Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!
Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.
Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..
Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.
Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.
Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.
Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.
Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kokemusta tällaisista periaatteessa tavismiehistä, ei tosiaan mitään top 10 luokan uroista, mutta monella tuntuu olevan ihan kummia ja joustamattomia kriteereitä naisille. Ei selviä profiilista tietenkään, mutta tutustuessa sitten paljastuu ihan ihmejuttuja/outoa käytöstä ja sitten nää jampat on sinkkuja vuosikausia, kun ei voida joustaa mihinkään suuntaan. On se joku unelmanainen pään sisällä rakennettuna ja sitä sitten metsästetään.
Voi olla, että houkuttelen tällaisia omituisia persoonallisuuksia, mutta näitä on jo jokunen tullut vastaan. Eikä kyseessä ole enää mitkään nuorukaiset vaan aikuiset miehet. Sitten tuntuu, että nää on ihan sokeita omille "virheilleen" ja on joku täydellisyysharha itsensä suhteen. Ehkä mun pitää muutta omaa profiilia, jos onkin jotain joka houkuttelee tahtomattanikin näitä sankareita.
Kaiken huippu oli, kun juttelin Tinderissä erään itsevarman bisnesmiehen kanssa, joka matkusteli työnsä puolesta Italiassa ja ties missä. Kuvissa näytti harteikkaalta ja miehekkäältä. Treffeille ilmestyi kuitenkin hutikassa oleva, laiha ja jännästi käppäilevä lippispäinen kaveri, jolla oli aika huonot hampaat ja röökiä veteli, ja kaljaa. Miehellä oli ysäriltä tutut punkkarifarkut ja joku härö pusakka. Meinasin purskahtaa nauruun, mutta en sitten kuitenkaan. Mies oli livenä tosi hätäinen ja kova höpöttämään, aika kaukana siitä itsevarmasta bisnesmiehestä. :D
Mies oli lähes 40v joten odotin kyllä ihan miestä, enkä ylikasvanutta punkkaria. Oli siinä silti miettimistä, kun mies kertoi olevansa tosi valikoiva naisen suhteen. Kylläpä kannattaa. Ollaan yhä FB-kavereita, ja on muuten sinkkuna vieläkin. :DD
Mulla just oli tällainen tapaus, että miehessä oli paljon kaikkea hassua, mutta jotenkin olin hyvin avarakatseisella päällä ja tavattiin muutamia kertoja. Siinäpä tuli sitten ilmi tämän miehen omat kriteerit naisille ja voi hyvää päivää!!! Muakin siinä sivulauseissa jo arvosteli ääneen, kun en osunut tuohon haarukkaan. Ei sitten tiennyt lopulta itkeäkö vai nauraa, mutta yhteydenpito jäi kyllä siihen. Tämän jälkeen tuli tunne etten oikeasti enää jaksa. En ymmärrä miesten ajatusmaailmaa enää ollenkaan.
Mulle selvis, että se on ollut Tinderissä suunnilleen sen perustamisesta lähtien. :D Ja seurustellut kerran naisen kanssa, joka oli kuulemma ollut liian vaativa. Oli kuulemma kerran pyytänyt miestä käyttämään hänen koiraansa ulkona. Siis kerran! Ja mies oli ollut naisen kämpillä valmiina kun nainen töissä. "Mä en ole mikään koirantaluttaja". :D Siitä oli tullut sitten ero.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi: kuinka tässä siis kävi? Puhuitteko? Minulla oli hyvin jäyhä ja pidättyväinen deitti joskus. Itse olin ihastunut. Lopulta kysyin suoraan 2-3kk jahkailun ja tulkitsemisen jälkeen. Olin ollut ihan väärässä. Hyvä,että nostin kissan suoraan pöydälle. Olemme nyt naimisissa.
Laitoin miehelle ma-aamuna viestin. Vastasi, että halusi kyllä nähdä, mutta on ihastunut toiseen, eikä uskaltanut kertoa. Näin.
Ap
Mies,jonka kanssa olen naimisissa on ensimmäinen elämässäni, joka ei ole pettänyt ja jonka kanssa ei ole tarvinnut miettiä tai sietää"silent treatment"- kohtelua. Sen jälkeen kun saatiin avattua molemmille vaikea puhuminen asioiden oikeilla nimillä (minulle pettymysteni ja pelkojeni vuoksi luottaminen vaikeaa, hänelle ujouden) ei mitään kuluttavaa pelailua tai riitelyä pelkän voimasuhteen vahvistamisen takia ole ollut.
Olen järkyttynyt yhä siitä,kuinka hirveissä suhteissa olinkaan suostunut olemaan. Jo lähtökohtaisesti olin ihmisenä ollut rikki enkä osannutkaan hakeutua minulle sopivaan seuraan.
Sinulle sanoisin,että unohda tämä mies. Joskus näin olisi käynyt. Epäkypsää ja käänteisesti satuttaa enemmän kuin että olisi ollut heti rehellinen. Tuskin edes tietää mitä haluaa. Etsii ihastumisen tunnetta ehkä. Lisäksi ole rehellinen itsellesi ja toisille. Sitä paitsi "ero" usein korostaa tapailun hyviä hetkiä. Muistele niitä asioita, jotka saivat sinut epäröimään.
Suosittelen myös todella lämpimästi jotakin muuta kuin vahvasti ulkonäkölähtöistä ensivalintaa.
Kevät on tullut. Ethän jää tähän ikävään kokemukseen. Tee asioita,joista pidät ja unohdat miehet kokonaan hetkeksi. Etkä anna tälle tyypille enää mahdollisuutta, vaikka palaisikin vielä asiaan.
Mukavaa kevättä ja kesää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tämä palstalaisten ja miesten harha johtuu, että nämä ghostaavat miehet olisivat jotenkin korkeatasoisia...? Itse olen vältellyt täysin tosi komeita tai "liian komeita" miehiä, joista näkee jo ensinäkemältä, että mitä Tinderistä hakee. En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä, koska en kiinnostu ulkonäöstä vaan kokonaisprofiilista. Ja kiinnostus herää vasta keskustelun päätteeksi, en ole suostunut mihinkään kuvien lähettämiseen tutustumatta tai puhunut pervoja ja pikkutuhmia Tinderissä.
Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa. Ja juuri sellaisen miehen koen turvalliseksi tutustua.
Yksi oli tosi lyhyt, valehteli pituutensa kymmenellä sentillä ylöspäin, mutta silti olisin voinut sivuuttaa asian jos mies olisi ollut muuten miellyttävä. Vaikkakin valehtelu otti päähän. Samoin eräällä oli selvästi vatsaa kertynyt, vaikka profiilissa ei viitteitä sellaisesta ollut. Sekään ei haitannut, koska en ole niin pinnallinen, mutta tottakai tollasen huomaa ja miettii, että miksi.
Ja eräällä oli tosi paha akne, mutta kuvista sitä ei erottanut. Olisinko tykännyt heistä, jos nämä "viat" olisivat olleet jo profiilissa? En, koska Tinderin idea on näyttää siellä parhaat puolet ja lähikuva aknesta varmasti olisi tarkoituksellinen provo. Fiksu ihminen kyllä tajuaa, ettei se profiili ole koko totuus ja on valmis oikeasti näkemään pinnan alle.
Juuri tämän oman valikoivuuteni takia olenkin hämmentynyt miesten käytöksestä, millä eväillä ne vedättää? Jos ikää on kohta 40 ja edelleen kohtelet naisia ikävästi, niin se peliaika kyllä on aika lopussa miehelläkin. Ei toisia ihmisiä saisi silti kohdella kuin pas*aa, vaikka oma ego onkin paisunut yli realismin. Sen takia ghostaaminen ei tunnu musta pahalta, koska yksikään näistä miehistä ei ole ollut mikään saalis itse käytöshän sen todistaa. Mä uskon, että meitä kohdellaan niin kuin me kohdellaan muita. :) En missään nimessä ole menettänyt uskoa miehiin, lähinnä vaan säälittää se, että miehet luulevat naisilla pelaamisen johtavan johonkin hyvään tässä elämässä, tai että sieltä tulee vastaan vielä joku kympin tyttö. Sellaista ei olekaan, niin kuin ei ole kympin miestäkään. Ihmisillä on liian suuret odotukset, sitten jäädään lopulta yksin.
"En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä"
Miesmallit ovat luokkaa top 0,1%.
"Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa"
Miehistä korkeintaan 5% on sellaisia joiden perään katsotaan kaksi kertaa raflassa.
Se ettet hae top 0,1% tai top 5% miestä ei tarkoita ettetkö ampuisi yli oman tasosi. Usein jo rajaamalla pois liian lyhyet, liian hoikat, liian lihavat, liian aknenaamaiset, liian köyhät ja muuten vain rumat tai epäkiinnostavat on jo päädytty katselemaan top 11% miehiä.
Saan tästä alapeukkuja, mutta voisitte itsekin katsoa peiliin. Alasti ja ilman meikkiä. Näkyykö peilissä naisellisen muodokas (kapea vyötärö, muodot peffassa ja tisseissä), timmivartaloinen ja sileäihoinen kaunotar jolla on perusteita esittää pituus-, raamikkuus-, ja komeusvaatimuksia?
Kyllä, peilistä näkyy edelleen hyvä kroppa, hoikka mutta muotoja on reilusti, ihokin hyvä. Naamassa sitten ei olekaan kehumista ;) Mutta enpä etsikään miestä, koska aviomies on löytynyt pari vuosikymmentä sitten.
JOS olisin Tinderissä, etsisin nimenomaan tavallisen näköistä kumppania. Koska ne on yleensa parhaita <3
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näiden ghostaajamiesten takia pitää naisella olla useampi mies kierroksessa samaan aikaan. Todennäköisesti ghostaajallakin on muita.
Pikkulapseksihan sitä kannattaa heittäytyä!
Miltä naiset kuulostaisi peiliin katselu ja henkinen kasvu? Suurmiehille jo tuttua juttua, mutta eiköhän tuo olis teilläkin jo aika kypsä.
Pikkulapseksi? Eli miehet saa viipottaa menemään missä ja kenen kanssa huvittaa ja ghostattu nainen istuu illan kotona odottelemassa turhaan yhteydenottoa? Erään kanssa tätä aikanaan koettuna ja hermoni menettäneenä totesin, että varsinkaan kun en vakiparisuhdetta etsi niin en kyllä jää odottelemaankaan. Edelleen ollaan kyseisen henkilön kanssa tekemisissä sillointällöin, mutta ei hänen varaan kannata suunnitelmiaan laskea.
En käytä deittisovelluksia, ihan livenä tai facebookin kautta tutustunut miehiin, eräs on ykkönen mutta koska kumpikaan ei halua sitoutua ja ollaan välillä puolin ja toisin kiireisiä, niin on sitten muitakin kenestä mahdollisesti seuraa saa. Lempityyppi on lempityyppi siitäkin syystä ettei lupaile liikoja eikä ghostaa, pelisäännöt on selvillä molemmilla.
Ne ketä itse pidän tavallisen näköisenä, ovat käsittääkseni "oikeasti" hyvännäköisiä. Tai sanoisinko, että pidän tavallisena, että ihmiset ovat suht hyvännäköisiä. Sama "vika" tai "harha" on kaikilla ystävilläni. Olemme koulutettuja kaupunkilaisia, normaalipainoisia, nättejä, kivoja eli sosiaalisesti hyväksyttyjä mutta emme pintaliitokerhoa. Seuraa ei silti löydy, tavikset ghostaa ja itseäni ei kiinnosta ne miehet, jotka etsivät sporttinaisia, tosin nekin varmasti ghostaisivat jos edes kiinnostuisivat (eivät kiinnostu). Kaipaan seuraa mieluummin teatteriin ja mökille. Tarkoitetaanko täällä nyt tavallisen näköisillä niitä pikkukuntien ylipainoisia verkkarimiehiä, joiden tukan leikkaa äiti ja vaatteet on isän jäämistöstä tai ostettu halpahallista sovittamatta? Olisiko "oma tasomme" siis nyt tuo? Mitä yhteistä meillä olisi, kun emme edes voisi asua samassa kaupungissa tai harrastaa yhdessä mitään? Kyllä on maailma mennyt kummalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia olla yhdessä 2 kk ja sitten ghostata? Wtf? Tehän jo periaatteessa seurustelitte. Tuohan on aivan älyttömän törkeää!!
Ps. Itse en antaisi sek siä ennenkuin ollaan ''yhdessä''
Kaksi kysymystä:
Mitä tarkoittaa olla yhdessä ja miksi seksi on sinulle jotain, jota annat?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä laittaisin vielä viestin et mikä on/ onko kaikki ok/ milloin ehdittäisiin nähdä. Jos mies ei siihen vastaa niin sitten asia on selvä ja voit jatkaa eteenpäin. Outoa kyllä mieheltä, luulisi että sanoisi suoraan jos haluaa lopettaa tapailun.
Olisihan se ap voinut myös suoraan kertoa, ettei kiinnosta eikä vain väistellä. Tältä se miehelle näyttää. Ongelma on siinä, että molemmat olettaa toisen ymmärtävän omia lyhyitä viestejään ja itse keskittyy enemmän loukkaantumiseen kuin yrittämiseen ymmärtää toisen viestä ja tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi ghostattu myös, kiva viikonloppureissu miehen kanssa ja sitten vaan epämääräisiä viestejä harvakseltaan.
Miehille ei riitä enää edes pelkät ei sitoumuksia-suhteet, nyt pitää jo saada tylyttää ja olla täysin omilla ehdoilla.
Ap, varmaan tuolle miehelle oli liikaa vaadittu, että millään tasolla keskustelitte teidän jutusta ja ottaa etäisyyttä siksi. Naurettavaa käytösta & you deserve better.
Jos ei itse uskalla ehdottaa tapaamisen ajankohtaa, niin turha loukkaantua jos toinen ei sitä tee. En tiedä mitä sinulle tapahtui, mutta ap on ihan itse ollut passiivinen tapaamisten suhteen. Ero on vain siinä, että ap vastaa jotain epämääräistä ja mies ei nyt pariin päivään vastaa ollenkaan. Kumpikin antaa saman viestin, ei nyt nappaa. Toki toinen on astetta tylympää, mutta se onkin vastine ap:n kiinnostuksen puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei onko nyt siis niin, että miehet saattavat tapailla naisia, joista eivät varsinaisesti edes pidä?? Miten se onnistuu, en käsitä? Mä en mitenkään voisi hengailla kenenkään kanssa ilman ihastumista, antaa sellaisen tyypin vaikkapa koskea muhun saati että sen enempääkään. Tästä päästään siihen, että miten nämä miehet selittävät itselleen sen, että satuttavat ihmistä, josta tykkäävät? Vai eivätkö siis tykkää vaan vähän niinku vastentahtoisesti viettävät aikaa pesän toivossa? Valaiskaa joku.
Siis, nämä ghostaajaroikuttajat pitävät naista toki yleensä "ihan kivana", mutta tärkeintä on se että naiselta saa seksiä ja nainen ei vaadi suhteelta mitään. Sitten ko miehen mielestä tosi kivojen naisten kanssa halutaan sitten seurustellakin.
Useimmat miehet suhtautuu seksiin siten että semihyvä seksi ihan ookoon naisen kanssa on kuitenkin seksiä, ja se on parempi vaihtoehto kuin ei seksiä ollenkaan, mutta jos seksin saaminen siltä ihan kivalta käy liian työlääksi niin siirrytään seuraavaan. Eli kyllä, miehet eivät tarvitse mitään tunteita (laimean tai suuren ulkonäöstä viehättymisen lisäksi) voidakseen harrastaa seksiä.
No ei kyllä kaikki naisetkaan tarvitse mitään erityisiä tunteita seksin harrastamiseen. Elin yli 2v pihtarimiehen kanssa ja sen jälkeen päätin harrastaa seksiä "kuin miehet" eli siksi koska se on kivaa ja tekee mieli.
Elämässäni on perusasiat kunnossa ja ainoa asia mihin miestä tarvitsen on hauska seura ja seksi.
Tutut tunnistaa mut tunnistakoon. Tyyppi ghosts mut hyvin menneiden treffien jälkeen. Tuli pari viestiä sen jälkeen ja sit se loppui ja ei vastannut enää mun viesteihin ja luovutin. Muutaman kuukauden jälkeen se pyysi taas treffeille. Kertoi hiljaisuuden syyksi, että oli ollut osastolla psykoosissa ja pääsee kohta pois. Jännä kyllä en lähtenyt enää uusille treffeille.
Vaikuttaa suurimmalla osalla ghostauskokemuksissa yhteinen nimittäjä olevan että on tutustuttu Tinderissä.
Useimmat miehet antavat kaikille naisille tykkäyksen Tinderissä. He kyllä kuluttavat aikaansa ja mielellään harrastavat seksiäkin sellaisenkin naisen kanssa jonka kanssa eivät halua seurustella. Mutta sitten kun löytyy paremmanköistä hengailuseuraa tai jopa 'se oikea' niin ghostaavat edellisen. Eivät tietenkään sano tälle ettei kiinnosta, juuri siksi että jos uudemman löydön kanssa asiat menevät mönkään niin voikin ilmestyä parin kuukauden päästä taas tunnustelemaan jos sitä aiempaa kiinnostaisi taas hengailu ja seksi.
https://www.voice.fi/suhteet/a-90411
Tuo passiivinen ghostaaminen eli murustelu on tavallaan pahinta, koska se jättää löysään hirteen. Oikea ghostaaminen on jopa ihan selkeä viesti, että ei kiinnosta. Mutta viesteihin vastailu ilman aloitteellisuutta on ahdistavaa. Ja pahempaa, jos haluaa treffeille aika ajoin ja suhde on vaan hengailua, se on pahinta. Siinä on aina se "entä jos sittenkin" -aspekti mukana.
Naisten ei vaan pitäisi suostua tuohon, minä en ainakaan suostu. Enintään kolmet treffit, ja jos sen jälkeen kaikki aloite on edelleen mulla, en enää tee aloitetta. Mielelläni päästän irti miehestä, joka ei halua tulla pidetyksi kiinni. Aikani on arvokkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa suurimmalla osalla ghostauskokemuksissa yhteinen nimittäjä olevan että on tutustuttu Tinderissä.
Useimmat miehet antavat kaikille naisille tykkäyksen Tinderissä. He kyllä kuluttavat aikaansa ja mielellään harrastavat seksiäkin sellaisenkin naisen kanssa jonka kanssa eivät halua seurustella. Mutta sitten kun löytyy paremmanköistä hengailuseuraa tai jopa 'se oikea' niin ghostaavat edellisen. Eivät tietenkään sano tälle ettei kiinnosta, juuri siksi että jos uudemman löydön kanssa asiat menevät mönkään niin voikin ilmestyä parin kuukauden päästä taas tunnustelemaan jos sitä aiempaa kiinnostaisi taas hengailu ja seksi.
Olen pian 40-vuotias nainen ja edelliset deittailukokemukseni ovat noin kymmenen vuoden takaa, ajalta ennen Tinderiä. En ole koskaan harrastanut minkäänlaisia nettideittejä tai deittisovelluksia, vaan kaikki seuralaiset ovat aina löytyneet pääasiassa baarista tai kavereiden kautta - ja ihan poikkeuksetta kaikki miehet tuolloinkin joko ghostasivat, tai osoittautuivat sekopäisiksi, epätoivoisiksi pommittajiksi.
Tapasin mukavan oloisen naisen opiskelijabileissä ja sovittiin että käydään syömässä päivänä x. Käytiin ja oli mukavaa. Ei mennyt kauaakaan kun suunniteltiin seuraava tapaaminen kahvilassa ja sekin sujui mainiosti ja juttua riitti. Tämän tapaamisen jälkeen meni taas vähän aikaa ja itse kysyin häneltä viestillä, että haluaisiko hän tavata sillä viikolla. Hänelle ei käynyt ja ehdotin seuraavaa viikkoa, päivästä ei puhuttu mitään vielä. Jotain kummaa tapahtui eikä kumpikaan loppujen lopuksi ehdottanut enää mitään, viikko tuli ja meni ja sen jälkeen yhtään viestiäkään ei ole vaihdettu. Kun viestiä naisen suunnalta ei tullut sillä viikolla, ajattelin vain että häntä ei enää kiinnosta, enkä itsekään sitten lähettänyt mitään.
Nainen itse teki aloitteen ensimmäiseen tapaamiseen joten kaduttaa pirusti että en nähnyt enempää vaivaa järjestää uutta, mutta ei hänkään enää kysellyt perään. Numero löytyy edelleen ja tekisi mieli laittaa viestiä, mutta tästä on jo aikaa joten tuntuisi liian oudolta. Taisi mennä vaan burgeroinniksi omalta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Tutut tunnistaa mut tunnistakoon. Tyyppi ghosts mut hyvin menneiden treffien jälkeen. Tuli pari viestiä sen jälkeen ja sit se loppui ja ei vastannut enää mun viesteihin ja luovutin. Muutaman kuukauden jälkeen se pyysi taas treffeille. Kertoi hiljaisuuden syyksi, että oli ollut osastolla psykoosissa ja pääsee kohta pois. Jännä kyllä en lähtenyt enää uusille treffeille.
Tämä viesti kertoo paljon! Miehet ei 99,9%:sesti ghostaa ketään, joka oikeasti kiinnostaa. Se 0,1% on niitä, jotka on joutuneet sairaalaan tavalla tai toisella tajuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaikista tykkääminen nyt on ihan paskapuhetta, mutta muilta osin pitää paikkansa. Naiset tekevät ihan samaa.
Ei tästä pidä ottaa nokkiinsa, se on pelin henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti kertoo paljon! Miehet ei 99,9%:sesti ghostaa ketään, joka oikeasti kiinnostaa. Se 0,1% on niitä, jotka on joutuneet sairaalaan tavalla tai toisella tajuttomana.
Kumpi ghostaa kumpaa. Sekö on ghostauksen uhri, joka on laittanut vimeksi viestin?
Gaabriel, tule takaisin. Se laulu tulee mieleen. Kaikille käy joskus noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi ghostaa kumpaa. Sekö on ghostauksen uhri, joka on laittanut vimeksi viestin?
Ghostaaja on se jota joutuu lypsämään. Eli jos vastaa vaan viesteihin muttei laita mitään itse oma-aloitteisesti, niin ghostaamiseksi se siitä muuttuu. Mulle on käynyt näin ja se on rasittavaa, en jaksa lypsää. Olkoot.
Mulla just oli tällainen tapaus, että miehessä oli paljon kaikkea hassua, mutta jotenkin olin hyvin avarakatseisella päällä ja tavattiin muutamia kertoja. Siinäpä tuli sitten ilmi tämän miehen omat kriteerit naisille ja voi hyvää päivää!!! Muakin siinä sivulauseissa jo arvosteli ääneen, kun en osunut tuohon haarukkaan. Ei sitten tiennyt lopulta itkeäkö vai nauraa, mutta yhteydenpito jäi kyllä siihen. Tämän jälkeen tuli tunne etten oikeasti enää jaksa. En ymmärrä miesten ajatusmaailmaa enää ollenkaan.