Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3693)

Vierailija
3421/3693 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin naisystävän kanssa Turkissa. Iltakierroksrlla mentiin syömään pizzaa. Otettiin pöytävirreisen kerrostalon seinän vierestä. Oltiin tilattu, istuttiin pöydässä odottamassa. Yhtäkkiä minulle tuli mieleen että vaihdetaan pöytää toiselle puolen puiston viereen. Niin tehtiin. Tuskin ehdittiin istüutua kun entisen pöytämme päälle tippui ainakin 1,5 metrinen pala rapattua/ tiilistä räystästä murskaten pöydän ja tuolit totaalisesti. Jos oltais istuttu vanhassa pöydässä oltaisiin varmasti kuolleet.  Pudonnut kappale painoi arvioni mukaan yli 500 kg. Uskon varjelukseen.

Onnekas sattuma.

Keho rekisteröi tietämättään maan ja rakennuksen tärinän tms. 

Vierailija
3422/3693 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut alkoholisti, viinan orja parikymmentä vuotta. Oli hirveää masennusta ja ahdistusta ollessani selvinpäin. Eräänä iltayönä päätin rukoilla raitistumista. Rukoillessani lämpö laskeutui päälleni kuin peitto, tunsin lepoa ja rauhaa. 

Tuon yöllisen tapahtuman jälkeen olin täysin raitis. Kaikki minut tunteneet sanoivat, että kyllä todella on tapahtunut ihmeitten ihme. 

Raittiina nyt jo 21 vuotta.

Voikko rukoilla mun puolesta että mäkin pääsisin alkoholista eroon?

Jos kaikki tän lukeneet rukoilisi että pääsisit alkosta eroon niin tapahtukoskan ihme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/3693 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Googlaapa huviksesi sana "dosentti".

Vähän sääliksi käy dosentti-parka.

Vierailija
3424/3693 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova kertoo kuinka hirvi meinasi osua autoon, mutta se nostettiin ilmaan ja ohjattiin takaisin tulosuuntaan.

https://www.tv7.fi/arkki/isannan-poydassa/vieraana-tommi-hekanaho_p8256…

Kohdasta 21:40

Vierailija
3425/3693 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Täytin lääke-annostelijan ja jätin kahvinkeittimen viereen kuten aina,että muistan ottaa lääkkeet kun keitän aamukahvia. Myöhemmin kun palasin keittiöön,annostelijan  luukut olivat auki ja lääkkeet rivissä pöydällä.

- Poltin tuoksutuikkuja  olohuoneen pöydällä  ja sammutin ne ennenkuin menin nukkumaan,heräsin yöllä vessaan ja tuikuissa oli tulet.

- Käänsin tupakkaa keittiön pöydän ääressä ja  kun menin  kaatamaan lasillisen mehua,lensi purupussi kaaressa lattialle-

- Vaatehuoneesta kuului hirveä ryminä ja kun menin katsomaan,laatikko jossa pääsiäiskoristeita oli  lentänyt hyllyltä lattialle.

- Siskontyttäreni on välillä  hoidossa ja joskus yötäkin,hänellä on lelulaatikko olohuoneen nurkassa. Kerran tyttö oli yökylässä ja kun oli nukahtanut sänkyyni menin  keräämään lelut joita oli pitkin lattioita,aamulla heräsin ja  petsit olivat keittiön lattialla. Olisin herännyt jos olisi noussut vierestäni yöllä leikkimään.

En pelkää asua täällä,mutta ihmeissäni olen.

Vierailija
3426/3693 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ketjua.

Vierailija
3427/3693 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin asunut asunnossani n. vuoden kunnes yhtäkkiä yksi vanha kaapin ovi aukesi itsellään. Ei ollut tehnyt tätä aikaisemmin. Laitoin kiinni ja useamman tunnin päästä aukesi taas. Vetoa ei ollut ja ovi pysyi kiinni pitkään välissä. Käväisi mielessä, että kukakohan ovee oikein aukoo? Lopulta meni jonkin aikaa ja ovi ei edes pysynyt kiinni enää, lukitus siitä vaan pikkuhiljaa oli löystynyt.

Vierailija
3428/3693 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että irtokarkkipussi voi pelästyttää. Pöydällä ollut monta tuntia kunnes yöllä kun yrittänyt saada unta, alkaa kuulua kovaa rapinaa. Silmät räpsähtää auki ja ihmettelen mitä tapahtuu. Karkkipussihan se vain elää....

Ördög
3429/3693 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Yle haluaa kuulla yleisön kokemia kummia ja kauheuksia! Kertokaa hitossa!

https://yle.fi/aihe/a/20-10007119

Onko sinulla tarina, joka saa selkäpiisi värisemään? Oletko kokenut jotain yliluonnollista tai pelottavaa, joka ei jätä sinua rauhaan? Nyt on sinun hetkesi jakaa se kanssamme!

Vierailija
3430/3693 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Nyt Yle haluaa kuulla yleisön kokemia kummia ja kauheuksia! Kertokaa hitossa!

https://yle.fi/aihe/a/20-10007119

Onko sinulla tarina, joka saa selkäpiisi värisemään? Oletko kokenut jotain yliluonnollista tai pelottavaa, joka ei jätä sinua rauhaan? Nyt on sinun hetkesi jakaa se kanssamme!

Kiitti linkistä.

Vierailija
3431/3693 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa

Vierailija
3432/3693 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tosi juttuja

Vierailija
3433/3693 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tosi juttu

Vierailija
3434/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja työskentelen Ranskassa, toimistomme on 1600-luvulla rakennetussa rakennuksessa. Alue oli keskeinen 1700-luvun vallankumoustuoksinassa.

Mulla on ranskalaisia kollegoita, jotka ovat vitsailleet talon kummituksesta. Viehättävä ja höpsö juttu, tuumin - kunnes kesällä tapahtui muutama juttu, joka sai tällaisen Tiede-lehtiä ahmivan käytännöllisen henkilön myös kyseenalaistamaan omaa järkeään.

Kesällä oli pitkä jakso, jolloin olin yksin koko rakennuksessa töissä. Yhtenä hiljaisena päivänä, kuului selkäni takaa yhtäkkiä kova rämähdys, jota tietysti pelästyin. Viereisen huoneen pöytä oli yhtäkkiä kaatunut kyljelleen, kaikki sen päällä olleet tavarat pitkin lattioita. Kyseessä kolmijalkainen pöytä, joten ehkä sen tasapaino vain oli vähän niin ja näin - järkeilin.

Toisena päivänä, olin hiljaisena, mutta synkkänä iltapäivänä läppärini kimpussa. Alkoi kuulua vaimeaa sirinää, ja sitten meni yhtäkkiä sähköt. Naapuritaloissa ei ongelmaa, vain meillä. Katkos kesti viitisen minuuttia. Pitkät viisi minuuttia, täytyy todeta - istua siinä hämärässä yksin, kuulostellen ja ihmetellen, tuijottaen hiukan pelokkaana käytävän ovea. 

Heinäkuun puolivälissä sitten, olin jälleen yksin typötyhjässä rakennuksessa. Olin palaamassa kellarikerroksesta takaisin yläkertaan. Juuri kun astuin alakerran käytävään ja kohotin katseeni vanhoja kiemuraisia portaita kohden, näin päivänselvästi, kirkkaasti, kun silmieni edestä vilahtaa hologrammimainen hahmo. Alas portaita, kohti ulko-ovea, häviten näkyvistä juuri ennen ovea. Kesto muutaman sekunnin. En keksi tälle järjellistä selitystä. Tapahtumahetkellä jähmetyin sijoilleni, iho hetkessä kananlihalla. Haukoin siinä henkeäni hetken, pyörin ympäriinsä, koittaen ymmärtää mitä juuri näin. En vieläkään tiedä. Historiaa se innosti kuitenkin kaivelemaan. Historiallinen fakta on, että heinäkuun puolivälissä 1789 vallankumoukseen liityvät väkivaltaisuudet olivat rakennuksen alueella kiivaimmillaan. Tämän jälkeen rakennuksessa on ollut taas aivan normaalia, eikä mitään ihmeellistä ole tapahtunut. Odotan kuitenkin mielenkiinnolla ensi kesää - toistuvatko kummalliset tapahtumat jälleen samaan aikaan. 

Vierailija
3435/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa alkoi tuijottaa tiiviisti ikkunaa,itse en nähnyt mitään kun oli yö ja ulkona säkkipimeää mutta en ihmetellyt asiaa sen kummemmin,kissathan näkee  pimeässä. Kunnes ikkunaan tuli kaksi niin kovaa iskua että luulin koko lasin särkyvän ja aamulla huomasinkin halkeaman. 

Vierailija
3436/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3434: geologinen toiminta, tms?

Vierailija
3437/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa alkoi tuijottaa tiiviisti ikkunaa,itse en nähnyt mitään kun oli yö ja ulkona säkkipimeää mutta en ihmetellyt asiaa sen kummemmin,kissathan näkee  pimeässä. Kunnes ikkunaan tuli kaksi niin kovaa iskua että luulin koko lasin särkyvän ja aamulla huomasinkin halkeaman. 

Mitäs yliluonnollista tässä oli.

Vierailija
3438/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli usein vihapäissään kostettua kiusaajille jännällä tavalla, ei nimittäin itse tarvinnut tehdä muuta kuin ajatella. Sain ihmiset kompastelemaan omiin jalkoihinsa/törmäilemään seiniin jne..harmi kun ei enää onnistu.

Vierailija
3439/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist-kokemus tulee mieleen siinä 10 vuotiaana. Meitä oli kaksi todistamassa sitä yöllistä rähinää.

Vierailija
3440/3693 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena tuli usein vihapäissään kostettua kiusaajille jännällä tavalla, ei nimittäin itse tarvinnut tehdä muuta kuin ajatella. Sain ihmiset kompastelemaan omiin jalkoihinsa/törmäilemään seiniin jne..harmi kun ei enää onnistu.

Niinpä, varo mitä toivot. Miten voit nykyään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi