Nuoret naiset joilla on vanhempi mies, miksi olette sellaisen valinneet?
Kommentit (55)
Rakastuin fiksuun, sivistyneeseen 13 vuotta vanhempaan mieheen.
Enää en ole nuori nainen mutta ihana mieheni on edelleen mieheni ja edelleen 13 vuotta minua vanhempi.
Nyt ikäero vaan suhteessa pienempi.
10 vuotta ikäeroa. Satuin nyt rakastumaan juuri tähän mieheen, joka oli minua hieman vanhempi. Aiempi poikaystävä oli minua vuoden nuorempi, joten mikään sääntö ei ole ollut.
Hyvänä puolena tässä on se, että mies jo kovasti haluaa perustaa perheen. Minä en ihan vielä, mutta käytännössä siis yritämme lasta, heti kun vain haluan. Menimme myös naimisiin. Ei oman ikäiset osaa kaikki näin sitoutua. On muutenkin erittäin sitoutuva, luotettava, vastuullinen.
Miehellä valmiina maksettu omakotitalo, hieno auto, varallisuutta. Ei tarvii kituuttaen elää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin fiksuun, sivistyneeseen 13 vuotta vanhempaan mieheen.
Enää en ole nuori nainen mutta ihana mieheni on edelleen mieheni ja edelleen 13 vuotta minua vanhempi.Nyt ikäero vaan suhteessa pienempi.
Miehesi katselee jo nuorten naisten perää/perään
Vierailija kirjoitti:
Oon elänyt sen verran rankan elämän että vanhempi mies on samalla aaltopituudella. Ikäeroa 12 vuotta
Vai että elämänkoululainen.
Nam nuoret naiset kun akka täyttää 30 pitää päivittää
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan vaan niin hyvin yhteen! Samat kiinnostuksenkohteet jne. Pidän hänen järkevyydestään ja ihmettelen aiempia, varsin epäkypsiä miesehdokkaitani, miten olen sellaisiin sortunutkaan!
Ikäeroa 17 vee.
Pidätkö sitten itseäsi jotenkin megakypsänä ja megaälykkäänä?
Ystäväni on 25v ja miehensä on 39v. Ulkoisesti mies näyttää ainakin 5v nuoremmalta kuin on joten eipähän kukaan edes kiinnitä heidän ikäeroonsa erityistä huomiota. Heillä synkkaa keskenään ja se riittää. Onnelline olen että löysivät toisensa :) Oma mieheni on 29v ja hyvin välillä nähdään pariskuntinakin. Hyvin on mennyt ja jutut osuu yksiin.
Pohjimmiltaan samasta syystä, kun miksi nuoret Gambialaiset miehet avioituvat ihannemitat omaavan (60-80-42) naisen kanssa. Ensimmäinen luku kertoo omaisuuden miljoonissa toinen luku iän ja kolmas luku kuumeen.
Näyttää paremmalta kuin 10v. Vanhempi ex-vaimo.
On tärkeää että mies on mahdolliset lapsensa jo hankkinut, koska minä en lapsia halua.
Mulla 10 vuoden ikäero mieheen, jota tapailen. Omanikäiset ja hieman nuoremmat miehet, joita tuli deittaillessa vastaan tuntuivat haluavan bilettää ja liihottaa kukasta kukkaan, itse taas kaipaan rauhallisia koti-iltoja ja sitoutumista yhteen kumppaniin
Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Ei vain voi mitään tunteille.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä valmiina maksettu omakotitalo, hieno auto, varallisuutta. Ei tarvii kituuttaen elää.
Minkälaista varallisuutta sinulla on itsesi elättämiseen?
Minulla ei vielä ole vanhempaa miestä, mutta potentiaalinen ehdokas on. Valitsin hänet, koska osasi koskettaa juuri oikealla tavalla. Tiedä sitten onko tämä elämänkokemusta vai sopiiko vaan kemiat niin hyvin yhteen, meillä on sekä henkinen että fyysinen yhteys. Mutta tämä mies, 20 vuotta minua vanhempi, ymmärtää tarkalleen mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Ei vain voi mitään tunteille.
Tuo kuulostaa paljon paremmalta selitykseltä kuin iänikuiset varallisuus ja älykkyys höpölöpöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiinnostuu näköjään ainoastaan teinitytöt ikähaitarilla 16-19v. Ehkäpä tämä kertonee sitten enemmän minusta kuin niistä tytöistä tai naisista rotuna, mutta pakko sanoa, että ärsyttää kun omanikäiset naiset ei edes vilkaisekaan kohti. Epäilen, että tämä on taas yksi esimerkki Jumalan kieroutuneesta huumorintajusta, että kiusataan kokematonta miestä sillä, että annetaan ainoastaan mahdollisuus nuoriin tyttöihin joihin taas ei olisi yleisen mielipiteen mukaan soveliasta sekaantua millään tavoin. "Siinäpähän kärvistelee"
Joku muu varmaan hyppisi riemusta tilanteessani. Helvetin moraali...
Minkä ikäinen olet?
26
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 12-vuotta vanhempi mies. Olen nyt 27v ja hän 39. Olin tavatessamme 20-vuotias. Meillä on yksi lapsi, omakotitalo isoine metsätontteineen, traktoreita, mönkijä jne kaikki mitä toivoa saattaa.
Hah, kuulostaa ihan satuhäiden alulta 😂
”Rantasalmella maatilaa pitävä pariskunta tapasi toisensa ensikertaa juhannuksena 2007 kun Anna oli sammunut Juhan kaverin telttaan”
Vanha ei jaksa juosta enää muiden perässä ja raha-asiatkin ovat kunnossa. Toisaalta noita on ylijäämävarastossa, kun nuoremmat menevät kuumille kiville :C