Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori espanjatar lopetti säärikarvojen ajelun. Miehiltä törkeitä kommentteja.

Vierailija
04.04.2019 |

Mikä niissä naisten karvoissa oikein häiritsee? Pehmeitä ne on ja tuntuu miellyttävältä koskea, jos ei sängelle aja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c77340f2-8219-4d72-952d-96c3a9…

Kommentit (314)

Vierailija
121/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kasva säärikarvoja. Eilen varta vasten kyselin ystäviltä. Vain yksi sanoi, että hänellä kasvaa.

Vierailija
122/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei karvat sovi naiselle.

mies30

Monikaan mies ei tunnusta laillasi pitävänsä kaljuista naisista. Pojot tuosta sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset karvat,en alistu kirjoitti:

Minäkin lopetin.

Pikkuhiljaa alkaa kasvaa hennompaa karvaa.

Hitto,kun mun kaveri 13-vuotiaana opetti sheivaamaan.

Sitä ennen oli haaleat haituvat jalkakarvoina.

Sheivaamisen tuloksena kovemmat ja tummemmat.

Nyt palaan luonnollisiin karvoihin.

Chau! :) ♡

Ei mulla ainakaan ole sheivaaminen vaikuttanut mitenkään karvan laatuun. Yhtä hennot on kuin ennenkin .

Vierailija
124/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Espanjan hevonen ei ole kiinnostunut opiskeluista ja työpaikasta joten nyt keksi keinon päästä brittiläisen keltaisen lehdistön kautta julkisuuteen ja hakee siitä ammattia itselleen. Ilmeisesti tisut eivät riitä kilpailemaan kaiken maailman povipommien kanssa ja keksi apinanaisena itselleen tämän "nichen". 

Vaikka tämä älynväläyksesi olisi täysin totta, niin se ei mitenkään vähennä sitä pointtia, että a) tuntemattomat miehet triggeröityvät vihan partaalle naisen karvoista ja b) katsovat asiakseen haukkua tätä naista karvojen takia ja c) tämä on väärin.

Vierailija
125/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaajat ovat alisteisia.

Vierailija
126/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisi tuon hiusten vaalentamisen myös, niin olisi vielä parempi. Karvojen ajamatta jättäminenkin on hyvä alku.

Eiköhän kyseinen nainen saa päättää tästäkin asiasta ihan itse?

Vierailija
127/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon talven jäljiltä ihan luonnontilassa. Jaloissa, kainaloissa ja alapäässä karvat. Eipä tuo oo miestä haitannut, samalla tavalla tuota tunnostaa sänkypuuhat kiinnostaa, ku ajeltu a. Tosin alapää on aina luonnontilassa ja mies tykkää sitä aina nuollakin.

Sama täällä. Ei vaikuta sänkytouhuihin mitenkään. Talvella en edes ajele säärikarvoja enkä alakertaa vaan annan rehottaa. Kesälläkin vain silloin kun itseä ärsyttää.

Mies ei koskaan huomauta. Selkeästi hän halutessaan seksiä osaa ajatella seksiä eikä säärikarvoja tai karvaista tussua.. tai karvoja yleensäkään. Suulla tekee mulle kuitenkin usein, joten ei tunnu haittaavan.

Vierailija
128/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liika hiustenkasvu tekee susta nuijan, voi näkisitpä karvat munkin muijan..."

Vierailija
129/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnolliset karvat,en alistu kirjoitti:

Minäkin lopetin.

Pikkuhiljaa alkaa kasvaa hennompaa karvaa.

Hitto,kun mun kaveri 13-vuotiaana opetti sheivaamaan.

Sitä ennen oli haaleat haituvat jalkakarvoina.

Sheivaamisen tuloksena kovemmat ja tummemmat.

Nyt palaan luonnollisiin karvoihin.

Chau! :) ♡

Ei mulla ainakaan ole sheivaaminen vaikuttanut mitenkään karvan laatuun. Yhtä hennot on kuin ennenkin .

Mulla on. Nuorena vaaleat ja hennot säärikarvat, jotka ei näkyneet. Nyt tummat ja paksut kun erehdyin ajelemaan.. Oma äitini ei ole koskaan ajanut sääriään, mutta ei hänellä siellä mitään näykään.

Vierailija
130/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna minut metsään apinanainen. Suojaan metsän "haaraan".

Vierailija
131/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa karvat naisilla normaali näky. Just eilen illalla sheivasin ja kohta on säärissä piikikäs sänki ja alapää ärtynyt ja kutiseva. Jos jätän ajelematta, mulla tulee auttamatta epänaisellinen olo. Kai se johtuu siitä, että asia on iskostettu mieleen jo pienestä asti. ”Naisen pitää olla karvaton ja sileä miehelle kelvatakseen” ärsyttävää!

Mulla kasvaa kaikenlisäksi mustia karvoja navanseudulle ja rintaan. Niitäkin aina joutuu nyppimään.

N25

Vierailija
132/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tällä taas haki? Pelkkää uhriutunisen tuomaa julkisuutta, joka on nykyään julkisuuden jaloimpia muotoja. Näin pääsee nopeasti puheenaiheeksi ympäri maailmaa... Moni jättää sheivaamatta, mutta hyvin harva jaksaa tehdä asiasta numeroa. En puolustele ilkeää käytöstä, se on toki aina väärin.

Vierailija
133/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa muuta kuin yäk.

Olen pahoillani, mutta karvaiset raajat kuuluvat apinoille ja gorilloille. Seuraavaksi varmaan keuhkoatte, että viiksetkin ovat kauniita naisilla?

Vierailija
134/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa karvat naisilla normaali näky. Just eilen illalla sheivasin ja kohta on säärissä piikikäs sänki ja alapää ärtynyt ja kutiseva. Jos jätän ajelematta, mulla tulee auttamatta epänaisellinen olo. Kai se johtuu siitä, että asia on iskostettu mieleen jo pienestä asti. ”Naisen pitää olla karvaton ja sileä miehelle kelvatakseen” ärsyttävää!

Mulla kasvaa kaikenlisäksi mustia karvoja navanseudulle ja rintaan. Niitäkin aina joutuu nyppimään.

N25

Ei, et sinä miehiä varten ajele karvojas tai pukeudu "lutkamaisesti", vaan itseäsi varten. Voimaudu nainen! *läpsii poskelle*

Vierailija
135/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Kyllä miehetkin nykyään ajelevat todella paljon karvojaan ja siistivät itseään, ei välttämättä juuri kainalosta tai sääristä, mutta esim. selästä, niskasta, rinnasta.. vanhat miehet nenästäkin. Huomattavasti suuritöisempää puuhaa. Minun mies kuuluu selvään vähemmistöön kylpylöissä kun selkä karvat rehottaa..

Vierailija
136/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tällä taas haki? Pelkkää uhriutunisen tuomaa julkisuutta, joka on nykyään julkisuuden jaloimpia muotoja. Näin pääsee nopeasti puheenaiheeksi ympäri maailmaa... Moni jättää sheivaamatta, mutta hyvin harva jaksaa tehdä asiasta numeroa. En puolustele ilkeää käytöstä, se on toki aina väärin.

Hyvä jos asia nousee esille enemmänkin, niin ehkä saadaan naisten karvoituksesta normaali näky. Uskaltaisi moni jättää ajelematta kun ei ole kauheita paineita näyttää ihmisten silmään ”naiselliselta”.

Vierailija
137/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkarvat siis

Vierailija
138/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama ajeleeko joku tai ei. Mutta siinä vaiheessa kun pitää varta vasten ottaa kuva niistä karvaisista sääristä niin siinä alkaa jo miettiä kuvan pistäjän motivaatiota.

Vierailija
139/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos asia nousee esille enemmänkin, niin ehkä saadaan naisten karvoituksesta normaali näky. Uskaltaisi moni jättää ajelematta kun ei ole kauheita paineita näyttää ihmisten silmään ”naiselliselta”.

Höpö höpö. Ei ketään kiinnosta oikeesti toisen karvat irl. Jos tuo menisi rannalle, sais todennäköisesti olla ihan rauhassa. Mutta tuollainen julkinen show on kuin kutsu kaikille idiooteille -ja senhän hänkin selvästi tiesi. Sitä tavoitteli. Nää uhrikampanjat sais loppua jo pikkuhiljaa.

Vierailija
140/314 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näitä "narsisitisia" ulostuloja ei tehtäisi, niin mikään ei muuttuisi mihinkään ja monet miehet todella kuvittelisivat, että naiset ovat luonnostaan karvattomia ja naisten paine päivittäiseen karvanpoistoon pysyisi. 

Tuohan on vain hyvä asia. Jatkakaa siis metsäpeikkojen haukkumista!

Tuo miesmäisten karvojen normalisointi naisilla, tai yritys normalisoida, on vähän samanlaista pelleilyä kun läskin normalisointi, big is beautiful jne. 

Vähän kuin miehet huutelisivat, että lyhyt, hintelä, köyhä, kalju mies, kaulakarvoilla, on uutta ja seksikästä trendiä.

Säärikarvat ovat ihan yhtä normaalit naisella kuin miehelläkin. Myös lyhyet, hintelät ja kaljut miehet ovat ihan normaaleja miehiä ja kyllä heillä pitää olla oikeus julkaista halutessaan kuvia itsestään omalla sometilillään ilman että saavat törkykommentteja tuntemattomilta ihmisiltä.

Miksi ihmeessä normaalin normalisointi olisi väärin? Eihän tuokaan nainen jättänyt säärikarvojaan ajamatta siksi, että haluaisi tehdä karvaisista sääristä jotain seksikkyyden symbolia.

Huomasitko itse, kuinka otit mukaan vain ne ominaisuudet, jotka ovat geneettisiä, annettuja, pakotettuja? Kuinka jätit pois sen ominaisuuden, joka oli valittu, eli kaulakarvat, kuten säärikarvat?

Sattumaa? Ei, ei ollut sattumaa, eikä johtunut listan järjestyksestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän