Olen mökkivieraana ja minua käskettiin pesemään perunoita
Sanoin etten syö perunoita ja minulle vastattiin että Se ei estä niitä pesemästä. Kaivoin alkometrin laukusta, puhalsin siihen ja sanoin että Jaaha, aika lähteä takaisin kaupunkiin.
Kommentit (87)
Hyvä. Kukaan ei tarvitse kaltaistasi mökkivierasta joka perunoiden pesemisen sijaan kirjoittaa vauvapalstalle. Vtun lokki.
Suoraselkäistä toimintaa. Kaikki voittivat.
Totta, pysy vastaisuudessa kotona ja yritä tosissasi välttää lokkeilua.
No he keksivät keinon miten päästä sinusta eroon. Varmaan arvasivat lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
5/5
Hehe, jäävät yksin työleiriinsä! 👍
Ap:llä on tietenkin ollut omat syömät ja juomat ja vuodevaatteet mukana. Tuliaisiksi hän on tuonut paketin Juhla Mokkaa ja Marie-keksejä. Ihanaa.
Isäntä ja emäntä hyvin tiesivät, millä pääsevät sinusta eroon! Nyt ovat onnellisia!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kukaan ei tarvitse kaltaistasi mökkivierasta joka perunoiden pesemisen sijaan kirjoittaa vauvapalstalle. Vtun lokki.
Olen kuule puolimatkassa kotiin ja pysähdyin kahville. Koska se oli mökkipaikassa luokatonta kuraa Lidlistä.
ap
Ap = Tyypillinen pummi joka pummaa toisilta kaiken mahdollisen laittamatta tikkua ristiin.
Niin, onhan se aivan ylivoimaista pestä pari perunaa...siinä sormet kastuu!
Vierailija kirjoitti:
5/5
Ovat onnellisia, että juoppo ja saita lokki poistui 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Ap:llä on tietenkin ollut omat syömät ja juomat ja vuodevaatteet mukana. Tuliaisiksi hän on tuonut paketin Juhla Mokkaa ja Marie-keksejä. Ihanaa.
Erehdyit. Ei aloittajan kaltainen örvelö käsitä tuliaisista mitään. Lähtiessään varasti viinipullon ja ajoi pihakukkien yli. Varmat tieto.
ja sitten jos niitä perunoita, Timo 🤮, olisi alkanut pestä niin pienen pienikin kuorenpala yhdessä = emäntä olisi alkanut nalkuttaa etten osaa edes perunoita pestä.
No helpolla pääsivät sinusta eroon.
Seuraavalla kerralla laitat patteritkin siihen alkometriin.
Ja mökin isännät kiittää. Vihdoinkin lähti
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se aivan ylivoimaista pestä pari perunaa...siinä sormet kastuu!
Pari? Yleensä mökkiläisten ruokavalio koostuu 80 % perunoista ja niitä keitetään aina iso kattilallinen.
Pese nyt vaan ja sitten käyt ajamassa nurmikon lyhyeksi. Tämä ei ole mikään hotelli!
Ja illalla olisivat keksineet että SIEHÄN VOIT PAISTAA MEILLE LETTUJA!
Niin. Vaikutti olevan varsin toimiva kikka päästä eroon ei-toivotuista mökkilokeista kun sinuunkin tehosi. Älä huoli, ei tarvitse pelätä uutta kutsua, enää koskaan.
5/5