Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori espanjatar lopetti säärikarvojen ajelun. Miehiltä törkeitä kommentteja.

Vierailija
04.04.2019 |

Mikä niissä naisten karvoissa oikein häiritsee? Pehmeitä ne on ja tuntuu miellyttävältä koskea, jos ei sängelle aja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c77340f2-8219-4d72-952d-96c3a9…

Kommentit (314)

Vierailija
41/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, varsinkin feministinaiset tykkää provosoida miehiä eli mikä miehen mielestä naisessa perinteisesti viehättää, niin jotkut naiset tekevät juuri siksi päinvastoin ärsyttäen miehiä.

Minua ei haittaa jos joku nainen ei aja karvoja. Mutta siitä ei koskaan tule minulle naista, se on varma asia.

Toki jos palataan luolamiesajoille kaikki, missä hiki, paskanhaju ja karvaisuus on vain etu, niin eiköhän siihenkin tottuisi.

Vierailija
42/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, varsinkin feministinaiset tykkää provosoida miehiä eli mikä miehen mielestä naisessa perinteisesti viehättää, niin jotkut naiset tekevät juuri siksi päinvastoin ärsyttäen miehiä.

Minua ei haittaa jos joku nainen ei aja karvoja. Mutta siitä ei koskaan tule minulle naista, se on varma asia.

Toki jos palataan luolamiesajoille kaikki, missä hiki, paskanhaju ja karvaisuus on vain etu, niin eiköhän siihenkin tottuisi.

Se on jännä kun naisten karvoihin yhdistetään paskanhaju ja hiki, mutta miesten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on iso, nainen pieni. Miehen ääni on möreä, naisen kimeä. Mies on karvainen, nainen sileä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että sukupuolet ovat toistensa vastakohtia ja siksi tuntevat vetoa toisiinsa?

Onko sinulla jäänyt biologian opinnot välistä? Naiset kasvavat luonnostaan karvaisiksi, eivät sileiksi.

Vierailija
44/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voiko muuta olettaa kuin erilaisia kommenttrja jos karvojaan kuvaa nettiin, haloo!

No yksi pointti tossa on varmaan se, että mies ei saisi vastaavista karvakuvista samanlaisia kommentteja.

Vierailija
45/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoiset tuherot säärissä. Mahtaako olla jotain hormonihäiriötä? Ihan miehen karvasto.

Vaikuttaa todellakin siltä, että yläkoulun biologian opetukseen on lisättävä naisen luonnollisen karvaisuuden tenttiminen.

Vierailija
46/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion laittaa kuvan munastani Someen ja kerron etten pese sitä enää koskaan. Jos naisilta tulee inhokommentteja alan ruikuttaa niinkuin tuo karvainen letukka.

Vierailija
47/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voiko muuta olettaa kuin erilaisia kommenttrja jos karvojaan kuvaa nettiin, haloo!

No yksi pointti tossa on varmaan se, että mies ei saisi vastaavista karvakuvista samanlaisia kommentteja.

Mies saisi homottelua, jos laittaisi karvattoman kuvan.

Vierailija
48/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aion laittaa kuvan munastani Someen ja kerron etten pese sitä enää koskaan. Jos naisilta tulee inhokommentteja alan ruikuttaa niinkuin tuo karvainen letukka.

Miten peseytyminen tähän liittyi? Aivan, ei yhtään mitenkään.

Voit vapaasti postata karvaiset jalkasi, aivan kuten tuo nainen.

Vierailija
49/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on iso, nainen pieni. Miehen ääni on möreä, naisen kimeä. Mies on karvainen, nainen sileä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että sukupuolet ovat toistensa vastakohtia ja siksi tuntevat vetoa toisiinsa?

Mutta kun nainen EI OLE luonnostaan KARVATON sen enempää kuin mies on parraton.

Kuules kun on miehiä joilla ei parta kasva. Onko nämä sitten jotenkin huonompia kuin karvanaiset?

Samoin on joitain naisia, joilla ei karvat kasva. Se ei silti tee kummastakaan normia.

Vierailija
50/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sovinisti täytyy olla että vertaa naisen puhtaita säärikarvoja pesemättömään haisevaan penikseen?

Vierailija
51/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajelettomia sääriä ei voi pestä koska?

Vierailija
52/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Minä teen samalla tavalla naisille. Se on aivan mahtavaa kun saa persunaiset pillittämään siitä etteivät tykkää naismaisista (omasta mielestään) miehistä ja alkavat sössöttämään jostakin perinteisistä arvoista ja sukupuolirooleista. Minulle se on hyvä suojakeino karkoittaa ei-toivotut seksistinaiset muualle.

Vierailija
53/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoiset tuherot säärissä. Mahtaako olla jotain hormonihäiriötä? Ihan miehen karvasto.

Vaikuttaa todellakin siltä, että yläkoulun biologian opetukseen on lisättävä naisen luonnollisen karvaisuuden tenttiminen.

Todellakin. Onko jotkut miehet oikeasti niin tyhmiä että luulevat naisten olevan luonnostaan karvattomia? Vai oliko tuo vain trollailua...

Vierailija
54/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin, ihan kantasuomalaisella naisella näyttää säärikarvat just tuolta kun annan niiden tarpeeksi kauan kasvaa. Olen huomannut, että varmimmin (ts. takuuvarmasti) miehiltä saa kuntosalilla katseita kun on sääri- ja kainalokarvat ajamatta. Luultavasti eivät usko silmiään :)

Vierailija
55/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että täysikasvuiset naiset eivät ole sileitä luonnostaan. Naisilla on vähemmän karvaa kuin miehillä, mutta eivät he murrosiän jälkeen enää karvattomia ole. Tämä tuntuu tuossa biologiaselityksessä yleensä unohtuvan.

Vierailija
56/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvojen ajelu on kulttuurinen juttu, ei kivikauden ihmiset mitään karvoja ajelleet ja kummasti lisäännyttiin kuitenkin.

Niin mitä sitten? Teetkö kaikki päätöksesi sen mukaan, miten vaikutti lisääntymiseen kivikaudella?

Sitä sitten, että on älytöntä laittaa naisen karvattomuus joksikin luontaiseksi vastakohdaksi noiden muiden joukkoon. Muut kun on normaalia biologiaa, karvattomuus ei.

Miksi se on muka älytöntä? Kulttuuri on yhtä luonnollista ihmisille kuin biologiakin.

Tuolla perusteella ympärileikttu peniskin on siis ihan luonnollinen? Tämä selvä.

Vierailija
57/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säärikarvat ovat söpöjä. Samoin karvaiset käsivarret. Ainoat karvat jotkat häiritsevät ovat kainalo- ja selkäkarvat. Ne voisi ajaa pois. Koskee sekä naisia että miehiä.

Partakaan ei häiritse naisella?

No naisilla ei yleensä kasva partaa. Säärikarvat taas normaalisti kasvavat naisella. Siinä on huomattava ero.

Miksi kiertelet, etkä vastaa kysymykseen? Olisiko niin, että parta niillä naisella joilla se kasvaa häiritsee, etkä kehtaa myöntää tuplastandardia?

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/parrakas_nainen…

Ei minua vaan häiritse. Miksi minua häiritsi naisen parta?

Vierailija
58/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla selkeästi on jokin mielenterveyden häiriö, senhän näkee jo sen somekuvista. Yrittää muuntautua koko ajan erinäköiseksi. Kun ei enää keksinyt mitään muuta, otti tämän karvaisuuden asiakseen. Toivoo tietysti pääsevänsä Victorias Secretin alusvaatemalliksi tuolla kammottavalla karvapi11ullaan.

Voi kuule. Tuon näköisiä ne naiset olivat mun nuoruudessani 1970-80-luvuilla. Saunoissa ja heinäpelloilla tuli nähtyä.

Vierailija
59/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran puoli vuotta ajamatta sääriä ja näytti ihan samalta. Olivat jopa karvaisemmat kuin veljelläni. N30

Vierailija
60/314 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säärikarvat ovat söpöjä. Samoin karvaiset käsivarret. Ainoat karvat jotkat häiritsevät ovat kainalo- ja selkäkarvat. Ne voisi ajaa pois. Koskee sekä naisia että miehiä.

Partakaan ei häiritse naisella?

No naisilla ei yleensä kasva partaa. Säärikarvat taas normaalisti kasvavat naisella. Siinä on huomattava ero.

Miksi kiertelet, etkä vastaa kysymykseen? Olisiko niin, että parta niillä naisella joilla se kasvaa häiritsee, etkä kehtaa myöntää tuplastandardia?

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/parrakas_nainen…

Ei minua vaan häiritse. Miksi minua häiritsi naisen parta?

No hyi, en kyllä alkaisi parrakkaan naisen kanssa mihinkään. Ihan etoo kun ajatteleekin! Säärikarvoja voi ehkä vielä sietää kun yrittää olla ajattelematta niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi