Nuori espanjatar lopetti säärikarvojen ajelun. Miehiltä törkeitä kommentteja.
Mikä niissä naisten karvoissa oikein häiritsee? Pehmeitä ne on ja tuntuu miellyttävältä koskea, jos ei sängelle aja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c77340f2-8219-4d72-952d-96c3a9…
Kommentit (314)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni näistä miehistä jotka itkevät täällä naisten säärikarvoista koskaan itse ajelevat munakarvojaan? Minä olen kyllä valmis sheivaamaan itseni miehen haluamalla tavalla, mutta ehtona on kyllä se että hän myös sheivaa itsensä minun haluamalla tavalla.
Tyypillinen keskustelun eteneminen aiheesta:
Mies: "Miksi et ole ajeltu? En tykkää häpykarvoista."
Nainen: "En tykkää ajella. Mikset aja omiasi kerran et tykkää häpykarvoista."
Mies: *gasp* "Mutku se on ihan eri asia!!1!"
Nainen: "Voin silloin tällöin ajella, jos ajat omas. En tykkää munakarvoista."
Mies: *error ja koko maailmankuva romahtaa*
Et sitten suomeksi osannut :D
No kyllä oletan, että tyhmimmätkin osaa tuon verran englantia :D Ihan normisettiä, en näe mitään syytä sensuroida itseäni.
En kestä ihmisiä joilla on niin ahdas mieli, ettei siihen mahdu naisen luonnollinen karvankasvu :D Teitä ei varmaan ole kovin kummoisillä älynlahjoilla silattu, kun ette ymmärrä kyseessä olevan puhtaasti tottumuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melkoiset tuherot säärissä. Mahtaako olla jotain hormonihäiriötä? Ihan miehen karvasto.
Vaikuttaa todellakin siltä, että yläkoulun biologian opetukseen on lisättävä naisen luonnollisen karvaisuuden tenttiminen.
No ei se opetus tee noista jaloista sen kauniimpaa. Rumat kuin rumat ja sillä sipuli
Tuohan on vain totuus eikä sen kummempaa.
Ympärileikkaamattomat kullit ovat rumia. Tämähän on vain totuus eikä sen kummempaa.
En kyllä ympärileikkaamattomaan, kusiseen ja hikiseen kulliin koskisi. Kyllä miehen on pidettävä huolta itsestään ja leikkautettava kullinsa naisia varten paremman näköiseksi.
Outoa verrata säärikarvoja ympärileikkaukseen. Ihan eri tasolla kuitenkin...
Kenen mielesetä nuo sääret ovat oikeasti kauniit ja silmää mielyttävät?
Ja kenen mielestä tulee negatiivisia reaktioita.?
Plussaa ja miinusta?
Hyisaat4n4 kirjoitti:
Tuo on karvaisemoi kuin minä ja olen jaloistani melko karvainen mies. Täytyy sanoa että inhottaa tuollaiset äijämäiset karvat naisella.
Onkohan sulla enemmän rintakarvoja kuin mulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melkoiset tuherot säärissä. Mahtaako olla jotain hormonihäiriötä? Ihan miehen karvasto.
Vaikuttaa todellakin siltä, että yläkoulun biologian opetukseen on lisättävä naisen luonnollisen karvaisuuden tenttiminen.
No ei se opetus tee noista jaloista sen kauniimpaa. Rumat kuin rumat ja sillä sipuli
Tuohan on vain totuus eikä sen kummempaa.
Ympärileikkaamattomat kullit ovat rumia. Tämähän on vain totuus eikä sen kummempaa.
En kyllä ympärileikkaamattomaan, kusiseen ja hikiseen kulliin koskisi. Kyllä miehen on pidettävä huolta itsestään ja leikkautettava kullinsa naisia varten paremman näköiseksi.
Outoa verrata säärikarvoja ympärileikkaukseen. Ihan eri tasolla kuitenkin...
Oletko mies, jolle tuli paha mieli kun omaa täysin luonnollista ominaisuutta dissataan ja yökötellään?
Voihan sen näinkin ajatella, että esinahan poisto on yksinkertainen juttu, joka tarvitsee tehdä vain kerran. Ne karvat pitää ajella joka h*lvetin päivä jos haluaa oikein tarkka olla tai vaihtoehtoisesti poistaa vahauksella parin kuukauden välein ja kuuleman mukaan se sattuu ihan h*lvetisti. Mietipä omalle kohdalle, että joku kiskoo sinulta munakarvoja irti.
Joten jokainen mies, joka haluaa seksiä ja olla edes jollain tavalla haluttava naisten silmissä, niin ei muuta kuin esinahan poistoon. Ei voi olla noin vaikeeta, miksi pitää olla sovinisti ja uhriutua!?
huutista. voimaantukaa ihan rauhassa av-palstalla, huomenna aamullakin olette taas pynttäämässä itseänne," ihan vain itseänne varten "
Vierailija kirjoitti:
En kestä ihmisiä joilla on niin ahdas mieli, ettei siihen mahdu naisen luonnollinen karvankasvu :D Teitä ei varmaan ole kovin kummoisillä älynlahjoilla silattu, kun ette ymmärrä kyseessä olevan puhtaasti tottumuksen.
sinun haukkumisesi on sitä parempaa haukkumista? niinkö? miten tämä korreloi älynlahjojesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinun haukkumisesi on sitä parempaa haukkumista? niinkö? miten tämä korreloi älynlahjojesi kanssa?
Aijai, taisi osua.
Tyyppi joka on epävarma omasta älystään ja joka on täysin kykenemätön näkemään omien kulttuurisesti muokattujen mielipiteidensä taakse. Että onneksi olkoon vain :D
T. Paremmin haukkuja
Itse ajelen säärikarvani vain kesällä, jos kuumalla säällä olen hameessa ilman sukkahousuja. Vuoden muut 330 päivää olen ajamatta säärikarvojani, koska kukaan ei näe sääriäni paitsi mieheni. Joten mitä väliä? Olen naimisissa ja miestäni ei kiinnosta pätkän vertaa säärikarvani. Seksiä meillä on monesti viikossa ja intohimoa on edelleen. Välillä olen kysynyt haittaako häntä, niin ei kuulemma edes huomaa, kun ovat niin pehmoiset. Tästäkin tehdään aivan turhaan iso asia.
Jos pitkät säärikarvat näyttävät tosi rumilta, niin miksi asiaa pitäisi kaunistella?
Rumat mitkä rumat eikä siinä sen kummempaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi nämä k u r a h a a r a i s e t älynjättiläiset varmaan alkavat kaikessa Emansipaatuneisuudessaan kasvattamaan p a l l e j a ja partaa itselleen, koska ovat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin s a a t a n a n voimaantuneita ja muuhun vastaavaan p a s k a a n hurahtaneita. Tizziliivinsähän nämä t a m p i o t ovatkin polttaneet jo vuosia sitten.
Jaa-a, kun tuossa ulostuksessasi sen älyn mainitsit, niin kuinkahan suurella älyllisyydellä mahtaakaan olla varustettu henkilö joka menee niin pois tolaltaan tytön säärikarvakuvan näkemisestä, että purskauttaa nettiin tuollaisen vihaoksennusryöpyn? Mites meni, noin niinkuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitkät säärikarvat näyttävät tosi rumilta, niin miksi asiaa pitäisi kaunistella?
Rumat mitkä rumat eikä siinä sen kummempaan.
Jätä vain kommentoimatta. Muuten voi käydä vaikka niin, että joku tulee samaan lopputulokseen esim. naamastasi ja haluaa sen sinulle ihan asiasta tehden kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo ihan järkyttävän rumat sääret karvoineen. Aivan kuin miehen jalat...
Niin, koska et ole tottunut näkemään naisella, ei tuo mitään poikkeavaa ole, etenkään espanjalaisilla. Mulla on ihan yhtä vahva säärikarvoitus, tosin vaaleampi, ja nainen siis olen.
Jos ei ole poikkeavaa niin miksi tästä näin iso numero tehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni näistä miehistä jotka itkevät täällä naisten säärikarvoista koskaan itse ajelevat munakarvojaan? Minä olen kyllä valmis sheivaamaan itseni miehen haluamalla tavalla, mutta ehtona on kyllä se että hän myös sheivaa itsensä minun haluamalla tavalla.
Tyypillinen keskustelun eteneminen aiheesta:
Mies: "Miksi et ole ajeltu? En tykkää häpykarvoista."
Nainen: "En tykkää ajella. Mikset aja omiasi kerran et tykkää häpykarvoista."
Mies: *gasp* "Mutku se on ihan eri asia!!1!"
Nainen: "Voin silloin tällöin ajella, jos ajat omas. En tykkää munakarvoista."
Mies: *error ja koko maailmankuva romahtaa*
Itse kyllä ajelen munakarvani vaikka naistakaan ei ole. Eikä ole ollut ongelmia sen suhteen niillä miehillä, joidenka kanssa olen asiasta jutellut.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajelen säärikarvani vain kesällä, jos kuumalla säällä olen hameessa ilman sukkahousuja. Vuoden muut 330 päivää olen ajamatta säärikarvojani, koska kukaan ei näe sääriäni paitsi mieheni. Joten mitä väliä? Olen naimisissa ja miestäni ei kiinnosta pätkän vertaa säärikarvani. Seksiä meillä on monesti viikossa ja intohimoa on edelleen. Välillä olen kysynyt haittaako häntä, niin ei kuulemma edes huomaa, kun ovat niin pehmoiset. Tästäkin tehdään aivan turhaan iso asia.
Kerroitko siis tämän kuvan kera koko maailmalle? Tulee erilailla kommentteja kun sen karvakuvan jakaa netissä kuin että kysyt puolisolta että mitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on iso, nainen pieni. Miehen ääni on möreä, naisen kimeä. Mies on karvainen, nainen sileä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että sukupuolet ovat toistensa vastakohtia ja siksi tuntevat vetoa toisiinsa?
Karvojen ajelu on kulttuurinen juttu, ei kivikauden ihmiset mitään karvoja ajelleet ja kummasti lisäännyttiin kuitenkin.
Niin mitä sitten? Teetkö kaikki päätöksesi sen mukaan, miten vaikutti lisääntymiseen kivikaudella?
Sitä sitten, että on älytöntä laittaa naisen karvattomuus joksikin luontaiseksi vastakohdaksi noiden muiden joukkoon. Muut kun on normaalia biologiaa, karvattomuus ei.
Miksi se on muka älytöntä? Kulttuuri on yhtä luonnollista ihmisille kuin biologiakin.
Tuolla perusteella ympärileikttu peniskin on siis ihan luonnollinen? Tämä selvä.
Onhan se. Ei korvien rei'ittämisessäkään ole mitään epäluonnollista. Ihmisen luonnolliselle osalle tehty luonnollinen operaatio.
Miksi pitää laittaa kuvia itsestään Suomeen, ja sitten itkeä kommentteja?
Antaisi kasvaa kaikessa rauhassa ihan hiljaa itsekseen.
Tämä kuvanjulkaisupuuha on pahemman luokan narsismia.
Juuri näin. Vaikea kuvitella, että kukaan haluaa olla niin epämiehekäs mörkö, että jättää esinahkansa poistamatta.
En kyllä ikinä antaisi suuhoitoa leikkamattomalle, hyi ja yöks.