Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Pelattiin nuorena spiritismiä,lasi todellakin liikkui aakkostaululla,kukaan meistä ei liikuttanut sitä,kysyimme kysymyksiä,vastaukset olivat kyllä puppua tuli jälkeenpäin huomattua.Luulimme aluksi,että spiritismi vaatii illan ja hämärää,kynttilöitä tms.mutta lasi liikkui aivan yhtä hyvin kesäpäivänä auringonpaisteessa vaikka ovet olivat ulos auki ja ulkoa kuului ympäristön äänet.
Vierailija kirjoitti:
Minulta tuppaa putoamaan unessa hampaat enteeksi aina kun lähipiiristäni joku menehtyy.
Hampaiden putoaminen on yleinen ennusmerkki unessa jonkun kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko suojelusenkelikin olla oikeasti paha demoni?
Ne suojelusenkeli-kokemukset joita olen kuullut, on sellaisia että ihminen joutuu vaaraan ja yhtäkkiä tapahtuu joku käänne kuten auto "nostetaan" oikealle reitille. Eli joku tietty läheltä piti-tilanne esim.
Kun tyttäreni sai ajokortin,minua pelotti,jos tulee kolari.Näin unta,että hänen autonsa tuulilasilla oli molemmissa reunoissa suojelusenkeli,sen jälkeen olen ollut rauhallisempi asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Pelattiin nuorena spiritismiä,lasi todellakin liikkui aakkostaululla,kukaan meistä ei liikuttanut sitä,kysyimme kysymyksiä,vastaukset olivat kyllä puppua tuli jälkeenpäin huomattua.Luulimme aluksi,että spiritismi vaatii illan ja hämärää,kynttilöitä tms.mutta lasi liikkui aivan yhtä hyvin kesäpäivänä auringonpaisteessa vaikka ovet olivat ulos auki ja ulkoa kuului ympäristön äänet.
Mistä tiedät varmaksi ettei kukaan liikuttanut?
Minä rukoilin että minulle riittää ja haluan saatanan ja kaikki vihamiehet pois elämästäni. Sanoin että minulla on niin paljon voimaa että voisin yhdellä potkaisulla potkaista, ja jos ei ole niin pyysin sitä Jumalalta.
Tiedän että näillä jutuilla on aina jotain vaikutusta ja jotain osasin odottaa. No, seuraavana yönä näen unen jossa on hyvinvoivan ja vaarallisen näköinen käärme edessäni. Se on maassa ja tilanne on jännittynyt. Kovalla äänellä alan toistaa "Jeesuksen Kristuksen nimessä pois" ja se hävisi edestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät varmaksi ettei kukaan liikuttanut?
Näimme kaikki toistemme kädet eikä kukaan todellakaan liikuttanut lasia.
Vierailija kirjoitti:
Hirvi ryntäsi tielle ja uhrasi itsensä vuokseni. kirjoitti:
Hirvi hyppäsi tielle ja katsoi minua silmiin ja samassa vastaan tuleva auto törmäsi häneen.
Hän näytti suruliselta ja se katse oli sellainen että siinä hetkessä tajusin, hänen suojelleen minua.
Auto ei käyttänyt ajovaloja ja minulla on tapana useinkin jäädä sellaisten autojen alle, jotka eivät pidä valoja päällä.
Minusta tuntui että hän sanoi minulle varo. Varo tuli mieleeni kun katseemme kohtasi.
Vuosia myöhemminkin koko tapaus tuntuu ihan hullulta. Mieheni mielestä se oli minun suojelusenkeli. En kyllä usko enkeleihin. Luultavasti järkytyin niin kovasti että mieleni teki temput.
Mitään yliluonnollistahan tuossa ei käytännössä ollut, paitsi pääni sisällä kuulunut ääni "varo" ja se katse ja törmäys. Eläin parka meni ihan nuusaksi :(
Minua jäi kiinnostamaan kuinka usein sinulla "on tapana jäädä ---autojen alle"? Eivätkö sairaalassa sinua hoitaneeet ja kipsanneet lääkärit ala jo ihmetellä,kun aina tulet ruhjeinesi ja ehkä sisäelinvammojesi takia ensiapupolille?
Ei hän (se jolla on tapana jäädä autojen alle) ehdi nyt vastata. Hän on joko seista horottamassa keskellä tietä, josko joku auto ajaisi hyvinkin päälle tai ensiavussa. Lääkäri: Ei voi olla totta, jo kolmas kerta tällä viikolla! Miksi ei ole pitänyt sitä lahjoittamaamme huomioliiviä, otsalamppua ja heijastimia? Ja Maija-kiltti, koita ihan totta kävellä tien vieressä, jookos?
Olin menossa apteekkiin ja ovesta tuli vastaan tummaan pukuun pukeutunut mies, jolla
oli salkku. Näin hänen kasvonsa ja mieleeni jäi jotenkin erikoiset silmät, sameat.
Apteekkikäyntini kesti muutaman minuutin ja jatkoin matkaani autolla, olin menossa
motaria pitkin etelään ja pysähdyin 15 min. kulutta tankkaamaan huoltoasemalla.
Säpsähdin kun tuo sama mies tuijotti minua n. 20 metrin päästä huoltoaseman pihamaalla.
Tankattuani ajoin parkkiin ja seurasin peilistä kun mies käveli rakennuksen kulman taakse,
odotin 5 minuuttia, enkä enää saanut katsekontaktia häneen.
Parkkipaikka oli rakennuksen toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teimme muuttoa yhteen mieskaverini kanssa ja tyhjensin kellarivarastoa myöhään illalla, kellarikopit sijaitsivat viereisessä rapussa ja rappuja yhdisti käytävä jossa ei ollut mitään, se oli tarkoitettu vain läpikulkuun. Ollessani melkein käytävän päässä valo sammui ja kun hapuilin katkaisijaa kuulin vierestäni nopean märkien jalkojen läiskähdyksen, voitte uskoa että juoksin muuten käytävän loppuun ja lujaa! Kävin siinä sitten rauhoittuneena tavaroita läpi ja tarkoitus oli palata asunnolleni samaa reittiä mutta kun olin nostanut yhden laatikon käytävän lattialle ja käännyin hakemaan toista, näin silmäkulmasta välähdyksena tumman hahmon. Päädyin sitten kantamaan ne laatikot ulkokautta, toppi ja verkkarit päällä ja sandaalit jalassa joulukuussa.... harmi etten älynnyt kysyä ennen pois muuttamista talon vanhuksilta että tietäisivätkö he talon historiasta mitään epäilyttävää? Minä olin siis yksityiseltä vuokralla, muut asuivat omistusasunnoissa ja olivat asuneet niissä vuosia. Olin talon nuorin asukas.
Onhan näitä selittämättömiä kellarisurmia sattunut ja varmaan ihan luonnollisia kuolemiakin, kun vanha mummeli lähtee hakemaan mehupulloja kellarikopista ja saa sydärin. Minua ei saisi noihin kellaritiloihin öisin yksin mistään hinnasta.
Asuin tietämättäni S*fianlehdonkadulla Helsingissä samassa talossa jossa oli tapahtunut selittämätön nuoren naisen kellarisurma. Tein monesti siivousta keskellä yötä ja raahasin ties mitä tuolia ja pöytää öiseen aikaan kellariin :D jos olisin murhasta tiennyt niin olisin varmaan muuttanut pois saman tien, niin säikky oikeasti olen.
Olin bussissa matkalla työhön, aamulla. Yhtäkkiä tunsin kuinka joku jota en nähnyt päästi kädestäni irti.
Myöhemmin sain tietää, että eräs perheenjäsen oli kuollut juuri tuona aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Neea kirjoitti:
Kannattaa valita uskoa Jeesuksen kautta Jumalaannja antaa nämä lahjat Hänen ohjauksessa käytettäväksi niin paras tulos tulee sekä sulle että sun läheisille. Ite en pelais voimien kanssa ilma Jumalaa koska ihmisillä ei ole tarpeeksi viisautta ja ymmärrystä siihen. Raamatusta löytyy kaikki se kuinka ihminen voi nähdä enne unia kun Jumala antaa semmoisen, kuinka ihminen voi parantaa toisen kun Jumalan voima saa ilmestyä ihmisen kautta ja parantaa, kuinka monia erilaisia armolahjoja on ja miten niitä käytetään Jumalan ohjauksessa ja tahtomalla tavalla oikeissa paikoissa ja oikeina aikoina niin että Jumalan nimi tulee kirkastetuksi ja kunnioitetuksi.
Tämä on totta.
Vain harvoille ja valituille,kuten Raamattu sanoo,eli me loput joudutaan helvettiin,Jumala pelastaa ketkä se tahtoo.
T,vuosia rukoillut Jeesusta elämään. Mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea kirjoitti:
Kannattaa valita uskoa Jeesuksen kautta Jumalaannja antaa nämä lahjat Hänen ohjauksessa käytettäväksi niin paras tulos tulee sekä sulle että sun läheisille. Ite en pelais voimien kanssa ilma Jumalaa koska ihmisillä ei ole tarpeeksi viisautta ja ymmärrystä siihen. Raamatusta löytyy kaikki se kuinka ihminen voi nähdä enne unia kun Jumala antaa semmoisen, kuinka ihminen voi parantaa toisen kun Jumalan voima saa ilmestyä ihmisen kautta ja parantaa, kuinka monia erilaisia armolahjoja on ja miten niitä käytetään Jumalan ohjauksessa ja tahtomalla tavalla oikeissa paikoissa ja oikeina aikoina niin että Jumalan nimi tulee kirkastetuksi ja kunnioitetuksi.
Tämä on totta.
Vain harvoille ja valituille,kuten Raamattu sanoo,eli me loput joudutaan helvettiin,Jumala pelastaa ketkä se tahtoo.
Minä seuraan Jeesusta ja olen koko ajan yhä vakuuttuneempi. Nyt kun katson tilaa josta lähdin Jeesusta seuraamaan, se näyttää hullun rohkealta. Ehkä ne harvat ovat niitä/meitä? joilla oli tarpeeksi paha olla että viitsii helpommin alkaa riskeeraamaan. Jumalan lupaukset kuitenkin ovat kaikille. Eikö Raamatussa ole se vertaus, että ihmisiä kutsuttiin pitoihin ja heillä oli erilaisia verukkeita. Sitten pitoihin kutsuttiin raajarikot ja sen sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea kirjoitti:
Tämä on totta.
Minä seuraan Jeesusta ja olen koko ajan yhä vakuuttuneempi. Nyt kun katson tilaa josta lähdin Jeesusta seuraamaan, se näyttää hullun rohkealta. Ehkä ne harvat ovat niitä/meitä? joilla oli tarpeeksi paha olla että viitsii helpommin alkaa riskeeraamaan. Jumalan lupaukset kuitenkin ovat kaikille. Eikö Raamatussa ole se vertaus, että ihmisiä kutsuttiin pitoihin ja heillä oli erilaisia verukkeita. Sitten pitoihin kutsuttiin raajarikot ja sen sellaiset.
Ps. rukoilin sinulle nyt selvää kutsua.
Joskus lapsena näin kummallisen valoilmiön taivaalla mihin en ole keksinyt järkevää selitystä. Loisti tähden tavoin. Liikkui aivan järjetöntä vauhtia ilmestyen taivaalle valojuovana, kunnes melkein pysähtyi kuin seinään, liikkui noin 5 sekuntia todella hitaasti kunnes kiihdytti alle sekunnissa valojuovaksi ja katosi yhtä nopeasti kuin ilmestyi. Koko ilmiö kesti alle 7 sekuntia edelleen ihmettelen mikä se oli, mikään ihmisen tekemä ei kiihdy ja pysähdy niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Neea kirjoitti:
Onko mun itsarin tehnyt isä H.elvetissä?
Vastaa kun tiedät noin paljon...
Me emme kukaan tiedä, mitä sillä hetkellä tapahtui. Esim. psykoosiin joutuva ihminen ei ole vastuussa teostaan. Ja muutoinkin ihminen voi tehdä yllättäen jotain todella harkitsematonta, jota hän ei pysty perumaan, vaikka haluaisi. Mikä oli isäsi uskon tila - siihen emme saa vastausta.
Ihmisen pelastaa sydämen usko, usko Kristukseen ja hänen pelastustyöhönsä. Uskon saa, kun toinen uskovainen saarnaa synnit anteeksi. Näin uskon lestadiolaisena.
Me emme voi pakottaa ketään toista uskomaan, vaikka haluaisimme pelastaa toisen kadotukselta. Usko on henkilökohtainen, eli kukin voi uskoa vain omalle kohdalleen. Siihen joudumme tyytymään.
Toivon kaikkea hyvää sinulle! Voisit hyötyä vertaistuesta, ja ehkä muustakin keskusteluavusta. Vertaistukea löytyy ainakin täältä: https://surunauha.net/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neea kirjoitti:
Onko mun itsarin tehnyt isä H.elvetissä?
Vastaa kun tiedät noin paljon...
Me emme kukaan tiedä, mitä sillä hetkellä tapahtui. Esim. psykoosiin joutuva ihminen ei ole vastuussa teostaan. Ja muutoinkin ihminen voi tehdä yllättäen jotain todella harkitsematonta, jota hän ei pysty perumaan, vaikka haluaisi. Mikä oli isäsi uskon tila - siihen emme saa vastausta.
Ihmisen pelastaa sydämen usko, usko Kristukseen ja hänen pelastustyöhönsä. Uskon saa, kun toinen uskovainen saarnaa synnit anteeksi. Näin uskon lestadiolaisena.
Me emme voi pakottaa ketään toista uskomaan, vaikka haluaisimme pelastaa toisen kadotukselta. Usko on henkilökohtainen, eli kukin voi uskoa vain omalle kohdalleen. Siihen joudumme tyytymään.
Toivon kaikkea hyvää sinulle! Voisit hyötyä vertaistuesta, ja ehkä muustakin keskusteluavusta. Vertaistukea löytyy ainakin täältä: https://surunauha.net/
Usko on lahja eikä ihmisen pinnistys.
Mun luoma palsta oli poistettu
Tää tapahtui joku vuos sitten, kuin Red Dead Redemption julkaistiin. No kävin yö myyneissä kaikki sujui hyvin ei siinä, tulin kotio laitoin pelin asentamaan ja kuin peli oli asentunut lässähdim sohvalle aloittamaan peliä. Pelasin siinä jonkunaikaa kaikessa rauhassa keskittyneenä, kunnes tunsin 3-4 kovaa lyöntiä sohvan selkänojaan tai miksi sitä kutsutaan (sohvanrunkoon tms) pelästyin ja käännyin taakse katsomaan että mitä ihmettä ? Tutkin asuntoni (pieni kaksio jossa asun yksin) enkä lyötänyt ketään, pelästyneenä sammutin konsolin ja selailin hetken nettiä en saanut nukuttua kyseisenä yönä ollenkaan kyseisen tapahtuman takia. Tämän jälkeen ei ole sattunut mitään niin sanottua yliluonnolista onneksi, alkaa jo kuumottaan kirjottelin tätä :D.
Monesti mulle käynyt niin että kuulen jonkun biisin tai ajattelen telkkarin äänistä et taasko se lalalaa mainos/biisi. Ei ollutkaan vaan seuraavana tuli kyseinen mitä ajattelin. Mistä tämäkin johtuu :D