Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
2981/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan sattuu kaikenlaista. Tänään sain ylimääräisen tunnin. Jos katson kelloa ja kellonaika on joku tuplanumero, painan sen mieleeni. Katsoin kelloa 16.16 ja painoin sen mieleeni. Noin tunnin päästä katsoin kelloa uudestaan ja se oli taas 16.16. Olen välillä "mennyt" useita tunteja taaksepäin, monta kertaa saman päivän aikana. Outoa.

Oot lukenut väärin tai katsonut kellotaulua ylösalaisin... 6 ja 9 näyttää samoilta ylösalaisin. 3 ja 8 sekoittuu helposti, 1 ja 7 jne... Diginäytöllä 3 muuttuu kasiksi, lisäämällä parit pystyviivat. Ne pystyviivat näkyy siellä himmeällä jokatapauksessa, ja sitten kirkastuu vähän. 5 ja S on samoja digilaitteissa. 

22.12 ja 12.22 sekoittuu helposti, jos on jollain kärpäsen paskan kokoisella präntillä :D

Eri laitteiden näytöissä on samoilla riveillä kellonaika, päivänmäärä, vuosi jne. jne... Noissa menee sekaisin kuka tahansa. 

Voi jestas sentään. Olen nuori ihminen, jolla ei ole pääkopassa tai näkökyvyssä vikaa. En mikään dementoitunut puolisokea mummo. Lopettakaa muiden kokemusten selittäminen muuksi. Ei ole kovin kivaa vastailla tällaisiin ketjuihin, kun aina joku äo 70 vajuli yrittää päteä selittämällä mustan valkoiseksi. Kannattaa olla hiljaa jos ei ole mitään annettavaa tähän ketjuun.

Vierailija
2982/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enteiden näkijät: kertokaa joku kohta tapahtuva asia.

Ilmiöitä kokevat: kuvatkaa pätkä.

Ihmisten auroja aistivat: paljastakaa joku paha rikollinen kykynne voimin!

Tuosta ensimmäisestä, kerron yhden unen. Lentokoneet lensivät pystysuoraa seinää hyvin läheltä seuraten ylös, tavallaan kallionseinämää pitkin sis, lähellä asutusta. Jos asui siinä, ei oikeastaan voinut mitään. Menetelmänsä jota käyttivät jätti ihmiset etloon mutten halua kertoa miten heidät vaurioitti. Ihmettelin miten lentäjät pärjäsivät tuolla lentotyylillä, nyttemmin tajuan että ehkä ei lentäjiä kyydissä. Olivat melko lailla kolmion muotoisia nämä koneet, ja olen katsellut kuvia hävittäjä koneista toivoen ettei koneet ala ihan vielä näyttää siltä. Mikä tämän anti on itselleni? En tiedä. Päälimmäinen ajatus on, että silloin pitäisi oleilla tai muuttaa asumaan asutusten keskiöstä syrjemmälle.

Ei ole päätä eikä häntää tässä kertomuksessa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan sattuu kaikenlaista. Tänään sain ylimääräisen tunnin. Jos katson kelloa ja kellonaika on joku tuplanumero, painan sen mieleeni. Katsoin kelloa 16.16 ja painoin sen mieleeni. Noin tunnin päästä katsoin kelloa uudestaan ja se oli taas 16.16. Olen välillä "mennyt" useita tunteja taaksepäin, monta kertaa saman päivän aikana. Outoa.

Oot katsonut kelloa 15:16... Sitten tunnin päästä uudestaan, jolloin se on ollut 16:16. 

Numerot näyttää aika samoilta. Tai sitten olet alitajunnassa nähnyt numerot mieluisellasi tavalla. Myös turhanpäiväiset asiat unohtuu samantien. Merkityksetön ajan tarkistaminen on pyyhkiytynyt pois mielestä saman tien. Tietty näkömuisti kellostaulusta voi olla vaikka eiliseltä. 

Tv:ssa ja radiossa pyörii jatkuvasti uusintoja, joissa sanotaan "Hyvää sunnuntai iltaa"... Lähetys voi tulla uusintana  vaikka keskiviikkona, jolloin kuulostaa hassulta. 

Numeroihin voi myös "seota"... Joskus itse pyöritellyt eri numerosarjoja, ja tuntuu, että järkihän siinä lähtee. Ei mitään erikoista. 

Näössäni ja muistissani ei ole mitään vikaa. Olen myös huomattavasti keskivertoa älykkäämpi. Älä yritä vähätellä kokemuksiani, koska sinä et pidä siitä, että tässä maailmassa tapahtuu outoja juttuja. Kaikki asiat eivät ole selitettävissä tuosta vaan, ja sinun olisi hyvä opetella hyväksymään se.

Jos katsot kelloa 16:16 ja sitten tunnin päästä katsot uudestaan ja näyttää edelleen 16:16.

Mistä tiedät niinkin tarkasti, että välissä on kulunut tunti? Silloinhan vain laite on jämähtänyt. Vai tarkistiko ajan jostain toisesta laitteesta, joka toimii?

Mitä laitetta olet ylipäätään käyttänyt ajan seuraamiseen? Patteri vähissä, akku lopussa?

Vierailija
2984/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme vanhassa talossa, tavaroita katoilee yhtäkkiä ja löytyy ihan sattumalta, yleensä niin että on edellisenä päivänä tarkistanut vasaran olevan paikallaan huomista remonttia varten, mutta seuraavana päivänä ei löydy mistään. Kun ehdit ostaa uuden, vasara tuleekin yhtäkkiä esiin jostain. Näin on käynyt monen monta kertaa. Sisällä kuuluu välillä askelia, kolinaa, ulko-oveen koputetaan ilman että oven takana on ketään, välillä kuuluu kuin perheenjäsen huhuilisi sinua toisessa huoneessa mutta ei ole oikeasti sanonut mitään... Omille lapsille sanomme, että vanhassa talossa narisee ja kuuluu ääniä, kummituksia ei ole olemassa yms mutta välillä on itselläkin usko koetuksella.

Mun vanhassa kämpässä kävi tota tavaroiden katoamista ja ilmestymistä tosi paljon. Etsin jotain tavaraa ja olin varma, että olin tarkistanut vaikka keittiön tasot moneen kertaan, eikä sitä ollut siinä. Eikä muualla. Seuraavana päivänä kyseinen tavara olikin siinä nurkalla ensimmäisenä tyrkyllä. Kummia ääniä myös. Ensin luulin että lemmikit piti ääntä, mutta kun ne olivat jonkin aikaa hoidossa sairastuttuani ja äänet kuului edelleen, piti todeta, että ne tulikin sitten jostain muusta. 

Tontut varmaan asioilla. Ovat sitä mieltä, että tavarat ovat yhteistä omaisuutta ja lainattavissa. Älä kiinnitä huomiota.

Vierailija
2985/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnollinen tämä toki oli. Aamulla istuin bussissa matkalla työhön, tunsin että joku tarttui käteeni... Vaikka siis kukaan ei siinä bussissa mun käteen tarttunut.

Myöhemmin sain tietää, että yksi lapsuuden perheeni jäsenistä oli kuollut juuri sinä aamuna... 

Kävi siis sanomassa heipat!

Vierailija
2986/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus, joka ei unohdu kirjoitti:

Kurikan Pitkämönkylä 1973. Meillä oli maatila ja lauantaina olimme veljeni kanssa saunassa, joka oli erillisessä rakennuksessa.

Lähdin saunasta pois ja pysähdyin keskellä pimeää pihaa, koska "lentokone" tuli etelästä välkkyen eri valoja ja lensi noin 20 metriä pääni yläpuolelta ja jatkoi kohti pohjoista. Ryntäsin sisään ja huusin, että "lentokone" lensi juuri pihamme yli. Höpö höpö vastasi vanhempani, mitään ääntä ei ole kuulunut ja samassa itsekin tajusin, ettei se ollut mikään lentokone tai helikopteri.

Tämä vaivaa mieltä vieläkin, en tajua mitä näin? Olen funtsinut asiaa koko ikäni ja suunnitellut jopa hypnoosiin meneväni, jotta voisin palata kyseiseen iltaan. Olin 10-vuotias, kun koin tämän.

Itsellä myös täysin samanlainen kokemus Kallislahdessa. Vuosi oli 1975 ja olin 6v ja papan kanssa verannalla saunan jälkeen illan pimeydessä ihailemassa tähtitaivasta, kunnes pellon takaa puitten yli ilmestyi tuollainen monilla väreillä vilkkuva täysin äänetön "lentokone",  joka lensi todella matalalla juuri puiden yläpuolella. Ihmettelin sitä ja pappa nauroi, että taisi olla UFO.

No edelleenkään ei ole tietoa mikä se oli, mutta vaikuttava näky ja hyvin on pysynyt mielessä.

Vierailija
2987/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurikan Pitkämönkylä 1973. Meillä oli maatila ja lauantaina olimme veljeni kanssa saunassa, joka oli erillisessä rakennuksessa.

Lähdin saunasta pois ja pysähdyin keskellä pimeää pihaa, koska "lentokone" tuli etelästä välkkyen eri valoja ja lensi noin 20 metriä pääni yläpuolelta ja jatkoi kohti pohjoista. Ryntäsin sisään ja huusin, että "lentokone" lensi juuri pihamme yli. Höpö höpö vastasi vanhempani, mitään ääntä ei ole kuulunut ja samassa itsekin tajusin, ettei se ollut mikään lentokone tai helikopteri.

Tämä vaivaa mieltä vieläkin, en tajua mitä näin? Olen funtsinut asiaa koko ikäni ja suunnitellut jopa hypnoosiin meneväni, jotta voisin palata kyseiseen iltaan. Olin 10-vuotias, kun koin tämän.

Itsellä myös täysin samanlainen kokemus Kallislahdessa. Vuosi oli 1975 ja olin 6v ja papan kanssa verannalla saunan jälkeen illan pimeydessä ihailemassa tähtitaivasta, kunnes pellon takaa puitten yli ilmestyi tuollainen monilla väreillä vilkkuva täysin äänetön "lentokone",  joka lensi todella matalalla juuri puiden yläpuolella. Ihmettelin sitä ja pappa nauroi, että taisi olla UFO.

No edelleenkään ei ole tietoa mikä se oli, mutta vaikuttava näky ja hyvin on pysynyt mielessä.

Olisko miehittämättömiä tutkimus- tai tiedustelulaitteita. Viisammaat tietää tarkemmin. 

Vierailija
2988/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ystäväni sairasteli ,emme tavanneet sen vuoksi useinkaan koska asuimme eri puolella kaupunkia! eräänä yönä nukuin ja ystäväni kasvot ilmestyivät minulle,hän hymyili kauniisti! sanoin hänen nimensä ääneen  ja hän" katosi"! kuulin myöhemmin että hän oli kuollut samaan aikaan! se oli aika ihmeellinen tunne ja kokemus!

Näitä kuulee tosi usein. Mistä näissä aina tiedetään että mihin aikaan se toinen oli kuollut? 

Samaa ihmettelen minäkin. Miten se kuolinaika on tiedossa? Sen tarkkaa aikaa ei voi tietää, ellei joku ole hereillä vieressä, ja katso kelloa. 

Vierailija
2989/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot katsonut kelloa 15:16... Sitten tunnin päästä uudestaan, jolloin se on ollut 16:16. 

Numerot näyttää aika samoilta. Tai sitten olet alitajunnassa nähnyt numerot mieluisellasi tavalla. Myös turhanpäiväiset asiat unohtuu samantien. Merkityksetön ajan tarkistaminen on pyyhkiytynyt pois mielestä saman tien. Tietty näkömuisti kellostaulusta voi olla vaikka eiliseltä. 

Tv:ssa ja radiossa pyörii jatkuvasti uusintoja, joissa sanotaan "Hyvää sunnuntai iltaa"... Lähetys voi tulla uusintana  vaikka keskiviikkona, jolloin kuulostaa hassulta. 

Numeroihin voi myös "seota"... Joskus itse pyöritellyt eri numerosarjoja, ja tuntuu, että järkihän siinä lähtee. Ei mitään erikoista. 

Näössäni ja muistissani ei ole mitään vikaa. Olen myös huomattavasti keskivertoa älykkäämpi. Älä yritä vähätellä kokemuksiani, koska sinä et pidä siitä, että tässä maailmassa tapahtuu outoja juttuja. Kaikki asiat eivät ole selitettävissä tuosta vaan, ja sinun olisi hyvä opetella hyväksymään se.

Mistä tiedät, että olet huomattavasti keskivertoa älykkäämpi? Katkokset ajantajussa voivat hyvinkin olla merkki joko mielenterveysongelmasta, tai muusta ongelmasta aivoissa. Kehottaisin menemään tutkimuksiin, ennen kuin on liian myöhäistä. Älykkyys ei tee immuuniksi kummallekaan edellä mainituista.

Vierailija
2990/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliluonnollinen tämä toki oli. Aamulla istuin bussissa matkalla työhön, tunsin että joku tarttui käteeni... Vaikka siis kukaan ei siinä bussissa mun käteen tarttunut.

Myöhemmin sain tietää, että yksi lapsuuden perheeni jäsenistä oli kuollut juuri sinä aamuna... 

Kävi siis sanomassa heipat!

Itse asiassa aika yleisiä tuntemukset, että joku osuu iholle, vaikka ei osu. Eikö olisi ollut selkeämpää, jos olisi vain sanonut heippa, jos kerran halusi jotain sanoa?

Vierailija
2991/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot lukenut väärin tai katsonut kellotaulua ylösalaisin... 6 ja 9 näyttää samoilta ylösalaisin. 3 ja 8 sekoittuu helposti, 1 ja 7 jne... Diginäytöllä 3 muuttuu kasiksi, lisäämällä parit pystyviivat. Ne pystyviivat näkyy siellä himmeällä jokatapauksessa, ja sitten kirkastuu vähän. 5 ja S on samoja digilaitteissa. 

22.12 ja 12.22 sekoittuu helposti, jos on jollain kärpäsen paskan kokoisella präntillä :D

Eri laitteiden näytöissä on samoilla riveillä kellonaika, päivänmäärä, vuosi jne. jne... Noissa menee sekaisin kuka tahansa. 

Voi jestas sentään. Olen nuori ihminen, jolla ei ole pääkopassa tai näkökyvyssä vikaa. En mikään dementoitunut puolisokea mummo. Lopettakaa muiden kokemusten selittäminen muuksi. Ei ole kovin kivaa vastailla tällaisiin ketjuihin, kun aina joku äo 70 vajuli yrittää päteä selittämällä mustan valkoiseksi. Kannattaa olla hiljaa jos ei ole mitään annettavaa tähän ketjuun.

No tämä kommenttisi ei kyllä vaikuta kovin älykkäältä myöskään. Mistä sinä tiedät onko sinulla pääkopassa vikaa? Onko sitä tutkittu? Ja on ihan tunnettu tosiasia, että itseasiassa näkö voi huijata helpostikin. Muutenkin näkö on sellainen, että aivot täyttävät ns. tyhjiä kohtia näköhavainnossa. Eli on täysin mahdollista, että olet nähnyt väärin, vaikka näkökykysi on ok. Jos kerran olet älykäs, niin selvitä asioita sillä älylläsi.

Vierailija
2992/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi on kokeiltu jotain laitetta siihen aikaan. Yökameralla toimivaa, maastoa kuvaavaa tms. Projekti on edelleen salainen.

Vierailija
2993/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömäni sian henki pullahti juuri huoneilmaan. Että voikin etnoplasma tuoksua...

Vierailija
2994/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä kommenttisi ei kyllä vaikuta kovin älykkäältä myöskään. Mistä sinä tiedät onko sinulla pääkopassa vikaa? Onko sitä tutkittu? Ja on ihan tunnettu tosiasia, että itseasiassa näkö voi huijata helpostikin. Muutenkin näkö on sellainen, että aivot täyttävät ns. tyhjiä kohtia näköhavainnossa. Eli on täysin mahdollista, että olet nähnyt väärin, vaikka näkökykysi on ok. Jos kerran olet älykäs, niin selvitä asioita sillä älylläsi.

Nyt samaa mieltä myös tämän viimeisimmän kommentoijan kanssa... Ei nuo sun vastinekirjoitukset asian tiimoilta kyllä aivan tervejärkisiä ole (sillä jolla tunnit menee hukkaan). 

Vierailija
2995/3731 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kuulin aamulla selvästi että miesääni sanoi 'huomenta". Muutenkin meidän makkarin puolella kuulee paljon puhetta, varsinkin miesten ääniä. Luulin ensin että kuulen naapurin puhetta, katsoin ulos mutta mitään ei näkynyt (meiltä näkee naapuriin helposti).

Sun täytyy selvittää, mistä tuo ääni tulee... Joku arkinen selitys on melkeinpä löydyttävä. Jos kyseessä nyt olisi joku suurempi johdatus tai selittämätön ääni, niin ei ne nyt aivan nuon yksinkertaisia juttuja sulle tule kertomaan... Kyllä tuon tason viestit, sisällön tuotannon tasoltaan on täysin arkitodellisuudesta peräisin. 

... Kitaravahvistimet tai kauittimet / bluetooht jne. saattaa ottaa radioverkosta lähetystä ihan itsestään tms. 

Vierailija
2996/3731 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Varpaisjärven lähellä Savossa tapahtui melkein samaa:  Oli 70-lukua, ehkä noin puoliväliä (?).   Talvisen järven yli hurahti suuri punainen valo. Tämä järvi on vähän kuin laaksossa. Punainen valo tuli ensin pellon yläpuolella kunnes " koukkasi" järven yli.

Perheenjäsen ja eräs käymässä oleva vieras näkivät tapahtuman, me muut olimme kylässä.

Jukolauta että pelkäsin pimeitä talvi-iltoja aikuiseksi asti.

Vierailija
2997/3731 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Varpaisjärven lähellä Savossa tapahtui melkein samaa:  Oli 70-lukua, ehkä noin puoliväliä (?).   Talvisen järven yli hurahti suuri punainen valo. Tämä järvi on vähän kuin laaksossa. Punainen valo tuli ensin pellon yläpuolella kunnes " koukkasi" järven yli.

Perheenjäsen ja eräs käymässä oleva vieras näkivät tapahtuman, me muut olimme kylässä.

Jukolauta että pelkäsin pimeitä talvi-iltoja aikuiseksi asti.

Nyt muistan! Ei ollut seitkytluvun puoliväliä vaan, 77-79. (jos sillä nyt on merkitystä)

Vierailija
2998/3731 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enteiden näkijät: kertokaa joku kohta tapahtuva asia.

Ilmiöitä kokevat: kuvatkaa pätkä.

Ihmisten auroja aistivat: paljastakaa joku paha rikollinen kykynne voimin!

Tuosta ensimmäisestä, kerron yhden unen. Lentokoneet lensivät pystysuoraa seinää hyvin läheltä seuraten ylös, tavallaan kallionseinämää pitkin sis, lähellä asutusta. Jos asui siinä, ei oikeastaan voinut mitään. Menetelmänsä jota käyttivät jätti ihmiset etloon mutten halua kertoa miten heidät vaurioitti. Ihmettelin miten lentäjät pärjäsivät tuolla lentotyylillä, nyttemmin tajuan että ehkä ei lentäjiä kyydissä. Olivat melko lailla kolmion muotoisia nämä koneet, ja olen katsellut kuvia hävittäjä koneista toivoen ettei koneet ala ihan vielä näyttää siltä. Mikä tämän anti on itselleni? En tiedä. Päälimmäinen ajatus on, että silloin pitäisi oleilla tai muuttaa asumaan asutusten keskiöstä syrjemmälle.

Ei ole päätä eikä häntää tässä kertomuksessa.

Voisiko tämä tarina olla joltain englanninkieliseltä sivustolta, jota on sitten yritetty kääntää suomeksi.

Muuten, itse näen myös lentokone-unia: Iso kone laskeutuu vaikkapa pihatielle, yleensä sellaisen "kolmion" mallinen, kuin jokin hävittäjä mutta aivan älyttömän iso ja laskeutuessaan pitää korvia huumaavaa jylinää.

Niin kuin varmasti pitäisikin, jos  olisi mahdollisuus mennä seuraamaan tällaisia hävittäjälentokoneita.

Minulla nämä lentokone-unet liittyvät ahdistaviin elämäntilainteisiin.

Vierailija
2999/3731 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex avokki tuli yliluonnollisesti raskaaksi vaikka emme olleet harrastaneet seksiä noin 4 kuukauteen ja jollakin hyvin mystisellä tavalla väitti lapsen olevan minun..olen toki viriili mies ja naiset voivat tulla kylä raskaaksi jos vahingossa laittavat housuni jalkaansa,mutta ihan noin yliluonnolliseen en sentään uskonut.

Vive las femmes.

Sen jälkeen en ole naisiin taikka muuhunkaan ylimiel..siis yliluonnolliseen uskonut pisaran vertaa.

Vierailija
3000/3731 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex avokki tuli yliluonnollisesti raskaaksi vaikka emme olleet harrastaneet seksiä noin 4 kuukauteen ja jollakin hyvin mystisellä tavalla väitti lapsen olevan minun..olen toki viriili mies ja naiset voivat tulla kylä raskaaksi jos vahingossa laittavat housuni jalkaansa,mutta ihan noin yliluonnolliseen en sentään uskonut.

Vive las femmes.

Sen jälkeen en ole naisiin taikka muuhunkaan ylimiel..siis yliluonnolliseen uskonut pisaran vertaa.

Miesten kannattaakin aina vaatia isyystesti,eikä vaan luottaa ja tunnustaa.