Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska en saanut apua, jota tarvitsin, minusta tuli ilkeä

Vierailija
16.04.2019 |

Mutta se ei johtunut pahuudesta, ei lainkaan, vaan siitä, että se oli tapani pitää puoliani. Äitini vain rankaisi ja kuritti minua, jos halusin pitää puoliani, ei auttanut onnistumaan, eikä auttanut etenemään, eikä menestymään, vaikka väitti, että halusi sitä minulle, siksi minusta tuli ilkeä siis sellaisia kohtaan, jotka eivät auta, vaikka voisivat, tai eivät ole hiljaa, vaikka heillä ei ole mitään oikeutta tai asiaa puuttua toisten asioihin. Siitäs saitte, palstallakin, te jotkut. Se ei ole pahuutta, vaan te olette pahoja, ette auta lähimmäistänne tai ette ole hiljaa, jos tämä tarttisi apua, ettekä osaa sitä antaa.
Äitini kuvitteli, että olen paha, kun ryhdyin ilkeäksi, vaikka ei se sitä ollut. Hän ei vain auttanut minua menestymään, vaikka väitti niin, niin mä annoin hänelle mitä sellainen ihminen ansaitsee. Eli pahaa. Ja mä olen silti jumalankin mielestä ihan viaton lapsi.

Kommentit (864)

Vierailija
121/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä todellakaan tule onnelliseksi elämällä mun nykyistä elämääni, joten miten olisin onnellisempi, jos en valittaisi täällä? Onnellisuuteni lisääntyy ainoastaan oivallusten kautta, ja lähempänä ne täällä keskusteluissa ovat, kuin vaikkapa haravan varressa.

Ap

Siis rahan saamisen ohella. Että jos saisin jo enemmän rahaa, olisin lähempänä elää omaa elämääni myös. Sellaista missä lähes kaikki on mahdollista, koska siihen on varaa.

Ap

Vierailija
122/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä todellakaan tule onnelliseksi elämällä mun nykyistä elämääni, joten miten olisin onnellisempi, jos en valittaisi täällä? Onnellisuuteni lisääntyy ainoastaan oivallusten kautta, ja lähempänä ne täällä keskusteluissa ovat, kuin vaikkapa haravan varressa.

Ap

Mitä sinä haluat elämältä? Päätä ja tee se. Älä ulise täällä koska se ei sinulle tuo onnea. Katkeroidut vain ja haukut muita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten minun olisi pitänyt sitä empaattisuuttani hänelle osoittaa? Jos hänellä oli paha olla, niin vattuako minä sille lapsena mitään mahdoin. Ja jos taas kuvitteli, että tulee parempi mieli, niin se oli jo aika paksua. Missä oli se hyvä olo, jota HÄN minulle tuotti, ensin?

Ap

Hän oli selvästi kyvytön toimimaan kasvattajana sinulle. Se on tuon toiminnan selitys, mutta ei oikeutus sille. Hänen olisi pitänyt hakea apua ongelmiinsa itsensä ja sinun vuoksesi.

Nyt sinun haasteesi on ap kasvaa paremmaksi kasvattajaksi kuin äitisi lähtökohdistasi huolimatta ja antaa lapsillesi paremmat eväät elämään kuin mitä itse sait. Miten aiot tehdä sen?

Ulkoistan kasvatuksen muille.

Ap

Hylkäämisen aiheuttama trauma tulee olemaan lapsillesi raskas taakka. Tuo on raukan ratkaisu.

En hylkää, sanoin, että ulkoistan KASVATUKSEN muille. Muuta puuhaa voin heidän kanssaan kyllä keksiä. Tuo ei ole lainkaan haasteeni, mitä luulet. Haasteeni on tulla onnelliseksi, koska se oli alkuperäinen oikeuteni, ennen kuin äitini ryöväsi sen minulta. En luovu siitä koskaan. Isänikin oli silmissäni äitiäni paljon onnellisempi ihminen ja siksi paljon rakastavampi ja kivempi ihminen.

Ap

Ehkä äidilläsi oli enemmän munaa kuin sinulla tai isälläsi, kun hän ei hylännyt lastaan, toisin kuin te kaksi. Hän sentään jonkin verran ilmeisesti kesti haastaviakin tilanteita sen sijaan, että olisi vain jättänyt perheensä. Ilmeisesti sinä ja isäsi olette hyvin heikkoja ihmisiä, joista ei ole edes huonoiksi vanhemmiksi. Te ette ole vanhempia lainkaan. Säälittävää.

Ja mitä isääni tulee, niin ÄITINI OTTI eron isästäni, yhtenä suurena syynä ullatu.s se, että isäni ei ollut tarpeeksi menestyksennälkäinen 😄

Ja äiti nalkutti siitä, tuli riitaa, isä ajettiin nurkkaan ja kävi äitiin käsiksi, ja sitten äiti uhriutui, että isäni lyö. Ihan oma valinta oli nalkuttaa toisen menestyksestä. Äiti otti minut isältä, ei päinvastoin.

Ap

Ei saatana. Millainen ihminen puolustelee vanhempaansa, joka lyö toisia? Mikä sinulla oikein on? Ei ihme, että olet sekaisin, jos arvopohjasi on noin vääristynyt.

Äidilläni ei ole oikeutta pahoittaa isäni mieltä. Koska pahoitti, oli vain ihan oikein, että isä löi äitiä. Nauran sille, haluaisin itsekin lyödä. Sen lyödyksitulemisen voi katsos estää. Ei nalkuta toiselle tämän menestymättömyydenhalusta.

Ap

Olet täysin sairas. Mikään ei oikeuta fyysistä väkivaltaa.

Oikeuttaahan. Se sama, mikä oikeuttaa satuttamaan toista henkisesti. On vain hyvä, että äitiäni on lyöty.

Ap

Sinä et tule toipumaan niin kauan kuin sinulla on näin sairaita ajatusmalleja päässäsi.

Ei. Minä en oikeuta viattomien lyömistä. Äitini ansaitsi saada lyöntiä, koska kiusasi isääni. Isä piti vain puoliaan.

Ap

Mikä esti isääsi poistumasta paikalta, jos hän ei kestänyt tilannetta? Hän valitsi väkivaltaisen käytösmallin riippumatta siitä mitä seurauksia sillä perheelleenne oli. Ongelmia olisi voinut yrittää ratkoa, mutta hullu isäsi ei sitä halunnut.

Miksi hän olisi lähtenyt? Se lähtee, jolla on jokin ongelma ja pitää isääni satuttaa. Isä puolusti oikeuttaan olla siinä, missä haluaa vatipään kiusaamatta.

Ap

Olet hullu. Keskustelu kanssasi on siksi järjetöntä. Sääliksi käy läheisiäsi.

En ole. Sinä olet uliu.liuhri, joka väistyy, ja sitten ilkeilee kiusaajalle. Isäni miksi hän mihinkään väistyisi? Kyseinen asunto oli hänen äitinsä rahoilla hankittu, jos äidille ei kelpaa, niin vttu tiesi missä oli ovi. Ja konfliktitilanteista kaikkoavat vain heikot. Vahva pistää ilkeilijän polvilleen.

Ap

Olet kyllä niin kieroon kasvanut tapaus ettei täällä sinua kukaan ota tosissaan, hullu olet.

Itse olet. Sinä antaiit pahuuden vain rehottaa, koska pidät puoliaanpitäviä syyllisinä.

Ap

Olet itse syyllinen siihen ettei elämäsi tällä hetkellä ole onnellista. Se että oli huono äiti ja muuta on vain tekosyy. Se että pitää puoliaan ei ole yhtä kuin provosoituminen toisten puheista ja teoista. Kun antaa olla niin se kiusaaja ei pääse tavoitteeseensa.

En ole. Ja jos henkilö provosoituu, hän nimenomaan tarvitsee apua. Äitini olisi pitänyt siis auttaa isää, jos tämä provosoitui lyömään. Mutta ei auttanut, koska ei välittänyt isästä ihmisenä.

Sama itselleni, jos provosoidun pitäessäni puoliani, en sääli vastapuolta YHTÄÄN. hän huutaa provosoitumisitkuaan vain siksi, ettei saisi tuta, mitä tuli juuri tehneeksi. Tietenkin se auttaisi ilkeitä ihmisiä, ettei muut provosoidu ja anna heille takaisin. Mutta huvikseen kukaan ei puolustaessaan itseään provosoidu, vaan se on avuttomuutta.

Ap

Vierailija
124/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet itse vastuussa siitä mitä sä olet ja mitä teet. Voit valita toimia tavalla jolla on negatiivisia seurauksia tai tavalla jolla on positiivisia seurauksia ja vain sä itse teet sen valinnan ja vain sä itse vastaat valintasi seurauksista. Olen itse psykopaatti sekä psykopaatin lapsi joten tiedän mistä puhun ja jos minä kykenen tämän ymmärtämään sekä sen mukaan toimimaan niin pystyt kyllä säkin mikäli vain teet niin, se että äitisi oli narsisti on yksinkertaisesti tekosyysi valita itse väärin.

Se ei ole tekosyy, vaan se on seuraus. Ei toki lopullinen, vaan ennemminkin automaattinen. Olen ilkeä, koska pidän puoliani. Mutta siis aiemmin en tajunnut, että pidän puoliani ja että saan pitää. Siksi uskoin, että olen ilkeä. Nykyisin en enää ajattele niin. Toisaalta tietoisuus siitä, että jos aikoisin olla ilkeä se olisi vain itseni puolustamista hillitsee tarvetta hyökätä. Koska tiedän, että olen oikeassa.

Ap

Olet itse vastuussa elämästäsi. Toiset tulee oikeasti todella huonoista oloista ja ovat silti ponnistaneet ylös eivätkä jää katkerina vauvapalstalle itkemään ja syyttelemään muita tilanteestaan. Ne jotka tekevät näin niin kuin sinä ap, olette vätyksiä jotka eivät halua ottaa vastuuta omasta elämästä ja syyttävät sen seurauksista muita.

"Ponnistaneet ylös", nyt on kysymys siitä, kuka on onnellinen, ei mistään ponnistamista. Ja mä ainakin halusin elämässäni elää vain onnellisena, ja sen äitini minulta pilasi. Siis tähän saakka. Eihän se elämä siitä nyt yhdessä yössä onnelliseksi muutu, koska aiemmat valinnat estävät todella pahasti. Ja niihin on äitini vaikuttanut enemmän, kuin minä itse.

Ap

Väärin. Jokainen valinta on sinun vastuullasi. Nytkin sen sijaan että tekisit jotain elämäsi eteen päätit tulla tänne valittamaan heti aamusta. Ponnistus on tie sinne onneen. Sinä et halua tehdä sitä koska olet vätys. Mielummin mariset ja syytät muita koska siitä tulee sinulle parempi mieli.

Tämä on täysin totta. Jokainen on itse vastuussa tekemisistään.

Vierailija
125/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sinä haluat elämältä? Päätä ja tee se. Älä ulise täällä koska se ei sinulle tuo onnea. Katkeroidut vain ja haukut muita :)

En mä tartte elämältä mitään. Haluan olla onnellinen, sisäinen, rauha, tyytyväinen jne. Kaikki muu seuraa. Sitten vain katselen, mitä tuleman pitää, mitä tapahtuu :)

Ap

Vierailija
126/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En mä tartte elämältä mitään. Haluan olla onnellinen, sisäinen, rauha, tyytyväinen jne. Kaikki muu seuraa. Sitten vain katselen, mitä tuleman pitää, mitä tapahtuu :)

Ap

Mitä oikein teet niiden eteen? Kuinka täällä meuhkaaminen edesauttaa noiden asioiden saavuttamista?

Vierailija
127/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten minun olisi pitänyt sitä empaattisuuttani hänelle osoittaa? Jos hänellä oli paha olla, niin vattuako minä sille lapsena mitään mahdoin. Ja jos taas kuvitteli, että tulee parempi mieli, niin se oli jo aika paksua. Missä oli se hyvä olo, jota HÄN minulle tuotti, ensin?

Ap

Hän oli selvästi kyvytön toimimaan kasvattajana sinulle. Se on tuon toiminnan selitys, mutta ei oikeutus sille. Hänen olisi pitänyt hakea apua ongelmiinsa itsensä ja sinun vuoksesi.

Nyt sinun haasteesi on ap kasvaa paremmaksi kasvattajaksi kuin äitisi lähtökohdistasi huolimatta ja antaa lapsillesi paremmat eväät elämään kuin mitä itse sait. Miten aiot tehdä sen?

Ap

Hylkäämisen aiheuttama trauma tulee olemaan lapsillesi raskas taakka. Tuo on raukan ratkaisu.

En hylkää, sanoin, että ulkoistan KASVATUKSEN muille. Muuta puuhaa voin heidän kanssaan kyllä keksiä. Tuo ei ole lainkaan haasteeni, mitä luulet. Haasteeni on tulla onnelliseksi, koska se oli alkuperäinen oikeuteni, ennen kuin äitini ryöväsi sen minulta. En luovu siitä koskaan. Isänikin oli silmissäni äitiäni paljon onnellisempi ihminen ja siksi paljon rakastavampi ja kivempi ihminen.

Ap

Ehkä äidilläsi oli enemmän munaa kuin sinulla tai isälläsi, kun hän ei hylännyt lastaan, toisin kuin te kaksi. Hän sentään jonkin verran ilmeisesti kesti haastaviakin tilanteita sen sijaan, että olisi vain jättänyt perheensä. Ilmeisesti sinä ja isäsi olette hyvin heikkoja ihmisiä, joista ei ole edes huonoiksi vanhemmiksi. Te ette ole vanhempia lainkaan. Säälittävää.

Ja mitä isääni tulee, niin ÄITINI OTTI eron isästäni, yhtenä suurena syynä ullatu.s se, että isäni ei ollut tarpeeksi menestyksennälkäinen 😄

Ja äiti nalkutti siitä, tuli riitaa, isä ajettiin nurkkaan ja kävi äitiin käsiksi, ja sitten äiti uhriutui, että isäni lyö. Ihan oma valinta oli nalkuttaa toisen menestyksestä. Äiti otti minut isältä, ei päinvastoin.

Ap

Ei saatana. Millainen ihminen puolustelee vanhempaansa, joka lyö toisia? Mikä sinulla oikein on? Ei ihme, että olet sekaisin, jos arvopohjasi on noin vääristynyt.

Äidilläni ei ole oikeutta pahoittaa isäni mieltä. Koska pahoitti, oli vain ihan oikein, että isä löi äitiä. Nauran sille, haluaisin itsekin lyödä. Sen lyödyksitulemisen voi katsos estää. Ei nalkuta toiselle tämän menestymättömyydenhalusta.

Ap

Oikeuttaahan. Se sama, mikä oikeuttaa satuttamaan toista henkisesti. On vain hyvä, että äitiäni on lyöty.

Ap

Sinä et tule toipumaan niin kauan kuin sinulla on näin sairaita ajatusmalleja päässäsi.

Ei. Minä en oikeuta viattomien lyömistä. Äitini ansaitsi saada lyöntiä, koska kiusasi isääni. Isä piti vain puoliaan.

Ap

Mikä esti isääsi poistumasta paikalta, jos hän ei kestänyt tilannetta? Hän valitsi väkivaltaisen käytösmallin riippumatta siitä mitä seurauksia sillä perheelleenne oli. Ongelmia olisi voinut yrittää ratkoa, mutta hullu isäsi ei sitä halunnut.

Miksi hän olisi lähtenyt? Se lähtee, jolla on jokin ongelma ja pitää isääni satuttaa. Isä puolusti oikeuttaan olla siinä, missä haluaa vatipään kiusaamatta.

Ap

En ole. Sinä olet uliu.liuhri, joka väistyy, ja sitten ilkeilee kiusaajalle. Isäni miksi hän mihinkään väistyisi? Kyseinen asunto oli hänen äitinsä rahoilla hankittu, jos äidille ei kelpaa, niin vttu tiesi missä oli ovi. Ja konfliktitilanteista kaikkoavat vain heikot. Vahva pistää ilkeilijän polvilleen.

Ap

Olet kyllä niin kieroon kasvanut tapaus ettei täällä sinua kukaan ota tosissaan, hullu olet.

Itse olet. Sinä antaiit pahuuden vain rehottaa, koska pidät puoliaanpitäviä syyllisinä.

Ap

Olet itse syyllinen siihen ettei elämäsi tällä hetkellä ole onnellista. Se että oli huono äiti ja muuta on vain tekosyy. Se että pitää puoliaan ei ole yhtä kuin provosoituminen toisten puheista ja teoista. Kun antaa olla niin se kiusaaja ei pääse tavoitteeseensa.

En ole. Ja jos henkilö provosoituu, hän nimenomaan tarvitsee apua. Äitini olisi pitänyt siis auttaa isää, jos tämä provosoitui lyömään. Mutta ei auttanut, koska ei välittänyt isästä ihmisenä.

Sama itselleni, jos provosoidun pitäessäni puoliani, en sääli vastapuolta YHTÄÄN. hän huutaa provosoitumisitkuaan vain siksi, ettei saisi tuta, mitä tuli juuri tehneeksi. Tietenkin se auttaisi ilkeitä ihmisiä, ettei muut provosoidu ja anna heille takaisin. Mutta huvikseen kukaan ei puolustaessaan itseään provosoidu, vaan se on avuttomuutta.

Ap

Vain raukkaikset eivät auta kiusaamisesta provosoituvaa. Onneksi äitini ei saanut mitään muuta erossaan, kuin minut, ja mäkin haistatan sille nykyisin vain p*skaa. Mitäs kohteli "aarrettaan" huonosti, haha.

Ap

Vierailija
128/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI valitat TÄÄLLÄ? Olet itse sanonut pahoittavasi mielesi täällä kommentoivista.

M

I

K

S

I

?

Vierailija
129/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle pohdittavaa. Potentiaali https://g.co/kgs/T9C84g

Vierailija
130/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä oikein teet niiden eteen? Kuinka täällä meuhkaaminen edesauttaa noiden asioiden saavuttamista?

Nimenomaan lapsuuden vääristymien purkaminen auttaa. Äiti vääristi ajatteluni, se pitää purkaa.

Ap

Vierailija
131/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Äitini on samanlainen, narsisti joka suoltaa sairaan oksennuksen lapsensa päälle, ei näe itsessään mitään vikaa vaikka on paha, minä-minua-minulle. Kuten kivis oksentaa palstalaisten päälle. Joskus minulta kysytään miksi en tapaa äitiäni, tekisi mieli sanoa että lukekaa vauvapalstan kivis-ketjuja niin ymmärrätte. Ohis.

Vierailija
132/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI valitat TÄÄLLÄ? Olet itse sanonut pahoittavasi mielesi täällä kommentoivista.

M

I

K

S

I

?

Harmittaa nähdä, millaisia ihmisiä sitä onkaan. Eivät he muutu tai poistu, vaikken olisikaan täällä. Ehkä joku joskus menee katsomaan peiliin luettuaan kirjoituksiani, ja ellei, itse kuitenkin vahvistun, kun laulan jokaisen kiusaajan vuosian myötä pöydän alle, suohon tai minne he nyt kuuluvatkaan. He, jotka eivät ymmärrä minua, eivätkä ole osanneet olla silloin hiljaa.

Ap

Vierailija
133/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Ap

Äitini on samanlainen, narsisti joka suoltaa sairaan oksennuksen lapsensa päälle, ei näe itsessään mitään vikaa vaikka on paha, minä-minua-minulle. Kuten kivis oksentaa palstalaisten päälle. Joskus minulta kysytään miksi en tapaa äitiäni, tekisi mieli sanoa että lukekaa vauvapalstan kivis-ketjuja niin ymmärrätte. Ohis.

Äitisi pahaa toimintaa mitenkään puolustamatta voi olla, ettei hänellekään ole lapsena koskaan oikeutettu puoliensa pitämistä. Siitä on voitu rangaista häntä, että se on väärin. Sellainen vinouttaa ihmisiä yllättävän paljon.

Ap

Vierailija
134/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään jengillä ei ole takuulla mitään neuvoja isälleni, jota äitini loukkasi sanallisesti, ja silti ajatellaan, että isäni olisi pitänyt olla joku eunukki, joka poistuu kodistaan koska vaimolla on nyt vähän paha olla. Miksi IHEESSÄ? Sellaiselle osoitetaan hänen paikkansa, eikä lässytellä päähän siltittämällä. Jos isäni ei kerran kelvannu äidilleni sellaisena kuin oli, niin vtu vetäköön vtun päähänsä vain, mutta isän loukkaaminen on väärin! Tai kenenkään!

Ap

Vierailija
135/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kestämään. Sillee vahvistuu.

Vierailija
136/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kantsis lähteä vaikka lenkille. 

Vierailija
137/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa "neuvo" joka tällä kuohitulla porukalla on antaa vääryyttä kokeneille on vain, että "sellaista se elämä on" ja "voi voi". Aivan kuin paha mieli sillä paranisi. Se paranee sillä sekunnilla, kun väärintekijä saa maistaa omaa toimintaansa, sitten ollaan tasoissa ja äitini saa miettiä miten järjestää elämänsä ilman menestyksennälätöntä siippaansa. Nho, eipä löytänyt toistakaan "menestyjää". Yksin eleli. Isä sen sijaan jäi myöhemmin pois työelämästä ja muutti uuden vaimonsa kanssa ulkomaille nauttimaan elämästä.

Ap

Vierailija
138/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kestämään. Sillee vahvistuu.

Miksi? En opettele, mä korjaan pielessä olevat asiat mieluummin.

Ap

Vierailija
139/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 tuli heti, kun tulin pysäkille.

Vähänkö mulla kävi tsäkä 🤘😊🤸‍♂️🌞🌞🌞🌞🌞!

140/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Tämä menee jo surulliseksi.