaisinkaan.

Olisiko tämä se mitä sinun pitää harjoitella? Että mielikuvittelet itsesi olevan valmiiksi arvokas vain ottamaan vastaan rakkautta. Sallit sen. Heti jos tekee mieli alkaa "maksaa" siitä jotain, lopetat sen refleksin alkuunsa.

Et ala perua harrastuksia voidaksesi mennä treffeille, sanot vain kohteliaasti ettei sovi sinä päivänä.

Et harrasta koskaan seksiä ellei itsestä siltä tunnu. Kun alat tuntea halua, teet aloitteen ja ilmaiset sen avoimesti ja luottavasti.

Entä jos aloitat sallimalla mukavan miehen olla sinulle mukava. Et yritä korvata etkä maksaa mitään. Jos hän tekee jotain mikä ei tunnu mukavalta, sanot heti, ja jos se ei lopu, poistut.

Et naura ellei naurata, käytät vaatteita jotka itsestä tuntuvat kivoilta, pyydät häntä kanssasi juttuihin jotka itsestäsi ovat kivoja.

Ok. Minä voin tehdä näin. 99 prosentin varmuudella tämän seurauksena tämä kyseinen mies katoaa pian, koska en satsaa "tarpeeksi". Mutta uskoisin, että olet asian ytimessä tuon refleksin kanssa ja että minun ei pitäisi välittää asiasta, jos niin käy. Totuus on se, että olen sen refleksin kanssa ihan tosi väsynyt ihan koko ajan. Nyt on pääsiäinen ja haluaisin levätä nämä neljä päivää ihan itsekseni, koska olen paiskinut töitä ihan hulluna. Mies olisi halunnut tavata minua, mutta minä ehdotin, että hän tekee jotain muuta ja että me sitten tehtäisiin kunnon illallistreffit parin viikon päästä, kun minulla on hyvin aikaa. Minulla on hiipivä tunne siitä, että hän on tästä niin pettynyt, että luovuttaa. Kenties ehkä etsii jo toisen itselleen. On tosi psskaa elää tällaisen pelon kanssa. Mutta onko se sitten mitään pitämisen arvoista, jos tällä tavalla katoaa käsistä?

Ap

Miltä itsestäsi tuntuisi jos mies, johon olisit ihastunut( tai ainakin kiinnostunut), siirtäisi treffinne 2 viikon päähän? Niin, ihastunut tai kiinnostunut ihminen ei tee noin. Jos on kiinnostunut, on valmis näkemään 4 päivän pääsiäislomalla, vaikka olisi kuinka väsynyt. Sinä ajattelet itsekkäästi vain itseäsi, että nyt haluat vain levätä, etkä jaksa tavata. No, se antaa juuri sen kuvan minkä mies sinusta nyt saa: Että ei kiinnosta. Miksi ihmeessä ihmettelet tätä? Kuka tahansa nainen lemppaisi tuollaisen miehen samantien, joka antaisi naisen odotuttaa 2 viikkoa treffejä, vaikka käytännössä treffit voisi pitää tänään. Mieti nyt vähän.

No, sinä ilmeisesti todella olet mainitusti itsekäs ihminen etkä ajattele muiden tarpeita ollenkaan. Minä sentään halusin keskustella asiasta hänen kanssaan, mutta sinun mielestäsi on vain olemassa miehen ihastus ja tarve saada välitöntä tyydytystä. Minä tosiaan olen todella väsynyt. Se, että elämään tulee joku kiinnostava ihminen, ei pyyhi pois muista tekijöitä elämästä. Olen painanut duunia tosi pitkään enkä pysty huijaamaan väsymystä itsestäni pois.

Ap

Painanut duunia tai ei, niin kiinnostavan ihmisen luokse voi ja haluaa mennä myös väsyneenä. Siinä sulle vähän mietittävää. Sä haluat vain pitää miestä varalla, koska hän SAATTAISI olla täydellinen mies. Mutta aitoja tunteita häntä kohtaan sulta ei löydy yhtään. Ei ketään roikuteta kahta viikkoa, jos on oikeasti kiinnostunut. Minä en ainakaan aloittaisi suhdetta sellaisen kanssa, joka ei "jaksa" tavata minua. Siinä on jo jotain niin pahasti pielessä, että parisuhde olisi ihan hirveä virhe.

Ja siis hei armoa... Kun olen tosi väsynyt, näytän myös tosi väsyneeltä. Kuka ei haluaisi mennä hyvännäköisenä treffeille mieluummin kuin silmäpusseissa? Ihan vain näin ajateltavaa. Mutta nyt näköjään täytyy mennä, näyttää hyvältä tai ei.

Ap