Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset joilla on vanhempi mies, miksi olette sellaisen valinneet?

Vierailija
08.04.2019 |

Kun voi saada nuoren ja rypyttömänkin

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että nainen on se joka on tehnyt valinnan?

Vierailija
2/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tänne nuorten naisten vastauksia saa, odotas vaan kun tänne hyökkää hopeaketut selittämään vanhan miehen charmista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että nainen on se joka on tehnyt valinnan?

Suomessako pakkonaitetaan naisia?

Vierailija
4/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä rupsahtaneeseen kun voi saada myös nuoren naisen?

Vierailija
5/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elänyt sen verran rankan elämän että vanhempi mies on samalla aaltopituudella. Ikäeroa 12 vuotta

Vierailija
6/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Joku tuossa 2 vuotta vanhemmassa miehessä vetoaa. Tähän mennessä olen ollut itseäni nuorempien kanssa, mutta tuo nyt vei jalat alta, vaikkei ulkoisesti olekaan mun makuun.

Vierailija
7/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan vanhemmaksi mieheksi? Miten iso ikäeron täytyy olla? Meillä on ikäeroa 8 vuotta, voin vastata, jos sovin kuvaukseen.

Vierailija
8/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuu näköjään ainoastaan teinitytöt ikähaitarilla 16-19v. Ehkäpä tämä kertonee sitten enemmän minusta kuin niistä tytöistä tai naisista rotuna, mutta pakko sanoa, että ärsyttää kun omanikäiset naiset ei edes vilkaisekaan kohti. Epäilen, että tämä on taas yksi esimerkki Jumalan kieroutuneesta huumorintajusta, että kiusataan kokematonta miestä sillä, että annetaan ainoastaan mahdollisuus nuoriin tyttöihin joihin taas ei olisi yleisen mielipiteen mukaan soveliasta sekaantua millään tavoin. "Siinäpähän kärvistelee"

Joku muu varmaan hyppisi riemusta tilanteessani. Helvetin moraali...

Vierailija
9/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiinnostuu näköjään ainoastaan teinitytöt ikähaitarilla 16-19v. Ehkäpä tämä kertonee sitten enemmän minusta kuin niistä tytöistä tai naisista rotuna, mutta pakko sanoa, että ärsyttää kun omanikäiset naiset ei edes vilkaisekaan kohti. Epäilen, että tämä on taas yksi esimerkki Jumalan kieroutuneesta huumorintajusta, että kiusataan kokematonta miestä sillä, että annetaan ainoastaan mahdollisuus nuoriin tyttöihin joihin taas ei olisi yleisen mielipiteen mukaan soveliasta sekaantua millään tavoin. "Siinäpähän kärvistelee"

Joku muu varmaan hyppisi riemusta tilanteessani. Helvetin moraali...

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan vanhemmaksi mieheksi? Miten iso ikäeron täytyy olla? Meillä on ikäeroa 8 vuotta, voin vastata, jos sovin kuvaukseen.

10v olisi jo hyvä. Mitä enemmän ikäeroa sitä enemmän kiinnostaa vastaus.

Vierailija
11/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 12-vuotta vanhempi mies. Olen nyt 27v ja hän 39. Olin tavatessamme 20-vuotias. Meillä on yksi lapsi, omakotitalo isoine metsätontteineen, traktoreita, mönkijä jne kaikki mitä toivoa saattaa.

Vierailija
12/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan vaan niin hyvin yhteen! Samat kiinnostuksenkohteet jne. Pidän hänen järkevyydestään ja ihmettelen aiempia, varsin epäkypsiä miesehdokkaitani, miten olen sellaisiin sortunutkaan!

Ikäeroa 17 vee.

Vierailija
13/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 12-vuotta vanhempi mies. Olen nyt 27v ja hän 39. Olin tavatessamme 20-vuotias. Meillä on yksi lapsi, omakotitalo isoine metsätontteineen, traktoreita, mönkijä jne kaikki mitä toivoa saattaa.

Loooser

Vierailija
14/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimo ei antanut niin hain toisaalta ja sattui olemaan nuorempi tytön hempukka

Vierailija
15/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loooser

Kateus.

Vierailija
16/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta ikäeroa. Mies oli silloin aikanaan nuoren näköinen, hyväkroppainen ja rypytön. Nyt viittäkymppiä lähestyessä hän on edelleen hyväkroppainen ja nuorekas, ryppyjä jo on. Vaikka sivuseikkahan se ulkonäkö on, kun toista rakastaa.

Vierailija
17/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loooser

Kateus.

Heh heh

Vierailija
18/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt vanehmmista miehistä, niissä on jotain mikä vetoaa. Kai se on se elämänkokemus ja haihattelun vähentyminen joka tekee niistä seksikkäitä. Oma mies on samaa ikäluokkaa kuin minä.

Vierailija
19/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt vanehmmista miehistä, niissä on jotain mikä vetoaa. Kai se on se elämänkokemus ja haihattelun vähentyminen joka tekee niistä seksikkäitä. Oma mies on samaa ikäluokkaa kuin minä.

Ja miehet pitävät nuorista naisista. Sinunkin miehesi.

Vierailija
20/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotta ikäeroa. Kenenkään muun ihmisen kanssa en ole tuntenut oloani niin hyväksi. Siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi