Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
2361/3731 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koska yliluonnollisia asioita ei ole olemassa.

Vierailija
2362/3731 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin joskus lukeneeni että jos kuollut ystävä / sukulainen vierailee unissa niin se tarkoittaa sitä että tuo menehtynyt henkilö yrittää ottaa yhteyttä henkimaailmasta.

Vastikään menehtynyt ystäväni vieraili unessani, kiitti ystävyydestäni ja vilkutti minulle. Hän jäi junaan joka jatkoi matkaansa ja minä jäin asemalle katsomaan kun juna poistui näkyvistä. Unen jälkeen oli varsin ahdistunut olo, mutta toisaalta helpottunut enkä tuon unen jälkeen ole enää nähnyt hänestä muita unia.

Olen nähnyt unen i.t.semurhan tehneestä isästäni.

Isä katseli minua liekkimerestä..jonka oletan olleen h.elvetti.

Mitä tämä tarkoittaa????

Unia on kolmesta lähteestä: Jumalasta, demoneilta eli pimeältä puolelta sekä ihmisen omasta alutajunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/3731 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo liekkimeriviestit ja muut spämmit kannattaa ilmoittaa asiattomiksi. Samoin nuo "tosi nokkelat" vitsiviestit naisten laihtumisesta ja lihomisesta tai iskuyrityksistä tai mistä milloinkin. Idiootit ja hullut yrittävät pilata ketjun.

Kyseinen ihminen haluaa tietää, tarkoittaako kyseinen uni mitään. Mitä pahaa siinä on? Ei yhtään mitään asiatonta.

Vierailija
2364/3731 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuo "liekkimeri  hullu"

Minua loukkaa nuo kokemukset jossa vanhuuteen kuollut äiti tulee pullanleivonta hetkeen mukaan.

Minua loukkaa kristittyjen isääni halventavat kommentit, kuten "hän ajatteli jumalaa" kun ampui itsensä.

Minua loukkaa että minun uneni isästä kadotuksessa on jotenkin hullu.

Kaipaan isääni edelleen, mutta en ole häntä enää nähnyt.

Lopeta ..ketään ei kiinnosta

Kyllä kiinnostaa.

Vierailija
2365/3731 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana jonkin aikaa eräässä meditaatioryhmässä. Opeteltiin mietiskelyä, eikä se alkuun ollut kovin helppoa.

Koin kuitenkin eräällä mietiskelykerralla jotain ihanaa. Yhtäkkiå näin kaiken ympärilläni olevan kultaisena ja hopeisena. Vaikea selittää. Olin kuitenkin tietoinen, missä olen. Se kullan kimallus oli ihmeellistä. Sama toistui vain yhden kerran sen jälkeen, kotona, ja hiukan "laimeampana."

Vierailija
2366/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epistä jotkut saa merkkejä taivaasta ja kuulee Jumalan äänen miksi en minä:( oon puolet elämästäni pyytänyt jeesusta tai Jumalaa elämääni mutta ei mitään oo tapahtunut ja jotkut jotka ei usko saa heti kaikenlaisia merkkejä!

Ehkä oletkin saanut, mutta et ole tunnistanut niitä, koska odotat jotain kummallista.

Vierailija
2367/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ns. kummituksiin. Perheelläni useita kokemuksia niistä. Esim. askeleita ullakolla keskellä yötä useina öinä. Eräs henkilö meni kerran askelten kuulumisen jälkeen tarkastamaan, onko ullakolle piiloutunut elävä henkilö, mitään ei löytynyt.

Vierailija
2368/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epistä jotkut saa merkkejä taivaasta ja kuulee Jumalan äänen miksi en minä:( oon puolet elämästäni pyytänyt jeesusta tai Jumalaa elämääni mutta ei mitään oo tapahtunut ja jotkut jotka ei usko saa heti kaikenlaisia merkkejä!

Ehkä oletkin saanut, mutta et ole tunnistanut niitä, koska odotat jotain kummallista.

Tulee mieleen se juttu/vitsi uskovaisista miehestä, joka joutui merihätään. Ensin mies löysi pelastusrenkaan, mutta ei ottanut sitä, koska ajatteli Jumalan pelastavan, sitten tuli paikalle pelastusvene, mutta mies ei mennyt kyytiin vaan sanoi Jumalan pelastavan, kolmanneksi tuli helikopteri, mutta mies ei mennyt kyytiin samoin perusteluin. Lopulta mies hukkui ja alkoi taivaassa kiukutella, miksei Jumala pelastanut häntä, uskovaista miestä. Jumala vastasi ensin lähettäneensä pelastusrenkaan, sitten pelastusveneen ja lopultahelikopterin, mutta miehelle ei mikään näistä kelvannut kelvannut.

Vierailija
2369/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika paranormaalia, että miten monikin juttujensa perusteella tietää vaikka mitä asioita joita nykytiede ei vielä tiedä ollenkaan.  Todistaa vain ei voi- siihen syitä kyllä löytyy paranormaalin paljon.

Vierailija
2370/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä häviää ketjuja yliluonnollisesti.

Vierailija
2371/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pelottavaa mieleen jäänyttä tapausta.

1. En yleensä näe painajaisia jostain syystä joten tämä uni(?) ei kyllä hevillä unohdu. Kaikki tapahtui todella nopeasti. Tästä on puoli vuotta aikaa.

Tuijotin yläkerrassa meidän portaita. Oli pimeää. Kuulin jotain ääniä alhaalta, sanoin meidän lapsen nimen ja sillä samalla sekunnilla kuulen kuinka joku/jokin alkaa juosta rappusia ylös todella kovalla ryskeellä.

Juoksen meidän makkariin peiton alle ja puristan silmät kiinni. Kuulen miten se kiertää meidän sängyn ja nousee seisomaan jalkopäähän jalkojeni viereen. Sitten alan kiljumaan. Enkä kiljunut vain unissani vaan oikeasti! Mies herätti ja itkuhan siinä tuli.

En tiedä onko tuo yliluonnollista vai ei mutta se todentuntuisuus pisti miettimään...

2. Tästä on aikaa vain n.kuukausi ja pohdin voisiko tämä liittyä tuohon uneen jotenkin.

Pesin illalla käsiä keittiössä. Näin liikettä portaissa ja ajattelin että se on meidän 5v tyttö menossa alakertaan joten meinasin sanoa että tuun kohta perässä pesemään sun hampaat.

Kävelin ulos keittiöstä ja näin selkeän varjon joka lipui hitaasti rappusia alas. Huomasin myös että meidän molemmat lapset ja mies pelasi vieläkin muistipeliä olohuoneessa joten ei se ollutkaan tytär!

Tuijotin kun se varjo pikkuhiljaa eteni ja katosi näkyvistä. Tässä vaiheessa en saanut sanottua sanaakaan ja muut tuijotti ja kyseli että mikä minulle oikein tuli?

Tällä hetkellä olen yksin kotona ja näitä kirjottaessa/muistellessa alkoi jännittämään. Huh!

Vierailija
2372/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on minulle haastava, kun en ole koskaan huomannut mitään yliluonnollista. Saatan kyllä keksiä jotain, mutta oikeasti tiedän, ettei se ole minulle totta. Minulla on sellainen aivorakenne, etten pysty uskomaan oikein mihinkään. Vaikka joskus leikin, että uskon, etten herättäisi pahennusta.

Se on minulle sentään selvää, että avaruudesta päällemme tippuvat hiukkaset ovat lähtöisin alkuräjähdyksestä. Cernissä oli hiukkaset havainnollistettu.

Vierailija
2373/3731 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NurseBetty kirjoitti:

Isoisäni kuoli lyhyen sairastelun jälkeen kaukana kotoa, missä olinkin hänen tukenaan ja apunaan. Kuolema tuli hiukan yllätyksenä, koska hänen piti olla pääsemässä jo kotiin.

Kuolemaa seuraavana päivänä tein jotain ihan arkipäiväistä kun aivan yhtäkkiä mieleeni nousi kuva hymyilevästä isoisästä ja kuulin mielessäni sanat "vasen puoli". Kuva oli jotenkin erilainen kuin tavallinen mielikuva, se jotenkin nousi mieleeni kuin heijastettuna. En ole ikinä kokenut vastaavaa. Tuli tunne, että hän on saanut rauhan. Jäin ihmettelemään tuota "vasenta puolta", että mikä sen merkitys oikein oli.

Kului vähän aikaa kun mainitsin lähisukulaiselleni tuon "näyn", ehdin vasta sanoa, että papan kuva nousi mieleeni tosi jännästi, kun tämä sukulainen alkoi tohkeissaan selittää myös nähneensä papan tosi onnellisen näköisenä mielessään. Hän naurahti, ja jatkoi sitten: "Jotenkin tuli tunne, että hän oli mun vasemmalla puolella." Henkäisin, että ei ole totta, mullakin tuli ne sanat "vasen puoli". Siinä sitten ihmettelimne yhdessä, mitä se tarkoitti.

Mulla on paljon muitakin outoja kokemuksia.

Sydämen puoli. Hänen muistonsa elää sydämissänne.

Vierailija
2374/3731 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko yliluonnollista mutta jotenkin vaistosin ukin kuileman. Olin teini enkä ollut vaivautunut käymään mummon ja ukin luona läheskään yhtä usein kuin ennen.

Päivää ennen ukin yllättävää kuolemaa kuitenkin kävin pitkän kaavan mukaan. Syötiin ja saunottiin, vietettiin aikaa yhdessä. Lähtiessäni vielä halasin molempia, ukkia pitkään.

Seuraavana aamuna tuli tieto että ukki oli kuollut. :'(

Ukki parka, sydän ei olisi enää kestänyt saunomista ja pitkän kaavan mukaan vietettyjä iltamia, mutta kun halusi tehdä lapsenlapselle mieliksi...

Joo joo. Jos kuoli tuohon saunomiseen, olisi joka tapauksessa kuollut seuraavaalla saunareissulla.

Vierailija
2375/3731 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2376/3731 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin äidin kanssa sama tumma hahmo makuuhuoneen oven luona. Eri päivinä.

Ja yhtenä päivänä äiti katsoi ulko-ovelle päin ja näki meidän koiran hahmon joka oli jouduttu juuri lopettamaan. Äidin miesystävä kysyi heti että näkikö hän Lukan eteisessä?

Miten noin voi edes käydä? Hän ei edes nähnyt ulko-ovelle vaan istui keittiönpöydän ääressä. Ei ollut siis edes näköyhteyttä eteiseen.

Samassa asunnossa pikkusiskoni monesti tuijotti ylöspäin äitini makuuhuoneessa. Välillä hymyillen.. hän oli silloin taapero ikäinen.

Noista on aikaa jo yli 10 vuotta. Muutettiin pois 2010. Mietin vieläkin välillä että onkohan nykyisillä asukkailla ollut mitään kummallisia kokemuksia..

Vierailija
2377/3731 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan hereillä ja joku näkymätön koski poskeani. Tuli hyvä olo. Uskon sen olleen enkeli.

Vierailija
2378/3731 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parketilla kuuluu askelia, koristeena ollut lasipallo räsähti lattialle, pallo vierii itsekseen.

Mysteeriääniä kuuluu, varsinkin iltaisin.

Koira tuijottaa nurkkaan ja haukkuu, joskus haukkuu tyhjää sohvaa valppaana.

Sanon silloin älä hauku se on vain kädetön kotikummitus!

Pari kertaa on tosissaan pelottanut, eipä juuri enää, oon aatellu se on kuitenkin hyvä henki, paitsi rikkoja on räyhis.

Vierailija
2379/3731 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin ex miehen kanssa kotona, joka oli pieni mökki. Yhtäkkiä alkoi kuulua koputuksia. Kuunneltiin vähän aikaa, ja ajateltiin että se on orava. Oli siis yö.

Mies alkoi koputtaa tiettyä rytmiä, ja hetken kuluttua koputus vastasi täysin samalla lailla. Tuota tapahtui pari kertaa.

Mökki oli ns keskellä metsää, mahdotonta että olisi ollut mikään ohikulkija.

Joskus tuntuu kun joku koskisi mun olkavartta. Voi olla vain hermotusta tms. Mutta oudoista jutuistahan tässä kysyttiin.

Vierailija
2380/3731 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta jossa kävelin kavereiden kanssa koulusta kotiin ja keskusteltiin jostain tietystä asiasta. Seuraavana päivänä tämä toteutui. Uni tuntui jo sillä hetkellä erilaiselta kuin muut unet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi