Nainen, ottaisitko mieluummin miehen jolla on paljon lihaksia ja ylimääräistä rasvaa vai todella timmikroppaisen miehen, jolla on pienet mutta hyvin erottuvat lihakset?
Kommentit (92)
Oon ensimmäisen kaltainen mies ja eipä ole naisia kiinnostanut. Voisi kokeilla olla miinuskaloreilla pidemmän aikaa ja katsoa muuttuuko tilanne
Toka. Luulin että muutkin valitsisivat saman mutta yllätyin.
Vierailija kirjoitti:
Oon ensimmäisen kaltainen mies ja eipä ole naisia kiinnostanut. Voisi kokeilla olla miinuskaloreilla pidemmän aikaa ja katsoa muuttuuko tilanne
Voi olla muustakin kiinni kuin vartalosta.
Mitkään luuviulut ei o koskaan kiinnostanu. Lihaksilla tai ilman nii pitää miehessäkin olla rasvaa!
Eka kirjoitti:
Mitkään luuviulut ei o koskaan kiinnostanu. Lihaksilla tai ilman nii pitää miehessäkin olla rasvaa!
Ja siis lihastenkaan määrä ei saa olla liiallinen. Kohtuus kaikessa. Liialliset lihaskimput on ällöttävii.
Laittakaa naiset kuvia niin saa taas nauraa. Palstanaisille Magic Micken lihakset on saatu rantapalloa pelaamalla.
En osaa valita, molemmat kuulostavat ihan hyvältä. Olen taipuvainen ajattelemaan, että tällaisella asialla ei ole juurikaan väliä parinvalinnassa, itselleni siis.
Ei kumpikaan, pullistelijat ei vaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta ollenkaan lihaksikkaat miehet. Mun saanti romahti vuosien treenaamisen jälkeen ja en ole mikään steroidimörkö. Suomalaiset naiset tykkää pulleista miehistä, laihoista miehistä tai laihaläskeistä miehistä. Lisäpointseja suuresta alkoholin nauttimisesta. Alkoton mies on outolintu. Vielä enemmän nauravainen ja iloinen mies.
Ehdottomasti jälkimmäinen. Miesihanteeni on kevyt, ketterä, nopea ja voimakas hoikka mies. Lihasten koko ei ole mikään voiman tae. Pienemmät lihakset voivat olla paljon tiheämmät ja käyttökelpoisemmat kuin jotkin höttöiset muskelit. Ylimääräinen rasva miehessä taas on epämiehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti jälkimmäinen. Miesihanteeni on kevyt, ketterä, nopea ja voimakas hoikka mies. Lihasten koko ei ole mikään voiman tae. Pienemmät lihakset voivat olla paljon tiheämmät ja käyttökelpoisemmat kuin jotkin höttöiset muskelit. Ylimääräinen rasva miehessä taas on epämiehekästä.
Onko tämä sun mielestä höttöä?
Tämä ketju vaikuttaa epäilyttävästi siltä, että joku "yhyy kaikki naiset suosivat samanlaisia lihaksikkaita miehiä" - uli yrittää "todistaa" väitteensä vastailemalla muka naisena omaan ketjuunsa.
Hoikat miehet on oma valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sun mielestä höttöä?
Ehkäpä onkin. Ainakin tuo näyttää ihan h3lvetin typerältä 😂😂😂
Lihasten määrä ei kiinnosta pätkääkään.
Eka, en tykkää liian kapoisista miehistä.
N37