Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3693)

Vierailija
3461/3693 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toissa yönä unta, että joku hyppäsi baarissa kierreportaat alas. Alastulossa kolautti päänsä tosi pahasti maahan. Karmea loukkaantuminen suoraan mun edessä. Piti kirjoittaa uni paperille, tuntui niin aidolta ja kummalta. Seuraavana päivänä töissä sain rautaa päähän ja aika pahan kolhun. Oli ainekset todella pahempaankin. Tuli se uni mieleen. 

Viime yönä mulle näytettiin uni. Taas aamuyöstä juuri samaan aikaan. Tuli tarve kirjoittaa sekin ylös. Minä menin "Kotiteollisuuden" keikalle baariin. Lippujonossa kaivoin seteleitä lompakosta. Seteleiden seassa oli "Afrikan tähti" -pelin leikkiseteleitä. Lipunmyyjä suuttui, että yritin huijata. Yritin selittää, että se oli vahinko ja oikeitakin seteleitä löytyy, tai pankkikortti. Ei auttanut, sain tuomion "kerran huijari, aina huijari". Jäin narikkaan itkemään todella surullisena. 

Tänään töissä, suoraan mun konttoriin asteli "laiton trokari". Kaivoi taskustaan paskaisen setelinipun. Heilutteli mulle, ja sanoi "transport". Tarjosi pimeitä taksikyytejä jne. Käskin painua kuuseen.. Pari tuntia sen jälkeen muistin unen feikkiseteleistä, ja huijauksesta. Tajusin yhtäläisyyden.  

Vierailija
3462/3693 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa oi hyvät immeiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/3693 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kiitos kun kerrotte. Mut ei keksittyjä, jooko ?

JOOKO, plese ?

Vierailija
3464/3693 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paljon höpöjuttuja. Ihan kuin olisi helluntailaisten "ihmeitä" kuuntelemassa.

Vierailija
3465/3693 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään käynyt niin, että näet jotain todella outoa, mutta jälkikäteen alat epäillä, että jos kuitenkin mieli temppuilee?

Olen nyt kahdesti kokenut/nähnyt yhdessä paikassa vähän oudon jutun, mutta taas mietin, että josko olisi ihan selitettävissä ja aivot vain täydensi kokemuksia asioilla, joita ei oikeasti tapahtunut tms...

Mietin käymistä siellä vielä uudelleen. Tekisi mieli pyytää mukaan joku, mutten usko voivani kertoa syytä, mitä epäilin nähneeni.

Vierailija
3466/3693 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee näit...

Vierailija
3467/3693 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kommenttini vielä tähän ketjuun, jos olisi oikeampi paikka sille:

Voiko tälle olla joku luonnollinen selitys? Jo aikuinen lapseni meni eilen hautausmaalle yöllä viemään hautakynttilän ja soitti minulle kännykällä (4g tai 5g) kysyäkseen, missä se hauta sijaitsee, että hän epäilee olevansa eksynyt. Selitin missä se on ja kuulin samalla toisen henkilön, eri sukupuolta, normaalin, iloisen kommentoinnin / puheen sieltä. Sanoista en saanut selvää, mutta ääni oli ihan selvä. Oletin ilman muuta, että hän oli mennyt sinne yhden hyvän kaverinsa kanssa ja lähetin sille kaverille terveisiä. Lapseni sanoi kuitenkin olevansa yksin siellä, ettei ole ketään muuta mukana. Sitten vielä häben kännykkänsä jäi hänellä päälle niin, että olin linjalla pitkään jälkikäteen ja hän oli tosiaan yksin, eikä jutellut missään kohtaa kenenkään kanssa. Jäi vähän mietityttämään tämä tapahtuma. Ennen vanhaan oli normaalia, että linjoille saattoi tulla joku muu puhelu, mutta nykyisin kännykkäaikoina en muista, että niin olisi tapahtunut. 

Vierailija
3468/3693 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään käynyt niin, että näet jotain todella outoa, mutta jälkikäteen alat epäillä, että jos kuitenkin mieli temppuilee?

Olen nyt kahdesti kokenut/nähnyt yhdessä paikassa vähän oudon jutun, mutta taas mietin, että josko olisi ihan selitettävissä ja aivot vain täydensi kokemuksia asioilla, joita ei oikeasti tapahtunut tms...

Mietin käymistä siellä vielä uudelleen. Tekisi mieli pyytää mukaan joku, mutten usko voivani kertoa syytä, mitä epäilin nähneeni.

Kerro tänne anonyymisti?

Vierailija
3469/3693 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tänne anonyymisti?

Yritän päästä viikonloppuna sinne uudelleen. Jos näin taas saman, niin voisin kertoa. Siihen asti taidan epäillä omia muistikuviani.

Vierailija
3470/3693 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jossain vaiheessa kiinnostunut hengistä ja spiritualismista. En oikeastaan uskonut edes niihin vakavissani, joten homma oli aika kevyttä leikkiä, mutta toisaalta jännää, koska olen kristillisestä kodista ja siellä olisi ehdottomasti kauhisteltu moista. No, yhtenä päivänä sitten koin saavani vastauksia hengeltä ouija-laudan kautta. En itse asiassa erityisemmin uskonut että kyseessä on mikään muu kuin oma alitajuntani, joka "viestii" niiden tiedostamattomasti valittujen kädenliikkeiden kautta. Kului viikon verran, ja kerran näin kotini ovella tumman, usvamaisen ihmisen muotoisen hahmon. Pelkohan siinä iski persiiseen, sekä pelko siitä että olen tainnut tulla hulluksi ja näen harhoja, ja että entä jos spiritualismilla saakin yhteyden oikeasti johonkin henkiin ja minä olen sellaisen nyt kutsunut. Vieläkin uskoin suurelta osin että kyseessä on oma m

En tiedä onko taikaa vai ei mutta se tosiaan pitää paikkansa, että kyseessä on lelutehtaan keksintö. Nykyäänkin Ouija-tuotemerkin omistaa lelu- ja pelivalmistaja Hasbro. 

Myös tarot- eli tarokkikortit ovat alunperin pelikortteja. Tarokkipelejä pelataan edelleen hyvinkin ahkerasti esim. Italiassa ja Keski-Euroopassa, mutta Suomessa moni ei ole kuullutkaan näistä peleistä, joten nuo kortit liitetään automaattisesti johonkin mystiseen ja yliluonnolliseen. Ihan meille tavallisiakin pelikortteja käytetään ennustuksessa tarot-korttien tapaan, joten ei tuossa ole sen ihmeellisemmästä kyse. Tarot-kortteihin on myös myöhemmin liitetty vaikka minkälaisia tarinoita niiden mystisestä alkuperästä, mutta nämä ovat myöhemmin keksittyjä juttuja. En nyt siis ota kantaa onko korteista ennustaminen oikea juttu vai ei, vaan siihen että ne on tehty alun perin pelikorteiksi ja niitä on tiedettävästi käytetty ennustukseen vasta 300 vuotta keksimisensä jälkeen. Voihan sitä siis ennustaa vaikka Uno-korteista, mutta ei se tarkoita, että sillä itse Unolla on joku mystinen alkuperä. 

Vierailija
3471/3693 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhtenä perjantaina ei tehnyt mieli kaljaa.

Vierailija
3472/3693 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo myönsi että olin oikeassa ja hän väärässä

Vierailija
3473/3693 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
3474/3693 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneeni menee säästötilaan, kun sitä ei käytä, ja näyttö menee pimeäksi. Näyttö tulee taas päälle, kun heiluttaa hiirtä. Koneen näyttö tulee päälle hyvin herkästi. Kun kävelen eteisestä olohuoneeseen, niin kone herää säästötilasta pelkästä lattian tärinästä.

Ennen mulla oli tapana, että tietokone on viikonloppuna päällä yötä päivää. No kerran olin tulossa kaupasta kotiin, ja näin ikkunasta, kun tietokoneen näyttö tulee päälle. En siis pysty näkemään itse näyttöä ulkoa ikkunasta. Mutta näin sen, kun pimeään olohuoneeseen syttyy valo.

Vierailija
3475/3693 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Vierailija
3476/3693 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneeni menee säästötilaan, kun sitä ei käytä, ja näyttö menee pimeäksi. Näyttö tulee taas päälle, kun heiluttaa hiirtä. Koneen näyttö tulee päälle hyvin herkästi. Kun kävelen eteisestä olohuoneeseen, niin kone herää säästötilasta pelkästä lattian tärinästä.

Ennen mulla oli tapana, että tietokone on viikonloppuna päällä yötä päivää. No kerran olin tulossa kaupasta kotiin, ja näin ikkunasta, kun tietokoneen näyttö tulee päälle. En siis pysty näkemään itse näyttöä ulkoa ikkunasta. Mutta näin sen, kun pimeään olohuoneeseen syttyy valo.

Jos reagoi jo kävelyysi, niin ehkä joku naapurisi on vetänyt kovaäänistä kantapääkävelyä ja tietokone reagoinut siihen.

Tai naapuri porannut seinää niin, että tanner tärisee.

Vierailija
3477/3693 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin toissa yönä unta, että joku hyppäsi baarissa kierreportaat alas. Alastulossa kolautti päänsä tosi pahasti maahan. Karmea loukkaantuminen suoraan mun edessä. Piti kirjoittaa uni paperille, tuntui niin aidolta ja kummalta. Seuraavana päivänä töissä sain rautaa päähän ja aika pahan kolhun. Oli ainekset todella pahempaankin. Tuli se uni mieleen. 

Viime yönä mulle näytettiin uni. Taas aamuyöstä juuri samaan aikaan. Tuli tarve kirjoittaa sekin ylös. Minä menin "Kotiteollisuuden" keikalle baariin. Lippujonossa kaivoin seteleitä lompakosta. Seteleiden seassa oli "Afrikan tähti" -pelin leikkiseteleitä. Lipunmyyjä suuttui, että yritin huijata. Yritin selittää, että se oli vahinko ja oikeitakin seteleitä löytyy, tai pankkikortti. Ei auttanut, sain tuomion "kerran huijari, aina huijari". Jäin narikkaan itkemään todella surullisena. 

Tänään töissä, suoraan mun konttoriin asteli "laiton trokari". Kaivoi taskustaan paskai

Tähän voisin lisätä vielä, että "laiton trokari" oli siis tummaihoinen pimeä taksikuski. Sieltä, mistä "Afrikan tähti" on lähtöisin... Se uni, Afrikan tähden seteleistä tiesi paikkansa :-)

Vierailija
3478/3693 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
3479/3693 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
3480/3693 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman unen, jotain tapahtuisi. Onneksi kerroin uneni miehelleni aamukahvilla,kun hän tuli töistä, hän kertoi, että uneni oli totta. Näkemäni asiat oli tapahtuneet edellisenä iltana. Mieheni kuoleman jälkeen, TV meni itsekseen päälle usein tai se oli päällä kun tulin kotiin. Ensin epäilin yhtä lastani, että oli käynyt sillä aikaa kun olin poissa. Sitten alkoi ovikello soida yöllä, kun menin katsomaan ketään ei näkynyt.jos joku olisi halunnut kiusata soittamalla ovikelloa, niin ei olisi ehtinyt kadota niin nopeasti. Olen kuullut, että jotku ovikellot ottavat signaalia jostain sähkölaitteista, mutta olen sen verran kaukana naapureista ettei se ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä