Alkaako teitä ikinä ärsyttää kun mies puhuu/vihjailee jotain seksiin liittyvää?
Kommentit (35)
Ei ala.
Olen mies.
Ja olen nimenomaan heteromies, eli meidän suhteessa vain ja ainoastaan minä olen mies.
Vaikea sitä nyt olisi omille jutuilleen ärsyyntyä...
Kyllä on alkanut ärsyttää, varsinkin parina viime vuonna. Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä.
Välillä, varsinkin silloin, kun olisi jotain tärkeää asiaa tai keskittymistä vaativaa tekemistä.
Kun on jälleen kerran ollut viikon hiljaista niin nainen ärsyyntyy vihjeestäkin. Ei kyllä itse tee mitään vaikka olen kertonut että jos ei itse halua niin mulle saa tehdä jotain. Pitäs lähtee meneen...
Minä vihjailen paljon enemmän. Oikeastaan käännän melko useat asiat kaksimielisiksi. Elämäniloa! N63
Kyllä, jos se mies puhuu tai vihjailee mun vaimolle.
Riippuu kuinka jännittävä ja tuhma mies on aidosti. Jos sanoo reteesti toinen käsi sohvan selkänojalla ''otappa suihin nyt'' niin vaikeahan sellaista on vastustaa.
Jos mies taas tokaisee nössösti ja ujosti jotain tällaista ''pipi pitäiskö mennä tonne makkariin'' niin sitten kyllä nauran paskaisesti ja en anna mitään! Eli ärsyttää tällöin.
Ei yhtään. Nautin, kun mieheni puhuu tuhmia minulle. Ja haluaa minua ja kertoo sen. Naimisissa 43 v.
Voi helvtti en jaksa.. miksi aina pitää olla jotain seksuaalista.
Ei? Jossain on jotain vikaa jos kumppanin vihjailu aina ärsyttää. Oma siippani on melkoisen perverssi sika, ja mukavaa se on. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei? Jossain on jotain vikaa jos kumppanin vihjailu aina ärsyttää. Oma siippani on melkoisen perverssi sika, ja mukavaa se on. :D
Niin no sitä tässä yritän selvittää että missä vika.
Jos se tehdään kahdenkesken niin ei haittaa. Jos se tehdään kun paikalla on lapset tai muita niin silloin alkaa kyllä kyrsimään. Meillä oli kumminkin seksiä 3-4krt/vko niin otti päähän rankasti kun exä vihjaili että puutteessa joutuu olemaan. No, nyttempä saakin yksikseen tumputella kun ei oikein ottanut mikään osa-alue yhteiselåmästä sujuakseen.
Ei ärsytä, vaikka hänen tekee mieli useammin kuin minun. Kuuluu suhteeseen!
Ärsyttää, kun ne vihjailut tulee aina silloin, kun olen jo painumassa unille. Avaisi suunsa puoli tuntia aiemmin.
Ärsyttää kun ajoitus on täysin väärä.
Saattaa keskeyttää, kun olen kertomassa jotain tai hieman ennen kuin pitää lähteä töihin. Pahin on kun olen nukahtamassa..varsinkin jos itse olen jo aiemmin jotain vihjaillut mutta ei edes kännykkää silloin ole voinut pois pistää.
Kyllä, jos tuntematon mies alkaa heti puhua seksiasioista, vaikka ei olla vielä edes tavattu. Haluan tavata miehen ja vasta sen jälkeen on mahdollista, että tulen nauttimaan keskusteluistamme, joissa hän ottaa seksin puheeksi.
Kyllä koska se on jatkuvaa.
Mielummin tekoja. Ei mua innosta kysyminen tai vihjailu
Entistä vaimoa ärsytti. Jos kerran kolmessa vuodessa vaisusti jotain ehdotti niin sai kuulla kuinka AINA KOKO AJAN PAINOSTAA seksiin. Jäi painostaminen sitten ja jäi vaimokin.
No kun mies ei koskaan puhu, vihjaa tai sano suoraan yhtään mitään. Minä olen se joka pyytää kikkelinpiilotusta edes joskus.
Riippuu tilanteesta. Uuden miehen kanssa ärsyttää, suhteessa ollessa ei niinkään.