Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain naisia syyllistetään ylipainosta?

Vierailija
11.04.2019 |

Miksi aina naisia syyllistetään ylipainosta vaikka MIEHISTÄ SUUREMPI OSUUS on ylipainoisia? Miehistä vähintään 71,9 % Suomessa on ylipainoisia, naisista 63,2% lähde THL, googlettamalla löytyy. Ja moni nainen sentään synnyttää, raskaus tuo tunnetusti kiloja, mikäs on miesten tekosyy omalle ylipainolle?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vain naisia syyllistetään?

Vierailija
2/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näitä syyllistyksiä tekee miehet, jotka voi mielestään haukkua naisia ties miksikä, vaikka itse olisivat millaisia lylleröitä tahansa. Tai laihoja läskejä, mikä on suunnilleen sama asia. Kuin pakkasen raiskaama pulkannaru vailla lihasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja moni nainen sentään synnyttää, raskaus tuo tunnetusti kiloja"

Joo, ne raskauskilothan tunnetusti säilyvätkin koko elämän. Mitään ei tosiaan voi tehdä niille raskauden jälkeen, ei...

Vierailija
4/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se että raskaus tuo kiloja, hetkellisesti, liittyy naisten ylipainoon?

Vierailija
5/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla jatkuvasti miehet tekevät aloituksia naisten ulkonäköön ja erityisesti ylipainoon liittyen, kysehän on siitä että kautta aikojen naisia on arvostettu lähinnä ulkonökönsä takia ja miehiä suoritusten takia ja mies saa olla vaikka minkä näköinen ja kokoinen mutta naisen pitää olla pieni ja hoikka ja miellyttää miehen silmää

Vierailija
6/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh että vain naisia syyllistetään? Läjä kuin läjä näyttää aina pahalle. Nooh itse kyllä suunnittelen alkoholisoitumista ja lihomista. On nääs syy miksi on aivan sama miltä sitä näyttää.

Vierailija
7/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin luonnollista että aina ei kroppa palaudu synnytyksestä, vaan esim. lantion luut levenevät pysyvästi ja vatsanahka löystyy ja vatsalihakset erkanevat, näistä ei pääse eroon jos ei turvaudu kirurgin apuun

Vierailija
8/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain miehiä arvostellaan hintelyydestä? Normaalipainoisena pysyminen on helpompaa kuin lihasten hankkiminen, puhumattakaan luuston muuttamisesta rotevammaksi.

Miksi vain miehiä arvostellaan lyhyydestä? Tämä on vielä törkeämpää, pituutta kun ei saa lisää.

Vastaus:

Minun puolestani naiset saavat arvostella miehiä lihavuudesta, painoon kun voi vaikuttaa. Antaa tulla vain.

Vierailija
9/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ketään joka syyllistää.. :D

paitsi ainiin, täällä netissä kyllä on vihamielisii yli laihoja miehiä vittuuntumassa naistne läskeihin. ;DD en tiedä muita ku sellasia jotka on ite jtn yli laihoja, huonokroppasia.. ne syyllistää..... stiiän ne miehet. :D ei tulis pienee mieleenkää tutustua semmosiin... harmi ku ne on aina halunnut mua :DDDD

Vierailija
10/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipaino on naiselle parisuhdemielessä suurempi haitta kuin miehelle. Sitä vaan tykkää mistä tykkää. Miesten kohdalla taas painaa pituus. Vain toiseen noista voi vaikuttaa.

Naisen normaali rasvaprosentti on jo valmiiksi jopa kaksinkertainen miehiin verrattuna.

Vierailija
11/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tälläkin palstalla syyllistetään suomalaista miestä ylipainosta ja ihaillaan ulkomaalaisia gigoloita. Että se siitä väitteestä että vain naisia.

Vierailija
12/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on ylipäätään ihan turhaa arvostella jostaon hlökohtasista asioista. yleensä se asenne on viel sellanen vihamielinen, jolla ei oo edes tarkotus asioiden edistäminen, saati terveyden vaaliminen.

tarkotuksena vihamielisyys ja sen lietsominen, jossa taas ei ole mitään järkeä ja joka ei varsinkaan KEHITÄ asioita mihinkään suuntaan, korkeintaan huonoon suuntaan.

Vierailija
13/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten paino johtuu vain ja ainoastaan lihaksista! Eihän katukuvassakaan ole yhtään lihavia miehiä, vain naisten paino on näkyvää ja haitallista!

Vierailija
14/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain naisia jää vaivaamaan, syyllistääkö joku vai ei.

Vierailija
15/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipaino on naiselle parisuhdemielessä suurempi haitta kuin miehelle. Sitä vaan tykkää mistä tykkää. Miesten kohdalla taas painaa pituus. Vain toiseen noista voi vaikuttaa.

-öööh, jos sua tosissas kiinnostais tuntemattomien ihmisten pariutumisvalmiudet, nii sillon on kyl kyse muustaki ku painosta, niinku yleisesti. se että on joku paino-hullu, jonka elämäntehtävä on kytätä muiden kiloja, se ei tarkta että kaikki on niinku se ihminen vaikka se ihminen niin luuleekin, koska on kiukutteleva lapsen tasolla oleva häirikkö.

Vierailija
16/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näin on, ylipainon suhteen selkeä kaksoisstandardi, naisen ylipainoa esim. yli lau dalla kritisoidaan hyvinkin kovaan sävyyn...Se on vaan joku normi että naisen pitää olla kaunis ja hoikka ja miehelle riittää kun tienaa tarpeeksi

Niin se vaan on, vaikka se ei Suomessa niin tällä hetkellä olisikaan. Tuon normin tavoin ajattelevia on maailmassa aika rutosti enemmän kuin muita.

Vierailija
17/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvostelevat naisia

- lihavuudesta

Naiset arvostelevat miehiä

- lyhyydestä

- hintelyydestä

- korkeasta äänestä

- matalasta koulutustasosta

- pienestä tulotasosta

- liiallisesta ujoudesta

- seksuaalisesta ja romanttisesta alistuvuudesta

Ap:n mielestä tämä on epäreilua, koska eivät naisetkaan arvostele miehiä lihavuudesta.

Hei, mutta tässä olisi helppo ratkaisu.

Unohtakaa pituus, raamikkuus, tulot, status, jne. Alkakaa tekin arvostelemaan miehiä lihavuudesta. Vaatikaa hoikkuutta.

Sillähän se tuplastandardi katoaa.

Vierailija
18/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, kyllä minä ainakin syyllistän miestäni.

Vierailija
19/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku lihavuus olis muka AINOA miinus naisissa?!?!?! :D:D

kyl oon kuule kuullu vaikka mistä.

on myös miestyyppejä, joiden elämä ei kestä päivänvaloa, jonka takia ne etsii JOKAISESTA ns huonoja puolia joita vastaan hyökätä. mitä se kertoo ihmisestä???????????????? sitä voi jokainen miettiä.

oon kuullu syyllistystä vaikka ja mistä, enkä jaksa edes tätä avata, koska kukaan ei ole niin tyhmä että luulee että ylipaino on ainoa asia josta naista voi syyttää. :DDDDDDDDDD

Vierailija
20/108 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus tuo monille kiloja, mutta synnytyksen ja imetyksen myötä niiden kilojen pitäisi kyllä lähteäkin.

Jos olet lihava vielä siinä vaiheessa kun kuopuksesi pääsee peruskoulusta, niin mikä on tekosyysi sille että kannat edelleen niitä "raskauskiloja" mukanasi?

Raskauskilojen pitäisi lähteä muutamassa kuukaudessa, joten jos ne keikkuvat mukana vuosikausia, ei niistä voi raskautta syyttää ;)

Minä olen 35 v, minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, ja BMI on 19,8.

Kilpirauhasen vajaatoimintakaan ei yksinään lihota kuin ehkä muutaman kilon, kyllä siinäkin on kyse elintavoista. Ja jos kymmenien kilojen lihominen johtuisi kilpirauahsen vajaatoiminnasta, niin pitäisihän niiden kilojen myös lähteä lääkityksen myötä. Yleensä "Mä oon läski koska mullon hypotyreoosi" -läskiltä kiloja tippuu vain muutama, joten ei ne kilot hypotyreoosista johdu :D