Voiko rakkaus syttyä hitaasti?
Hei. Olen nuori nainen, ja minusta on kiinnostunut nuori mies. Hän on periaatteessa kaikkea, mitä voisin haluta. Minusta hän on tosi ihana ja ennen kaikkea loistavaa kumppanimateriaalia. Mukava, hyvännäköinen, ahkera, siisti, periaatteet ja itsekunnioitus kunnossa. Mutta en vain kertakaikkiaan saa itseäni rakastamaan häntä. En tiedä, mikä tässä on ongelma. Hän mielellään tekisi asioita kanssani, mutta mokaan kaiken, kun jarruttelen koko ajan. Voiko tästä tulla jotain vai pitäisikö vain luovuttaa?
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap missä vaiheessa omat asiasi ovat?
Olisin halunnut parantaa omaa rahatilannetta, fyysistä kuntoa, kodin sisustusta, omaa itsetuntoa ja selkeyttää omia tulevaisuudensuunnitelmia ennen kuin olisin tuntenut olevan hyvä aika seurustelulle. Ehkä joskus vuoden päästä olisi ollut itsellä varma olo omasta itsestä. Kun tällä miehellä taas on nämä asiat jo nyt aika hyvällä mallilla. Toki tulen rankemmasta taustasta kuin hän, eli olen näissä jutuissa vain yksinkertaisesti jäljessä, koska on ollut mennyttä painolastia siivottavana. Tosin tuossa ylempänä juuri toinen kommentoija sanoo, että harvemmin kenelläkään on koko paketti kasassa koko ajan.
Sinun täytyisi nyt vaan ymmärtää, että kyllä sinä sille toiselle varmasti riität ihan kaikkine "puutteinesi", omana epätäydellisenä itsenäsi. Ihminen ei koskaan ole valmis ja kehitettävää löytyy aina, joten noin toimimalla saatat kulkea pahimmassa tapauksessa onnesi ohi. Toinenhan olisi voinut vaikka tukea sinua näissä asioissa, joita haluaisit parantaa. Ei kannata miettiä oletteko "samassa vaiheessa" menossa, eihän sillä mitään väliä ole, jos toisistanne pidätte :)
No okei. :) Auta nyt vielä, että pitäisikö tässä jo lähettää jotain viestiä hänelle? Heitti eilen lähtiessä jotain mongerrusta, että ehkä jos nähdään huomenna, mutta mitään ei ole hänestä kuulunut. Testaako hän, että otanko yhteyttä, vai pitäisikö minun odottaa viestiä häneltä? Ostin kaupasta kyllä vähän tarjoamisia äsken, että ei ole tarvis pelkkää kahvia vetää tällä kertaa, jos haluaa tulla käymään.
Ap
Tietysti otat yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap missä vaiheessa omat asiasi ovat?
Olisin halunnut parantaa omaa rahatilannetta, fyysistä kuntoa, kodin sisustusta, omaa itsetuntoa ja selkeyttää omia tulevaisuudensuunnitelmia ennen kuin olisin tuntenut olevan hyvä aika seurustelulle. Ehkä joskus vuoden päästä olisi ollut itsellä varma olo omasta itsestä. Kun tällä miehellä taas on nämä asiat jo nyt aika hyvällä mallilla. Toki tulen rankemmasta taustasta kuin hän, eli olen näissä jutuissa vain yksinkertaisesti jäljessä, koska on ollut mennyttä painolastia siivottavana. Tosin tuossa ylempänä juuri toinen kommentoija sanoo, että harvemmin kenelläkään on koko paketti kasassa koko ajan.
Sinun täytyisi nyt vaan ymmärtää, että kyllä sinä sille toiselle varmasti riität ihan kaikkine "puutteinesi", omana epätäydellisenä itsenäsi. Ihminen ei koskaan ole valmis ja kehitettävää löytyy aina, joten noin toimimalla saatat kulkea pahimmassa tapauksessa onnesi ohi. Toinenhan olisi voinut vaikka tukea sinua näissä asioissa, joita haluaisit parantaa. Ei kannata miettiä oletteko "samassa vaiheessa" menossa, eihän sillä mitään väliä ole, jos toisistanne pidätte :)
No okei. :) Auta nyt vielä, että pitäisikö tässä jo lähettää jotain viestiä hänelle? Heitti eilen lähtiessä jotain mongerrusta, että ehkä jos nähdään huomenna, mutta mitään ei ole hänestä kuulunut. Testaako hän, että otanko yhteyttä, vai pitäisikö minun odottaa viestiä häneltä? Ostin kaupasta kyllä vähän tarjoamisia äsken, että ei ole tarvis pelkkää kahvia vetää tällä kertaa, jos haluaa tulla käymään.
Ap
Tietysti otat yhteyttä!
Lähetin viestin melkein tunti sitten, mutta ei vastausta. Ei hyvä merkki. :(
Ihastuksen kautta muuttuu rakkaudeksi. Jos ei ole alkuun ihastusta, tuskin tulee myöhemminkään. Voimakas ihastus on eri asia kuin rakkaus. Riippui silti ihmisestä.
Eilisen perusteella oletin, että mies haluaa rohkaisua ehdotukselleen, että nähtäisiin heti seuraavana päivänä. Lähetin rohkaisua ja nyt vastausta ei kuulu. :(
Ap
Yritänkö kovemmin vai vedänkö jarrut täysillä päälle?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan virkistävää lukea suurinpiirtein rehellistä kuvausta naisen parinvalinnasta. Mies on ominaisuuksiltaan joka suhteessa moitteeton, mutta ei kelpaa. Pitäisi ilmeisesti olla tatuoitu päihteiden liikakäyttäjä, jotta sitä "kemiaa" löytyisi. Kummassakohan kanssa tulevaisuuden aviokriisi on todennäköisempi?
Hajosin kommentillesi! Mutta tuo on kyllä niin totta.. :DD
Auttakaa... Miksi mies on ihan hiljaa? Ehdotanko pontevammin vaikka illallista vai annan olla?
Ap
AP. Olisiko oikein miestä kohtaan, jos ryhtyisit parisuhteeseen siksi, että toinen on "kiva ja hyvää seuraa"?, mutta tiedät, että et voi tuntea romanttisia tai eroottisia tunteita?Haluaisitko itse?Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa... Miksi mies on ihan hiljaa? Ehdotanko pontevammin vaikka illallista vai annan olla?
Ap
Kokeile uudestaan, voihan olla ettei ole huomannut viestiäsi tms. :)
Vierailija kirjoitti:
AP. Olisiko oikein miestä kohtaan, jos ryhtyisit parisuhteeseen siksi, että toinen on "kiva ja hyvää seuraa"?, mutta tiedät, että et voi tuntea romanttisia tai eroottisia tunteita?Haluaisitko itse?Niinpä
Ei sitä aina heti tiedä, mahdollisuus kannattaa antaa, ne tunteet voi tulla myöhemmi.
-Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kokeile uudestaan, voihan olla ettei ole huomannut viestiäsi tms. :)
... Mies kyllä koko ajan tsekkailee kännykäänsä, että ei varmaan ole mennyt ohi. Mutta lähetin tasan just nyt tällä sekunnilla uuden viestin ja pyysin illalliselle luokseni. Jos ei mene läpi niin voi vttu sitten. :(
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole reilua. Mutta on liian aikaista sanoa, siksi haluaisin viettää yhteistä aikaa. Eilen hän kävi täällä luonani ja ihmettelin vain hänen todella upeaa ulkomuotoa. Toisaalta yritin tutustua häneen. Olin ihan ihmeissäni siitä, että häntä tuntui ennen kaikkea kiinnostavan minun arvomaailmani eikä niinkään se, miltä kämppäni tai vaatteeni näyttävät.
Mutta nyt ihan paniikki, koska olen pistänyt parikin kutsua luokseni eikä mitään vastausta. Voi vttu. :(
Ei vain vastausta... Eli ilmeisesti nyt on luovutettu tämä homma. :(
Ap
Vttu nyt kyllä vtuttaa ihan hirveästi. Kannattaako oikeasti edes satsata ja tehdä aloitteita tällaisen suhteen, joka ei viitsi vastata 3h sisällä? Ei minusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole reilua. Mutta on liian aikaista sanoa, siksi haluaisin viettää yhteistä aikaa. Eilen hän kävi täällä luonani ja ihmettelin vain hänen todella upeaa ulkomuotoa. Toisaalta yritin tutustua häneen. Olin ihan ihmeissäni siitä, että häntä tuntui ennen kaikkea kiinnostavan minun arvomaailmani eikä niinkään se, miltä kämppäni tai vaatteeni näyttävät.
Mutta nyt ihan paniikki, koska olen pistänyt parikin kutsua luokseni eikä mitään vastausta. Voi vttu. :(
Kuinka kauan ajattelit jaksaa provoilla täällä? Ja miksi pitää kiroilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan ajattelit jaksaa provoilla täällä? Ja miksi pitää kiroilla?
???
Mitähän tällä palstalla pitäisi tehdä, että ei pidettäisi provona? Varmaan tosi viihdyttävää "hyvälle" itsellesi, että en ole saanut imtään vastausta neljä tuntia sitten esitettiin kutsuuni. Ilmeisesti nautit toisen tukalasta olosta.
Nyt kyllä ottaa päähän. 4 tuntia ilman mitään vastausta. Tekee mieli lopettaa kanssakäyminen kokonaan, jos ei yhtään voi vastata tuon ajan sisällä.
Ap
Luin tätä eilen mutta kello oli jo niin paljon ettei saanut enää vastata. Minä koen heti epäilyttäväksi sen jos mies tavallaan väsytystaktiikalla saa naisen myöntymään seurustelemaan kanssaan. Tulee mieleen se Wattsien perhemurhakeissi missä se mies vaan roikkui sen Shan'annin perässä niin pitkään että suostui seurustelemaan sen kanssa.
Oon ite myös koittanut semmosta turvallista, mutta rakkaudetonta suhdetta kun arvelin että se voi toimia ja kuka sitä nyt semmoista rakkauden ja räydytyksen täyteistä draamaa edes haluaa. Viis vuotta myöhemmin ajatus siitä että ehkä sitä kuitenkin haluaa ja tarvitsee, johti siihen että suhde loppui. Anna itsellesi niin paljon arvostusta että uskot että ansaitset ihan oikeaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Luin tätä eilen mutta kello oli jo niin paljon ettei saanut enää vastata. Minä koen heti epäilyttäväksi sen jos mies tavallaan väsytystaktiikalla saa naisen myöntymään seurustelemaan kanssaan. Tulee mieleen se Wattsien perhemurhakeissi missä se mies vaan roikkui sen Shan'annin perässä niin pitkään että suostui seurustelemaan sen kanssa.
Oon ite myös koittanut semmosta turvallista, mutta rakkaudetonta suhdetta kun arvelin että se voi toimia ja kuka sitä nyt semmoista rakkauden ja räydytyksen täyteistä draamaa edes haluaa. Viis vuotta myöhemmin ajatus siitä että ehkä sitä kuitenkin haluaa ja tarvitsee, johti siihen että suhde loppui. Anna itsellesi niin paljon arvostusta että uskot että ansaitset ihan oikeaa rakkautta.
Apua... Siis kun mies vuorokausi sitten oli täällä minun kotona juomassa kahvia ja sanoi, että ehkä nähdään huomenna uudestaan. Lähetin vajaat kuusi tuntia sitten hänelle viestiä, että mitäs nähdäänkö. Sitten neljä tuntia sitten. Sitten puoli tuntia sitten. Ei mitään vastausta. Ei ole miehen tapaista. Alkaa tulla sellainen olo, että tällä miehellä ei kuitenkaan ole ihan kaikki muumit laaksossa ja että vain nolaan itseni tällä tavalla.
Ap
Ap