Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset joilla on vanhempi mies, miksi olette sellaisen valinneet?

Vierailija
08.04.2019 |

Kun voi saada nuoren ja rypyttömänkin

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä valmiina maksettu omakotitalo, hieno auto, varallisuutta. Ei tarvii kituuttaen elää.

Minkälaista varallisuutta sinulla on itsesi elättämiseen?

Olen lompakkolåinen

Vierailija
42/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi mukava mies ja halusin perheen. Miehellä jo kerrytettynä hyvin varallisuutta ja omaisuutta ja hyvät tulot. Voin olla koti- ja edustusrouvana, kunnes lapset muuttavat omilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin. Eipä siinä silloin 16 vuoden ikäerolla ollut väliä. Äärettömän hauska ja lämminhenkinen ihminen.

Harmi kyllä, että minulla on sellainen kutina, että tämä on kuitenkin taas yksi ikiksen provo...

Vierailija
44/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi mukava mies ja halusin perheen. Miehellä jo kerrytettynä hyvin varallisuutta ja omaisuutta ja hyvät tulot. Voin olla koti- ja edustusrouvana, kunnes lapset muuttavat omilleen.

Hei nyt vähän luovuutta näihin vastauksiin, hyvät trölliset :D

Vierailija
45/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin rakastumaan teininä aikuiseen. Kaipasin jotain vakavampaa ja turvallisempaa kuin ikäiseni pojat silloin. Oltiin varmaan molemmat toisillemme "korjaussuhde" joka alkoi epäterveistä lähtökohdista mutta kypsyi tasa-arvoiseksi rakkaudeksi. Nyt on oltu yhdessä 20v ja ihan toimivaksi konseptiksi tämä on osoittautunut, esim. perheenlisäykselle olimme valmiita sopivasti yhtä aikaa, minä kaksvitosena ja mies kolmevitosena 😁

Vierailija
46/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset puhuvat täällä miehen varallisuudesta, että se sitten vetosi. Kunnon lompakkolåiset.

Vierailija
47/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet naiset puhuvat täällä miehen varallisuudesta, että se sitten vetosi. Kunnon lompakkolåiset.

No ne saa kyllä takaisin, kun varakkaalla miehellä kyllä vientiä riittää niin mies vaihtaa nuorempaan kun alkaa edellinen rupsahtaa.

Vierailija
48/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta minä mieheni valitsin. Onneksi tunne oli (ja on edelleen) molemminpuolinen. Ikäeroa 14 vuotta. En kyllä ole enää itsekään nuori mutta olin 24 vuotta sitten kun tapasimme. 😊

Vierailija
49/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa 25 vuotta. Vähän hassu kysymys että miksi valitsin. En koskaan sen kummemmin suunnitellut valitsevani vanhempaa miestä. Elämä johdatti meidät samaan paikkaan ja tunteet vain sytty. Ensin molemmat hämmästeltiin tunteitamme ja epäröitiin yms mutta nyt seitsemättä vuotta yhdessä ja yksi lapsi.

Vierailija
50/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rölliä on vastannut noin, joista toinen olet todennäköisesti sinä itse arvån "lompakkolåinen".

😉

Vierailija
51/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siksi, että en herättänyt kiinnostusta ikätovereideni keskuudessa ja vanhempi (siihen aikaan varattu) mies rupesi piirittämään, mikä hiveli itsetuntoa. Ajattelin, että miehen kanssa on hyvä vähän leikkiä, kunnes löydän itseni ikäisen kumppanin.

Lopulta mies omien sanojensa mukaan otti eron minun vuokseni, vaikka todellisuudessa hän taisi jäädä kiinni pettämisestä. En halunnut seurustella miehen kanssa, joka ei mitenkään sopisi ystäväpiiriini ikänsä puolesta. En olisi myöskään ikinä kehdannut esitellä niin vanhaa miestä varsinkaan isälleni. 

Vierailija
52/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 38v, ja tapailemani mies 10v vanhempi. Jo tavatessamme hän vaikutti harrastavalta, sympis mieheltä. Nyt vuoden jälkeen tiedän että hän on sitä; harrastukset, lomamatkat, ystävät tärkeitä. Hänellä on ulkonäköä ja myös elämänkokemuksen tuomaa perspektiiviä käsitellä erilaisia asioita, myös varallisuutta. Alan rakastua koska koen että hän tukee minua ja haluaa jakaa elämää kanssani siitäkin huolimatta etten halua lapsia (hänen halutessa).

Ehkä hänellä on ryppyjä, mutta niin todennäköisesti itsellänikin 10vuoden päästä. Hän kyllä pitää huolta itsestään; urheilee joka päivä, pukeutuu nuorekkaasti ja panostaa tuoreeseen ruokaan sekä hyviin hoitotuotteisiin. Koen että seksielämämme paranee jatkuvasti -niin hänelle todelle merkitsee nautintoni.

Vierailija
53/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikäiseni pelailevat kaiken maailman pelejä. Tuo oma on ihanan tasainen, suora ja lämmin. Tietää mitä haluaa sekä uran, seksin että parisuhteen osalta. Kohtelee herrasmiesmäisesti ja tasa-arvoisesti. Pitää minusta sellaisena kuin olen. Minä kohtelen häntä hyvin ja hän minua. Ei enää yöllisiä kännisoittoja ja epävarmuuksia miehiltä. Olen niin onnellinen tässä.

Vierailija
54/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan siksi, että en herättänyt kiinnostusta ikätovereideni keskuudessa ja vanhempi (siihen aikaan varattu) mies rupesi piirittämään, mikä hiveli itsetuntoa. Ajattelin, että miehen kanssa on hyvä vähän leikkiä, kunnes löydän itseni ikäisen kumppanin.

Lopulta mies omien sanojensa mukaan otti eron minun vuokseni, vaikka todellisuudessa hän taisi jäädä kiinni pettämisestä. En halunnut seurustella miehen kanssa, joka ei mitenkään sopisi ystäväpiiriini ikänsä puolesta. En olisi myöskään ikinä kehdannut esitellä niin vanhaa miestä varsinkaan isälleni. 

No niin, tässä höpinässä on jo sitä luovuutta! Valitettavasti ei ihan mene läpi, koska kukaan ei puhu/kirjoita/ajattele näin, vaikka sinä kuvittelisit, että asia näin olisi. Mutta jatka harjoittelua, kyllä se joskus menee läpikin!

Vierailija
55/55 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vain ihastuin 12v. vanhempaan. Molemmilla suht sama tulotaso ja omaisuus. Molemmilla myös aikuiset lapset valmiina. Mikäs tässä on ollessa kahdestaan.

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän