En tule ehkä koskaan enää käyttämään muuta farkkumallia kuin pillifarkkuja
Olin vaateostoksilla teinini kanssa ja käski kokeilemaan bootcut-lahkeisia ja suoralahkeisia farkkuja. Näytin vanhalta ja jotenkin homssuiselta ja vähemmän naiselliselta. Sitten kokeilin "vanhoja kunnon " pillifarkkuja ja heti oli linjakkaampi ja tyylikkäämpi näky. Ne lähtivät mukaan kaupasta. Teini sanoi että kohta pillifarkkuja ei enää edes saa kun ne ovat vanhanaikaisia. Ihan hirveää. Minä en luovu niistä! En kai ole ainoa joka vielä ostaa uudet pillifarkut syksyllä 2023?
Kommentit (100)
Ei kannattaisi käyttää, aiheuttaa suonitukoksia
Tiukat pillit ja yhtä tiukka vyötärö?
Ei kiitos
Sun teini on oikeassa, pillit ovat tällä hetkellä todella vanhentunutta muotia. Eli ei hyvä valinta jos haluaa näyttää tähän aikaan kuuluvalta. Mutta ei niistä kannata kokonaan luopua. Kyllähän kaikki trendit aina kiertää ja pillitkin tulevat takaisin.
Mä käytän aina bootcuteja ja olin varmaan ainoa nuori, jolla oli jotkut muut kuin pillifarkut. Kun bootcutit alkoi tehdä paluuta ja olin ostamassa uusia farkkuja, kassa iloitsi, miten kiva on, kun voi taas ostaa leveämpiäkin farkkuja. Ei kukaan ollut mua siihenkään asti estänyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Sun teini on oikeassa, pillit ovat tällä hetkellä todella vanhentunutta muotia. Eli ei hyvä valinta jos haluaa näyttää tähän aikaan kuuluvalta. Mutta ei niistä kannata kokonaan luopua. Kyllähän kaikki trendit aina kiertää ja pillitkin tulevat takaisin.
Mitä iloa siitä saa, että näyttää tähän aikaan kuuluvalta?
No voit sitten vuorostasi kauhistella teinin leveitä farkkuja parinkymmenen vuoden kuluttua, kun pillifarkut on taas in ja hän käyttää "muodikkaita ja tyylikkäitä" leveitä farkkuja.
Ainakin hieman keskiokäisillä.ja ylipainoisilla ne pillifarkut on aika nolon näköiset jalassa
Olen hankkinut kahdet samanlaiset pillit joskus parikymmentä vuotta sitten ja niillä mennään edelleen joka päivä. Niin kauan kuin pysyvät kasassa, en vaihda.
Nykäsmallin farkut on kuuminta hottia jo ties kuinka monetta vuotta. Ei ne ketään kyllä kaunista.
90 Luku on tullut takaisin. Minulla on vielä kaapissa 90 luvun farkkumallisto.
Leveät lahkeet yms
Oletko ikinä nähnyt ihmisiä, jotka ovat jumahtaneet siihen oman nuoruuden lookkiin? Vanhentaako vai nuorentaako se sun mielestä heitä? Kyllähän sitä itse voi kuvitella, että näyttää nuorekkaammalta, mutta oikeasti korostaa ikäänsä jos on jäänyt jumiin tiettyyn, jo vanhentuneeseen muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hieman keskiokäisillä.ja ylipainoisilla ne pillifarkut on aika nolon näköiset jalassa
Kiitos tästä 👍
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä nolot on kaksikymppisellä satakiloisella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä nähnyt ihmisiä, jotka ovat jumahtaneet siihen oman nuoruuden lookkiin? Vanhentaako vai nuorentaako se sun mielestä heitä? Kyllähän sitä itse voi kuvitella, että näyttää nuorekkaammalta, mutta oikeasti korostaa ikäänsä jos on jäänyt jumiin tiettyyn, jo vanhentuneeseen muotiin.
Mites kun mun nuoruuden lookki oli just ne bootcut farkut🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä nolot on kaksikymppisellä satakiloisella.
Totta tämäkin👍
Kysymys kuuluukin; Kenelle ne kengälusikalla laitettavat pillit sopii😂😂🤣🤣. ??
evvk