Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin naisten profiileja. "Ihannemies: hoikka, normaali, urheilullinen" ja "koulutus: AMK, maisteri tai tohtori"

Vierailija
04.04.2019 |

Aika määrätietoista.

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Kun mies latoo ihanteensa niin mammat närkästyvät syvästi.

Mutta nyt. "Mitä sitten"

Mulle on ihan sama millaset ihanteet kenelläkin miehellä on. Yleensä ne ei edes uskalla sanoa niitä ääneen kun kysyy vaan selittävät pelkästään jotain luonteenpiirteitä.

Vierailija
22/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yksi maajussille morsian tyyppi ollut "täysi sika", kun asetti liian tiukat vaatimukset ihanne morsiammelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on myös siitä että mahdollista puolisoa pitää esitellä tyttökavereille ja sukulaisille. Matalasti koulutettu mies ei ole niin arvokas saalis ja luo ikävän varjon myös naisen sosiaaliseen statukseen.

Nykyään kenenkään statusta ei nosta puolison status kuin poikkeustapauksessa. Jos vaikka liikut piireissä joissa arvostetaan tohtoriutta (en kyllä tunnista sellaista, vaikka tunnen useita tohtoreita) ei kukaan nouse tohtorin kanssa naimisiin menemällä yhtään mihinkään. Mummo voi ehkä arvostaa. Tunnen kyllä sukuja joissa arvostetaan nimenomaan työmiestä.

Vierailija
24/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut naiset eivät viitsi kuunnella alemmuuskomleksista naljailua omasta koulutuksestaan kotonaan.

Vierailija
25/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku en voi alkaa olee sillai amis-tutkinnon suorittaneen kans. Jos se olis edes ex-kiekkoilija niin sitten vois harkita.

varsinkin kun Jossun poikkis on korkeammin koulutettu ja ajaa bemmulla.

Ääh - just katkes ripsi. Nyyh nyyh

Miks kuuntelet jotain 16-vuotiaiden horinoita?

Vierailija
26/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet vaatimukset IHANNE mieheksi.

Vierailija
27/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että noita siinä vaiheessa miettii kun oikeasti ihastuu/rakastuu.

Mutta kun kavereille on ”parempi” ja koulutetumpi mies - niin sitten ottaa kupoliin.

Tosi rankkaa ...

Niin. No jos tai kun minä (miehenä) mahd. listaan unelmieni kumppanin ominaisuuksia, kuten koulutuksesn osalta jotain, niin ei tietty koulutus tietenkään ole ehdoton, mutta kyllä muodollisen koulututuksen laajuus on jonkinlainen viitearvo siitä, että meillä ehkä paino sanalla ehkä saattaisi olla jotain yhteistä ja ymmärrystä toisiamme kohtaan.

Vierailija
28/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yx-hailee, mikä mies on koulutukselta tai ammatilta. Kunhan elättää itsensä eikä ole mun lompakolla. Keskustelutaitoinen pitää olla ja ei saa olla läski. Kasvot olis kiva olla ihmisten ilmoille vietävät.

Siinä se.

T: asianajaja, joka jo elättänyt kaksi miestä (ei koskaan enää)

Vierailija
29/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kavereille on ”parempi” ja koulutetumpi mies - niin sitten ottaa kupoliin.

Tosi rankkaa ...

Tai sitten elämänarvot eivät ihan mene yksiin ihmisen kanssa, joka ei halua kehittää itseään, pyri elämässä eteenpäin ja ole sivistynyt. Yritin joskus, mutta mies suorastaan halveksi siistiä ja "turhaa paperinpyöritys- työtäni". Minulla oli työpäivän jälkeen kroppa virkeä ja mieli väsynyt, hänellä toisin päin. Minä halusin urheilla paljon, mies kököttää telkkarin edessä kun ei jaksanut enää töiden jälkeen mitään muuta. Ja vaikuttaahan se kun ei ole oikein yhteisiä puheenaiheita ja ystäväpiiritkin aivan eri maailmoista. Puhumattakaan siitä jos siitä turhasta paperinpyörityksestä tienaa huomattavasti enemmän ja ai että kun se hiertää.

Vierailija
30/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on yx-hailee, mikä mies on koulutukselta tai ammatilta. Kunhan elättää itsensä eikä ole mun lompakolla. Keskustelutaitoinen pitää olla ja ei saa olla läski. Kasvot olis kiva olla ihmisten ilmoille vietävät.

Siinä se.

T: asianajaja, joka jo elättänyt kaksi miestä (ei koskaan enää)

Näinpä. Itselle ihan sama muuten, mutta ei "mielellään" ns.korkeakoulutettu. Tuo ei ole hylkäävä asia välttämättä, mutta ovat yleensä kovin tiukkapipoisia. Näyttää, että moni muukin mies ajattelee samoin..valtaosa pääkaupunki seudun lapsettomista sinkuista tuntuu olevan näitä korkeakoulutettuja

Vierailija
31/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on myös siitä että mahdollista puolisoa pitää esitellä tyttökavereille ja sukulaisille. Matalasti koulutettu mies ei ole niin arvokas saalis ja luo ikävän varjon myös naisen sosiaaliseen statukseen.

Nykyään kenenkään statusta ei nosta puolison status kuin poikkeustapauksessa. Jos vaikka liikut piireissä joissa arvostetaan tohtoriutta (en kyllä tunnista sellaista, vaikka tunnen useita tohtoreita) ei kukaan nouse tohtorin kanssa naimisiin menemällä yhtään mihinkään. Mummo voi ehkä arvostaa. Tunnen kyllä sukuja joissa arvostetaan nimenomaan työmiestä.

Ei ehkä nosta mutta saattanee kyllä laskea. Tai aiankin tehdä yhteiselosta kauniisti sanottuna haastavaa. Kyllä koulutusvalinnat ja päätökset kertonevat, jotain arvovalinnoista. -  Vaikea uskoa, että moni sellainen, joka on itse suorittanut tohtorin tutkinnon koksi ja tuntisi että kouluttautumine ja opiskelu on lähinnä vain ajanhukkaa ja täysin turhaa.- Varmaan heitäkin on, mutta luullakseni vähemmistössä ovat.  

Vierailija
32/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koulutus tuo mitään lisäarvoa toisin kuin ulkonäkö

Vierailija
33/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin ylipainoista apukoulunköynyttö työtöntä mt-miestä, jolle alko on ongelma.

Vierailija
34/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi rankkaa ...

Niin. No jos tai kun minä (miehenä) mahd. listaan unelmieni kumppanin ominaisuuksia, kuten koulutuksesn osalta jotain, niin ei tietty koulutus tietenkään ole ehdoton, mutta kyllä muodollisen koulututuksen laajuus on jonkinlainen viitearvo siitä, että meillä ehkä paino sanalla ehkä saattaisi olla jotain yhteistä ja ymmärrystä toisiamme kohtaan.

Tässä on täydellisesti ilmaistuna se, mitä itse naisena ajattelen.

Vierailija
35/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koulutus tuo mitään lisäarvoa toisin kuin ulkonäkö

Oletko harkinnut parisuhetta nuken kanssa? - Ainakin minulle (miehelle) ulkonäkö olisi se merkittävin kriteeri tuomaan lisäarvoa kumppanilleni, niin saattaisin kylä kiiruusti harkita parisuhdetta nuken kanssa. En sano, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä, mutta en ole vielä kohdannut naista joka olisi yksinomaan omaan vain jompaa kumpaa.  

Vierailija
36/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se yksi maajussille morsian tyyppi ollut "täysi sika", kun asetti liian tiukat vaatimukset ihanne morsiammelle?

Yksikö vain? - Eikä kukaan muu ikinä missään tai koskaan?  Pääsi kuitenkin töllöttimeen esittämään vaatimuksiaan ja odotuksiaan saaden hetkeksi ympärilleen naisia, jotka erehtyivät toivomaan ja haluamaan hänestä itselleen kumppania. - Mitähän näin uniikkiyksilö tekee nykyisin(?)  

Vierailija
37/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut naiset eivät viitsi kuunnella alemmuuskomleksista naljailua omasta koulutuksestaan kotonaan.

No mielestäni miehellä on oikeus naljailla kun korkeasti koulutettu  on kotona ja sisustaa ja katselee espanjalaisia saippusarjoja ja opettaa 2 tuntia viikossa espanjaa viikossa amk tasolla ja lomailee puoli vuotta latinalaisessa amerikassa putkimies miehensä rahoilla :D

Vierailija
38/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Kun mies latoo ihanteensa niin mammat närkästyvät syvästi.

Mutta nyt. "Mitä sitten"

Naisten kriteerit ovat sellaisia, joihin mies voi itse vaikuttaa. Hyvän koulutuksen ja edelleen työpaikan voi hankkia, samoin terveillä elintavoilla pysyy hoikkana ja hyväkuntoisena.

Miesten ihannenainen taas on jotain sellaista, mitä nainen joko on tai ei ole: kaunis, nuori, lapseton, isotissinen, korkea pylly.. mitä näitä nyt onkaan.

Kenenkään naisen ei voi edellyttää teettävän kirurgisia toimenpiteitä miesten ihanteet täyttääkseen. Iällekään ei voi tehdä mitään. Lapsia ei saa tekemättömiksi.

Vierailija
39/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen koulutuksen maa. Millainen idiootti ei käytä tätä hyväkseen ja kouluttaudu niin pitkälle kuin mahdollista? Ja miksi yksikään nainen tyytyisi vähempään?

Vierailija
40/215 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kriteerit ovat sellaisia, joihin mies voi itse vaikuttaa. Hyvän koulutuksen ja edelleen työpaikan voi hankkia, samoin terveillä elintavoilla pysyy hoikkana ja hyväkuntoisena.

Entä jos on opiskelu- ja työkyvytön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi