Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska en saanut apua, jota tarvitsin, minusta tuli ilkeä

Vierailija
16.04.2019 |

Mutta se ei johtunut pahuudesta, ei lainkaan, vaan siitä, että se oli tapani pitää puoliani. Äitini vain rankaisi ja kuritti minua, jos halusin pitää puoliani, ei auttanut onnistumaan, eikä auttanut etenemään, eikä menestymään, vaikka väitti, että halusi sitä minulle, siksi minusta tuli ilkeä siis sellaisia kohtaan, jotka eivät auta, vaikka voisivat, tai eivät ole hiljaa, vaikka heillä ei ole mitään oikeutta tai asiaa puuttua toisten asioihin. Siitäs saitte, palstallakin, te jotkut. Se ei ole pahuutta, vaan te olette pahoja, ette auta lähimmäistänne tai ette ole hiljaa, jos tämä tarttisi apua, ettekä osaa sitä antaa.
Äitini kuvitteli, että olen paha, kun ryhdyin ilkeäksi, vaikka ei se sitä ollut. Hän ei vain auttanut minua menestymään, vaikka väitti niin, niin mä annoin hänelle mitä sellainen ihminen ansaitsee. Eli pahaa. Ja mä olen silti jumalankin mielestä ihan viaton lapsi.

Kommentit (864)

Vierailija
21/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä pidä paikkaansa. mulla oli tosi hyvä lapsuus ja musta on tullut superkyyninen muille v*ttuileva paska. 

Lapsuudestasi on siis puuttunut jotain.

Ap

Vierailija
22/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kaikille muille ilkeä sen varjolla että joku joskus jossain oli sinulle?

Sitä kutsutaan ihan vaan kusipäisyydeksi, turha syyttää muita.

Etkö tiennyt, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Äiti ei auttanut minua ja väitti, etttä muutkaan eivät halua auttaa minua (tulemaan siis paremmaksi ihmiseksi, ymmärtämään toisia ja ennen kaikkea itseäni paremmin jne eli antaa menestyksen reseptiä) niin totta kai olin ilkeä. Mä toivon apua ja tukea, ja jos ei ole sitä antaa, ei se oikeuta mua haukkumaan. Haukkuja siinä k*sipäinen on, jos nyt joku. En minä, jos olen takaisin ilkeä sitten.

Ap

Ja nyt sinä olet ilkeä, katkeroitunut, menestymätön ja yksin. Termejäsi käyttäen hyödyttikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat raskaat kokemukset saavat eri lopputuloksen riippuen ihmisistä. Toiset haluavat auttaa muita ja toisista tulee pahoja muita kohtaan.

Lisäksi äitini väitti kaikkien muiden ajattelevan minusta samaa pahaa kuin itsekin ajatteli. Joten miksi ihmeessä tuhlaisin mitään muihin? Osoittakoot ensin, että heistä on johonkin.

Ap

Ehkä ne muut odottaa samaa? Miksipä kukaan tuhlaisi sinuun yhtään mitään, kun ajattelet vaan itseäsi, omaa hyötyäsi, omia tunteitasi?

Ehkä minäkeskeiset ihmiset ovat tavallaan valinneet jäädä yksin?

En minä ole minäkeskeinen ihminen sen enempää kuin suurin osa muistakaan. Ja en mä arvostele muita, varsinkin jos haluan auttaa heitä, eli jos odottavat samaa kuin minä, saavat minulta mitä odottavat.

Ap

Vierailija
24/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet kaikille muille ilkeä sen varjolla että joku joskus jossain oli sinulle?

Etkö tiennyt, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Äiti ei auttanut minua ja väitti, etttä muutkaan eivät halua auttaa minua (tulemaan siis paremmaksi ihmiseksi, ymmärtämään toisia ja ennen kaikkea itseäni paremmin jne eli antaa menestyksen reseptiä) niin totta kai olin ilkeä. Mä toivon apua ja tukea, ja jos ei ole sitä antaa, ei se oikeuta mua haukkumaan. Haukkuja siinä k*sipäinen on, jos nyt joku. En minä, jos olen takaisin ilkeä sitten.

Ap

Ja nyt sinä olet ilkeä, katkeroitunut, menestymätön ja yksin. Termejäsi käyttäen hyödyttikö?

Äitini väitti, että hän kasvattaa minut menestymään.

Ap

Vierailija
25/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äitini väitti, että hän kasvattaa minut menestymään.

Ap

Ja siis en voi sanoa, että tämä olisi sitä. Äitini mielestä varmaan on: mulla on koulutus työ ja kaksi lasta.

Ap

Vierailija
26/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se on se menestys, jota äitini halusi minulle, kun ei suostunut auttamaan minua, vaan teki mulle sellaisia asioita, joita halusi, että joilla mä menestyn. Missä se menestys on? Äiini sanoi, että hänen reseptillään menestyn, eikä auttanut mua menestymään niin kuin mä toivoin. Nyt mun pitäisi sitten olla menestynyt, koska äiti toteutti itseään kanssani lapsena.

Ap

Toiset vaan ovat heikompaa ainesta. Eivät menesty, vaikka parhaat reseptit tuodaan nenän eteen kultalautaselle. Siitäkin vaan valittavat, että ei ollut tarpeeksi ja muiden vika.

Niin siis minä en kaivannut menestymistä. Ainoa, mitä mä elämältä kaipaan, on onnellisuus. Olla onnellinen. Äitini ei arvostanut sitä, eikä nähnyt sitä, ja linkitti onnen menestymiseen. Ja pakotti minua sitä kohti, ei onnea.

Ap

Vierailija
27/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä pidä paikkaansa. mulla oli tosi hyvä lapsuus ja musta on tullut superkyyninen muille v*ttuileva paska. 

Ap

Miksi tälle alapeukkuja? Aivan selkeästi hänen lapsuudestaan on puuttunut jotain. Hyvyyttä, armollisuutta, avarakatseisuutta tms.

Ap

Vierailija
28/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan äitini vastuuseen tästä elämäni "menestyksen" tasosta. Hän esti minua valitsemasta niin, että olisin onnellinen ja vaati menestymään omilla arvoillaan ja reseptillään, ja uhkaili, että onneakaan ei ilman niitä (hänen arvojaan) siunaannu.

Ap

Vierailija
29/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ikinä saan tarvitsemaani apua, ja pystyn olemaan onnellinen, niin olen sitä äidistäni huolimatta, en todellakaan hänen ansiostaan. Hän yritti estää minua olemasta onnellinen ja elämästä elämääni omalla tavallani ja menestymään siitä, omalla tavallani ja tarvitsemallani tavalla, ja hän ansaitsee tästä rangaistuksen.

Ap

Vierailija
30/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa teidän alkkisäitinne koittivat saada teitä menestymään.

Ap

Vierailija
31/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla on ollut siis paljon helpompi tehdä elämässä miten itse valitsee ja haluaa. Tyhmää ja ret.ardia haukkua muita, joilla on ollut TÄYSIN erilaiset lähtökohdat sille, miksi ovat onnettomia!!!!!

Ap

Vierailija
32/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole puuttunut yhtään mitään. Pidä se idiootin turpas kurissa, v*tun pelle. Sä oot ite vaan mieleltäs heikko etkä kestä mitään, joten turha itkeä jossain idioottien palstalla. 

Anna kun arvaan, oot sellanen kunnon ylipainonen lihapulla, nytkin juot cokista ja mässytät jotain sipsejä ruma ilme naamallas ja ryvet jossain itsesäälissä tuolilla joka on osittain rikki kun ei kestä painoas. LOL!

En ole, suvussamme on aina pidetty painosta ja figuurista huolta. Selkeästikin sinulta on lapsuudessasi puuttunut jotakin, muuten sinusta olisi muun hyvän lisäksi kasvanut tasapainoinen ihminen. Nimittely ja muiden ulkonäön arvailu ei sitä ole.

Ap

Vierailija
33/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuo akka nyt pakkohoitoon.

Vierailija
34/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat katkeralta? Paljonko ikää?

Katkeruus muuttuu helpoksi vihaksi ja se kalvaa sut sisältä puhki!

Vierailija
35/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole puuttunut yhtään mitään. Pidä se idiootin turpas kurissa, v*tun pelle. Sä oot ite vaan mieleltäs heikko etkä kestä mitään, joten turha itkeä jossain idioottien palstalla. 

Anna kun arvaan, oot sellanen kunnon ylipainonen lihapulla, nytkin juot cokista ja mässytät jotain sipsejä ruma ilme naamallas ja ryvet jossain itsesäälissä tuolilla joka on osittain rikki kun ei kestä painoas. LOL!

Ja siis Cokis, en todellakaan juo jotain "limsaa"! Juotko sä, aina saunan jälkeen saat?

Ap

Vierailija
36/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi tälle alapeukkuja? Aivan selkeästi hänen lapsuudestaan on puuttunut jotain. Hyvyyttä, armollisuutta, avarakatseisuutta tms.

Ap

Kenenkään lapsuus ei ole ollut täydellinen. Koska täydellisiä lapsuuksia ei ole.

Kaikki me olemme kotivammaisia.

Kypsyyttä on se, että ei vaadi muita ihmisiä täyttämään omia tarpeitaan aikuisena.

Vierailija
37/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat raskaat kokemukset saavat eri lopputuloksen riippuen ihmisistä. Toiset haluavat auttaa muita ja toisista tulee pahoja muita kohtaan.

Miksi ihmeessä olisin halunnut auttaa äitiäni? Tai toisia? Missä toiset ovat auttaneet minua menestymään?

Ap

Jostainhan se on lähdettävä. Kun on ystävällinen ja mukava, toiset pitävät sinusta ja niille ihmisille, joista pidetään, tehdään palveluksia ja autetaan.

Vierailija
38/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olit lapsena viaton, enää et ole. Olet itse valinnut olla ilkeä, syyttää siitä äitiäsi ja hautoa kostoa. Se on silkkaa pahuutta.

Vierailija
39/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kenenkään lapsuus ei ole ollut täydellinen. Koska täydellisiä lapsuuksia ei ole.

Kaikki me olemme kotivammaisia.

Kypsyyttä on se, että ei vaadi muita ihmisiä täyttämään omia tarpeitaan aikuisena.

En mäkäön vaadi, mutta kuvitteletko itse olevasi kypsä, jos kuulut näihin minua haukkuvien joukkoon? Kuvitteletko, että se on kypsää, että jos joku tarvitsee apua ja tukea aletaan haukkumaan hu.lluksi ja vaikka miksi? Sekö on sulle kypsyyttä? Lol Täällä on todella paljon sillälailla minua kohtaan käyttäytyviä ihmisiä, vaikka en ole vaatinut heiltä yhtä.n mitään. Enkä koskaan vaadi. Ainoa, minkä vaadin on se, että he eivät epäkypsästi jähauku minua, jos eivät OSAA auttaa. Ei todella tarvitse tehdä sellaista, mitä ei osaa. Epäkypsät eivät vain edes käsitä, etteivät he ymmärtäneet minua, eivätkä siksi voineet auttaa, siitä alkoi mun haukkumiseni. Se on iin epäkypsää, että turha tulla itkemään mulle epäkypsyydestä. Sitä puolustajat eivät sano siis näille epäkypsille, että HE ovat epäkypsiä.

Ap

40/864 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mutsisi. Etkö tajua, se pitää sua otteessaan henkisesti, niin kauan, kuin sitä ajattelet.

Se akka ei ole sun ajatustesi arvoinen.

Unohda se ja vapaudu ikiomaan elämääsi.

Ja eläimille meidän kaikkien pitää olla kilttejä & auttaa niitä.

Niillä vasta onkin kusiset olot ja ne ovat tosi viattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi