Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
1341/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teekuppini narisee oudosti kun kaadan siihen vettä!

Niin miullakin, mutta huomasin että se johtuu siitä, että teekupin alla olevalla lautasella kuppiurassa on vettä. Se alkaa jotenkin napsua ja äännellä, kun itse teekuppiin kaataa kuumaa vettä.

Vierailija
1342/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin viereisessä puuliiterissä jossa näin jotain niin karmeaa, että mieleni blokkasi sen täysin. Äiti oli löytänyt minut ulvomasta pissat housussa ja  höpöttämässä miehestä katossa, hyi helvetti .(.

Talo on nyt myyty, olen äitini kanssa koettanut puhua näistä asioista mutta äiti ei ole halunnut kuunnella.

Olen kriittinen ja haluan asioille järkiperusteet, mutta myönnän, että kaikkea ei voi ymmärtää. En siis pelkää näitä juttuja.mutta pissaan housuun pelosta.

lisään vielä että vaikka poltergaist seuraa sukuni naisia,niin vaikka olen äitini kanssa koettanut puhua näistä asioista mutta äiti ei ole halunnut kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin viereisessä puuliiterissä jossa näin jotain niin karmeaa, että mieleni blokkasi sen täysin. Äiti oli löytänyt minut ulvomasta pissat housussa ja  höpöttämässä miehestä katossa, hyi helvetti .(.

Talo on nyt myyty, olen äitini kanssa koettanut puhua näistä asioista mutta äiti ei ole halunnut kuunnella.

Olen kriittinen ja haluan asioille järkiperusteet, mutta myönnän, että kaikkea ei voi ymmärtää. En siis pelkää näitä juttuja.mutta pissaan housuun pelosta.

lisään vielä että vaikka poltergaist seuraa sukuni naisia,niin vaikka olen äitini kanssa koettanut puhua näistä asioista mutta äiti ei ole halunnut kuunnella.

Minun isomummollani, mummollani ja äidilläni on ollut näitä samoja juttuja ja niistä on puhuttu keskenämme ihan avoimestikin. Joillekin oudot kokemukset ovat ihan totista totta!

Vierailija
1344/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ”Isäni liekkimerestä”-tyyppi haluat pilata tämän ketjun? Tuottaako tuollainen p_skanjauhanta sinulle jotakin mielihyvää?

Olen kirjoittanut tähän joitakin kokemiani henkimaailman asioita. En ole mt-tapaus enkä kokenut mitään traumoja, lapsuuteni oli tasapainoinen ja onnellinen. Olen kriittinen ja haluan asioille järkiperusteet, mutta myönnän, että kaikkea ei voi ymmärtää. En siis pelkää näitä juttuja. Nämä kokemuksenikin ovat lähinnä kategoriasta ”selittämättömiä tapauksia.” Minun isomummollani, mummollani ja äidilläni on ollut näitä samoja juttuja ja niistä on puhuttu keskenämme ihan avoimestikin. Joillekin oudot kokemukset ovat ihan totista totta! Sinunlaistesi takia ei kiinnosta edes jakaa näitä, koska aina porukasta löytyy kaltaisiasi.

Voisitko siis lopettaa tämän ketjun lukemisen ja typeryyksien kirjoittelun?

Kiitos.

minä en ole pissat housussa huutanut liiteristä äitiäni apuun

kertomuksesi oli klassillinen hyväksikäyttö trauma kuvaus

missä SINUN isäsi on?

Minä en ole tuo, joka kirjoitti liiteri-casestä. Isäni on hyvissä voinneissa kotosalla, kiitos kysymästä. Kirjoitteletko itse mielisairaalasta?

t. Se jota lainasit

P.S. Minua ei kiinnosta kirjoittelusi eli en tule tämän enempää tänne kirjoittelemaan tai lukemaan. Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
1345/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini erosi isästä, otti meidät lapset ja lähti kun olin 10 ja pikkuveikka 5. Saatiin kaupungilta vuokra-asunto, ihan tavallisen oloinen  3h+ keittiö. Sain siellä asunnossa niin pahoja unihalvauksia ja unia että kärsin vielä näin viisikymppisenäkin unettomuudesta. Konttausääntä ja laahausääntä huoneeni lattialta, mädänneen ja eltaantuneen hien hajua , punasilmäinen koira murisemassa , huohotusta korvaan, peili jossa ei näy kasvojani.. veikan piti nukkua samassa huoneessa, mutta nukkui   äidin vieressä.  Keittiöstä kuului veljeni mukaan usein öisin tuolien siirtelyä ja tiskialtaan päällä ollut valo  välkkyi, se näkyi oven alta olohuoneeseen.   Äidiltä katosi mystisesti  ainoa kunnon leipäveitsi ja veikka näki sen jälkeen toistuvaa unta jossa tämä kadonnut veitsi  lentää kohti. Lauantaisin  meillä oli saunavuoro ja kerran menin edeltä kotiin, kun avasin asuntomme oven joku juoksi huoneeseeni ja minä juoksin samantien  kiljuen takaisin saunatiloihin.  Pahinta kuitenkin oli se aamu jolloin äiti meikkasi  eteisen peilin edessä ja peili käytännössä räjähti, äidin huulessa on vieläkin lasinsirpale. 

Äiti kiistää mitään näistä tapahtuneen mutta veljen kanssa ollaan puhuttu asiasta paljonkin, ollaan kumpikin sitä mieltä että kyllä  jotain siellä oli.

Vierailija
1346/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo liekkimeriviestit ja muut spämmit kannattaa ilmoittaa asiattomiksi. Samoin nuo "tosi nokkelat" vitsiviestit naisten laihtumisesta ja lihomisesta tai iskuyrityksistä tai mistä milloinkin. Idiootit ja hullut yrittävät pilata ketjun.

Vierailija
1347/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ”Isäni liekkimerestä”-tyyppi haluat pilata tämän ketjun? Tuottaako tuollainen p_skanjauhanta sinulle jotakin mielihyvää?

Olen kirjoittanut tähän joitakin kokemiani henkimaailman asioita. En ole mt-tapaus enkä kokenut mitään traumoja, lapsuuteni oli tasapainoinen ja onnellinen. Olen kriittinen ja haluan asioille järkiperusteet, mutta myönnän, että kaikkea ei voi ymmärtää. En siis pelkää näitä juttuja. Nämä kokemuksenikin ovat lähinnä kategoriasta ”selittämättömiä tapauksia.” Minun isomummollani, mummollani ja äidilläni on ollut näitä samoja juttuja ja niistä on puhuttu keskenämme ihan avoimestikin. Joillekin oudot kokemukset ovat ihan totista totta! Sinunlaistesi takia ei kiinnosta edes jakaa näitä, koska aina porukasta löytyy kaltaisiasi.

Kiitos.

missä SINUN isäsi on?

Minä en ole tuo, joka kirjoitti liiteri-casestä. Isäni on hyvissä voinneissa kotosalla, kiitos kysymästä. Kirjoitteletko itse mielisairaalasta?

t. Se jota lainasit

P.S. Minua ei kiinnosta kirjoittelusi eli en tule tämän enempää tänne kirjoittelemaan tai lukemaan. Hyvää päivän jatkoa.

Minun isäni ei ole hyvissä voinneissa...hän on kuollut ja täällä väitetään että hän olisi kadotuksessa.

Kaipaan isääni vaikka on kulunut 37 vuotta hänen kuolemastaan...

Nuo liekkimeriviestit ja muut spämmit kannattaa ilmoittaa asiattomiksi. Samoin nuo "tosi nokkelat" vitsiviestit naisten laihtumisesta ja lihomisesta tai iskuyrityksistä tai mistä milloinkin. Idiootit ja hullut yrittävät pilata ketjun.

Vierailija
1348/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

missä SINUN isäsi on?

t. Se jota lainasit

Minun isäni ei ole hyvissä voinneissa...hän on kuollut ja täällä väitetään että hän olisi kadotuksessa.

Kaipaan isääni vaikka on kulunut 37 vuotta hänen kuolemastaan...

Isäni kuolema on sinulle "spämmi"

kaikki henkivierailut tulevat leivontahetkiin taivaasta?

Olet henkisesti häiriintynyt...

Tämä ketju on ihmisiä varten jotka ovat kokeneet yliluonnollisen tapahtuman.

Mene terapiaan...

Vierailija
1349/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen tätä palstaa ja mies tuli kysymään mitä teen. Muistutti minua sitten siitä yliluonnollisesta tapauksesta reilu viisi vuotta sitten. Asuimme silloin vielä rivitalossa. Olimme viettämässä uudenvuoden aattoa mieheni ja siskoni kanssa. Lapset nukkuivat. Rivitalon sisäpihalla oli lasten leikkipaikka, johon näkyi suoraa olohuoneen ikkunastamme. Yht'äkkiä huomiomme kiinnittyi itsestään keinuvaan keinuun. Toinen samanlainen keinu pysyi aivan paikallaan. Ulkona oli aivan tyyntä. Keinu teki noin puolen metrin-metrin liikettä edes takaisin. Monen minuutin ajan katselimme itsestään liikkuvaa keinua, mutta kellään meillä ei ollut rohkeutta avata terassin ovea ja mennä tarkastamaan tilannetta lähempää. Ajattelin, että keinuja oli neljä vuotta aiemmin vauvana kuollut tyttäremme. Ehkä hän tuli näyttämään meille, miten hän oli oppinut keinumaan.  Aikamme itsestään keinuvaa keinua katsottuamme, luovutimme. Myöhemmin kun katsoin yöllä sisäpihalle, keinunta oli lakannut. Myöhemmin emme nähneet vastaavaa.

Vierailija
1350/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kaikkea uskoa mitä tänne kirjotellaan, osa jutuista on selkeästi keksittyjä etenkin pitemmät jutut.

Vierailija
1351/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata kaikkea uskoa mitä tänne kirjotellaan, osa jutuista on selkeästi keksittyjä etenkin pitemmät jutut.

Totta, ja kyllä nuo tekaistut jutut aika hyvin erottaa joukosta. Niin kliseisiä. Eikö teillä satuilijoilla ole parempaa tekemistä?

Vierailija
1352/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ja kyllä nuo tekaistut jutut aika hyvin erottaa joukosta. Niin kliseisiä. Eikö teillä satuilijoilla ole parempaa tekemistä?

Tuota noin, aika kliseisiähän ne tapahtumat oikeastikin ovat usein. Kuulet askelia paikassa, jossa olet yksin tai ainakin luulet olevasi, ovi avautuu itsekseen, kissat säikähtävät ja jäävät tuijottamaan jotain, missä et näe mitään tavallisuudesta poikkeavaa, edesmenneen hamsterin rapistelu huoneessa, jossa se asui, jne.

Vierailija
1353/3733 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta jossa oli myös edesmennyt kissani. minulla oli ollut tapana sanoa kissaani iitu-tytöksi ja kutsuin sitä sillä nimellä. se tuli lähelleni ja sanoi "äiti" aivan pikkutytön äänellä. nyyh..

Vierailija
1354/3733 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tämän tapahtuessa teini ja asuin maalla perheeni kanssa, yhtenä talvi-iltana lähdin lenkittämään perheeni koiraa. Reitti oli tuttu ja kuu valaisi kauniisti. Varoittamatta koira löi stopin ja alkoi murista, sen katse oli kiinnittynyt viereiseen peltoaukeaan jonka oli kävelty monesti. Koetin tihrustaa mitä koira oikein näki mutten kyennyt  näkemään mitään. Kun käännyimme takaisin koira riemastui tästä niin, että oli vetää minut kumoon (labris) ja kuristaa itsensä. Päästin koiran vapaaksi ja  se  juoksi kotiin,  suoraan sisään isän (joka oli ollut menossa ulos tupakalle) ohi ja keittiön pöydän alle vinkumaan.

Vierailija
1355/3733 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina alkanut "tietää" asioita, se tuntuu luonnolliselta mutta äimistyn kun huomaan että asiat toteutuvat. Yritän käyttää lahjojani hyviin tarkoituksiin vaikka jotkut säikähtävät.

Vierailija
1356/3733 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukat katoaa jonnekin. Ikinä en ole ostanut vain yhtä sukkaa.

Vierailija
1357/3733 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tämän tapahtuessa teini ja asuin maalla perheeni kanssa, yhtenä talvi-iltana lähdin lenkittämään perheeni koiraa. Reitti oli tuttu ja kuu valaisi kauniisti. Varoittamatta koira löi stopin ja alkoi murista, sen katse oli kiinnittynyt viereiseen peltoaukeaan jonka oli kävelty monesti. Koetin tihrustaa mitä koira oikein näki mutten kyennyt  näkemään mitään. Kun käännyimme takaisin koira riemastui tästä niin, että oli vetää minut kumoon (labris) ja kuristaa itsensä. Päästin koiran vapaaksi ja  se  juoksi kotiin,  suoraan sisään isän (joka oli ollut menossa ulos tupakalle) ohi ja keittiön pöydän alle vinkumaan.

Olisiko voinut haistaa karhun? Se haju saa rohkeankin koiran tommoseen tilaan.

Vierailija
1358/3733 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vähän yliluonnollista yöhön.

Nuo on striiimattu livenä.

Vierailija
1359/3733 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä oli siis yliluonnollista? Koira haistoi ilveksen, suden tms.?

Vierailija
1360/3733 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä oli siis yliluonnollista? Koira haistoi ilveksen, suden tms.?

Eiköhän se ollut eläimen epätavallinen käytös jos maalla kerran asuivat ja varmaan aikuinen koira oli monesti haistanut ilveksen tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme