Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori espanjatar lopetti säärikarvojen ajelun. Miehiltä törkeitä kommentteja.

Vierailija
04.04.2019 |

Mikä niissä naisten karvoissa oikein häiritsee? Pehmeitä ne on ja tuntuu miellyttävältä koskea, jos ei sängelle aja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c77340f2-8219-4d72-952d-96c3a9…

Kommentit (314)

Vierailija
61/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä hassuja tämän jutun kanssa. Itselläni oli joskus tapana kiusata kaveripoikaa kertomalla, kuinka jätän talvisin kainalokarvat ajamatta ja spekuloimalla, että en taida alkavalle T-paitakaudelle jaksaa tällä kertaa ajella. Se sitten ahdistuneena kiemurteli ja yritti jotenkin päästä yli ajatuksesta, että naisella voi olla kainalokarvat ja minua tietenkin nauratti. Sillä itsellään sentään kasvoi karvaa naamassa. 

Mutta on oikeastaan aika shokeeraavaa, että tuollainen kuva on jollekin shokeeraava. Siis kuva naisen luonnontilaisista jaloista. Ja joku tässäkin ketjussa väitti, ettei ole 30 vuoteen nähnyt luomupuskaa. WTF. Miksi naiset "suojelevat" miehiä näinkin tavallisilta asioilta. Kuka jaksaa parisuhteessa ylläpitää karvattomuutta päivästä päivään?

Omat säärikarvani ovat aika hennot ja vaaleat ja niitä saa aika pitkään kasvattaa ennen kuin muuttuvat mitenkään huomattavan näköisiksi. Mutta kai sekin on joillekin liikaa. Kerran hengasimme kaveriporukalla ja yksi ystäväni kertoi, ettei koskaan aja säärikarvojaan, yksinkertaisesti siitä syystä että ne ovat niin vaaleat ja lähes huomaamattomat. Tämäkin oli joillekin porukan yksinkertaisimmille jotenkin järkyttävä tieto, niin kuin niitä sääriä pitäisi velvollisuudentuntoisesti ajella vaikka mitään ajettavaa ei olisi :D

Vierailija
62/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on iso, nainen pieni. Miehen ääni on möreä, naisen kimeä. Mies on karvainen, nainen sileä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että sukupuolet ovat toistensa vastakohtia ja siksi tuntevat vetoa toisiinsa?

Paitsi että täysikasvuiset naiset eivät ole sileitä luonnostaan. Naisilla on vähemmän karvaa kuin miehillä, mutta eivät he murrosiän jälkeen enää karvattomia ole. Tämä tuntuu tuossa biologiaselityksessä yleensä unohtuvan.

Niin ja sääri- ja käsikarvat on tuuheita jo monella pikkutytöllä, ei tarvita edes murrosikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni näistä miehistä jotka itkevät täällä naisten säärikarvoista koskaan itse ajelevat munakarvojaan? Minä olen kyllä valmis sheivaamaan itseni miehen haluamalla tavalla, mutta ehtona on kyllä se että hän myös sheivaa itsensä minun haluamalla tavalla.

Vierailija
64/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku nainen uskaltaa olla rohkea ja tuoda esille tämän tabun. Ehkä itsekin rohkaistun ja uskallan olla ajelematon "reva" levällään instassa. Varmana miehet pillastuu, mutta ei tässä mitään feminismiä ole, en vaan jaksa aina ajella.

Vierailija
65/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ajeluhössötys sai kunnolla vauhtia muistaakseni toisen maailmansodan aikaan (vai oliko jopa jo 1. maailmansodan aikaan). Miehet lähtivät rintamalle ja partahöylämarkkinoille tuli iso notkahdus. Miehet eivät olleet kotona ostamassa enää höyliä. Paniikissa markkinoiden piti keksiä jotain millä myydä höyliä lisää ja keksittiin, että hei, onhan meillä vielä naiset. Nyt naiset ajamaan sääret ja kainalokarvat ja kaikki veks!

Vaikka karvojen poistoa esiintyy historiassa ajoittain siellä täällä, kyllä tämä nykyinen karvattomuusvimma on markkinoiden keksintöä myynnin edistämiseksi. 

Vierailija
66/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voiko muuta olettaa kuin erilaisia kommenttrja jos karvojaan kuvaa nettiin, haloo!

No yksi pointti tossa on varmaan se, että mies ei saisi vastaavista karvakuvista samanlaisia kommentteja.

Mies saisi homottelua, jos laittaisi karvattoman kuvan.

Katsopa esimerkiksi muutamaa miesten alushousumainosta.

Vierailija
67/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ennen, miksi muut naiset pitivät jalkakarvojen ajelua niin tärkeänä. Sitten joskus näin tuollaisia kuvia ja järkytyin, koska en ollut edes tajunnut että joillain naisilla on noin karvaiset jalat.

Itselläni on jaloissa vaaleita karvoja ja vain siellä täällä, en ole yleensä edes kauhean säännöllisesti ajanut niitä. Nyt vanhemmiten ne ovat alkaneet kasvaa vähän tummempina ja paksumpina, ja kyllä mua ne häiritsee. En koe niitä luonnollisina kun olen tottunut erilaisiin.

Että ei ne nyt pelkkiä miehiä ole ketkä kokee tuuheat karvat naisilla outoina. En tietenkään menisi kellekään huutelemaan mutta omaan silmään näyttää miehekkäiltä.

Vierailija
68/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon talven jäljiltä ihan luonnontilassa. Jaloissa, kainaloissa ja alapäässä karvat. Eipä tuo oo miestä haitannut, samalla tavalla tuota tunnostaa sänkypuuhat kiinnostaa, ku ajeltu a. Tosin alapää on aina luonnontilassa ja mies tykkää sitä aina nuollakin.

Vierailija
69/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ajeluhössötys sai kunnolla vauhtia muistaakseni toisen maailmansodan aikaan (vai oliko jopa jo 1. maailmansodan aikaan). Miehet lähtivät rintamalle ja partahöylämarkkinoille tuli iso notkahdus. Miehet eivät olleet kotona ostamassa enää höyliä. Paniikissa markkinoiden piti keksiä jotain millä myydä höyliä lisää ja keksittiin, että hei, onhan meillä vielä naiset. Nyt naiset ajamaan sääret ja kainalokarvat ja kaikki veks!

Vaikka karvojen poistoa esiintyy historiassa ajoittain siellä täällä, kyllä tämä nykyinen karvattomuusvimma on markkinoiden keksintöä myynnin edistämiseksi. 

Yleensä kaikki kauneusihanteet ovat markkinoiden keksimiä. Jopa nuo ihan tuhat vuotta vanhat.

Vierailija
70/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säärikarvat ovat söpöjä. Samoin karvaiset käsivarret. Ainoat karvat jotkat häiritsevät ovat kainalo- ja selkäkarvat. Ne voisi ajaa pois. Koskee sekä naisia että miehiä.

Partakaan ei häiritse naisella?

No naisilla ei yleensä kasva partaa. Säärikarvat taas normaalisti kasvavat naisella. Siinä on huomattava ero.

Miksi kiertelet, etkä vastaa kysymykseen? Olisiko niin, että parta niillä naisella joilla se kasvaa häiritsee, etkä kehtaa myöntää tuplastandardia?

En ole edellinen, mutta eihän pointti ole se, mikä ketäkin häiritsee, vaan se, että naisten pitäisi saada olla täyttämättä naisellisuustandardeita ilman että joutuvat kohtaamaan vihaa ja raivoa. Jos jokin asia jonkun ulkomuodossa sinua häiritsee niin sun kuuluu pitää se omana tietonasi tai ei ainakaan alkaa lähettää mitään vihaviestejä sille ihmiselle.

Sivuhuomautuksena, monet heteronaisethan pitävät Conchita Wurstia kuumana, eli parta naisella ei mitenkään defaulttina meitä häiritse.

Vierailija
71/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni näistä miehistä jotka itkevät täällä naisten säärikarvoista koskaan itse ajelevat munakarvojaan? Minä olen kyllä valmis sheivaamaan itseni miehen haluamalla tavalla, mutta ehtona on kyllä se että hän myös sheivaa itsensä minun haluamalla tavalla.

Tyypillinen keskustelun eteneminen aiheesta:

Mies: "Miksi et ole ajeltu? En tykkää häpykarvoista."

Nainen: "En tykkää ajella. Mikset aja omiasi kerran et tykkää häpykarvoista."

Mies: *gasp* "Mutku se on ihan eri asia!!1!"

Nainen: "Voin silloin tällöin ajella, jos ajat omas. En tykkää munakarvoista."

Mies: *error ja koko maailmankuva romahtaa*

Vierailija
72/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoiset tuherot säärissä. Mahtaako olla jotain hormonihäiriötä? Ihan miehen karvasto.

Vaikuttaa todellakin siltä, että yläkoulun biologian opetukseen on lisättävä naisen luonnollisen karvaisuuden tenttiminen.

No ei se opetus tee noista jaloista sen kauniimpaa. Rumat kuin rumat ja sillä sipuli 

Tuohan on vain totuus eikä sen kummempaa. 

Vierailija
73/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hispanomiehethän ne äänessä oli. Muutenkin ovat sovinisteja, joten ei uutta.

Vierailija
74/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen keskustelun eteneminen aiheesta:

Mies: "Miksi et ole ajeltu? En tykkää häpykarvoista."

Nainen: "En tykkää ajella. Mikset aja omiasi kerran et tykkää häpykarvoista."

Mies: *gasp* "Mutku se on ihan eri asia!!1!"

Nainen: "Voin silloin tällöin ajella, jos ajat omas. En tykkää munakarvoista."

Mies: *error ja koko maailmankuva romahtaa*

Et sitten suomeksi osannut :D

Vierailija
75/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa jos ei ajele, itse miehenä ymmärrän tuon ihon ärsyyntymisen kun itse vain siistin karvojani koska paljaaksi ajelu saa ihon ärsyyntymään pahasti.

Vierailija
76/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tuollainen samanlainen karvoitus ja olen ihan suomalainen nainen. Mä ajan ne kesällä silloin, kun on lämpöset kelit ja käytän shortseja tai mekkoja. Mutta syksystä kevääseen en jaksa, olen onneksi sinkku niin eipä häiritse ketään miestä. Mä alotin säärikarvojen ajelun ripille päästyäni, kun yksi poika rippileirillä kommentoi niitä todella törkeästi. Sitä ennen ne ei häirinneet mua ollenkaan mutta tuon kommentin jälkeen en ole niitä halunnut esitellä ja siksi ajelen ne kesällä. Muistan sen kommentin vieläkin vaikka olen jo kolmekymppinen. Mä olen kaveripiirissäni ainoa, jolla on näin tumma ja tuuhea karvoitus, kaikilla muilla on vaaleaa ja paljon hennompaa. Myös sänki tulee nopeasti ja tietysti näkyykin helpommin kun on tummaa. Tämä on kyllä ärsyttävää, koska mulla on myös tosi herkkä iho, joka kestää sheivaamista huonosti joten en voi sitä niin usein tehdä kuin olisi tarvis. Osittain tästäkin syystä sheivaan vain silloin, kun käytän sääret paljastavia vaatteita.

Vierailija
77/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miestenkin karvoja pidetään oksettavina? Erona vain, että miehet nyt valitettavasti omistaa kropan, joka voi olla vain ruma.

Vierailija
78/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoiset tuherot säärissä. Mahtaako olla jotain hormonihäiriötä? Ihan miehen karvasto.

Vaikuttaa todellakin siltä, että yläkoulun biologian opetukseen on lisättävä naisen luonnollisen karvaisuuden tenttiminen.

No ei se opetus tee noista jaloista sen kauniimpaa. Rumat kuin rumat ja sillä sipuli 

Tuohan on vain totuus eikä sen kummempaa. 

Ympärileikkaamattomat kullit ovat rumia. Tämähän on vain totuus eikä sen kummempaa.

En kyllä ympärileikkaamattomaan, kusiseen ja hikiseen kulliin koskisi. Kyllä miehen on pidettävä huolta itsestään ja leikkautettava kullinsa naisia varten paremman näköiseksi.

Vierailija
79/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on vain totuus eikä sen kummempaa. [/quote

Ja sinä jotenkin oletat, että naista pitäisi aina ja ensijaisesti kiinnostaa se, kuinka kaunis on jonkun vieraan ihmisen silmissä? Teetkö itse kaikki päätökset ulkonäkösi suhteen niin, että yrität olla maksimaalisen kaunis muiden silmissä?

Kyllä naisetkin joskus tykkäävät vain antaa olla sen sijaan että käyttävät kaiken aikansa ja huomionsa kaunistautumiseen.

Vierailija
80/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu. Naiset haluaa että miehet ajelee karvansa ja se on ok jos nainen kasvattaa äijämäisen karvoituksen. Siis mitä vit..a! Ällöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi