Muita jotka ei tykkää Tallinnasta?
Mä en tykkää enkä käy, koska
1. tallinna ja tallinnalaiset näyttää venäläisiltä ja asuinalueet vanhan kaupungin ulkopuolella slummia
2. tulee mieleen virolaiset hoot
3. erittäin huono asiakaspalvelu
4. kerran näin kun tarjoilija sylkäisi asiakkaan annokseen keittiön puolella ennenkuin tarjoili annoksen.
5. laivalla ällökännisiä suomalaisia juntteja.
6. vanha kaupunki nähty 3 krt. Miksi mennä enää uudelleen?
Kommentit (13)
Asiakaspalvelusta ja laivamatkustajista samaa mieltä, muuten Tallinna on täynnä kiinnostavia paikkoja.
Minä en pidä Tallinnasta. Suomalaisten takia.
Tukholman satamassa ei ole viinakauppoja heti kun astuu laivasta maihin.
En tiedä tykkäisinkö, koska en ole koskaan käynyt. Ja tuskin käynkään, sillä mielessäni on paljon mielekkäämpiä kohteita mihin mennä.
En oo koskaan tykännyt.
Huonoimmat reissut muijienkin kanssa just sinne.
Oon tasan kerran käynyt Tallinnassa. Muuten tykkäsin, mutta eräässä museossa yritettiin kusettaa maksamaan pääsymaksu tuplasti. Maksoin kortilla minun ja puolison sisäänpääsyn ja lähdimme kierrokselle, kun perästä tuli täydellistä suomea puhuva, ilmeisesti juonessa mukana ollut nainen, joka väitti meidän maksun muka epäonnistuneen ja pitäisi maksaa uudelleen. Kirjauduin verkkopankkiin katsomaan ja näin, että maksu oli mennyt perille. Emme palanneet tiskille vaan katosimme kierroksen jälkeen pihalle. Kyseinen museo oli se, missä mennään maan alle tunneleihin.
Tallinnassa on liikaa venäläisiä, mutta muuten ihan ok. Olen saanut hyvää palvelua. Kaupustelijoita on liikaa, jos haluaa syödä rauhassa, niin kohta on joku myymässä villasukkaa.
En pidä yhdestäkään ryssäkkävaltiosta ja kaikki Baltian maat kuuluu niihin.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen luullut olevani ainoa tuota mieltä oleva!
Totuushan on, että Baltian maat kääntävät takkinsa melko äkkiä tiukan paikan tullen.
tallinna on kyllä todella nopeasti nähty, asiakaspalvelu on tosi kämästä ja tylyä, liikaa suomalaisia, ruokakin aika onnetonta. Onhan se länsimaistunut, eikä niin venäjämeininkiä enää, paitsi tuon asiakaspalvelun osalta. Virolaiset vaikuttavat jotenkin huumorintajuttomilta.
Ja lisäyksenä, tallinalaisissa hotelleissa lutikoita. Esim Viru-hotelliin en menisi vaikka maksettaisi.